SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik ben je zeer dankbaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:59 schreef Redefine het volgende:
Ik dacht dat het wel handig zou zijn om de tijd in de TT te zetten, zodat iedereen weet wanneer het begint. Topic zal toch niet daarvoor vol zijn.
Ja he. Ik zei het eerder vanavond al, dat ze in de titel het over middenmoot hadden. Dat klopt wel. Maar de neutrale kijker denkt dan dat ze het heel matig doen. Terwijl Vetter nog gewoon op schema ligt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anouk Vetter, Nadine Broersen en Nadine Visser scoorden naar behoren op de 100 meter horden, maar tijdens het hoogspringen konden de drie geen potten breken.
Dit verslag![]()
Vetter deed het gewoon prima
Graag gedaan. Misschien sowieso wel handig voor de nadere dagen als het ook zo uit kan komen en de TS'en er aan denken.quote:
Of omdat het slechts series zijn niet opstaan vannacht en de komende twee nachten de finales op de 100m mannen en vrouwen wel kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Morgen om half 9 zelf atletiektraining, maar als ik uitleg dat ik moe ben vanwege Dafne, zal dat echt niet erg zijn. Bovendien geen maurits om me daar weg te sturen
Gewoon alles kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:18 schreef kilon het volgende:
[..]
Of omdat het slechts series zijn niet opstaan vannacht en de komende twee nachten de finales op de 100m mannen en vrouwen wel kijken.
Hoewel je dan ook wel twee onderdelen van de zevenkamp mist.
Niet of nauwelijks was het live te zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:23 schreef ChuckBartowski het volgende:
Waren de 10.000m (v) en het hoogspringen bij de meerkamp nog te zien bij de NOS? Ik kom net thuis en probeer het terug te kijken maar op de tijden dat het live was kwam het iig niet op NPO1 :/
Op schema voor een olympisch diploma.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja he. Ik zei het eerder vanavond al, dat ze in de titel het over middenmoot hadden. Dat klopt wel. Maar de neutrale kijker denkt dan dat ze het heel matig doen. Terwijl Vetter nog gewoon op schema ligt.
Vetter ligt nu op plek vier in de voorkast. Ik verwacht niet dat ze haar niveau van het EK verder nog haalt, maar de afgelopen twee nummers waren gewoon weer erg goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Op schema voor een olympisch diploma.
Word nog lastig zat om in de top 8 te eindigen.
Broersen zal wel weer gaan huilen. Hopelijk kan Visser zich wat herstellen op de loopnummers en nog wat PB'S realiseren.
Toch maar even wekkertje zetten.quote:
Wel volgens de voorkast.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:51 schreef Nober het volgende:
Vetter en Broersen niet eens in de top 10. Wat is dit?
Forecast.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:56 schreef Nober het volgende:
[..]
16 en 17 na 2 onderdelen, wat is een voorkast?
Dat is de Forecast van de totale meerkamp: http://mattivesterinen.com/rio2016/women.php?l=eng.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:56 schreef Nober het volgende:
[..]
16 en 17 na 2 onderdelen, wat is een voorkast?
Wist ik maar kunnen ze daarmee nu al voorspellen waar ze eigenlijk zouden staan na 7 onderdelen?quote:
Zie mijn link.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist ik maar kunnen ze daarmee nu al voorspellen waar ze eigenlijk zouden staan na 7 onderdelen?
Ik vind dat niemand dat kan dus nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist ik maar kunnen ze daarmee nu al voorspellen waar ze eigenlijk zouden staan na 7 onderdelen?
Je moet het ook niet als een vaststaand feit gaan zien nee. Maar elke uitslag per discipline wordt vrij snel verwerkt, waardoor je dus wel een goed overzicht hebt op wat dat nu echt betekend voor de atleet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dat niemand dat kan dus nee.
Ja dat klopt natuurlijk wel, maar dat voorspellen krijg ik wat van af en toe. Helemaal als het niet uitkomtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet het ook niet als een vaststaand feit gaan zien nee. Maar elke uitslag per discipline wordt vrij snel verwerkt, waardoor je dus wel een goed overzicht hebt op wat dat nu echt betekend voor de atleet.
Dat voorspellen is ook drie keer niks. Nou ja behalve dan Nostradamus achtige dingen. Maar die forecast is natuurlijk ook niet een echte voorspelling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat klopt natuurlijk wel, maar dat voorspellen krijg ik wat van af en toe. Helemaal als het niet uitkomt
6682 gepakt als referentiemeerkamp nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:07 schreef Van_Poppel het volgende:
KJT staat nu plotseling 2e in de voorkast
Waarom al live?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
is er een zender die al live gaat?
zevenkamp begint 1.15 toch?quote:
Zie daarom ook de TT hequote:
quote:
Ja. Is afwachten hoe die verder gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:25 schreef TheVulture het volgende:
Vetter is toch prima begonnen, terwijl Theisen-Eaton een tikkeltje minder scherp lijkt
Ja inderdaad. Al kan ik hier series wat beter waarderen dan bij het zwemmen.quote:
Brazilianen zijn wel goed in het maken van programma's jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:23 schreef Redefine het volgende:
Weer zo'n loller programma. Lekker kwalificatie kogelslingeren om mee te beginnen.
veldseries wel ja. Loopseries vind ik nog steeds best wel kut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Al kan ik hier series wat beter waarderen dan bij het zwemmen.
Die willen vast ook verhalen vertellen zoals de NOS ofzo. Anders snap ik er echt niks van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Brazilianen zijn wel goed in het maken van programma's ja
Veldseries/kwali's kunnen me dan weer niet boeien, terwijl ik loopseries wel leuk vindquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
veldseries wel ja. Loopseries vind ik nog steeds best wel kut.
Ik ben het hier mee eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veldseries/kwali's kunnen me dan weer niet boeien, terwijl ik loopseries wel leuk vind
De eerdere series wel, maar afhankelijk van het nummer is het vaak al een gevecht om de volgende ronde te halen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
veldseries wel ja. Loopseries vind ik nog steeds best wel kut.
Heel benieuwd wat ze hier gaat laten zien na de arrestatie van haar coach.quote:
Zat Ayana ook niet bij die coachquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel benieuwd wat ze hier gaat laten zien na de arrestatie van haar coach.
Alleen wat teamsporten, waarbij volgens mij alleen het beachvolley echt goed vol zit.quote:
Ohja Ethiopië is ook Nederland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:27 schreef TheVulture het volgende:
Nou Hassan, laat maar zien hoe het echt met je gesteld is nu
Nu weten we het wel hequote:
Het is inderdaad onbegrijpelijk. Overigens mis ik bij alle beelden zowel op tv als via een stream veel informatie. Waarom niet gewoon straks de tijdsnelsten in beeld bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
waarschijnlijk weer achterlijk weinig aandacht voor de meerkamp. Hoe moeilijk kan het anno 2016 nou zijn om daar gewoon een aparte stream voor aan te bieden.
Er zijn zoveel dingen die je kunt verzinnen om erbij te zetten, maar dat zal wel te veel tijd kosten of te veel geld...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad onbegrijpelijk. Overigens mis ik bij alle beelden zowel op tv als via een stream veel informatie. Waarom niet gewoon straks de tijdsnelsten in beeld bijvoorbeeld.
Zoals bij de sprint bij het langlaufen, elke keer de tijden en namen in beeld van degenen die op de schopstoel zitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad onbegrijpelijk. Overigens mis ik bij alle beelden zowel op tv als via een stream veel informatie. Waarom niet gewoon straks de tijdsnelsten in beeld bijvoorbeeld.
Twintig jaar geleden misschien. Nu is het overal maar promoten dat het Smart en interactief is. Maar echt beelden wat meer uitdiepen ho maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die je kunt verzinnen om erbij te zetten, maar dat zal wel te veel tijd kosten of te veel geld...
Precies. Je ziet het bij de atletiek sporadisch. Maar veel te weinig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals bij de sprint bij het langlaufen, elke keer de tijden en namen in beeld van degenen die op de schopstoel zitten.
Op basis van?quote:
Trainer van die hele kliek die op is gepakt in Spanje met een hele hoop dopingspullen in bezit.quote:
Laat ik het zo stellen: als TheArt iemand van doping gaat betichten, is het bloedserieus.quote:
Ik vond het jammer dat daar de: het is voor een kinderziekenhuis, kaart niet is gespeeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Trainer van die hele kliek die op is gepakt in Spanje met een hele hoop dopingspullen in bezit.
Helder. Wie hoort daar nog meer bij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Trainer van die hele kliek die op is gepakt in Spanje met een hele hoop dopingspullen in bezit.
http://www.letsrun.com/ne(...)aba-sisters-present/quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helder. Wie hoort daar nog meer bij?
En die van Schippers niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:38 schreef TheVulture het volgende:
Al die Keniaanse en Ethiopische medailles kunnen over een paar maanden wel eens herverdeeld worden
Als zelfs jij dit al zegt.quote:
Dat zou ook best kunnen jaquote:
Wie weet, zou kunnen, maar bij die Afrikanen zijn er serieuze aanwijzingen, bij Dafne voorlopig nog niet (buiten dat kansloze acne argument wat sommigen gebruiken, wat natuurlijk nergens op slaat).quote:
Ik vind die tijden wel een aardige aanwijzingquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie weet, zou kunnen, maar bij die Afrikanen zijn er serieuze aanwijzingen, bij Dafne voorlopig nog niet (buiten dat kansloze acne argument wat sommigen gebruiken, wat natuurlijk nergens op slaat).
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Normaal wel, maar Sifan voelt zich niet zo best
Normaal gesproken wel, maar ze is niet heel overtuigd van zichzelf. Nu heeft ze dat wel vaker maar het zou me niks verbazen als het dit keer wel richting de waarheid is.quote:
Uit mijn hoofd zat daar wel wat ruimte ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ikauniece in haar eerste worp al ruim over de forecast.
Dan nog moet ze dit makkelijk doorkomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar ze is niet heel overtuigd van zichzelf. Nu heeft ze dat wel vaker maar het zou me niks verbazen als het dit keer wel richting de waarheid is.
Dat doet ze nooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:42 schreef skysherrif het volgende:
zolang sifan maar weer niet 50 meter achter de rest gaat lopen de eerste 3 ronden, moet dit toch wle goedkomen
50 meter er achteraan lopenquote:
Azijnpisser :S.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sifan gaat de finale niet halen, let maar op
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kan er ook allemaal nog wel bijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het vliegtuig zit al zo volquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is haar manier van lopen gewoonquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke beetje overdreven was het, maar dit bedoel ik
Ik zit me suf te rekenen om nog aan 20 medailles voor team NL te komen maar dat gaat niet meevallenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan er ook allemaal nog wel bij
Te erg hequote:
Daarom loopt Sifan altijd achteraan.quote:
quote:
Dat mag nog wel ietsjes verder...quote:
Kan nog makkelijk, maar echt weinig mis mag er niet meer gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit me suf te rekenen om nog aan 20 medailles voor team NL te komen maar dat gaat niet meevallen
Atletiek is ook netjes op de Beebberdebeebquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:49 schreef Redefine het volgende:
ff terug naar de studio jongens. Al te lang live sport.
Beetje fout wel die oorbellen en ketting.quote:
/carequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:48 schreef trein2000 het volgende:
Zeiken op hassan die vervolgens gewoon 2e word.
#werkenbijdenos
Het kon zo een Priscilla zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Beetje fout wel die oorbellen en ketting.
Ik wil de achtergrondverhalen en anekdotes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:49 schreef Redefine het volgende:
ff terug naar de studio jongens. Al te lang live sport.
Sifan loopt altijd beter en is ook een schatjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, maar Sifan loopt beter vandaag.
Inbedden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik wil de achtergrondverhalen en anekdotes.
Nee. De eerste 13 in de tweede heat zijn sneller. Dus lijkt me niet.quote:
Ik wil haar zo blij voor de camera zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sifan loopt altijd beter en is ook een schatje
Saampjes wakker blijven. Nog een kopje thee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:50 schreef Tjacka het volgende:
Slapen of wakker blijven? Thats the question
Ik ook. Zij heeft wel een van de grootste gunfactors.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik wil haar zo blij voor de camera zien.
en wij kijken naar een studioquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef Szura het volgende:
Sporza heeft een andere feed dan de BBC
Nee. Sifan juist. Toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
Dus die ander smijt met krachten, maar Sifan niet?
Die had ook maar 12 meter staan, maar heeft ze nog minder gegooid?quote:
Uh neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maureen traint zeker met Jip Vastenburg en Susan Kuijken
Hoe laat moet sifran en Dafne?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Saampjes wakker blijven. Nog een kopje thee.
Die zat niet ver van haar PR inderdaad. Al zou je kijkend naar de rest wel een verbetering daarvan verwachten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uh nee
En Kuijken deed het trouwens prima, gewoon op haar niveau.
Sifan is al geweest.quote:
Maar ik ga morgen naar een festival.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Saampjes wakker blijven. Nog een kopje thee.
Dat is niet genoeg op OS, dat is toch een piekmoment. En gezien andere tijden verwacht je dan toch wel een PB.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uh nee
En Kuijken deed het trouwens prima, gewoon op haar niveau.
Het is ook weer niet dat Kuijken pas 20 is en dat is nog heel veel marge is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zat niet ver van haar PR inderdaad. Al zou je kijkend naar de rest wel een verbetering daarvan verwachten.
Nee een fout.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had ook maar 12 meter staan, maar heeft ze nog minder gegooid?
Gewoon wat speed nemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Maar ik ga morgen naar een festival.
Gaat ze straks weer geen afstand noterenquote:
halvequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog een halve finale of directe plaatsing voor finale?
Op de tijd van je PB lopen, dan doe je het goed. Dan bewijst het gewoon in zo'n race dat je niet harder kan en je gewoon aan je max zit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg op OS, dat is toch een piekmoment. En gezien andere tijden verwacht je dan toch wel een PB.
Maar misschien ben ik te negatief
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:57 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Herman, Joost, Daan en Gregory wel een superteam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |