Dat is niet genoeg op OS, dat is toch een piekmoment. En gezien andere tijden verwacht je dan toch wel een PB.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uh nee
En Kuijken deed het trouwens prima, gewoon op haar niveau.
Het is ook weer niet dat Kuijken pas 20 is en dat is nog heel veel marge is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zat niet ver van haar PR inderdaad. Al zou je kijkend naar de rest wel een verbetering daarvan verwachten.
Nee een fout.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had ook maar 12 meter staan, maar heeft ze nog minder gegooid?
Gewoon wat speed nemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Maar ik ga morgen naar een festival.
Gaat ze straks weer geen afstand noterenquote:
halvequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog een halve finale of directe plaatsing voor finale?
Op de tijd van je PB lopen, dan doe je het goed. Dan bewijst het gewoon in zo'n race dat je niet harder kan en je gewoon aan je max zit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg op OS, dat is toch een piekmoment. En gezien andere tijden verwacht je dan toch wel een PB.
Maar misschien ben ik te negatief
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:57 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Herman, Joost, Daan en Gregory wel een superteam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |