Sifan loopt altijd beter en is ook een schatjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, maar Sifan loopt beter vandaag.
Inbedden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik wil de achtergrondverhalen en anekdotes.
Nee. De eerste 13 in de tweede heat zijn sneller. Dus lijkt me niet.quote:
Ik wil haar zo blij voor de camera zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sifan loopt altijd beter en is ook een schatje
Saampjes wakker blijven. Nog een kopje thee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:50 schreef Tjacka het volgende:
Slapen of wakker blijven? Thats the question
Ik ook. Zij heeft wel een van de grootste gunfactors.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik wil haar zo blij voor de camera zien.
en wij kijken naar een studioquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef Szura het volgende:
Sporza heeft een andere feed dan de BBC
Nee. Sifan juist. Toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
Dus die ander smijt met krachten, maar Sifan niet?
Die had ook maar 12 meter staan, maar heeft ze nog minder gegooid?quote:
Uh neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maureen traint zeker met Jip Vastenburg en Susan Kuijken
Hoe laat moet sifran en Dafne?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Saampjes wakker blijven. Nog een kopje thee.
Die zat niet ver van haar PR inderdaad. Al zou je kijkend naar de rest wel een verbetering daarvan verwachten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uh nee
En Kuijken deed het trouwens prima, gewoon op haar niveau.
Sifan is al geweest.quote:
Maar ik ga morgen naar een festival.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Saampjes wakker blijven. Nog een kopje thee.
Dat is niet genoeg op OS, dat is toch een piekmoment. En gezien andere tijden verwacht je dan toch wel een PB.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uh nee
En Kuijken deed het trouwens prima, gewoon op haar niveau.
Het is ook weer niet dat Kuijken pas 20 is en dat is nog heel veel marge is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zat niet ver van haar PR inderdaad. Al zou je kijkend naar de rest wel een verbetering daarvan verwachten.
Nee een fout.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had ook maar 12 meter staan, maar heeft ze nog minder gegooid?
Gewoon wat speed nemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Maar ik ga morgen naar een festival.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |