http://www.letsrun.com/ne(...)aba-sisters-present/quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helder. Wie hoort daar nog meer bij?
En die van Schippers niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:38 schreef TheVulture het volgende:
Al die Keniaanse en Ethiopische medailles kunnen over een paar maanden wel eens herverdeeld worden
Als zelfs jij dit al zegt.quote:
Dat zou ook best kunnen jaquote:
Wie weet, zou kunnen, maar bij die Afrikanen zijn er serieuze aanwijzingen, bij Dafne voorlopig nog niet (buiten dat kansloze acne argument wat sommigen gebruiken, wat natuurlijk nergens op slaat).quote:
Ik vind die tijden wel een aardige aanwijzingquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie weet, zou kunnen, maar bij die Afrikanen zijn er serieuze aanwijzingen, bij Dafne voorlopig nog niet (buiten dat kansloze acne argument wat sommigen gebruiken, wat natuurlijk nergens op slaat).
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Normaal wel, maar Sifan voelt zich niet zo best
Normaal gesproken wel, maar ze is niet heel overtuigd van zichzelf. Nu heeft ze dat wel vaker maar het zou me niks verbazen als het dit keer wel richting de waarheid is.quote:
Uit mijn hoofd zat daar wel wat ruimte ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ikauniece in haar eerste worp al ruim over de forecast.
Dan nog moet ze dit makkelijk doorkomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar ze is niet heel overtuigd van zichzelf. Nu heeft ze dat wel vaker maar het zou me niks verbazen als het dit keer wel richting de waarheid is.
Dat doet ze nooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:42 schreef skysherrif het volgende:
zolang sifan maar weer niet 50 meter achter de rest gaat lopen de eerste 3 ronden, moet dit toch wle goedkomen
50 meter er achteraan lopenquote:
Azijnpisser :S.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sifan gaat de finale niet halen, let maar op
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sifan gaat de finale niet halen, let maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |