Het is inderdaad onbegrijpelijk. Overigens mis ik bij alle beelden zowel op tv als via een stream veel informatie. Waarom niet gewoon straks de tijdsnelsten in beeld bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
waarschijnlijk weer achterlijk weinig aandacht voor de meerkamp. Hoe moeilijk kan het anno 2016 nou zijn om daar gewoon een aparte stream voor aan te bieden.
Er zijn zoveel dingen die je kunt verzinnen om erbij te zetten, maar dat zal wel te veel tijd kosten of te veel geld...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad onbegrijpelijk. Overigens mis ik bij alle beelden zowel op tv als via een stream veel informatie. Waarom niet gewoon straks de tijdsnelsten in beeld bijvoorbeeld.
Zoals bij de sprint bij het langlaufen, elke keer de tijden en namen in beeld van degenen die op de schopstoel zitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad onbegrijpelijk. Overigens mis ik bij alle beelden zowel op tv als via een stream veel informatie. Waarom niet gewoon straks de tijdsnelsten in beeld bijvoorbeeld.
Twintig jaar geleden misschien. Nu is het overal maar promoten dat het Smart en interactief is. Maar echt beelden wat meer uitdiepen ho maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die je kunt verzinnen om erbij te zetten, maar dat zal wel te veel tijd kosten of te veel geld...
Precies. Je ziet het bij de atletiek sporadisch. Maar veel te weinig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals bij de sprint bij het langlaufen, elke keer de tijden en namen in beeld van degenen die op de schopstoel zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |