Ja. Is afwachten hoe die verder gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:25 schreef TheVulture het volgende:
Vetter is toch prima begonnen, terwijl Theisen-Eaton een tikkeltje minder scherp lijkt
Ja inderdaad. Al kan ik hier series wat beter waarderen dan bij het zwemmen.quote:
Brazilianen zijn wel goed in het maken van programma's jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:23 schreef Redefine het volgende:
Weer zo'n loller programma. Lekker kwalificatie kogelslingeren om mee te beginnen.
veldseries wel ja. Loopseries vind ik nog steeds best wel kut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Al kan ik hier series wat beter waarderen dan bij het zwemmen.
Die willen vast ook verhalen vertellen zoals de NOS ofzo. Anders snap ik er echt niks van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Brazilianen zijn wel goed in het maken van programma's ja
Veldseries/kwali's kunnen me dan weer niet boeien, terwijl ik loopseries wel leuk vindquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
veldseries wel ja. Loopseries vind ik nog steeds best wel kut.
Ik ben het hier mee eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veldseries/kwali's kunnen me dan weer niet boeien, terwijl ik loopseries wel leuk vind
De eerdere series wel, maar afhankelijk van het nummer is het vaak al een gevecht om de volgende ronde te halen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
veldseries wel ja. Loopseries vind ik nog steeds best wel kut.
Heel benieuwd wat ze hier gaat laten zien na de arrestatie van haar coach.quote:
Zat Ayana ook niet bij die coachquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel benieuwd wat ze hier gaat laten zien na de arrestatie van haar coach.
Alleen wat teamsporten, waarbij volgens mij alleen het beachvolley echt goed vol zit.quote:
Ohja Ethiopië is ook Nederland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:27 schreef TheVulture het volgende:
Nou Hassan, laat maar zien hoe het echt met je gesteld is nu
Nu weten we het wel hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |