Forecast.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:56 schreef Nober het volgende:
[..]
16 en 17 na 2 onderdelen, wat is een voorkast?
Dat is de Forecast van de totale meerkamp: http://mattivesterinen.com/rio2016/women.php?l=eng.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:56 schreef Nober het volgende:
[..]
16 en 17 na 2 onderdelen, wat is een voorkast?
Wist ik maar kunnen ze daarmee nu al voorspellen waar ze eigenlijk zouden staan na 7 onderdelen?quote:
Zie mijn link.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist ik maar kunnen ze daarmee nu al voorspellen waar ze eigenlijk zouden staan na 7 onderdelen?
Ik vind dat niemand dat kan dus nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist ik maar kunnen ze daarmee nu al voorspellen waar ze eigenlijk zouden staan na 7 onderdelen?
Je moet het ook niet als een vaststaand feit gaan zien nee. Maar elke uitslag per discipline wordt vrij snel verwerkt, waardoor je dus wel een goed overzicht hebt op wat dat nu echt betekend voor de atleet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dat niemand dat kan dus nee.
Ja dat klopt natuurlijk wel, maar dat voorspellen krijg ik wat van af en toe. Helemaal als het niet uitkomtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet het ook niet als een vaststaand feit gaan zien nee. Maar elke uitslag per discipline wordt vrij snel verwerkt, waardoor je dus wel een goed overzicht hebt op wat dat nu echt betekend voor de atleet.
Dat voorspellen is ook drie keer niks. Nou ja behalve dan Nostradamus achtige dingen. Maar die forecast is natuurlijk ook niet een echte voorspelling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat klopt natuurlijk wel, maar dat voorspellen krijg ik wat van af en toe. Helemaal als het niet uitkomt
6682 gepakt als referentiemeerkamp nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:07 schreef Van_Poppel het volgende:
KJT staat nu plotseling 2e in de voorkast
Waarom al live?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
is er een zender die al live gaat?
zevenkamp begint 1.15 toch?quote:
Zie daarom ook de TT hequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |