Zijn mentaliteit is i.i.g. goed genoeg voor een plek in de ringenfinale.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:03 schreef computergirl het volgende:
'Ik heb er schijt aan'
Zegt veel over zijn mentaliteit
Is belachelijk dat een rechter daar rekening mee houd. Rechter moet onpartijdig zijn uiteraard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:20 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, als zou blijken dat het NOC hem onterecht had weggestuurd, dan dat word natuurlijk een enorme rel, en moet er weer in conclaaf met het IOC en de turnbond enzo.
Nu kan het NOC zeggen: zie je wel, wij hadden gelijk.![]()
zijn talentquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zijn mentaliteit is i.i.g. goed genoeg voor een plek in de ringenfinale.
Mentaliteit ook. Je moet jaren trainen om er te komen en dat is dag in dag uit trainen trainen en nog eens trainen.quote:
Nee want dit gaat nog een staart krijgen, zie hierboven. Of het terecht is moet blijken uit de argumentatie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:29 schreef nostra het volgende:
Echt nergens wordt de conclusie die in de TT staat getrokken?
Nope. Althans niet officieel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:29 schreef nostra het volgende:
Echt nergens wordt de conclusie die in de TT staat getrokken?
tenzij je een kater hebt. Want dan blijft deze held de halve dag in zijn bed liggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mentaliteit ook. Je moet jaren trainen om er te komen en dat is dag in dag uit trainen trainen en nog eens trainen.
Inderdaad. Die spieren etc komen vanzelfquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
tenzij je een kater hebt. Want dan blijft deze held de halve dag in zijn bed liggen
motivatie volgt volgende week, staat gewoon bij elk nieuwsberichtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Vind het vreemd dat ze hem in het ongelijk stellen zonder dat te beargumenteren. .
spieren alleen win je geen finale mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Die spieren etc komen vanzelf
Zou zoals bij zowat iedere zitting gewoon direct moeten volgen. Maar de rechter beschermt hier het NOC/NSF zeer duidelijk, dat zie je zelf toch ook wel hoop ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
motivatie volgt volgende week, staat gewoon bij elk nieuwsbericht
Maar dat toont wel aan dat hij mentaliteit heeft anders was hij nooit zover gekomen. Volgens mij heb je totaal geen idee hoeveel jaren je ervoor moet trainen om uberhaupt zover te komen. Dat hij 1 dag zich verslaapt etc, ach doen we allemaal weleens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
spieren alleen win je geen finale mee.
En dat had hem tien dagen later hoe precies parten gespeeld?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
tenzij je een kater hebt. Want dan blijft deze held de halve dag in zijn bed liggen
Wat een zuur weer. Als ie om 06:00 zijn bed in rolde heeft hij gewoon een gezonde nachtrust van 9 uur genoten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Daar red je het niet alleen mee. De mentaliteit was ook uitstekend. Het is een gewone volksjongen die geen blad voor de mond neemt. En die gewoon zegt als hij ergens schijt aan heeft als dat zo is.quote:
rot toch op kneusquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou zoals bij zowat iedere zitting gewoon direct moeten volgen. Maar de rechter beschermt hier het NOC/NSF zeer duidelijk, dat zie je zelf toch ook wel hoop ik.
Die taal die je bezigt zal ook wel een kwestie van mentaliteit zijn...quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:03 schreef computergirl het volgende:
'Ik heb er schijt aan'
Zegt veel over zijn mentaliteit
ik ben geen topsporter, en ik heb een allergie voor BNW geneuzelquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Die taal die je bezigt zal ook wel een kwestie van mentaliteit zijn...
[..]
Peter R. sowiesoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:44 schreef RipCity het volgende:
Haha bij RTL Boulevard worden ze even flink afgemaakt en die Ex-olympier zit daar beetje schaapachtig te wezen.. Wordt er meteen uitgeluld door Peter R.
Wat kan BNW hier nou weer aan doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ben geen topsporter, en ik heb een allergie voor BNW geneuzel
Let jij eens op je taal, je ongelijk toegeven is geen schande hoor, dat zou je juist sieren. Inmiddels is het duidelijk dat het onterecht is. Accepteer dat.quote:
wat is onterecht?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Let jij eens op je taal, je ongelijk toegeven is geen schande hoor, dat zou je juist sieren. Inmiddels is het duidelijk dat het onterecht is. Accepteer dat.
Het is wel ironisch. Aan de ene kant vindt ze het aan zijn mentaliteit te wijten dat hij "ik heb er schijt aan" zegt en dat doet ze zelf: "Rot toch op kneus!". De mentaliteit... Een duidelijk geval van het meten met 2 maten m.i.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Let jij eens op je taal, je ongelijk toegeven is geen schande hoor, dat zou je juist sieren. Inmiddels is het duidelijk dat het onterecht is. Accepteer dat.
Dat hadden we kunnen zijn als hij gewoon zijn ding had kunnen doen. De straf volgt als we weer thuis zijn. Zijn straf staat m.i. niet in verhouding tot de overtreding.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een prachtland zijn we toch.
En het mag niet want? Wat is zo veel belangrijker dat hij niet mee mag doen aan de finale?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh heerlijk, aan het hele verhaal te horen heeft yuri z'n tokkie-kant die avond wederom de bovenhand gehad, en dat heeft hem z'n kop gekost. En half Nederland is alsnog over de zeik, "want een biertje moet toch kunnen". Wat een prachtland zijn we toch.
Ik vind dit een beetje een zielige vergelijkingquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is wel ironisch. Aan de ene kant vindt ze het aan zijn mentaliteit te wijten dat hij "ik heb er schijt aan" zegt en dat doet ze zelf: "Rot toch op kneus!". De mentaliteit... Een duidelijk geval van het meten met 2 maten m.i.
Dat zou kunnen. Maar hij klopt als een bus mevrouw.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een zielige vergelijking
Het begrip eigen verantwoordelijkheid kunnen we wel uit het woordenboek schrijven ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh heerlijk, aan het hele verhaal te horen heeft yuri z'n tokkie-kant die avond wederom de bovenhand gehad, en dat heeft hem z'n kop gekost. En half Nederland is alsnog over de zeik, "want een biertje moet toch kunnen". Wat een prachtland zijn we toch.
alleen als je net zo dom bent als Yuriquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:04 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar hij klopt als een bus mevrouw.
TeamYuri heeft hier zelf om gevraagd om bij een positief vonnis meteen verdere stappen te kunnen ondernemen, anders was het vonnis samen met de motivatie pas volgende week verschenen en dat was te laat geweest voor de ringenfinale. (mocht hij in het gelijk worden gesteld.)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou zoals bij zowat iedere zitting gewoon direct moeten volgen. Maar de rechter beschermt hier het NOC/NSF zeer duidelijk, dat zie je zelf toch ook wel hoop ik.
Maar goed. Laten we er over ophouden. Mede omdat ik die vergelijking niet aandurf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
alleen als je net zo dom bent als Yuri
Dat moet idd nog blijken (wettelijk gezien dan) maar gezien hoe het vanmiddag verlopen is op de zitting geef ik de NOC/NSF weinig kans... Die hadden gewoon een waardeloos verhaal, meer kun je er niet van maken.quote:
Gevalletje 'als 33'er kan je best zelf bepalen of je een biertje drinkt' vs 'juist bij hem moet je iemand persoonlijk bijzetten om fouten te voorkomen' inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is wel ironisch. Aan de ene kant vindt ze het aan zijn mentaliteit te wijten dat hij "ik heb er schijt aan" zegt en dat doet ze zelf: "Rot toch op kneus!". De mentaliteit... Een duidelijk geval van het meten met 2 maten m.i.
Vind jij de straf die hij kreeg het natuurlijke gevolg van het blijkbaar niet nemen van zijn eigen verantwoordelijkheid? Want daar is het volgens mij al 23 delen over te doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het begrip eigen verantwoordelijkheid kunnen we wel uit het woordenboek schrijven ja.
De trainer haalde de finale niet. De bond haalde de finale niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het begrip eigen verantwoordelijkheid kunnen we wel uit het woordenboek schrijven ja.
Goede post. Dat raakt wel de essentie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
De trainer haalde de finale niet. De bond haalde de finale niet.
Dus waarom menen zij iemand dwars te mogen zitten die de finale wel haalde?
Gewoon, omdat je niet in pas loopt van de bond en niet binnen de lijntjes kleurt van de kleurplaat van de trainer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
De trainer haalde de finale niet. De bond haalde de finale niet.
Dus waarom menen zij iemand dwars te mogen zitten die de finale wel haalde?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik al een zootje inhoudelijke argumenten genoemd hoor.
Om ze nog maar een keer voor je te herhalen:
- Yuri van Gelder heeft de finale gehaald, beste 8 van 70 deelnemers
- Yuri van Gelder heeft op dat moment 9 dagen geen wedstrijdverplichtingen
- Er is nog geen enkel bericht gekomen van een sporter die last van hem gehad heeft
- Er is geen enkel bericht naar buiten gekomen over echte overtredingen of misdrijven
- Naar nu blijkt is er helemaal geen contract, slechts een waardeloos stukje papier
- Er lijkt geen enkele vorm van hoor en wederhoor of beroep toegepast
Kortom prutswerk van de eerste orde.
Er was waarschijnlijk alle reden om een goed gesprek aan te gaan en te kijken hoe de man geholpen kan worden om ondanks zijn zwaktes toch optimaal te presteren. Daar is zo'n chef d'equipe namelijk voor. Dat gelul over imago en teamNL is maar bijzaak, het gaat om het zorgen dat het individu of het team optimaal kan presteren. Dat is zijn vak!
Dus samen met de trainer een zwaar gesprek hebben, helemaal mee eens. Maar een sporter die al daadwerkelijk gepresteerd heeft (op die zaterdag) en die blij is de finale gehaald te hebben weg te sturen vanwege vage regels en "imago" is ronduit zwak.
Ik mag hopen dat van Gelder de rechtzaak wint en vervolgens een civiele procedure begint. Een gouden medaille in het turnen is toch gauw enkele tonnen of meer waard. Aangezien niet meer aangetoond kan worden dat hij deze niet zou winnen is een behoorlijke schadevergoeding in dat geval op zijn plaats.
Topstuk inderdaad, even de feiten opsommenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef Bart2002 het volgende:
Ik plaats de post van deze user nogmaals. Ik vind hem goed. Ter overweging.
Dat ja, nu houden ze de kaken op elkaar om onrust onder de atleten te voorkomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:06 schreef AchJa het volgende:
Je kun nu wel als een olifant in de porseleinkast die hele NOC/NSF gaan slopen maar daar schiet echt helemaal niemand iets mee op nu de spelen nog in volle gang zijn. Maar ik zie dit verhaal na de spelen nog wel een flink staartje krijgen.
Een kort geding is dan ook geen gewone zitting.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat eerste weten we niet precies en dat tweede daar had de "baas" even mee moeten wachten tot we weer terug in NL waren. Dat was een zeer verstandige zet geweest van de "baas". M.i. is de "baas" heftig in paniek geraakt. De "baas" wist het ook niet meer en heeft in retrospectief een domme beslissing genomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
De kerel heeft zich meerdere keren misdragen tegenover z'n baas en z'n baas is het zat.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Maar ben benieuwd naar je juridische punten hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |