Zijn mentaliteit is i.i.g. goed genoeg voor een plek in de ringenfinale.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:03 schreef computergirl het volgende:
'Ik heb er schijt aan'
Zegt veel over zijn mentaliteit
Is belachelijk dat een rechter daar rekening mee houd. Rechter moet onpartijdig zijn uiteraard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:20 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, als zou blijken dat het NOC hem onterecht had weggestuurd, dan dat word natuurlijk een enorme rel, en moet er weer in conclaaf met het IOC en de turnbond enzo.
Nu kan het NOC zeggen: zie je wel, wij hadden gelijk.![]()
zijn talentquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zijn mentaliteit is i.i.g. goed genoeg voor een plek in de ringenfinale.
Mentaliteit ook. Je moet jaren trainen om er te komen en dat is dag in dag uit trainen trainen en nog eens trainen.quote:
Nee want dit gaat nog een staart krijgen, zie hierboven. Of het terecht is moet blijken uit de argumentatie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:29 schreef nostra het volgende:
Echt nergens wordt de conclusie die in de TT staat getrokken?
Nope. Althans niet officieel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:29 schreef nostra het volgende:
Echt nergens wordt de conclusie die in de TT staat getrokken?
tenzij je een kater hebt. Want dan blijft deze held de halve dag in zijn bed liggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mentaliteit ook. Je moet jaren trainen om er te komen en dat is dag in dag uit trainen trainen en nog eens trainen.
Inderdaad. Die spieren etc komen vanzelfquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
tenzij je een kater hebt. Want dan blijft deze held de halve dag in zijn bed liggen
motivatie volgt volgende week, staat gewoon bij elk nieuwsberichtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Vind het vreemd dat ze hem in het ongelijk stellen zonder dat te beargumenteren. .
spieren alleen win je geen finale mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Die spieren etc komen vanzelf
Zou zoals bij zowat iedere zitting gewoon direct moeten volgen. Maar de rechter beschermt hier het NOC/NSF zeer duidelijk, dat zie je zelf toch ook wel hoop ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
motivatie volgt volgende week, staat gewoon bij elk nieuwsbericht
Maar dat toont wel aan dat hij mentaliteit heeft anders was hij nooit zover gekomen. Volgens mij heb je totaal geen idee hoeveel jaren je ervoor moet trainen om uberhaupt zover te komen. Dat hij 1 dag zich verslaapt etc, ach doen we allemaal weleens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
spieren alleen win je geen finale mee.
En dat had hem tien dagen later hoe precies parten gespeeld?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
tenzij je een kater hebt. Want dan blijft deze held de halve dag in zijn bed liggen
Wat een zuur weer. Als ie om 06:00 zijn bed in rolde heeft hij gewoon een gezonde nachtrust van 9 uur genoten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Daar red je het niet alleen mee. De mentaliteit was ook uitstekend. Het is een gewone volksjongen die geen blad voor de mond neemt. En die gewoon zegt als hij ergens schijt aan heeft als dat zo is.quote:
rot toch op kneusquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou zoals bij zowat iedere zitting gewoon direct moeten volgen. Maar de rechter beschermt hier het NOC/NSF zeer duidelijk, dat zie je zelf toch ook wel hoop ik.
Die taal die je bezigt zal ook wel een kwestie van mentaliteit zijn...quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:03 schreef computergirl het volgende:
'Ik heb er schijt aan'
Zegt veel over zijn mentaliteit
ik ben geen topsporter, en ik heb een allergie voor BNW geneuzelquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Die taal die je bezigt zal ook wel een kwestie van mentaliteit zijn...
[..]
Peter R. sowiesoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:44 schreef RipCity het volgende:
Haha bij RTL Boulevard worden ze even flink afgemaakt en die Ex-olympier zit daar beetje schaapachtig te wezen.. Wordt er meteen uitgeluld door Peter R.
Wat kan BNW hier nou weer aan doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ben geen topsporter, en ik heb een allergie voor BNW geneuzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |