Jawel. Dat hij weer teruggetrokken is, maakt hem toch wel finalist? Of oké, gekwalificeerd voor de finale. Hij hoort bij de beste 8 van de wereld. op dit moment. Laten we dat laatste maar onthouden.quote:
Die vliegtickets van hem en zijn vriendin moet hij dus zelf dokken. Terwijl die advocaat beweerde dat het een gunst was dat zijn vrouw mee mocht vliegen.quote:De turner eiste onder meer deelname aan de finale en dat de turnbond de kosten van het vliegticket terug naar Rio zou betalen
Knap dat ie dat weet zonder gemotiveerde uitspraak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:11 schreef Amarantha het volgende:
twitter:chrisklomp twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 16:15:13Overigens moet Yuri van Gelder door deze uitspraak 1435 euro proceskosten betalen. Ook dat nog eens. reageer retweet
Staat al op rechtspraak.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
Knap dat ie dat weet zonder gemotiveerde uitspraak.
Dit is allang bekend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
Knap dat ie dat weet zonder gemotiveerde uitspraak.
Nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Jawel. Dat hij weer teruggetrokken is, maakt hem toch wel finalist?
Terug naar Rio.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef Collide het volgende:
[..]
Die vliegtickets van hem en zijn vriendin moet hij dus zelf dokken. Terwijl die advocaat beweerde dat het een gunst was dat zijn vrouw mee mocht vliegen.
Die (Starbucks)koffie moet hij zeker ook zelf betalen.
Zou die al die biertjes ook nog gaan declareren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef Collide het volgende:
[..]
Die vliegtickets van hem en zijn vriendin moet hij dus zelf dokken. Terwijl die advocaat beweerde dat het een gunst was dat zijn vrouw mee mocht vliegen.
Iemand die terugkomt van een verslaving en de finale haalt is een beter rolmodel dan iemand die altijd braaf de regels volgt en nauwelijks moeilijkheden heeft gekend. Zelfs al mist zo iemand af en toe een training.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ze hebben een A status, rolmodel etc, je bent sporter 365 dagen vna het jaar, je krijgt betaald om te sporten.. daar horen fatsoennormen bij.
Je verwart de vlucht van Rio naar Amsterdam met de vlucht van Amsterdam naar Rio die hij hoopte te gaan maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef Collide het volgende:
[..]
Terug naar Nederland zal hij wel gekregen hebben van NOC*NSF. Dit ging over de ticket terug naar Rio als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef Collide het volgende:
[..]
Dat is een discussie. Ik vind beide erg knap. Als je je staande kan houden in zo'n wereld met zoveel druk en verleiding is ook gewoon knap.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Iemand die terugkomt van een verslaving en de finale haalt is een beter rolmodel dan iemand die altijd braaf de regels volgt en nauwelijks moeilijkheden heeft gekend. Zelfs al mist zo iemand af en toe een training.
Net of hij nog wilt turnen voor TeamNL en of TeamNL hem nog mee wilt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:15 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik weet niet hoe het zit met turners en leeftijden.. maar over 4 jaar is hij 37. Ben je dan te oud om nog mee te doen in de OS met turnen?
Nou stel dat ze dat allemaal nog willen.. Is het dan qua leeftijd nog wel haalbaar? Want heb toch idee dat het veel jonge mensen zijn die meedoen aan turnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:18 schreef Collide het volgende:
[..]
Net of hij nog wilt turnen voor TeamNL en of TeamNL hem nog mee wilt.
Oh, daar staat de proceskostenverdeling in? Heb ik dan even gemist.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.rechtspraak.n(...)Yuri-van-Gelder.aspx
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:20 schreef Zelva het volgende:
[..]
Oh, daar staat de proceskostenverdeling in? Heb ik dan even gemist.
twitter:VSchildkamp twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 16:25:51Ik begrijp dat er geen hoger beroep meer komt. Te kort dag, zou Yuri's advocaat Hellingman hebben gezegd. Dan is het echt over en sluiten reageer retweet
Gelukkig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:21 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:VSchildkamp twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 16:25:51Ik begrijp dat er geen hoger beroep meer komt. Te kort dag, zou Yuri's advocaat Hellingman hebben gezegd. Dan is het echt over en sluiten reageer retweet
he he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig.
Deze soap eindigt vandaag.
Neen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig.
Deze soap eindigt vandaag.
De Graafschap had nog 8982892982 keer minder een punt dan Yuri van Gelderquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:32 schreef maan_man het volgende:
Ik verwacht een laffe uitspraak, zoals in het kort geding van de Graafschap.
twitter:yvangelder twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 17:32:21Wil iedereen bedanken voor de masale steun! Hebben tot het uiterste gestreden voor mijn verdiende olympische finale https://t.co/Fi1o7aekTc reageer retweet
Maar goed, zelfs dat is niet getoetst door de rechter. Wij weten daarom ook niet of TT feitelijk klopt. Misschien is de rechtmatigheid van het wegsturen helemaal niet getoetst door de rechter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De Graafschap had nog 8982892982 keer minder een punt dan Yuri van Gelder
Dat is niet de taak van het NOC om een dertiger voor slechte gewoontes te behoeden. Dat moet hij zelf doen. Of niet. En ook dat moet hij zelf weten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:00 schreef Persefoneia het volgende:
Toch vraag ik mij het volgende af. Stel dat hij die nacht wel meer dan 4 of 5 biertjes had gedronken en wellicht wat had gesnoven en men had dat door de vingers gezien. Dan had hij wellicht nog meer gaan stappen met wat biertjes en lijntjes.
Hij is gevoelig voor verslaving.
Over een half jaar zit hij in een talkshow en vertelt dat hij in Rio weer in de verleiding is gekomen en dat hij daardoor een verslavingsprobleem heeft.
Dan roept iedereen, waarom heeft het NOC toen niet ingegrepen.
beide denk ik, en dat is niet laf. De rechter is ook niet gevraagd zich uit te laten, hij is gevraagd om een ticket of een dwangsom te regelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:32 schreef maan_man het volgende:
Ik verwacht een laffe uitspraak, zoals in het kort geding van de Graafschap. Of geschil leent zich niet voor een kort geding, dan wel eis is praktisch niet uitvoerbaar. Dan hoeft de rechter zich niet uit te late over het wegsturen.
Halve liters klappen w.s.quote:
Dat is wel een interessant punt inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:50 schreef Ulx het volgende:
Kan dit leiden tot verdere willekeur in de behandeling van sporters? Het lijkt alsof ze minder bescherming hebben dan een normale werknemer.
Daarom hoop ik (en denk ik eerlijk gezegd) dat er in het complete vonnis een passage staat dat hij onterecht naar huis is gestuurd maar vanwege allerlei zwaarwegende belangen niet terug naar Rio gestuurd hoefde te worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is wel een interessant punt inderdaad.
Precies. Dat hoop ik ook. En ik denk dat ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom hoop ik (en denk ik eerlijk gezegd) dat er in het complete vonnis een passage staat dat hij onterecht naar huis is gestuurd maar vanwege allerlei zwaarwegende belangen niet terug naar Rio gestuurd hoefde te worden.
Al was het maar om gewoon duidelijkheid te hebben ipv dat vrijblijvende "de normen" gelul...
Daar hadden ze zelf om gevraagd toch? Zogenaamd kopstaart vonnis om de snelheid van de procedure te bevorderen? Argumentatie volgt in de loop van volgende week.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Vind het vreemd dat ze hem in het ongelijk stellen zonder dat te beargumenteren. Als ze het contract volgen wat sporters tekenen zou hij in het gelijk moeten worden gesteld, puur vanwege het feit dat het veel te wazig is wat nu de EXACTE regels zijn. Klinkt kinderachtig, maar in een rechtsysteem werkt het wel zo.
Reken maar dat hier wel wat achteraan komt voor de volgende Spelen hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:56 schreef AchJa het volgende:
Daarom hoop ik (en denk ik eerlijk gezegd) dat er in het complete vonnis een passage staat dat hij onterecht naar huis is gestuurd maar vanwege allerlei zwaarwegende belangen niet terug naar Rio gestuurd hoefde te worden.
Al was het maar om gewoon duidelijkheid te hebben ipv dat vrijblijvende "de normen" gelul...
+1quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als sporter moet je (soms) schijt aan dingen hebben, anders word je nooit een topsporter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:03 schreef computergirl het volgende:
'Ik heb er schijt aan'
Zegt veel over zijn mentaliteit
Het is ook willekeur. Wennemars gaf dat al duidelijk aan he. Bij hem deden ze minder moeilijk etc terwijl hij ook dingen deed die totaal niet door de beugel konden etc.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:11 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Reken maar dat hier wel wat achteraan komt voor de volgende Spelen hoor.
Duidelijke regels met specifiek omschreven sancties en strafmaatregelen bij overtredingen.
Nu lijkt het de willekeur van de bobo`s te zijn.
Ik kan me er natuurlijk wel wat bij voorstellen dat, mocht het zo zijn dat de rechter vindt dat hij onterecht naar huis gestuurd is, het niet direct bekend wordt gemaakt en hij niet teruggestuurd hoeft te worden. Want dan geef je tijdens de lopende spelen het NOC/NSF en alles een brevet van onvermogen, moet je met Frankrijk in conclaaf vwb de finaleplaats en weet ik veel wat...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:04 schreef Poepz0r het volgende:
Vind het vreemd dat ze hem in het ongelijk stellen zonder dat te beargumenteren. Als ze het contract volgen wat sporters tekenen zou hij in het gelijk moeten worden gesteld, puur vanwege het feit dat het veel te wazig is wat nu de EXACTE regels zijn. Klinkt kinderachtig, maar in een rechtsysteem werkt het wel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |