Het was alleen advies van de coach, geen bevel. En de rest staat wellicht in de code of conduct, maar ja, die is zoek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Niet als de coach al heeft aangegeven dat het niet mocht en je op tijd terug moest zijn, dan is ook de volledige toewijding aan het programma niet meer aanwezig, zeker bij het missen van een training zonder overleg met de coach.
van drie sporters en een trainer heeft men vernomen hoe zat en hoe laat Yuri uit bed kwam. Zonderland werd daarbij genoemd. Maar wat Epke heeft gezegd en of dat klikken genoemd kan worden weten we niet. De verklaring van de drie sporters en de trainer samen was iig dat ie om 3 uur uit z'n bed kwam, zei desperados gedronken te hebben in een nachtclub en dat ie schijt had aan de training.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:06 schreef opgebaarde het volgende: [..] Ik kan niet luisteren maar waarom denk jij dat Epke geklikt heeft?
NOC gestemd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:10 schreef Collide het volgende:
Poll: Wie wint het kort geding?
• NOC*NSF
• Yuri van Gelder + deelname aan finale
• Yuri van Gelder + geen deelname aan finale
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nederlandse rechters, blijkbaar.quote:
Ze beslissen alleen over de beslissing van het NOC, als hij gelijk krijgt is hij nog niet per definitie weer in de finale. Dan moeten ze nog naar het CAS.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
Is het niet raar dat een rechtbank over dit soort zaken beslist?
Mooiste is dat Phelps de grootste Olympiër is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:08 schreef yvonne het volgende: [..] het waarom? een ex-junk zomaar op de heilige OS, foei. Tijdens de zitting werd gezegd dat Epke en een andere dude verklaard hadden dat Yoeri onsamenhangend brabbelde bij het ontwaken rond 15 uur
In de horeca gebeurt dat ook nog geregeld, om bestellingen door te geven. Heb je meteen een eigen afdruk nl.quote:
En artsen, apothekersquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederlandse rechters, blijkbaar.
ja is vaak hoor. Ook omdat volgens de wet alles nog op papier gearchiveerd moet worden en faxen is dan sneller dan opsturen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederlandse rechters, blijkbaar.
Yuri de kleinste denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mooiste is dat Phelps de grootste Olympiër is.
Letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mooiste is dat Phelps de grootste Olympiër is.
Heeft ook te maken met feit dat mail niet echt 'vertrouwelijk' is, of ze zouden mail moeten versleutelen en digitaal moeten ondertekenen. Mail is relatief eenvoudig af te luisteren.quote:
Is daar nu echt geen moderne techniek voor?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de horeca gebeurt dat ook nog geregeld, om bestellingen door te geven. Heb je meteen een eigen afdruk nl.
uitspraak half vier of eerder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef timmmmm het volgende:
Heb ik het laatste stuk nog iets gemist? Staat hier een monteur voor de ketel binnen
Beetje raar en onprofessioneel om namen te noemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
het waarom? een ex-junk zomaar op de heilige OS, foei. Tijdens de zitting werd gezegd dat Epke en een andere dude verklaard hadden dat Yoeri onsamenhangend brabbelde bij het ontwaken rond 15 uur
Wordt voor zijn vader ook nog leuk nu die binnenkort voorzitter is van de KNGU.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef Ulx het volgende:
Als Epke Yuri verlinkt heeft wordt het trainen nog leuk. Ik zie zomaar een evenwichtsbalk in een hol verdwijnen.
rooksignalenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is daar nu echt geen moderne techniek voor?
Hij heeft alleen (samen met de andere turners) verklaard dat Yuri een onsamenhangend verhaal deed toen hij wakker werd. Meer ook niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:04 schreef yvonne het volgende:
Epke heeft geklikt , ik weet niet hoe die familieverhoudingen liggen, maar de vader van Epke verklaarde in de krant geen enkel geluid gehoord te hebben en voor een raadsel stond.
Vind ik raar.
duidelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met feit dat mail niet echt 'vertrouwelijk' is, of ze zouden mail moeten versleutelen en digitaal moeten ondertekenen. Mail is relatief eenvoudig af te luisteren.
Nou, ik denk niet dat Epke heel bang hoeft te zijn voor van Gelder, maar goed. 'Verlinken' trouwensquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef Ulx het volgende:
Als Epke Yuri verlinkt heeft wordt het trainen nog leuk. Ik zie zomaar een evenwichtsbalk in een hol verdwijnen.
De tijd was toch wel een duidelijke opdracht, niet drinken ook en dat je moet verschijnen op een training hoeft toch geen opdracht te zijn? Voor topsporters verwacht eigenlijk dat je hiervoor niet eens formele regels hoeft te hebben, het is zo logisch dat het vanzelfsprekend is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:10 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het was alleen advies van de coach, geen bevel. En de rest staat wellicht in de code of conduct, maar ja, die is zoek.
Jawel....mail versteutelen, maar dat gebeurt nog te weinig. Per post zit de envelop dicht (per fax is het natuurlijk ook aan de ontvanger gericht) en een mail is eigenlijk altijd 'publiek'...vergelijk met met een vertrouwelijk stukje post wat je in een niet dichtgeplakte envelop verstuurt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zonder ondertekende verklaring heel raar ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje raar en onprofessioneel om namen te noemen
Als diegene willen getuigen dan moeten ze dat maar doen maar ik vind het belachelijk dat je zo mensen noemt.
En als het CAS hem gelijk geeft, krijgt de OS dan een bevel opgestuurd waarin staat dat ze die Fransman moeten verwijderen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze beslissen alleen over de beslissing van het NOC, als hij gelijk krijgt is hij nog niet per definitie weer in de finale. Dan moeten ze nog naar het CAS.
Ik, vanochtend nog. Er wordt nog redelijk veel gefaxt, het gaat wel een keer dood maar voorlopig nog niet,quote:
Ik denk ook dat het daarom geen kans heeft bij het CAS.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als het CAS hem gelijk geeft, krijgt de OS dan een bevel opgestuurd waarin staat dat ze die Fransman moeten verwijderen?
Overigens zou de bond dan wel flinke imago schade oplopen en een lachertje worden
Al past dat er ook wel bij bij het gefaal van de sporters.
Dat betekent voor iedereen iets anders. De een kan zich volledig kaalscheren, omdat die 100 gram een negatieve invloed heeft op zijn prestaties. Gaan we dan iedereen wegsturen die dat niet wilt doen? Wat een bullshit zeg. 30 jaar geleden waren de olympische spelen (officieel) nog niet eens professioneel.quote:
Voor Yuri is dit einde carrière.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef Ulx het volgende:
Witte rook uit de schoorsteen van de rechtbank is Yuri naar de Spelen. Simpel en doeltreffend.quote:
Epke had zich moeten beroepen op zijn beroepsgeheim toen hem gevraagd werd of hij Yuri had gezien...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef Ulx het volgende:
Veel horeca-eigenaren weten ook nog niet hoe een computer werkt. (Echt waar, heb er als klant en wordt er gek van dat ze voor elk wissewasje bellen in plaats van een email sturen).quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De andere sporters zijn volgens mij dolblij dat van Gelder weg isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef Joezi het volgende:
Ik gun de bonden geen 1 medaille meer, het zou de andere sporters sieren te staken.
Ik vind het eigenlijk ook niet leuk meer daarom. Je moet een onmens zijn om aan topsport te doen, ik vind het steeds enger worden, van die wandelende machines.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dat betekent voor iedereen iets anders. De een kan zich volledig kaalscheren, omdat die 100 gram een negatieve invloed heeft op zijn prestaties. Gaan we dan iedereen wegsturen die dat niet wilt doen? Wat een bullshit zeg. 30 jaar geleden waren de olympische spelen (officieel) nog niet eens professioneel.
En dat is niet de schuld van Epke maar van Yuri.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Voor Yuri is dit einde carrière.
Ja dat was wel duidelijk. Maar rechtvaardigt dat dit?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De andere sporters zijn volgens mij dolblij dat van Gelder weg isKomen geluiden uit het kamp die niet spreken over bijzonder goede verhoudingen
Ik denk dat het de gemiddelde atleet worst zal zijn wat er met Van Gelder gebeurt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef Joezi het volgende:
Ik gun de bonden geen 1 medaille meer, het zou de andere sporters sieren te staken.
Wordt dan gewoon een finale met 9.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als het CAS hem gelijk geeft, krijgt de OS dan een bevel opgestuurd waarin staat dat ze die Fransman moeten verwijderen?
Fax kan je vaak ook afluisteren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:13 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Jawel....mail versteutelen, maar dat gebeurt nog te weinig. Per post zit de envelop dicht (per fax is het natuurlijk ook aan de ontvanger gericht) en een mail is eigenlijk altijd 'publiek'...vergelijk met met een vertrouwelijk stukje post wat je in een niet dichtgeplakte envelop verstuurt.
Ow, ik dacht van Van Bokhoven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is niet de schuld van Epke maar van Yuri.
Dat komt vooral omdat bellen sneller is en ze in de horeca zelden tot nooit vooruit denken dus ze altijd iets nu moetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Veel horeca-eigenaren weten ook nog niet hoe een computer werkt. (Echt waar, heb er als klant en wordt er gek van dat ze voor elk wissewasje bellen in plaats van een email sturen).
Nahja wel veel support van de turnmeisjes en wammesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De andere sporters zijn volgens mij dolblij dat van Gelder weg isKomen geluiden uit het kamp die niet spreken over bijzonder goede verhoudingen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kunt van alles verzinnen maar dat is niet relevant, het gaat nu om wat Yuri heeft gedaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dat betekent voor iedereen iets anders. De een kan zich volledig kaalscheren, omdat die 100 gram een negatieve invloed heeft op zijn prestaties. Gaan we dan iedereen wegsturen die dat niet wilt doen? Wat een bullshit zeg. 30 jaar geleden waren de olympische spelen (officieel) nog niet eens professioneel.
Als je geen namen noemt is het niet na te trekken of datgene wat zij claimen dat die getuigen gezegd hebben wel waar is. Of je noemt namen of die getuigenissen zijn simpelweg zwak te noemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje raar en onprofessioneel om namen te noemen
Als diegene willen getuigen dan moeten ze dat maar doen maar ik vind het belachelijk dat je zo mensen noemt.
Teamspirit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
neehee, 3 turners samen hebben verteld hoe laat Yuri uit z'n bed kwam en wat ie zei.
Ja dat is waar (telefoon ook natuurlijk). Begreep dat dat wel een reden was dat mail niet gebruikt mocht worden. Heb in het ziekenhuis ook wel eens mijn dossier opgevraagd en toen werd mij verteld dat dat soort stukken niet per mail mogen, in verband met privacy etc...dus per post.quote:
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zie het alleen niet gebeuren dat ze gaan staken. Duiken eerder samen het HHH in om te vieren dat ie weg isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk. Maar rechtvaardigt dat dit?
Eh nee, andersom wellichtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is niet de schuld van Epke maar van Yuri.
Nee hoor, het gaat er ook om of het handelen van het NOCNSF juridisch juist was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je kunt van alles verzinnen maar dat is niet relevant, het gaat nu om wat Yuri heeft gedaan.
met die arm wijdte?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ie letterlijk wat basketballers voor moet laten
Je moet toch wat als NOC.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:17 schreef Windhapper het volgende:
Waar kwam dat hele verhaal van 's morgens vroeg terug, veel lawaai, veel rumoer, andere sporters uit slaap gehouden vandaan?
Dacht ik ook inderdaad. Veel rechtbankdocumenten (bijv. tussen de OvJ en de rechtbank) bevatten persoonlijk informatie, die ze niet naar verschillende medewerkers willen mailen, waarna die documenten vervolgens in die mailboxen blijven hangen. En niet alle medewerkers gaan even vertrouwelijk om met die informatie/hun laptops.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met feit dat mail niet echt 'vertrouwelijk' is, of ze zouden mail moeten versleutelen en digitaal moeten ondertekenen. Mail is relatief eenvoudig af te luisteren.
De turnmeisjes hebben toch alleen gezegd dat ze niks gehoord hebben en dat ze het allemaal niet zo heftig vonden, of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja wel veel support van de turnmeisjes en wammes
En omdat ze niet weten hoe een computer werkt. Echt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat bellen sneller is en ze in de horeca zelden tot nooit vooruit denken dus ze altijd iets nu moeten
We hadden het alleen over 6.3 van de overeenkomst.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat ook of het handelen van het NOCNSF juridisch juist was.
trainer was er ook bij. Wat moeten ze dan, met z'n allen liegen tegen hun bond, dat ze niet weten hoe laat ie uit bed kwam en dat ze m niet gezien hebben ofzo?quote:
Ook dat Yuri belangrijk was voor de spirit binnen de damesteamquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De turnmeisjes hebben toch alleen gezegd dat ze niks gehoord hebben en dat ze het allemaal niet zo heftig vonden, of heb ik iets gemist?
Dan had hij best z'n mond kunnen houden over z'n kamergenootjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat Epke heel bang hoeft te zijn voor van Gelder, maar goed. 'Verlinken' trouwensWe zitten niet meer op de basisschool
Oh sorry, ik had even gemist dat Epke onder dwang heeft gezorgd dat Yuri op stap ging en dronk. Maar als dat zo is heb je gelijk natuurlijk.quote:
Nou ja, Phelps is toch 1.90 ofzo? Dan zal het me niks verbazen als er bbalspelers zijn die 20 centimeter of meer groter zijn (mét grotere spanwijdte)quote:
Zit Epke met van Gelder op de kamer dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan had hij best z'n mond kunnen houden over z'n kamergenootje
Zo doen ze wel voorkomen, hoe weten ze anders precies wanneer hij slaapt, en/of wakker is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zit Epke met van Gelder op de kamer dan?
Mooie combinatie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan had hij best z'n mond kunnen houden over z'n kamergenootje
Geen idee. Ik dacht dat ie met die drie sporters had gebabbeld, lekker opscheppen enzo. Ze zullen toch ook wel niet met zijn drieën op de kamer zitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo doen ze wel voorkomen, hoe weten ze anders precies wanneer hij slaapt, en/of wakker is?
quote:
Hij is niet op stap geweest zoals inmiddels is bewezen, de biertjes werden opgedrongen door de sponsor: tevens bier is gezonder dan frisdrank voor een sporter, en die Epke lust alleen maar cola zonder prik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had even gemist dat Epke onder dwang heeft gezorgd dat Yuri op stap ging en dronk. Maar als dat zo is heb je gelijk natuurlijk.
Volgens mij hoorde ik die advocaat zelfs zeggen "om 2 uur zagen ze hem nog op bed liggen"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo doen ze wel voorkomen, hoe weten ze anders precies wanneer hij slaapt, en/of wakker is?
Alles is weg, zelfs van Gelderquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef Greys het volgende:
Ik zeg het is de schuld van het ezeltje van Belinda en de moeder van Jan Smit.
Was daar idd sws benieuwd naar. Liggen de snurkers dan wel apart?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik heb geen idee of ze op 1 kamer moeten slapen, zo kwam het over uit de verhalenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooie combinatie.
Een persoon die extreem gedreven en gedisciplineerd is op dezelfde kamer zetten bij een lapswans
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooie combinatie.
Een[b] persoon die extreem gedreven en gedisciplineerd is[/b] op dezelfde kamer zetten bij een lapswans
Ja, maar die advocaat moet geen namen noemen, je moet haten op hem. Hij snitched.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef 4-elements het volgende:
[..]![]()
Wat een onnozel gehaat op Epke. Hem is waarschijnlijk gevraagd of hij wat had gehoord van Van Gelder. Daarop heeft hij geantwoord. Denk niet dat hij wist wat er met Van Gelder zou gaan gebeuren. En dan nog, Van Gelder is zelf zo onverstandig geweest om te gaan drinken en laat thuis te komen. Of hij daarvoor van de Spelen verwijderd had moeten worden is een ander verhaal.
ja idd, ze zeiden dat die verklaring van drie turners en een trainer kwam. Niet alleen van Epke die uit zichzelf zou hebben geklikt ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee. Ik dacht dat ie met die drie sporters had gebabbeld, lekker opscheppen enzo. Ze zullen toch ook wel niet met zijn drieën op de kamer zitten.
Hoorde vanmorgen dat Epke om een kamerwissel had gevraagdquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik heb geen idee of ze op 1 kamer moeten slapen, zo kwam het over uit de verhalen
*zien elkaar bij de lift rond half vier*quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
je vergeet het bammetje. Wat zou er op dat bammetje gezeten hebben?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij is niet op stap geweest zoals inmiddels is bewezen, de biertjes werden opgedrongen door de sponsor: tevens bier is gezonder dan frisdrank voor een sporter, en die Epke lust alleen maar cola zonder prik.
de rechter deed dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar die advocaat moet geen namen noemen, je moet haten op hem. Hij snitched.
Dat is ook zo wat... dat er sporters bij elkaar op de kamer slapen. Stel je voor je moet met collega's op zakenreis, dan neemt toch ook ieder een eigen hotelkamer. Sterker nog, collega's zouden eigenlijk een kamer kunnen delen. Sporters toch niet... daar is de eigen voorbereiding toch veel te belangrijk zou je zeggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee. Ik dacht dat ie met die drie sporters had gebabbeld, lekker opscheppen enzo. Ze zullen toch ook wel niet met zijn drieën op de kamer zitten.
Misschien kan Epke in een getuige beschermingsplanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar die advocaat moet geen namen noemen, je moet haten op hem. Hij snitched.
Doet ook al twaalf jaar over zijn studie.quote:
Ze noemden de precieze tijden dat ie nog op z'n nest lag toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
*zien elkaar bij de lift rond half vier*
"hé Yoer hoe is het, je ziet er wat brak uit"
"Ja man, even lekker op stap geweest, net pas mijn nest uit"
Etc
Zat pindakaas op, en dat kan je niet drinken met bier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
je vergeet het bammetje. Wat zou er op dat bammetje gezeten hebben?
Oh. Stukkie gemist want onderweg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze noemden de precieze tijden dat ie nog op z'n nest lag toch?
In een rechtszaak is zaak juist wel namen te noemen, want dat 'anoniempje' iets heeft gezegd is nou niet bepaald overtuigend voor een rechter. Gebeurt altijd bij rechtszaken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
#team ezeltjequote:
Lol.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:25 schreef Physsic het volgende:
Er zijn wel sporters die op 1 kamer slapen. Die twee schoonspringsters die elkaars ogen wel kunnen uitkrabben moesten ook op 1 kamer.
Dat was snelquote:
Dat liepen we toch wel want blessure, niet op tijd in vorm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was snel
Sneu wel.
Nu gaat dumpert en co hem belachelijk maken, lopen we weer een medaille mis.
Ah.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat liepen we toch wel want blessure, niet op tijd in vorm.
die advocaat zei 'drie turners en een trainer'. De rechter vulde toen de namen ff aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet meegekregen, toen stond iemand aan mijn deur denk ik
Zelf gemaakt, deel het op de sociale mediakanalenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was snel
Sneu wel.
Nu gaat dumpert en co hem belachelijk maken, lopen we weer een medaille mis.
Omdat hij niet de hele nacht is gaan stappen en gewoon serieus met de Olympische Spelen bezig is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:29 schreef Syntix het volgende:
Ik heb het stuk met Epke denk ik gemist. Waarom is Epke een nazi?
Als ik wakker word van knetterhard onweer weet ik de volgende ochtend dat ik er wakker van werd maar niet precies hoe laat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:29 schreef Zorro het volgende:
Mooi wel. Zeggen ze dat hij luidruchtig terugkomt, weten ze niet eens precies hoe laat.
Nou dat zal een kabaal geweest zijn.
Waarom zou je dat onthouden? Ik zou niet eens op de wekker kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:29 schreef Zorro het volgende:
Mooi wel. Zeggen ze dat hij luidruchtig terugkomt, weten ze niet eens precies hoe laat.
Nou dat zal een kabaal geweest zijn.
Nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, deel het op de sociale mediakanalen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef Greys het volgende:
Ik zeg het is de schuld van het ezeltje van Belinda en de moeder van Jan Smit.
Mooiste OS ooitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef yvonne het volgende:
Toch wel erg dat dit het spannendste is van heel de OS
Welnee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef yvonne het volgende:
Omdat het nogal belangrijk schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Waarom zou je dat onthouden? Ik zou niet eens op de wekker kijken.
Ja, maar als hij coke gebruikt had, dan kan dat makkelijk aangetoond worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:59 schreef Tweek het volgende:
Coke wel en daar is die aan verslaafd, en hij is buiten het dorp en zicht geweest, voor zeker 6 uur. Dus jammer, maar afgelopen.
Dat ook ja, als je "de ideale voorbereiding" zo belangrijk vindt dan stop je niet 2 mensen bij elkaar in een kamer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
Lol.Denk sws niet dat een kamer delen optimaal is voor een nachtrust. En dat optimale gaan ze erg prat op bij het NOC.
En even ongestoord kunnen seksen is er ook niet bij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.Denk sws niet dat een kamer delen optimaal is voor een nachtrust. En dat optimale gaan ze erg prat op bij het NOC.
Het boogschieten net was anders ook spannend hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef yvonne het volgende:
De Organisatie met hoofdletters jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Waar heeft Kromo last van dan dat ze het zo kut doet? En Heemskerk?
hoogste kijkcijfersquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef yvonne het volgende:
hij heeft samen met drie anderen verteld, volgens de advocaat van NOC dan, hoe laat Yuri opstond en wat ie zei.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:29 schreef Syntix het volgende:
Er ging net een Nederlandse knakker door, zo'n Robin Hood met pijl en boog. Tegen zijn eigen verwachting, aan z'n blik te zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef yvonne het volgende:
*NSB-erquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:29 schreef Syntix het volgende:
Handbal Nederland - Korea en gister 100 meter Ranomi heb ik ook op het puntje van m'n stoel gezeten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef yvonne het volgende:
Dan is hij mede snitch nog steeds een snitchquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
hij heeft samen met drie anderen verteld, volgens de advocaat van NOC dan, hoe laat Yuri opstond en wat ie zei.
Hij heeft geantwoord op een vraag over Yuri.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:29 schreef Syntix het volgende:
JIj hebt toch wel weg wielrennen gekeken...?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef yvonne het volgende:
Betere concurrentie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
ik kom er m'n bed niet voor uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:31 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Handbal Nederland - Korea en gister 100 meter Ranomi heb ik ook op het puntje van m'n stoel gezeten.
Die Organisatie die straks na de spelen een andere baan mag zoeken ja.quote:
Lekker slim van de NOC, voer dit niet aan, nu krijgt Epke weer gezeikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
hij heeft samen met drie anderen verteld, volgens de advocaat van NOC dan, hoe laat Yuri opstond en wat ie zei.
Oh ja, en de tijdritquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
JIj hebt toch wel weg wielrennen gekeken...?
Harde teksten van Thijs.twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:06:12Als hij zo graag die finale had willen turnen had hij zich moeten gedragen alsof hij graag die finale had willen turnen. reageer retweet
En het paard van Cornelisse toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Epke schijnt Kromo lastig gevallen te hebben ook
dus de coach van Yuri of iemand van de turnbond ofzo vraagt aan een groepje turners 'he, hoe laat was Yuri eigenlijk wakker?' en dan moeten ze zeggen 'sorry, daar doen we geen uitspraken over'?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan is hij mede snitch nog steeds een snitch
Haase, die valt pas iedereen lastig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Epke schijnt Kromo lastig gevallen te hebben ook
Tegelijk ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En het paard van Cornelisse toch?
gestoken! ja jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:33 schreef Greys het volgende:
Ik vond de dikke wang van dat paard het spannendst.
"Snel opschrijven voor als er een rechtzaak komt."quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat het nogal belangrijk schijnt te zijn.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Haase, die valt pas iedereen lastig.
Nou ze hebben alles in detail verteldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
dus de coach van Yuri of iemand van de turnbond ofzo vraagt aan een groepje turners 'he, hoe laat was Yuri eigenlijk wakker?' en dan moeten ze zeggen 'sorry, daar doen we geen uitspraken over'?
Nou! Arme Parzival.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:33 schreef Greys het volgende:
Ik vond de dikke wang van dat paard het spannendst.
Kromo kan al niets meer sinds ze pieter z'n huwlijk kapot heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
ze hebben z'n naam ook niet genoemd, de rechter noemde de namen van de drie turners. Heel snel, ik verstond t niet eens goed dat Zonderland daarbij zat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lekker slim van de NOC, voer dit niet aan, nu krijgt Epke weer gezeik![]()
Heeft hij echt nodig nu.
Zijn naam werd duidelijk genoemdquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ze hebben z'n naam ook niet genoemd, de rechter noemde de namen van de drie turners. Heel snel, ik verstond t niet eens goed dat Zonderland daarbij zat.
Ja zo'n stoorzender is niet populair in een groep, iedereen op één na zit daar met één doel: even twee weken knallen na jaren trainen....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ze hebben alles in detail verteld
ja misschien waren ze ook wel boos dat Yuri zei schijt aan de training te hebben. Terwijl zij zich net hebben uitgesloofd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ze hebben alles in detail verteld
Of een trainer die door slechte communicatie voor onrust in de groep zorgt..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja zo'n stoorzender is niet populair in een groep, iedereen op één na zit daar met één doel: even twee weken knallen na jaren trainen....
Que?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:35 schreef Zith het volgende:
[..]
Kromo kan al niets meer sinds ze pieter z'n huwlijk kapot heeft gemaakt.
Prestaties als criterium nemen in zulke gevallenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:36 schreef beantherio het volgende:
Een Olympisch kampioen en groot kanshebber op het goud aanvallen vanwege het vertellen van de waarheid om vervolgens een 'sporter' te verdedigen die zich met moeite kwalificeert en duidelijk moeite heeft om van de verslavende middelen af te blijven. Ja dat is heel verstandig en heel logisch.
Nou ga maar weer terug waar je vandaan komt dan, als dit je conclusie isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kom net pas binnen vallen, dus zit even wat terug te lezen. Maar wat zijn dat voor rare verhalen van Yuri dat hij de app over de training niet gezien heeft en niet naar een nachtclub is geweest alleen om een betalingsprobleem op te lossen? En maar een paar biertjes heeft gedronken? Door de wekker heen geslapen? Wel triest als hij dan ook nog allemaal gaat zitten liegen, wees dan een vent en kom er gewoon voor uit.
doe s niet zo onaardig joh. Yuri doet net alsof het normaal is nachten door te halen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ga maar weer terug waar je vandaan komt dan, als dit je conclusie is
Eyeworks zal de rechten alwel opgekocht hebben. Barry Atsma als Epke, Roel van Velzen als Yuriquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt typisch beste jongetje van de klas rebel verhaal wel
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eyeworks zal de rechten alwel opgekocht hebben. Barry Atsma als Epke, Roel van Velzen als Yuri
''Gaat u maar zitten''quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef polderturk het volgende:
Voor degenen die het hele proces gevolgd hebben, wat denken jullie dat de rechter gaat zeggen om 15:30 uur?
Kan alle kanten op. Niemand weet het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef polderturk het volgende:
Voor degenen die het hele proces gevolgd hebben, wat denken jullie dat de rechter gaat zeggen om 15:30 uur?
Dus vooral de schuld van Pietertje zelf?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze werd aangedreven door de enorm hardzwemmende zaadcellen van Pietertje?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef polderturk het volgende:
Realistisch vooral.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:34 schreef superniger het volgende:
Harde teksten van Thijs.twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:06:12Als hij zo graag die finale had willen turnen had hij zich moeten gedragen alsof hij graag die finale had willen turnen. reageer retweet
Nee ze krijgen het per fax.quote:
Ware teksten, ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:34 schreef superniger het volgende:
Wat moeten we dan als criterium nemen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Prestaties als criterium nemen in zulke gevallen
[..]
Eyeworks zal de rechten alwel opgekocht hebben. Barry Atsma als Epke, Roel van Velzen als Yuri
Yuri heeft in zijn eigen verhaal geen tijden genoemd, of wel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
doe s niet zo onaardig joh. Yuri doet net alsof het normaal is nachten door te halen.
Niks, hij stuurt een fax.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef polderturk het volgende:
'Welkom, op een autistenforum hebben ze al 20 forums volgeluld over dit incidentje'quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Misschien is het dan alsnog even handig om te gaan zittenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Het is wachten op pushbericht NOS. Bizar dat dit heel land in z'n greep houdt.
[..]
Nee ze krijgen het per fax.
Ik heb het gevolgd via Fok! dat is toch voldoende?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef polderturk het volgende:
Pssst. Doe eens aardig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ga maar weer terug waar je vandaan komt dan, als dit je conclusie is
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:41 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
'Welkom, op een autistenforum hebben ze al 20 forums volgeluld over dit incidentje'
Ik denk dat die Yuri gelijk gaat geven (en aangezien er verder geen motivatie hoeft te komen, doe ik dat ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef polderturk het volgende:
Yoeri verliest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef polderturk het volgende:
Zou fantastisch zijn! Over 15 jaar die rechter daadwerkelijk bij het NOC en Yuri met doorgesnoven kop bij studio sport verhalen uit de oude doos vertellen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:35 schreef yvonne het volgende:
Voorspelling: ondanks goed verweer verliest Yoeri toch. rechter wil ooit nog z'n carriere beeindigen bij het NOC
ooooooh is hij datquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Thijs is die randdebiel die een berg wilde in Nederland
"Een echt kwaliteitstopic"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:41 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
'Welkom, op een autistenforum hebben ze al 20 forums volgeluld over dit incidentje'
Lolwutquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Thijs is die randdebiel die een berg wilde in Nederland
Datgene wat iemand zegt en doet. Niet hoeveel kans iemand op een medaille heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat moeten we dan als criterium nemen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef polderturk het volgende:
ik denk dat de uitspraak toch in het voordeel van NOC zal zijn. Al vind ik de straf nog steeds niet echt proportioneel, m uit t dorp wegsturen en een boete ofzo had ook misschien gekund. Maar het NOC mag zo'n beslissing maken en hebben daar denk ik geen regels mee overtreden. Trainer zegt dat er een vertrouwensbreuk is en ook al klinkt dat wat overdreven wat mij betreft, als de trainer dat zegt kan het NOC daar weinig op afdingen denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef polderturk het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:43 schreef XL het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn! Over 15 jaar die rechter daadwerkelijk bij het NOC en Yuri met doorgesnoven kop bij studio sport verhalen uit de oude doos vertellen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:34 schreef superniger het volgende:
Wat the fock.twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:33:38@Stormtroepen Wat the fock heeft dit nou weer te maken met de links omhoog gevallen elite? Pfffff. reageer retweet
Nee liever Yuri die wint, zelfs nog mee mag doen in de finale en dan goud wintquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:43 schreef XL het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn! Over 15 jaar die rechter daadwerkelijk bij het NOC en Yuri met doorgesnoven kop bij studio sport verhalen uit de oude doos vertellen.
NOC*NSF presenteerde zich niet goed maar feitelijk zijn zo'n beetje alle verhalen die de afgelopen week rond zongen (en die vaak erg negatief waren voor Yuri) bevestigd. Het hangt van de houding van de rechter af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef polderturk het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
NOC*NSF presenteerde zich niet goed maar feitelijk zijn zo'n beetje alle verhalen die de afgelopen week rond zongen (en die vaak erg negatief waren voor Yuri) bevestigd.
nee niet gehoord, hij heeft t ook niet ontkend, hij heeft ook die uitspraken van 'ik heb er schijt aan' niet ontkend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Yuri heeft in zijn eigen verhaal geen tijden genoemd, of wel?
*Yuriquote:
Nja, maar de verklaring van NOC kwam met al die "Bram heeft mij verteld.. Van Bram heb ik vernomen.. In gesprek met Bram ben ik.. " etc. niet echt over alsof ze ook even Yuri's kant van het verhaal aandachtig hebben aangehoord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik denk dat de uitspraak toch in het voordeel van NOC zal zijn. Al vind ik de straf nog steeds niet echt proportioneel, m uit t dorp wegsturen en een boete ofzo had ook misschien gekund. Maar het NOC mag zo'n beslissing maken en hebben daar denk ik geen regels mee overtreden. Trainer zegt dat er een vertrouwensbreuk is en ook al klinkt dat wat overdreven wat mij betreft, als de trainer dat zegt kan het NOC daar weinig op afdingen denk ik.
Enige is wel dat de afspraken met Yuri en andere sporters niet duidelijk op papier staan. Daar kan NOC misschien nog nat op gaan.
Aarbeiquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
*Yuri
Ik wilde er eigelijk niks van zeggen maar dit is nu de 8e keer en mijn autisme speelt op.
Ik ga mijn warrige slaapdronken uitspraken ook niet ontkennen, want die kan ik simpelweg niet scherp genoeg voor de geest halen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
nee niet gehoord, hij heeft t ook niet ontkend, hij heeft ook die uitspraken van 'ik heb er schijt aan' niet ontkend.
Ik spel het wel consequent verkeerd, dat is dan wel weer goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
*Yuri
Ik wilde er eigelijk niks van zeggen maar dit is nu de 8e keer en mijn autisme speelt op.
Dat er toch al wat meer speelde, zijn eigen trainer heel kritisch over hem was, er afspraken waren maar dat ie heel laat terugkeerde (blijkbaar onder invloed) en een training miste.quote:
Nou ja, hij heeft het er gewoon verder niet over gehadquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
nee niet gehoord, hij heeft t ook niet ontkend, hij heeft ook die uitspraken van 'ik heb er schijt aan' niet ontkend.
twitter:Ken_Je_Hans_Dan twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:47:27@yvangelder Het lijkt er ook op, dat je door je mede collega @epkez bent genaaid als ik de NOS*NSF advocaat begrijp in de rechtbank. reageer retweet
nee idd, het is wel veel van horen zeggen en ook 'bij een topsporter hoort dat...'quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nja, maar de verklaring van NOC kwam met al die "Bram heeft mij verteld.. Van Bram heb ik vernomen.. In gesprek met Bram ben ik.. " etc. niet echt over alsof ze ook even Yuri's kant van het verhaal aandachtig hebben aangehoord.
Er is maar een echte Yuri's revengequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
Zijn er al grappige photoshops met 'Yuri's revenge' trouwens?
Oei. Er vallen harde woorden op Twitter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:49 schreef StaceySinger het volgende:
oeitwitter:Ken_Je_Hans_Dan twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:47:27@yvangelder Het lijkt er ook op, dat je door je mede collega @epkez bent genaaid als ik de NOS*NSF advocaat begrijp in de rechtbank. reageer retweet
klopt, maar als het complete onzin was zou ie wel iets gezegd hebben toch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft het er gewoon verder niet over gehad
Hij heeft tussen 01.00 en 05.08 alleen een boterham gegeten en cola gedronken. Heus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:47 schreef Moira. het volgende:
Is er al ergens een kek samenvattinkje te vinden?
5 volgers, boeiuh .quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Oei. Er vallen harde woorden op Twitter.
Van domme mensen, niks van aantrekken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Die snap ik niet...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Advocaat kan hem geinstrueerd hebben niet op details in te gaan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
klopt, maar als het complete onzin was zou ie wel iets gezegd hebben toch.
Nee, want hij is niet ingeschreven voor de finale.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:52 schreef THEFXR het volgende:
Als hij wint, mag hij toch meedoen?, lijkt mij kort dag en slechte voorbereiding.
Daar gaat deze rechter niet overquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:52 schreef THEFXR het volgende:
Als hij wint, mag hij toch meedoen?, lijkt mij kort dag en slechte voorbereiding.
Dat is niet helemaal juistquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:52 schreef THEFXR het volgende:
Pindakaasquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft tussen 01.00 en 05.08 alleen een boterham gegeten en cola gedronken. Heus.
Oh ja en drie medesporters, waaronder Epke, en een trainer verklaarden dat hij onsamenhangend klonk en laat in bed lag en dat hij zei dat hij er schijt aan had (letterlijk) dat ie dan een training miste als hij om drie uur uit bed kwam.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:47 schreef Moira. het volgende:
Is er al ergens een kek samenvattinkje te vinden?
Wat een heerlijk twitterprofiel heeft die manquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:49 schreef StaceySinger het volgende:
oeitwitter:Ken_Je_Hans_Dan twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:47:27@yvangelder Het lijkt er ook op, dat je door je mede collega @epkez bent genaaid als ik de NOS*NSF advocaat begrijp in de rechtbank. reageer retweet
Compleet ongeloofwaardig, maar bewijs het tegendeel maar eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft tussen 01.00 en 05.08 alleen een boterham gegeten en cola gedronken. Heus.
In vind het ook wel vreemd dat die coach al een probleem maakte van die 2,5uur dat hij zijn vriendin van het vliegveld aan het halen was. Dat had hij uiteraard beter kunnen melden. Maar 2,5uur... Is die coach dan elke dag, elk uur, bezig met of hij wel van al 'zijn' sporters op de hoogte is van waar zij op dat moment verblijven? Heeft niemand een keer wat me-time nodig?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
nee idd, het is wel veel van horen zeggen en ook 'bij een topsporter hoort dat...'
Ja. Dat is het lastige.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Compleet ongeloofwaardig, maar bewijs het tegendeel maar eens
ja idd, lijkt me ook beter. Het werd sowieso wel een erge 'ja maar hij zei' discussie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Advocaat kan hem geinstrueerd hebben niet op details in te gaan?
Idd, elke hearsay anekdote gaan ontkennen haalt de lijn ook weer uit het verhaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Advocaat kan hem geinstrueerd hebben niet op details in te gaan?
De verhalen waren dat hij de hele avond aan het doorzakken was en daarna dronken het halve olympische dorp heeft wakker gemaakt. Daar is helemaal niks van waar gebleken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat er toch al wat meer speelde, zijn eigen trainer heel kritisch over hem was, er afspraken waren maar dat ie heel laat terugkeerde (blijkbaar onder invloed) en een training miste.
Hij heeft in die 4uur wel 3-4 keer in de taxi gezeten he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens een kort geding gaat men daar niet dieper op in, maar het zal de rechter wel duidelijk zijn dat er uiteenlopende verhalen zijn. Vervolgens zal hij daar zijn eigen beeld bij vormen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Compleet ongeloofwaardig, maar bewijs het tegendeel maar eens
' Rio is geen Amsterdam'quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:55 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hij heeft in die 4uur wel 3-4 keer in de taxi gezeten he.
Nu baseer je je enkel op het verhaal van Van Gelder. De andere kant beweerd iets anders.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
De verhalen waren dat hij de hele avond aan het doorzakken was en daarna dronken het halve olympische dorp heeft wakker gemaakt. Daar is helemaal niks van waar gebleken.
Niet bewezen = niet waar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nu baseer je je enkel op het verhaal van Van Gelder. De andere kant beweerd iets anders.
Maar de coach kan toch via de app zien dat hij op het vliegveld is? Of had hij zijn telefoon toen ook uit. Sws als de locatie van de sporters zo'n issue is lijkt het me een kleine moeite om dagelijks even iemands schema voor de volgende dag door te nemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
In vind het ook wel vreemd dat die coach al een probleem maakte van die 2,5uur dat hij zijn vriendin van het vliegveld aan het halen was. Dat had hij uiteraard beter kunnen melden. Maar 2,5uur... Is die coach dan elke dag, elk uur, bezig met of hij wel van al 'zijn' sporters op de hoogte is van waar zij op dat moment verblijven? Heeft niemand een keer wat me-time nodig?
De techniek is nog niet zover dat ze faxen kunnen livestreamen, helaas.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:59 schreef Dirkos1987 het volgende:
Komt uitspraak weer op livestream, nee he?
Ik hoop wel op een persconferentie later op de dag...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:59 schreef Dirkos1987 het volgende:
Komt uitspraak weer op livestream, nee he?
Zou hij ook een vergoeding krijgen voor zijn live tv optreden? Ik denk dat hij toch behoorlijk wat kijkers heeft getrokken voor dit tijdstipquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:59 schreef Physsic het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat die rechter er nou van vond toen hij te horen kreeg dat hij over deze zaak moest gaan beslissen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:00 schreef Zelva het volgende:
[..]
De techniek is nog niet zover dat ze faxen kunnen livestreamen, helaas.
Goede punten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar de coach kan toch via de app zien dat hij op het vliegveld is? Of had hij zijn telefoon toen ook uit. Sws als de locatie van de sporters zo'n issue is lijkt het me een kleine moeite om dagelijks even iemands schema voor de volgende dag door te nemen.
Ook die teamtraining die pas savonds via whatsapp wordt doorgegeven?Nogal laat. En heb er niet uit kunnen halen dat er ook een schema voor was of op een andere manier al eerder duidelijk gecommuniceerd.
Volgens jouw benadering heeft Van Gelder zijn verhaal ook niet bewezen: het zijn immers maar woorden. Beide partijen beweren bepaalde dingen en de rechter mag zich er over uitspreken. Maar de verhalen die eerder rouleerden worden nu in ieder geval wel onderschreven en dat vond ik wel opvallend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Niet bewezen = niet waar.
Een 'advocaat' die hysterisch blijft schreeuwen dat hij 'totaal van de wereld, TOTAAL VAN DE WERELD' was, is geen bewijs.
twitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 15:00:33Eerste reactie van @YvanGelder na zitting: "Heel moeilijk voor mij om hier nu te staan." #Yuri #yurigatehttps://t.co/ORC2DuKXGC reageer retweet
Sowieso mag Hendriks nog wel even plaats nemen op het blok.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:00 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een persconferentie later op de dag...
Beetje vreemd want hij heeft toch wel eens eerder voor een rechtbank gestaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:03 schreef StaceySinger het volgende:
Videotwitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 15:00:33Eerste reactie van @YvanGelder na zitting: "Heel moeilijk voor mij om hier nu te staan." #Yuri #yurigatehttps://t.co/ORC2DuKXGC reageer retweet
NOC stuurt Yuri naar huis, dus zij moeten met bewijzen komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens jouw benadering heeft Van Gelder zijn verhaal ook niet bewezen: het zijn immers maar woorden. Beide partijen beweren bepaalde dingen en de rechter mag zich er over uitspreken. Maar de verhalen die eerder rouleerden worden nu in ieder geval wel onderschreven en dat vond ik wel opvallend.
okeequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:03 schreef marcodej het volgende:
Je van geen kwaad bewust zijn als je om drie uur 's middags je nest uit komt rollen, dan heb je geen plaat voor je kop, maar een heel appartementencomplex.
sowieso pas om 5 uur gaan slapen/terugkomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:03 schreef marcodej het volgende:
Je van geen kwaad bewust zijn als je om drie uur 's middags je nest uit komt rollen, dan heb je geen plaat voor je kop, maar een heel appartementencomplex.
Gelukkig vragen ze het een Nederlander en niet een Froome of Usain Bolt of die iets kunnen zeggen over Yuriquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |