Het was alleen advies van de coach, geen bevel. En de rest staat wellicht in de code of conduct, maar ja, die is zoek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Niet als de coach al heeft aangegeven dat het niet mocht en je op tijd terug moest zijn, dan is ook de volledige toewijding aan het programma niet meer aanwezig, zeker bij het missen van een training zonder overleg met de coach.
van drie sporters en een trainer heeft men vernomen hoe zat en hoe laat Yuri uit bed kwam. Zonderland werd daarbij genoemd. Maar wat Epke heeft gezegd en of dat klikken genoemd kan worden weten we niet. De verklaring van de drie sporters en de trainer samen was iig dat ie om 3 uur uit z'n bed kwam, zei desperados gedronken te hebben in een nachtclub en dat ie schijt had aan de training.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:06 schreef opgebaarde het volgende: [..] Ik kan niet luisteren maar waarom denk jij dat Epke geklikt heeft?
NOC gestemd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:10 schreef Collide het volgende:
Poll: Wie wint het kort geding?
• NOC*NSF
• Yuri van Gelder + deelname aan finale
• Yuri van Gelder + geen deelname aan finale
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nederlandse rechters, blijkbaar.quote:
Ze beslissen alleen over de beslissing van het NOC, als hij gelijk krijgt is hij nog niet per definitie weer in de finale. Dan moeten ze nog naar het CAS.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
Is het niet raar dat een rechtbank over dit soort zaken beslist?
Mooiste is dat Phelps de grootste Olympiër is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:08 schreef yvonne het volgende: [..] het waarom? een ex-junk zomaar op de heilige OS, foei. Tijdens de zitting werd gezegd dat Epke en een andere dude verklaard hadden dat Yoeri onsamenhangend brabbelde bij het ontwaken rond 15 uur
In de horeca gebeurt dat ook nog geregeld, om bestellingen door te geven. Heb je meteen een eigen afdruk nl.quote:
En artsen, apothekersquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederlandse rechters, blijkbaar.
ja is vaak hoor. Ook omdat volgens de wet alles nog op papier gearchiveerd moet worden en faxen is dan sneller dan opsturen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nederlandse rechters, blijkbaar.
Yuri de kleinste denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mooiste is dat Phelps de grootste Olympiër is.
Letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mooiste is dat Phelps de grootste Olympiër is.
Heeft ook te maken met feit dat mail niet echt 'vertrouwelijk' is, of ze zouden mail moeten versleutelen en digitaal moeten ondertekenen. Mail is relatief eenvoudig af te luisteren.quote:
Is daar nu echt geen moderne techniek voor?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de horeca gebeurt dat ook nog geregeld, om bestellingen door te geven. Heb je meteen een eigen afdruk nl.
uitspraak half vier of eerder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef timmmmm het volgende:
Heb ik het laatste stuk nog iets gemist? Staat hier een monteur voor de ketel binnen
Beetje raar en onprofessioneel om namen te noemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
het waarom? een ex-junk zomaar op de heilige OS, foei. Tijdens de zitting werd gezegd dat Epke en een andere dude verklaard hadden dat Yoeri onsamenhangend brabbelde bij het ontwaken rond 15 uur
Wordt voor zijn vader ook nog leuk nu die binnenkort voorzitter is van de KNGU.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef Ulx het volgende:
Als Epke Yuri verlinkt heeft wordt het trainen nog leuk. Ik zie zomaar een evenwichtsbalk in een hol verdwijnen.
rooksignalenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is daar nu echt geen moderne techniek voor?
Hij heeft alleen (samen met de andere turners) verklaard dat Yuri een onsamenhangend verhaal deed toen hij wakker werd. Meer ook niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:04 schreef yvonne het volgende:
Epke heeft geklikt , ik weet niet hoe die familieverhoudingen liggen, maar de vader van Epke verklaarde in de krant geen enkel geluid gehoord te hebben en voor een raadsel stond.
Vind ik raar.
duidelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met feit dat mail niet echt 'vertrouwelijk' is, of ze zouden mail moeten versleutelen en digitaal moeten ondertekenen. Mail is relatief eenvoudig af te luisteren.
Nou, ik denk niet dat Epke heel bang hoeft te zijn voor van Gelder, maar goed. 'Verlinken' trouwensquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef Ulx het volgende:
Als Epke Yuri verlinkt heeft wordt het trainen nog leuk. Ik zie zomaar een evenwichtsbalk in een hol verdwijnen.
De tijd was toch wel een duidelijke opdracht, niet drinken ook en dat je moet verschijnen op een training hoeft toch geen opdracht te zijn? Voor topsporters verwacht eigenlijk dat je hiervoor niet eens formele regels hoeft te hebben, het is zo logisch dat het vanzelfsprekend is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:10 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het was alleen advies van de coach, geen bevel. En de rest staat wellicht in de code of conduct, maar ja, die is zoek.
Jawel....mail versteutelen, maar dat gebeurt nog te weinig. Per post zit de envelop dicht (per fax is het natuurlijk ook aan de ontvanger gericht) en een mail is eigenlijk altijd 'publiek'...vergelijk met met een vertrouwelijk stukje post wat je in een niet dichtgeplakte envelop verstuurt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zonder ondertekende verklaring heel raar ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje raar en onprofessioneel om namen te noemen
Als diegene willen getuigen dan moeten ze dat maar doen maar ik vind het belachelijk dat je zo mensen noemt.
En als het CAS hem gelijk geeft, krijgt de OS dan een bevel opgestuurd waarin staat dat ze die Fransman moeten verwijderen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze beslissen alleen over de beslissing van het NOC, als hij gelijk krijgt is hij nog niet per definitie weer in de finale. Dan moeten ze nog naar het CAS.
Ik, vanochtend nog. Er wordt nog redelijk veel gefaxt, het gaat wel een keer dood maar voorlopig nog niet,quote:
Ik denk ook dat het daarom geen kans heeft bij het CAS.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als het CAS hem gelijk geeft, krijgt de OS dan een bevel opgestuurd waarin staat dat ze die Fransman moeten verwijderen?
Overigens zou de bond dan wel flinke imago schade oplopen en een lachertje worden
Al past dat er ook wel bij bij het gefaal van de sporters.
Dat betekent voor iedereen iets anders. De een kan zich volledig kaalscheren, omdat die 100 gram een negatieve invloed heeft op zijn prestaties. Gaan we dan iedereen wegsturen die dat niet wilt doen? Wat een bullshit zeg. 30 jaar geleden waren de olympische spelen (officieel) nog niet eens professioneel.quote:
Voor Yuri is dit einde carrière.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef Ulx het volgende:
Witte rook uit de schoorsteen van de rechtbank is Yuri naar de Spelen. Simpel en doeltreffend.quote:
Epke had zich moeten beroepen op zijn beroepsgeheim toen hem gevraagd werd of hij Yuri had gezien...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef Ulx het volgende:
Veel horeca-eigenaren weten ook nog niet hoe een computer werkt. (Echt waar, heb er als klant en wordt er gek van dat ze voor elk wissewasje bellen in plaats van een email sturen).quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De andere sporters zijn volgens mij dolblij dat van Gelder weg isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef Joezi het volgende:
Ik gun de bonden geen 1 medaille meer, het zou de andere sporters sieren te staken.
Ik vind het eigenlijk ook niet leuk meer daarom. Je moet een onmens zijn om aan topsport te doen, ik vind het steeds enger worden, van die wandelende machines.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dat betekent voor iedereen iets anders. De een kan zich volledig kaalscheren, omdat die 100 gram een negatieve invloed heeft op zijn prestaties. Gaan we dan iedereen wegsturen die dat niet wilt doen? Wat een bullshit zeg. 30 jaar geleden waren de olympische spelen (officieel) nog niet eens professioneel.
En dat is niet de schuld van Epke maar van Yuri.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Voor Yuri is dit einde carrière.
Ja dat was wel duidelijk. Maar rechtvaardigt dat dit?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De andere sporters zijn volgens mij dolblij dat van Gelder weg isKomen geluiden uit het kamp die niet spreken over bijzonder goede verhoudingen
Ik denk dat het de gemiddelde atleet worst zal zijn wat er met Van Gelder gebeurt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef Joezi het volgende:
Ik gun de bonden geen 1 medaille meer, het zou de andere sporters sieren te staken.
Wordt dan gewoon een finale met 9.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als het CAS hem gelijk geeft, krijgt de OS dan een bevel opgestuurd waarin staat dat ze die Fransman moeten verwijderen?
Fax kan je vaak ook afluisteren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:13 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Jawel....mail versteutelen, maar dat gebeurt nog te weinig. Per post zit de envelop dicht (per fax is het natuurlijk ook aan de ontvanger gericht) en een mail is eigenlijk altijd 'publiek'...vergelijk met met een vertrouwelijk stukje post wat je in een niet dichtgeplakte envelop verstuurt.
Ow, ik dacht van Van Bokhoven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is niet de schuld van Epke maar van Yuri.
Dat komt vooral omdat bellen sneller is en ze in de horeca zelden tot nooit vooruit denken dus ze altijd iets nu moetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Veel horeca-eigenaren weten ook nog niet hoe een computer werkt. (Echt waar, heb er als klant en wordt er gek van dat ze voor elk wissewasje bellen in plaats van een email sturen).
Nahja wel veel support van de turnmeisjes en wammesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De andere sporters zijn volgens mij dolblij dat van Gelder weg isKomen geluiden uit het kamp die niet spreken over bijzonder goede verhoudingen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kunt van alles verzinnen maar dat is niet relevant, het gaat nu om wat Yuri heeft gedaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dat betekent voor iedereen iets anders. De een kan zich volledig kaalscheren, omdat die 100 gram een negatieve invloed heeft op zijn prestaties. Gaan we dan iedereen wegsturen die dat niet wilt doen? Wat een bullshit zeg. 30 jaar geleden waren de olympische spelen (officieel) nog niet eens professioneel.
Als je geen namen noemt is het niet na te trekken of datgene wat zij claimen dat die getuigen gezegd hebben wel waar is. Of je noemt namen of die getuigenissen zijn simpelweg zwak te noemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje raar en onprofessioneel om namen te noemen
Als diegene willen getuigen dan moeten ze dat maar doen maar ik vind het belachelijk dat je zo mensen noemt.
Teamspirit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
neehee, 3 turners samen hebben verteld hoe laat Yuri uit z'n bed kwam en wat ie zei.
Ja dat is waar (telefoon ook natuurlijk). Begreep dat dat wel een reden was dat mail niet gebruikt mocht worden. Heb in het ziekenhuis ook wel eens mijn dossier opgevraagd en toen werd mij verteld dat dat soort stukken niet per mail mogen, in verband met privacy etc...dus per post.quote:
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zie het alleen niet gebeuren dat ze gaan staken. Duiken eerder samen het HHH in om te vieren dat ie weg isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk. Maar rechtvaardigt dat dit?
Eh nee, andersom wellichtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is niet de schuld van Epke maar van Yuri.
Nee hoor, het gaat er ook om of het handelen van het NOCNSF juridisch juist was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je kunt van alles verzinnen maar dat is niet relevant, het gaat nu om wat Yuri heeft gedaan.
met die arm wijdte?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ie letterlijk wat basketballers voor moet laten
Je moet toch wat als NOC.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:17 schreef Windhapper het volgende:
Waar kwam dat hele verhaal van 's morgens vroeg terug, veel lawaai, veel rumoer, andere sporters uit slaap gehouden vandaan?
Dacht ik ook inderdaad. Veel rechtbankdocumenten (bijv. tussen de OvJ en de rechtbank) bevatten persoonlijk informatie, die ze niet naar verschillende medewerkers willen mailen, waarna die documenten vervolgens in die mailboxen blijven hangen. En niet alle medewerkers gaan even vertrouwelijk om met die informatie/hun laptops.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:12 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met feit dat mail niet echt 'vertrouwelijk' is, of ze zouden mail moeten versleutelen en digitaal moeten ondertekenen. Mail is relatief eenvoudig af te luisteren.
De turnmeisjes hebben toch alleen gezegd dat ze niks gehoord hebben en dat ze het allemaal niet zo heftig vonden, of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja wel veel support van de turnmeisjes en wammes
En omdat ze niet weten hoe een computer werkt. Echt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat bellen sneller is en ze in de horeca zelden tot nooit vooruit denken dus ze altijd iets nu moeten
We hadden het alleen over 6.3 van de overeenkomst.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat ook of het handelen van het NOCNSF juridisch juist was.
trainer was er ook bij. Wat moeten ze dan, met z'n allen liegen tegen hun bond, dat ze niet weten hoe laat ie uit bed kwam en dat ze m niet gezien hebben ofzo?quote:
Ook dat Yuri belangrijk was voor de spirit binnen de damesteamquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De turnmeisjes hebben toch alleen gezegd dat ze niks gehoord hebben en dat ze het allemaal niet zo heftig vonden, of heb ik iets gemist?
Dan had hij best z'n mond kunnen houden over z'n kamergenootjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat Epke heel bang hoeft te zijn voor van Gelder, maar goed. 'Verlinken' trouwensWe zitten niet meer op de basisschool
Oh sorry, ik had even gemist dat Epke onder dwang heeft gezorgd dat Yuri op stap ging en dronk. Maar als dat zo is heb je gelijk natuurlijk.quote:
Nou ja, Phelps is toch 1.90 ofzo? Dan zal het me niks verbazen als er bbalspelers zijn die 20 centimeter of meer groter zijn (mét grotere spanwijdte)quote:
Zit Epke met van Gelder op de kamer dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan had hij best z'n mond kunnen houden over z'n kamergenootje
Zo doen ze wel voorkomen, hoe weten ze anders precies wanneer hij slaapt, en/of wakker is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zit Epke met van Gelder op de kamer dan?
Mooie combinatie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan had hij best z'n mond kunnen houden over z'n kamergenootje
Geen idee. Ik dacht dat ie met die drie sporters had gebabbeld, lekker opscheppen enzo. Ze zullen toch ook wel niet met zijn drieën op de kamer zitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo doen ze wel voorkomen, hoe weten ze anders precies wanneer hij slaapt, en/of wakker is?
quote:
Hij is niet op stap geweest zoals inmiddels is bewezen, de biertjes werden opgedrongen door de sponsor: tevens bier is gezonder dan frisdrank voor een sporter, en die Epke lust alleen maar cola zonder prik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had even gemist dat Epke onder dwang heeft gezorgd dat Yuri op stap ging en dronk. Maar als dat zo is heb je gelijk natuurlijk.
Volgens mij hoorde ik die advocaat zelfs zeggen "om 2 uur zagen ze hem nog op bed liggen"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo doen ze wel voorkomen, hoe weten ze anders precies wanneer hij slaapt, en/of wakker is?
Alles is weg, zelfs van Gelderquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef Greys het volgende:
Ik zeg het is de schuld van het ezeltje van Belinda en de moeder van Jan Smit.
Was daar idd sws benieuwd naar. Liggen de snurkers dan wel apart?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik heb geen idee of ze op 1 kamer moeten slapen, zo kwam het over uit de verhalenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooie combinatie.
Een persoon die extreem gedreven en gedisciplineerd is op dezelfde kamer zetten bij een lapswans
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooie combinatie.
Een[b] persoon die extreem gedreven en gedisciplineerd is[/b] op dezelfde kamer zetten bij een lapswans
Ja, maar die advocaat moet geen namen noemen, je moet haten op hem. Hij snitched.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef 4-elements het volgende:
[..]![]()
Wat een onnozel gehaat op Epke. Hem is waarschijnlijk gevraagd of hij wat had gehoord van Van Gelder. Daarop heeft hij geantwoord. Denk niet dat hij wist wat er met Van Gelder zou gaan gebeuren. En dan nog, Van Gelder is zelf zo onverstandig geweest om te gaan drinken en laat thuis te komen. Of hij daarvoor van de Spelen verwijderd had moeten worden is een ander verhaal.
ja idd, ze zeiden dat die verklaring van drie turners en een trainer kwam. Niet alleen van Epke die uit zichzelf zou hebben geklikt ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee. Ik dacht dat ie met die drie sporters had gebabbeld, lekker opscheppen enzo. Ze zullen toch ook wel niet met zijn drieën op de kamer zitten.
Hoorde vanmorgen dat Epke om een kamerwissel had gevraagdquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik heb geen idee of ze op 1 kamer moeten slapen, zo kwam het over uit de verhalen
*zien elkaar bij de lift rond half vier*quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
je vergeet het bammetje. Wat zou er op dat bammetje gezeten hebben?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij is niet op stap geweest zoals inmiddels is bewezen, de biertjes werden opgedrongen door de sponsor: tevens bier is gezonder dan frisdrank voor een sporter, en die Epke lust alleen maar cola zonder prik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |