quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik al een zootje inhoudelijke argumenten genoemd hoor.
Om ze nog maar een keer voor je te herhalen:
- Yuri van Gelder heeft de finale gehaald, beste 8 van 70 deelnemers
- Yuri van Gelder heeft op dat moment 9 dagen geen wedstrijdverplichtingen
- Er is nog geen enkel bericht gekomen van een sporter die last van hem gehad heeft
- Er is geen enkel bericht naar buiten gekomen over echte overtredingen of misdrijven
- Naar nu blijkt is er helemaal geen contract, slechts een waardeloos stukje papier
- Er lijkt geen enkele vorm van hoor en wederhoor of beroep toegepast
Kortom prutswerk van de eerste orde.
Er was waarschijnlijk alle reden om een goed gesprek aan te gaan en te kijken hoe de man geholpen kan worden om ondanks zijn zwaktes toch optimaal te presteren. Daar is zo'n chef d'equipe namelijk voor. Dat gelul over imago en teamNL is maar bijzaak, het gaat om het zorgen dat het individu of het team optimaal kan presteren. Dat is zijn vak!
Dus samen met de trainer een zwaar gesprek hebben, helemaal mee eens. Maar een sporter die al daadwerkelijk gepresteerd heeft (op die zaterdag) en die blij is de finale gehaald te hebben weg te sturen vanwege vage regels en "imago" is ronduit zwak.
Ik mag hopen dat van Gelder de rechtzaak wint en vervolgens een civiele procedure begint. Een gouden medaille in het turnen is toch gauw enkele tonnen of meer waard. Aangezien niet meer aangetoond kan worden dat hij deze niet zou winnen is een behoorlijke schadevergoeding in dat geval op zijn plaats.
Wel toch? Die meldde dat Yuri noch in een nachtclub desperado's gedronken heeft. Of was dat al in het Heineken House?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit. De advocaat van NOCNSF heeft dat niet betwist. Wel heeft hij vaak aangegeven dat Yuri's verhaal nogal onsamenhangend zou zijn geweest, dus dan is het moeilijk beweren dat Yuri meer dan 10 bier zou hebben gedronken ofzo.
Ze hebben hem begeleid tot aan de trap van het vliegtuig en vriendin mocht ook mee, dus alles is ok.quote:
Je vergeet de koffie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben hem begeleid tot aan de trap van het vliegtuig en vriendin mocht ook mee, dus alles is ok.
Sporttribunaal.quote:
Ja, want inhoudelijk is het weinig waard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:21 schreef Physsic het volgende:
Die advocaat heeft zolang zitten zeveren, dat het hele verhaal van Yuri's advocaat is vervaagd.
En ze hebben nog koffie gedronken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben hem begeleid tot aan de trap van het vliegtuig en vriendin mocht ook mee, dus alles is ok.
jawel hoor, in de koran staat het beschreven over alcohol.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Er staat in ieder geval nergens expliciet beschreven dat je niet het dorp mag verlaten, en of geen alcohol mag drinken.
Yuri is geen moslimquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
jawel hoor, in de koran staat het beschreven over alcohol.
Ah, ik zocht in de OPquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb ik in de topicpointer gezet voor iedereen
Het is de vraag of deze uitspraak boven het CAS staat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:23 schreef Andromache het volgende:
Wat velen al hebben gezegd, deze rechter is waarschijnlijk niet in staat on toegang tot de finale te eisen. Dat kan alleen het CAS, alleen zal dat ontvankelijk zijn voor een uitspraak van een rechter.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:23 schreef timmmmm het volgende:
Yuri: Ik heb van Bockhoven's moeder geneukt en daarom moest ik gaan
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:23 schreef timmmmm het volgende:
Yuri: Ik heb van Bockhoven's moeder geneukt en daarom moest ik gaan
Ik volg heel die Spelen niet. Maar dirt:quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:24 schreef byah het volgende:
dit topic is drukker dan gemiddeld OS livetopic
Ik vind er ook niks aan, al die sport.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:24 schreef byah het volgende:
dit topic is drukker dan gemiddeld OS livetopic
Frankquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:25 schreef Andromache het volgende:
Eerste trainer bij de gasten, wie is dat?ene Frank?
Terecht weggestuurd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:25 schreef OmniRocket het volgende:
bammetje gegeten en cola gedronken!
Lastig te zeggen, het vehaal van de advocaat was ook best onsamenhangend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel toch? Die meldde dat Yuri noch in een nachtclub desperado's gedronken heeft. Of was dat al in het Heineken House?
Tijdens de OS in Rio lijkt het mij van wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:25 schreef MichelWuyts het volgende:
Kan de CAS überhaupt zo snel hier een uitspraak over doen? Werken ze überhaupt in het weekend.
ja terug naar t appartement van die kerel. Omdat ie Portugees kan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:25 schreef roos85 het volgende:
Yuri heeft zijn eerste trainer begeleid?
Het is ook gewoon op TV he....NPO Nieuws.quote:
Doe ik ook wel eens, dat er nog wat in zit vergeet ik dan ook vaak even.quote:
Nee, nee, 1 biertje in het HHH is geen probleem als je de volgende dag gewoon komt. Dat zei 'ie duidelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, het vehaal van de advocaat was ook best onsamenhangend.
Ik heb hem eerst "3 biertjes" horen zeggen en daarna iets over desperado's, maar hij heeft de "4-5 biertjes" niet gemotiveerd betwist volgens mij. Maakt ook niet uit, want ze mochten toch geen alcohol drinken. Ohjawel, want alcohol was eigenlijk toch geen probleem geweest als hij gewoon op de training was gekomen. Maar eigenlijk is alcohol niet de bedoeling. Etc.![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:26 schreef Mani89 het volgende:
"Boterhammen gegeten en cola gedronken." Dat soort codetaal hoor ik regelmatig op afgetapte telefoongesprekken.
Yuri heeft gezegd tegen de coach en ploeggenoten dat hij na HHH de nachtclub ingedoken is en daar heeft hij de desperado's gedronken. Nu ontkent hij dit dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, het vehaal van de advocaat was ook best onsamenhangend.
Ik heb hem eerst "3 biertjes" horen zeggen en daarna iets over desperado's, maar hij heeft de "4-5 biertjes" niet gemotiveerd betwist volgens mij. Maakt ook niet uit, want ze mochten toch geen alcohol drinken. Ohjawel, want alcohol was eigenlijk toch geen probleem geweest als hij gewoon op de training was gekomen. Maar eigenlijk is alcohol niet de bedoeling. Etc.![]()
Dank je!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:26 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Het is ook gewoon op TV he....NPO Nieuws.
Het CAS heeft een extra post in Rio tijdens de spelen die open zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:25 schreef MichelWuyts het volgende:
Kan de CAS überhaupt zo snel hier een uitspraak over doen? Werken ze überhaupt in het weekend.
Denk het ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:26 schreef Stratotanker het volgende:
Ik denk echt dat Yuri een vreselijke (imperfecte) goedzak is. Leeft voor zijn vak, ziet geen kwaad, heeft graag lol en alles wat officieel is of verantwoordelijkheid inhoud trekt aan hem voorbij. Echt vreselijk sneu, heb echt met hem te doen.
Cola rum met een snuifjequote:
He did not inhalequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:27 schreef xzaz het volgende:
Hij zegt dus niet dat die aan het clubben is geweest?
Die is ergens anders ingedoken dan het nachtleven.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:27 schreef Zorro het volgende:
Hij zegt wel vaak "Holland Heineken Huis" , volgens mij is dit voorzichtig gesponsord.
Broodje rum bij mijn cola.quote:
"Weetje"...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:28 schreef Chai het volgende:
Maar wat zegt die Wammes over die nacht dan?
Telegramquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet meer wanneer het nou over Epke gaat of over Whatsapp.
100%. Aan de ene kant de coach én andere sporters en aan de ene kant hij. Maar een van die kanten heeft belang bij jokkebrokkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:29 schreef Keyos het volgende:
Volgens mij liegt van Gelder hier, maar dat wordt een welles - nietes verhaal.
Net of hij Desperados gesponsord krijgt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:29 schreef Keyos het volgende:
Volgens mij liegt van Gelder hier, maar dat wordt een welles - nietes verhaal.
Nee nee wel oplettenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:29 schreef marcodej het volgende:
Oh nu, was het ineens 05:08.
Tussen het HHH en thuiskomst zit dus 4 uur. Waarin hij colaatjes en boterhammetjes heeft genuttigd.
En lange taxiritten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:29 schreef marcodej het volgende:
Tussen het HHH en thuiskomst zit dus 4 uur. Waarin hij colaatjes en boterhammetjes heeft genuttigd.
En nog 'een drankje gedaan'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:29 schreef marcodej het volgende:
En voelt zich misschien een tikkeltje onoverwinnelijk. Als hij echt heeft gezegd dat hij "schijt aan alles heeft" toen hij kritiek kreeg van zijn coach, geeft dat wel aan dat hij zo'n heftige maatregel daarna nooit had verwacht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:26 schreef Stratotanker het volgende:
Ik denk echt dat Yuri een vreselijke (imperfecte) goedzak is. Leeft voor zijn vak, ziet geen kwaad, heeft graag lol en alles wat officieel is of verantwoordelijkheid inhoud trekt aan hem voorbij. Echt vreselijk sneu, heb echt met hem te doen.
Trainingquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:31 schreef Falco het volgende:
Ik snap niet waarom Yuri zegt 'die training boeit me geen reet, fuck NOC NSF'
Nou ja het is denk ik geen geheim dat het niet zo botert tussen van gelder en NOCquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:31 schreef Falco het volgende:
Ik snap niet waarom Yuri zegt 'die training boeit me geen reet, fuck NOC NSF'
Topadvocaat.quote:
Geweldig relevant. Bedankt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:32 schreef Windhapper het volgende:
Die vriendin van Yuri heeft overigens een behoorlijke paardenbek.
Flesje rum.quote:
Je weet dat je de mist in gegaan bent, maar probeert je er nog onderuit te lullen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:31 schreef marcodej het volgende:
Dit is zo'n verweer die je doet als je te laat op school kwam.
En de brug stond open!quote:
Expert gespotquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Trainingwat valt er nou nog te trainen
Geen dank.quote:
Naar rechts swypen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:32 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij kun je prima nagaan wanneer iemand die appjes heeft gelezen.
Volgens mij is zijn verweer dat hij alleen op zijn telefoon heeft gekeken en niet in WhatsApp zelf en daarom alleen het laatste bericht heeft gelezen. Als ik het goed begrijp tenminste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:33 schreef Wespensteek het volgende:
Waarom heeft hij dan die andere appjes wel gezien?
Ik heb best wel veel hardgelopen op behoorlijk amateur niveau, en een dag na een hardloopwedstrijd trainen wordt BIJNA altijd afgeraden. Juist vanwege blessures.quote:
Hij was aan het appen met zijn coach, drukt deze weg, en krijgt daarna nog veel appjes van anderen. Plausibel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:33 schreef Wespensteek het volgende:
Waarom heeft hij dan die andere appjes wel gezien?
fixedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:34 schreef Wespensteek het volgende:
Ik weet dat turners elke dag trainen maar voor mij geldt dat niet want ik heb dan teveel gezopen gestoken.
Ja, maar dit was wel een hele super speciale training met het hele team. En ze kunnen natuurlijk niet met iedereen rekening houden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel hardgelopen op behoorlijk amateur niveau, en een dag na een hardloopwedstrijd trainen wordt BIJNA altijd afgeraden. Juist vanwege blessures.
Het was nacht en mijn licht was stuk, dus ik moest wel tot 6:00 uur wachten tot ik thuis kon komen.quote:
501quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:35 schreef truedestiny het volgende:
Welke zender is NPO nieuws op ziggo?
501 ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:35 schreef truedestiny het volgende:
Op zich is zijn nummer natuurlijk het meest explosief van de turnnummers, bij een andere inspanningsfysiologie heb je ook een andere trainingsintensiteit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:34 schreef Wespensteek het volgende:
Ik weet dat turners elke dag trainen maar voor mij geldt dat niet want ik heb dan teveel gezopen.
als minder dan amateur hardloper weet je wat een prof turner traint? Knap.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel hardgelopen op behoorlijk amateur niveau, en een dag na een hardloopwedstrijd trainen wordt BIJNA altijd afgeraden. Juist vanwege blessures.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:35 schreef truedestiny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rechter zat te vloeken, gok ik.quote:
Vergis je niet. Er zullen rechters zijn die het echt niet weten/kennen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:31 schreef egeltje1985 het volgende:
'zo zien appjes eruit.' ja hoor, bedankt advocaat.
Mag niet fietsen zonder licht, dus klinkt logisch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het was nacht en mijn licht was stuk, dus ik moest wel tot 6:00 uur wachten tot ik thuis kon komen.
ja die komt goed en helder overquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:38 schreef Mani89 het volgende:
Yuri heeft een goede advocaat in de arm genomen.
Red Alertquote:
Dat was net in de rechtzaal al gezegd. Daarom had die geappt dat die niet om 0:00 terug kon zijn maar pas om 1:00quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:37 schreef rubbereend het volgende:
Yuri zei geïnterviewd te zijn door de NOS bij het HHH maar dat was op het Olympisch Park, een eind van het HHH, dus je loopt er niet zo even heen: http://nos.nl/rio2016/art(...)ympische-finale.html
Maar Yuri verklaarde wat andersquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat was net in de rechtzaal al gezegd. Daarom had die geappt dat die niet om 0:00 terug kon zijn maar pas om 1:00
Misschien kunnen ze een werkloze badmeester van het zwemmen charteren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:39 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Stel: Hij mag maandag meedoen. Wie moet hem dan in de ringen tillen
Omdat ze het aan zagen komen en de mogelijkheid zagen om hem te naaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:39 schreef Collide het volgende:
Waarom heeft niemand Yuri gebeld maar worden trainingen ge-appt?
Zijn advocaat 45 minuten geleden niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Yuri verklaarde wat anders
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:38 schreef Mani89 het volgende:
Yuri heeft een goede advocaat in de arm genomen.
Inderdaad, tuinkabouterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:42 schreef StaceySinger het volgende:
moet je hem zien staan die Kwal
[ afbeelding ]
Dat vond je ook toen hij en Yuri samen successen hadden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:42 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
pas op jij!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:42 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |