quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik al een zootje inhoudelijke argumenten genoemd hoor.
Om ze nog maar een keer voor je te herhalen:
- Yuri van Gelder heeft de finale gehaald, beste 8 van 70 deelnemers
- Yuri van Gelder heeft op dat moment 9 dagen geen wedstrijdverplichtingen
- Er is nog geen enkel bericht gekomen van een sporter die last van hem gehad heeft
- Er is geen enkel bericht naar buiten gekomen over echte overtredingen of misdrijven
- Naar nu blijkt is er helemaal geen contract, slechts een waardeloos stukje papier
- Er lijkt geen enkele vorm van hoor en wederhoor of beroep toegepast
Kortom prutswerk van de eerste orde.
Er was waarschijnlijk alle reden om een goed gesprek aan te gaan en te kijken hoe de man geholpen kan worden om ondanks zijn zwaktes toch optimaal te presteren. Daar is zo'n chef d'equipe namelijk voor. Dat gelul over imago en teamNL is maar bijzaak, het gaat om het zorgen dat het individu of het team optimaal kan presteren. Dat is zijn vak!
Dus samen met de trainer een zwaar gesprek hebben, helemaal mee eens. Maar een sporter die al daadwerkelijk gepresteerd heeft (op die zaterdag) en die blij is de finale gehaald te hebben weg te sturen vanwege vage regels en "imago" is ronduit zwak.
Ik mag hopen dat van Gelder de rechtzaak wint en vervolgens een civiele procedure begint. Een gouden medaille in het turnen is toch gauw enkele tonnen of meer waard. Aangezien niet meer aangetoond kan worden dat hij deze niet zou winnen is een behoorlijke schadevergoeding in dat geval op zijn plaats.
Wel toch? Die meldde dat Yuri noch in een nachtclub desperado's gedronken heeft. Of was dat al in het Heineken House?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit. De advocaat van NOCNSF heeft dat niet betwist. Wel heeft hij vaak aangegeven dat Yuri's verhaal nogal onsamenhangend zou zijn geweest, dus dan is het moeilijk beweren dat Yuri meer dan 10 bier zou hebben gedronken ofzo.
Ze hebben hem begeleid tot aan de trap van het vliegtuig en vriendin mocht ook mee, dus alles is ok.quote:
Je vergeet de koffie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben hem begeleid tot aan de trap van het vliegtuig en vriendin mocht ook mee, dus alles is ok.
Sporttribunaal.quote:
Ja, want inhoudelijk is het weinig waard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:21 schreef Physsic het volgende:
Die advocaat heeft zolang zitten zeveren, dat het hele verhaal van Yuri's advocaat is vervaagd.
En ze hebben nog koffie gedronken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben hem begeleid tot aan de trap van het vliegtuig en vriendin mocht ook mee, dus alles is ok.
jawel hoor, in de koran staat het beschreven over alcohol.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Er staat in ieder geval nergens expliciet beschreven dat je niet het dorp mag verlaten, en of geen alcohol mag drinken.
Yuri is geen moslimquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
jawel hoor, in de koran staat het beschreven over alcohol.
Ah, ik zocht in de OPquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb ik in de topicpointer gezet voor iedereen
Het is de vraag of deze uitspraak boven het CAS staat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:23 schreef Andromache het volgende:
Wat velen al hebben gezegd, deze rechter is waarschijnlijk niet in staat on toegang tot de finale te eisen. Dat kan alleen het CAS, alleen zal dat ontvankelijk zijn voor een uitspraak van een rechter.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:23 schreef timmmmm het volgende:
Yuri: Ik heb van Bockhoven's moeder geneukt en daarom moest ik gaan
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:23 schreef timmmmm het volgende:
Yuri: Ik heb van Bockhoven's moeder geneukt en daarom moest ik gaan
Ik volg heel die Spelen niet. Maar dirt:quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:24 schreef byah het volgende:
dit topic is drukker dan gemiddeld OS livetopic
Ik vind er ook niks aan, al die sport.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:24 schreef byah het volgende:
dit topic is drukker dan gemiddeld OS livetopic
Frankquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:25 schreef Andromache het volgende:
Eerste trainer bij de gasten, wie is dat?ene Frank?
Terecht weggestuurd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:25 schreef OmniRocket het volgende:
bammetje gegeten en cola gedronken!
Lastig te zeggen, het vehaal van de advocaat was ook best onsamenhangend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel toch? Die meldde dat Yuri noch in een nachtclub desperado's gedronken heeft. Of was dat al in het Heineken House?
Tijdens de OS in Rio lijkt het mij van wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:25 schreef MichelWuyts het volgende:
Kan de CAS überhaupt zo snel hier een uitspraak over doen? Werken ze überhaupt in het weekend.
ja terug naar t appartement van die kerel. Omdat ie Portugees kan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:25 schreef roos85 het volgende:
Yuri heeft zijn eerste trainer begeleid?
Het is ook gewoon op TV he....NPO Nieuws.quote:
Doe ik ook wel eens, dat er nog wat in zit vergeet ik dan ook vaak even.quote:
Nee, nee, 1 biertje in het HHH is geen probleem als je de volgende dag gewoon komt. Dat zei 'ie duidelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, het vehaal van de advocaat was ook best onsamenhangend.
Ik heb hem eerst "3 biertjes" horen zeggen en daarna iets over desperado's, maar hij heeft de "4-5 biertjes" niet gemotiveerd betwist volgens mij. Maakt ook niet uit, want ze mochten toch geen alcohol drinken. Ohjawel, want alcohol was eigenlijk toch geen probleem geweest als hij gewoon op de training was gekomen. Maar eigenlijk is alcohol niet de bedoeling. Etc.![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:26 schreef Mani89 het volgende:
"Boterhammen gegeten en cola gedronken." Dat soort codetaal hoor ik regelmatig op afgetapte telefoongesprekken.
Yuri heeft gezegd tegen de coach en ploeggenoten dat hij na HHH de nachtclub ingedoken is en daar heeft hij de desperado's gedronken. Nu ontkent hij dit dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, het vehaal van de advocaat was ook best onsamenhangend.
Ik heb hem eerst "3 biertjes" horen zeggen en daarna iets over desperado's, maar hij heeft de "4-5 biertjes" niet gemotiveerd betwist volgens mij. Maakt ook niet uit, want ze mochten toch geen alcohol drinken. Ohjawel, want alcohol was eigenlijk toch geen probleem geweest als hij gewoon op de training was gekomen. Maar eigenlijk is alcohol niet de bedoeling. Etc.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |