De twee verliezend halve finalisten kunnen best tegen elkaar voor brons.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel idioot om zo met gratis bronzen medailles te strooien.
Ja, zondag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hebben jullie dr al eentje KO zien gaan deze spelen?
Ja bij het wielrennen, ene Van Vleuten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hebben jullie dr al eentje KO zien gaan deze spelen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja bij het wielrennen, ene Van Vleuten.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, zondag.
Weliswaar niet bij het boksen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja bij het wielrennen, ene Van Vleuten.
Mag niet. Als je verliest mag je zoveel dagen niet boksen, zeker niet als je KO gaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:35 schreef Nober het volgende:
[..]
De twee verliezend halve finalisten kunnen best tegen elkaar voor brons.
3m29?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:36 schreef marcodej het volgende:
Hmmm, kop groter, armlengte van 3m29, wordt lastig.
Mooi onderdeel voor Yuri van Gelder de volgende spelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:36 schreef marcodej het volgende:
Hmmm, kop groter, armlengte van 3m29, wordt lastig.
Of van jetje!quote:
Jurysportenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:38 schreef TheArt het volgende:
Denk dat Mammadov 'm wel wint, al is het alleen maar om zijn status.
Niet serieus te nemen dus, deze sport.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:38 schreef TheArt het volgende:
Denk dat Mammadov 'm wel wint, al is het alleen maar om zijn status.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:38 schreef Rabieluh het volgende:
Ow wacht jurysport, Nederland wordt weer genaaid.
Toch lekker elkaar voor de bek slaan. Ik vind het wel een mooie pure sport.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt een vreselijke 'sport' maar we kijken toch maar even
Bij turnen gaat er ook wel eens iemand out.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis en een sport die ik smerig vind en bovendien een jurysport. De beelden als iemand out gaat vind ik niet echt leuk zullen we maar zeggen.
Dat katoen was mogelijk het stevige katoen dat voor lampenpitten gebruikt werd, en waarmee je iemand dus hard kon slaan.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch lekker elkaar voor de bek slaan. Ik vind het wel een mooie pure sport.
Andere vechtsporten (behalve misschien greco worstelen) vind ik op zich wel puur en tof, maar dit vind ik idioot. Ook hoe zulke figuren er uiteindelijk uit zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis en een sport die ik smerig vind en bovendien een jurysport. De beelden als iemand out gaat vind ik niet echt leuk zullen we maar zeggen.
Actiefilms kijk je ook niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:40 schreef marcodej het volgende:
De beste klappen zijn van Mullenberg hoor.
Mex is een liefhebber van finesse.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Actiefilms kijk je ook niet?
Komt omdat de partijen veel te kort zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:41 schreef Smoofie het volgende:
Ja domme vraag, maar eerst hadden ze helmen toch? En ik zie nooit iemand KO gaan op de OS
Nee daarvoor duren de wedstrijden te kort en is het niveau te laag. Eerste spelen idd dat ze bij de mannen geen helm meer op hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:41 schreef Smoofie het volgende:
Ja domme vraag, maar eerst hadden ze helmen toch? En ik zie nooit iemand KO gaan op de OS
Dat is nep. Ik vind het oprecht zielig als zo'n jongen die bijna out is weer probeert op te staan en dan nog zes klappen op zich krijgt om helemaal de vernieling in gemept te worden. Ik vind dat niet leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Actiefilms kijk je ook niet?
Vind ik niet. Teveel op de dekking terwijl die ander meer doorkomt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:40 schreef marcodej het volgende:
De beste klappen zijn van Mullenberg hoor.
Never nooit niet. Sport is zo corrupt als de neten. En dat is altijd al zo geweest. Dit soort partijen win je alleen als je hem kapot slaat en dat doet ie niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze ronde moet voor Mullenberg zijn
Toch is het eigenlijk gewoon het niveau waar het aan schort. Want Tyson sloeg bijna iedereen ook gewoon in de eerste paar rondes knockie dus het kan best.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Komt omdat de partijen veel te kort zijn.
Gewoon puur vanwege de naam van Mammadovquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Never nooit niet. Sport is zo corrupt als de neten. En dat is altijd al zo geweest. Dit soort partijen win je alleen als je hem kapot slaat en dat doet ie niet.
Dat vind ik zielig als het op straat gebeurd en iemand in elkaar wordt getikt door Brent en zijn vrienden, niet als ze ervoor betaald wordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is nep. Ik vind het oprecht zielig als zo'n jongen die bijna out is weer probeert op te staan en dan nog zes klappen op zich krijgt om helemaal de vernieling in gemept te worden. Ik vind dat niet leuk om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is nep. Ik vind het oprecht zielig als zo'n jongen die bijna out is weer probeert op te staan en dan nog zes klappen op zich krijgt om helemaal de vernieling in gemept te worden. Ik vind dat niet leuk om naar te kijken.
We stoppen dan ook met kijken na deze partij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Never nooit niet. Sport is zo corrupt als de neten. En dat is altijd al zo geweest. Dit soort partijen win je alleen als je hem kapot slaat en dat doet ie niet.
Mullenberg slaat ook wel veel in de luchtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Nou, dat is einde verhaal, weer unaniem voor Mammadov
Jammer, win by KO is toch het mooist.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee daarvoor duren de wedstrijden te kort en is het niveau te laag. Eerste spelen idd dat ze bij de mannen geen helm meer op hebben
Echt niet, dan gaan we gewoon naar Nouchka Fontijn kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
We stoppen dan ook met kijken na deze partij.
FOntijn moet nog.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
We stoppen dan ook met kijken na deze partij.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig als het op straat gebeurd en iemand in elkaar wordt getikt door Brent en zijn vrienden, niet als ze ervoor betaald worden
Je vraagt er wel zelf om als je het doet ja, maar dan nogquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig als het op straat gebeurd en iemand in elkaar wordt getikt door Brent en zijn vrienden, niet als ze ervoor betaald worden
Eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer, win by KO is toch het mooist.
Oh ja. Als die wint vinden we het allemaal terecht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt niet, dan gaan we gewoon naar Nouchka Fontijn kijken.
Nee, wel van alle juryledenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:44 schreef Slobeend het volgende:
Was er een omkoopschandaal rond deze Mamadov?
Hij komt uit Azerbaijan, daar is nog nooit een niet corrupt geldstuk vandaan gekomenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:44 schreef Slobeend het volgende:
Was er een omkoopschandaal rond deze Mamadov?
Fontijn moet nog.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:46 schreef golfer het volgende:
Dat was het wel voor Nederland qua boksen.
Fontijn moet nog.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:46 schreef golfer het volgende:
Nooit een echte wedstrijd gebokstquote:
Fontijn moet nog boksenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:46 schreef golfer het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:48 schreef TheVulture het volgende:
Arnold kan weer naar huis, dat je uberhaupt een studiogast uitnodigt voor iets wat 10 minuten duurt
Score ging ook van 20-18 naar 29-28, tsja, pech.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste ronde was absoluut niet voor Mammadov, hoeveel keer moet je hem wel niet recht op zn kop slaan om te winnen?!
Klopt, daarom gaven alle juryleden de laatste ronde aan Mullenbergquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste ronde was absoluut niet voor Mammadov, hoeveel keer moet je hem wel niet recht op zn kop slaan om te winnen?!
Die ging dan ook naar Mullenbergquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arnold kan ook prima het zwemmen analyseren...prettige sprekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:48 schreef TheVulture het volgende:
Arnold kan weer naar huis, dat je uberhaupt een studiogast uitnodigt voor iets wat 10 minuten duurt
Nou dat valt dan nog meequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt, daarom gaven alle juryleden de laatste ronde aan Mullenberg
Zal vast zo zijn maar wat een zaad'sport' is het tochquote:
AZ stadionquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat geklapper op de achtergrond
Ik sinds het EK al.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ben al de hele OS alleen maar MAD
Het format is kut, de sport is mooiquote:
ik neem het van je aan, maar het zag er niet uit tbhquote:
Voor een leek is het totaal niet te zien. Zelfs bij judo/taekwando snap ik nog hoe het werkt, maar dit is volledige willekeur voor mij.quote:
Net als met taekwondo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:51 schreef marcodej het volgende:
Bij schermen kan het ook. Kunnen ze niet met een lichtensysteem werken ofzo? Er zijn vast wel bokspakken en helmen te maken met sensoren erin.
Die was unaniem voor Mullenbergquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:50 schreef bascross het volgende:
Teymur ''Klinschko'' Mammadov. Achteruitlopen, geen fuck doen en toch unaniem winnen.
Hoe ging die derde ronde naar die beunhaas?
Kan iets nog dit sportjaar redden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:51 schreef luckass het volgende:
[..]
sinds Lollerwijk en de sneeuwmuur eigenlijk. Wat een flopjaar 2016.
hij heeft geen flikker gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:50 schreef heywoodu het volgende:
Overigens schijnt het dat ze op de BBC flink aan het zeiken waren op de scheidsrechter die veel te makkelijk was richting Mammadov.
Nee want als je op de dekking slaat scoor je niet, je scoort alleen als je echt op het lichaam slaat. Dat haal je nie met zulke techniek.quote:
Dorian.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kan iets nog dit sportjaar redden?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:51 schreef marcodej het volgende:
Bij schermen kan het ook. Kunnen ze niet met een lichtensysteem werken ofzo? Er zijn vast wel bokspakken en helmen te maken met sensoren erin.
Gesink die Lombardije wintquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, de paar wat langere partijen die ik heb gezien in mijn leven gingen door richting KO, dan is het allemaal wat duidelijkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor een leek is het totaal niet te zien. Zelfs bij judo/taekwando snap ik nog hoe het werkt, maar dit is volledige willekeur voor mij.
Daarom ook alleen sensoren op het lichaam en hoofd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee want als je op de dekking slaat scoor je niet, je scoort alleen als je echt op het lichaam slaat. Dat haal je nie met zulke techniek.
Max Verstappenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
dan werkt het nog steeds nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daarom ook alleen sensoren op het lichaam en hoofd.
twitter:JamieMillarDrum twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 00:51:49Looked like the ref was biased towards AZE in that boxing match. Blatant holding and no warning given to the boxer. #BBCRio2016 #Rio2016 reageer retweet
Gesink wint de Vueltaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Een goede techniet, getuige Mayweatherquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:52 schreef Smoofie het volgende:
Hij stond alleen maar te clingen, af en toe een goede counter. Echt bs dat de jury hem 2 rondes geeft
Nee het HELE jaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Max Verstappen
Of bedoel je op de OS?
Sjef.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Prima dat dat je mening is, maar waarom moet je dat ALTIJD aanhalen in allerlei topics die niks met zwemmen te maken hebben? Kap daar gewoon mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Er kunnen een hoop nummers weg, te beginnen met die estafettes het is een individuele sport.
waarom laten we ook zoajelijk over ons heen lopen? Als ik 4 jaar getraind had en ik ging er zo af had ik er echt wel iets van laten merken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:JamieMillarDrum twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 00:51:49Looked like the ref was biased towards AZE in that boxing match. Blatant holding and no warning given to the boxer. #BBCRio2016 #Rio2016 reageer retweet
Ik andersomquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Duizend keer liever dan 2 keer Goud van Schippers
Eens!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja want dat gaat helpenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
waarom laten we ook zoajelijk over ons heen lopen? Als ik 4 jaar getraind had en ik ging er zo af had ik er echt wel iets van laten merken.
Zelfde geldt voor de hardloop nummers?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Er kunnen een hoop nummers weg, te beginnen met die estafettes het is een individuele sport.
Doe ik nu voor 't eerst.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima dat dat je mening is, maar waarom moet je dat ALTIJD aanhalen in allerlei topics die niks met zwemmen te maken hebben? Kap daar gewoon mee.
Eens. Alleen is dat van Gesink ondenkbaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die gaat dus in ronde 1 eruitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:59 schreef marcodej het volgende:
Ik lees nu dat Fontijn maar één potje hoeft te winnen en dan heeft ze een PLAK?
omdat het onzin is. die ander was gewoon beterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
waarom laten we ook zoajelijk over ons heen lopen? Als ik 4 jaar getraind had en ik ging er zo af had ik er echt wel iets van laten merken.
Ze is geplaatst dus begint ze in de kwartfinale aangezien er maar liefst 12 meedoen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:59 schreef marcodej het volgende:
Ah oke, dan stond het verkeerd bij de NOS. Ik heb de scores niet meer afgewacht via de stream. Eerste ronde was voor Mammadov, tweede ronde twijfel, derde ronde dus wel goed gescoord door de jury.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die was unaniem voor Mullenberg
uhh nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
omdat het onzin is. die ander was gewoon beter
Dan kan ze dus met 1 poffert op de neus een medaille winnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:59 schreef marcodej het volgende:
ja eerste twee rondes waren gewoon voor die mammadovquote:
Als ze tegen zo'n corrupt land moet als Belarus of Azerbeidzjan, dan wint ze sowieso niet, weet ik na vanavond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan kan ze dus met 1 poffert op de neus een medaille winnen.![]()
Niks mis mee
Gouden PLAKquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:04 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie liever een gouden PLAK of Celeste Plak? #dtv
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:04 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie liever een gouden PLAK of Celeste Plak? #dtv
Je kunt ook nog KO gaan hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Weten ze tijdens de wedstrijd de jury scores? Waarom is die 3de ronde nog als een iemand toch al de eerste 2 wedstrijden wint? Uit de samenvatting was de nederlander sterker en zeker in ronde 3.
Anthony Joshua won in 2012 alles op punten en dat was superzwaargewicht. Tijdens zijn profcarrière staat ie inmiddels op 17-0, allemaal op (t)ko.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Toch is het eigenlijk gewoon het niveau waar het aan schort. Want Tyson sloeg bijna iedereen ook gewoon in de eerste paar rondes knockie dus het kan best.
Jij blij. Gaat ie goud pakken?quote:
Alsof ik ook maar iets van boksen weet. Hij heeft wel zojuist de wereldkampioen verslagen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij blij. Gaat ie goud pakken?
Vast meer dan ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alsof ik ook maar iets van boksen weet.
Mijn kennis over boksen ontstijgt mijn knowhow over curling nauwelijks.quote:
Tegen een of andere Oezbeekse boef zie ik op mijn stream.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn kennis over boksen ontstijgt mijn knowhow over curling nauwelijks.
Zondag is de finale, 19:15 uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen een of andere Oezbeekse boef zie ik op mijn stream.
Nerveus eerder, die Oezbeek is ontzettend goed geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter zit nu juichend voor de stream
Ik gun het die oezbeek in ieder geval nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nerveus eerder, die Oezbeek is ontzettend goed geloof ik.
Ziet er niet goed uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun het die oezbeek in ieder geval niet
wanneer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:28 schreef Nober het volgende:
Fontijn tegen Marshall die ze op het WK nog versloeg.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef heywoodu het volgende:
Ronde één voor de Braziliaan. Jeetje.
Beide ronden terecht gewonnen.quote:
Ik twijfel over twee, niet over één inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:33 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Beide ronden terecht gewonnen.
Conlan had wel echt gewonnen. Redelijk geschandalig hoe het is gegaan. Ik hou van het boksen maar dit is echt 10x niks als het zo een corrupt sfeertje blijft houden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:56 schreef Max23 het volgende:
Ik lees dat die Ier behoorlijk boos was geworden, middelvingers opgestoken en gescholden. Had die echt onterecht verloren?
Ja 100%, zie hier:quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:56 schreef Max23 het volgende:
Ik lees dat die Ier behoorlijk boos was geworden, middelvingers opgestoken en gescholden. Had die echt onterecht verloren?
Die van RJJ heb ik onlangs nog eens teruggekeken, die is iddquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja 100%, zie hier:
OS / Twee dubieuze jurybeslissingen bij boxfinales?
Het was nog niet zo erg als in 2012 though, of in 1988
Ga hier maar eens even goed voor zitten danquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die van RJJ heb ik onlangs nog eens teruggekeken, die is idd![]()
![]()
Zal vanavond thuis wel even kijken. Maar amateur boksen is idd verrot, zoveel dubieuze beslissingen altijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ga hier maar eens even goed voor zitten dan
http://deadspin.com/59312(...)c-boxing-match-fixed
Het filmpje duurt geloof ik anderhalve minuut, dus niet heel lang om je bloed te laten kokenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zal vanavond thuis wel even kijken. Maar amateur boksen is idd verrot, zoveel dubieuze beslissingen altijd.
Die pot van die Ier heb ik even teruggekeken en ik vind overigens niet zo eenzijdig als dat al die berichten me deden geloven. Hij had moeten winnen, dat wel.
Hangt een beetje af van de nationaliteit van de tegenstanderquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:20 schreef Ludacriss het volgende:
Als ik de wedstrijd van gisteren terug zie ben ik bang dat Fontijn ergens ook genaaid gaat worden.
Ze moet tegen een Brit dus berg je maarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het filmpje duurt geloof ik anderhalve minuut, dus niet heel lang om je bloed te laten koken
[..]
Hangt een beetje af van de nationaliteit van de tegenstander![]()
oh moet te doen zijn dus, geen dubieus oostbloklandquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze moet tegen een Brit dus berg je maar. Britten
Britten en jury valt altijd uit in het voordeel van de Britten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh moet te doen zijn dus, geen dubieus oostblokland
Die werd in een rolstoel afgevoerd.twitter:vincentFUUU twitterde op woensdag 17-08-2016 om 19:22:55Luxation du coude de la boxeuse russe Anastasia Beliakova face à Estelle Mossely. #Rio2016 https://t.co/sebf0D5YaN reageer retweet
Wat gebeurde daar nou?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
Fontijn mag zo, maar dit gebeurde netDie werd in een rolstoel afgevoerd.twitter:vincentFUUU twitterde op woensdag 17-08-2016 om 19:22:55Luxation du coude de la boxeuse russe Anastasia Beliakova face à Estelle Mossely. #Rio2016 https://t.co/sebf0D5YaN reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |