Doe ik nu voor 't eerst.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima dat dat je mening is, maar waarom moet je dat ALTIJD aanhalen in allerlei topics die niks met zwemmen te maken hebben? Kap daar gewoon mee.
Eens. Alleen is dat van Gesink ondenkbaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Duizend keer liever dan 2 keer Goud van Schippers
Die gaat dus in ronde 1 eruitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:59 schreef marcodej het volgende:
Ik lees nu dat Fontijn maar één potje hoeft te winnen en dan heeft ze een PLAK?
omdat het onzin is. die ander was gewoon beterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:57 schreef xzaz het volgende:
[..]
waarom laten we ook zoajelijk over ons heen lopen? Als ik 4 jaar getraind had en ik ging er zo af had ik er echt wel iets van laten merken.
Ze is geplaatst dus begint ze in de kwartfinale aangezien er maar liefst 12 meedoen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:59 schreef marcodej het volgende:
Ah oke, dan stond het verkeerd bij de NOS. Ik heb de scores niet meer afgewacht via de stream. Eerste ronde was voor Mammadov, tweede ronde twijfel, derde ronde dus wel goed gescoord door de jury.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die was unaniem voor Mullenberg
uhh nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
omdat het onzin is. die ander was gewoon beter
Dan kan ze dus met 1 poffert op de neus een medaille winnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:59 schreef marcodej het volgende:
ja eerste twee rondes waren gewoon voor die mammadovquote:
Als ze tegen zo'n corrupt land moet als Belarus of Azerbeidzjan, dan wint ze sowieso niet, weet ik na vanavond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan kan ze dus met 1 poffert op de neus een medaille winnen.![]()
Niks mis mee
Gouden PLAKquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:04 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie liever een gouden PLAK of Celeste Plak? #dtv
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:04 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie liever een gouden PLAK of Celeste Plak? #dtv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |