Je kunt ook nog KO gaan hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Weten ze tijdens de wedstrijd de jury scores? Waarom is die 3de ronde nog als een iemand toch al de eerste 2 wedstrijden wint? Uit de samenvatting was de nederlander sterker en zeker in ronde 3.
Anthony Joshua won in 2012 alles op punten en dat was superzwaargewicht. Tijdens zijn profcarrière staat ie inmiddels op 17-0, allemaal op (t)ko.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Toch is het eigenlijk gewoon het niveau waar het aan schort. Want Tyson sloeg bijna iedereen ook gewoon in de eerste paar rondes knockie dus het kan best.
Jij blij. Gaat ie goud pakken?quote:
Alsof ik ook maar iets van boksen weet. Hij heeft wel zojuist de wereldkampioen verslagen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij blij. Gaat ie goud pakken?
Vast meer dan ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alsof ik ook maar iets van boksen weet.
Mijn kennis over boksen ontstijgt mijn knowhow over curling nauwelijks.quote:
Tegen een of andere Oezbeekse boef zie ik op mijn stream.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn kennis over boksen ontstijgt mijn knowhow over curling nauwelijks.
Zondag is de finale, 19:15 uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen een of andere Oezbeekse boef zie ik op mijn stream.
Nerveus eerder, die Oezbeek is ontzettend goed geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter zit nu juichend voor de stream
Ik gun het die oezbeek in ieder geval nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nerveus eerder, die Oezbeek is ontzettend goed geloof ik.
Ziet er niet goed uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun het die oezbeek in ieder geval niet
wanneer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:28 schreef Nober het volgende:
Fontijn tegen Marshall die ze op het WK nog versloeg.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef heywoodu het volgende:
Ronde één voor de Braziliaan. Jeetje.
Beide ronden terecht gewonnen.quote:
Ik twijfel over twee, niet over één inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:33 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Beide ronden terecht gewonnen.
Conlan had wel echt gewonnen. Redelijk geschandalig hoe het is gegaan. Ik hou van het boksen maar dit is echt 10x niks als het zo een corrupt sfeertje blijft houden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:56 schreef Max23 het volgende:
Ik lees dat die Ier behoorlijk boos was geworden, middelvingers opgestoken en gescholden. Had die echt onterecht verloren?
Ja 100%, zie hier:quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:56 schreef Max23 het volgende:
Ik lees dat die Ier behoorlijk boos was geworden, middelvingers opgestoken en gescholden. Had die echt onterecht verloren?
Die van RJJ heb ik onlangs nog eens teruggekeken, die is iddquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja 100%, zie hier:
OS / Twee dubieuze jurybeslissingen bij boxfinales?
Het was nog niet zo erg als in 2012 though, of in 1988
Ga hier maar eens even goed voor zitten danquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die van RJJ heb ik onlangs nog eens teruggekeken, die is idd![]()
![]()
Zal vanavond thuis wel even kijken. Maar amateur boksen is idd verrot, zoveel dubieuze beslissingen altijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ga hier maar eens even goed voor zitten dan
http://deadspin.com/59312(...)c-boxing-match-fixed
Het filmpje duurt geloof ik anderhalve minuut, dus niet heel lang om je bloed te laten kokenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zal vanavond thuis wel even kijken. Maar amateur boksen is idd verrot, zoveel dubieuze beslissingen altijd.
Die pot van die Ier heb ik even teruggekeken en ik vind overigens niet zo eenzijdig als dat al die berichten me deden geloven. Hij had moeten winnen, dat wel.
Hangt een beetje af van de nationaliteit van de tegenstanderquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:20 schreef Ludacriss het volgende:
Als ik de wedstrijd van gisteren terug zie ben ik bang dat Fontijn ergens ook genaaid gaat worden.
Ze moet tegen een Brit dus berg je maarquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het filmpje duurt geloof ik anderhalve minuut, dus niet heel lang om je bloed te laten koken
[..]
Hangt een beetje af van de nationaliteit van de tegenstander![]()
oh moet te doen zijn dus, geen dubieus oostbloklandquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze moet tegen een Brit dus berg je maar. Britten
Britten en jury valt altijd uit in het voordeel van de Britten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh moet te doen zijn dus, geen dubieus oostblokland
Die werd in een rolstoel afgevoerd.twitter:vincentFUUU twitterde op woensdag 17-08-2016 om 19:22:55Luxation du coude de la boxeuse russe Anastasia Beliakova face à Estelle Mossely. #Rio2016 https://t.co/sebf0D5YaN reageer retweet
Wat gebeurde daar nou?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
Fontijn mag zo, maar dit gebeurde netDie werd in een rolstoel afgevoerd.twitter:vincentFUUU twitterde op woensdag 17-08-2016 om 19:22:55Luxation du coude de la boxeuse russe Anastasia Beliakova face à Estelle Mossely. #Rio2016 https://t.co/sebf0D5YaN reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |