quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:04 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie liever een gouden PLAK of Celeste Plak? #dtv
Je kunt ook nog KO gaan hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Weten ze tijdens de wedstrijd de jury scores? Waarom is die 3de ronde nog als een iemand toch al de eerste 2 wedstrijden wint? Uit de samenvatting was de nederlander sterker en zeker in ronde 3.
Anthony Joshua won in 2012 alles op punten en dat was superzwaargewicht. Tijdens zijn profcarrière staat ie inmiddels op 17-0, allemaal op (t)ko.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Toch is het eigenlijk gewoon het niveau waar het aan schort. Want Tyson sloeg bijna iedereen ook gewoon in de eerste paar rondes knockie dus het kan best.
Jij blij. Gaat ie goud pakken?quote:
Alsof ik ook maar iets van boksen weet. Hij heeft wel zojuist de wereldkampioen verslagen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij blij. Gaat ie goud pakken?
Vast meer dan ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alsof ik ook maar iets van boksen weet.
Mijn kennis over boksen ontstijgt mijn knowhow over curling nauwelijks.quote:
Tegen een of andere Oezbeekse boef zie ik op mijn stream.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn kennis over boksen ontstijgt mijn knowhow over curling nauwelijks.
Zondag is de finale, 19:15 uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen een of andere Oezbeekse boef zie ik op mijn stream.
Nerveus eerder, die Oezbeek is ontzettend goed geloof ik.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter zit nu juichend voor de stream
Ik gun het die oezbeek in ieder geval nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nerveus eerder, die Oezbeek is ontzettend goed geloof ik.
Ziet er niet goed uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun het die oezbeek in ieder geval niet
wanneer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:28 schreef Nober het volgende:
Fontijn tegen Marshall die ze op het WK nog versloeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |