Iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:48 schreef TheVulture het volgende:
Arnold kan weer naar huis, dat je uberhaupt een studiogast uitnodigt voor iets wat 10 minuten duurt
Score ging ook van 20-18 naar 29-28, tsja, pech.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste ronde was absoluut niet voor Mammadov, hoeveel keer moet je hem wel niet recht op zn kop slaan om te winnen?!
Klopt, daarom gaven alle juryleden de laatste ronde aan Mullenbergquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste ronde was absoluut niet voor Mammadov, hoeveel keer moet je hem wel niet recht op zn kop slaan om te winnen?!
Die ging dan ook naar Mullenbergquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arnold kan ook prima het zwemmen analyseren...prettige sprekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:48 schreef TheVulture het volgende:
Arnold kan weer naar huis, dat je uberhaupt een studiogast uitnodigt voor iets wat 10 minuten duurt
Nou dat valt dan nog meequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klopt, daarom gaven alle juryleden de laatste ronde aan Mullenberg
Zal vast zo zijn maar wat een zaad'sport' is het tochquote:
AZ stadionquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat geklapper op de achtergrond
Ik sinds het EK al.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ben al de hele OS alleen maar MAD
Het format is kut, de sport is mooiquote:
ik neem het van je aan, maar het zag er niet uit tbhquote:
Voor een leek is het totaal niet te zien. Zelfs bij judo/taekwando snap ik nog hoe het werkt, maar dit is volledige willekeur voor mij.quote:
Net als met taekwondo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:51 schreef marcodej het volgende:
Bij schermen kan het ook. Kunnen ze niet met een lichtensysteem werken ofzo? Er zijn vast wel bokspakken en helmen te maken met sensoren erin.
Die was unaniem voor Mullenbergquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:50 schreef bascross het volgende:
Teymur ''Klinschko'' Mammadov. Achteruitlopen, geen fuck doen en toch unaniem winnen.
Hoe ging die derde ronde naar die beunhaas?
Kan iets nog dit sportjaar redden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:51 schreef luckass het volgende:
[..]
sinds Lollerwijk en de sneeuwmuur eigenlijk. Wat een flopjaar 2016.
hij heeft geen flikker gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:50 schreef heywoodu het volgende:
Overigens schijnt het dat ze op de BBC flink aan het zeiken waren op de scheidsrechter die veel te makkelijk was richting Mammadov.
Nee want als je op de dekking slaat scoor je niet, je scoort alleen als je echt op het lichaam slaat. Dat haal je nie met zulke techniek.quote:
Dorian.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kan iets nog dit sportjaar redden?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:51 schreef marcodej het volgende:
Bij schermen kan het ook. Kunnen ze niet met een lichtensysteem werken ofzo? Er zijn vast wel bokspakken en helmen te maken met sensoren erin.
Gesink die Lombardije wintquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Kan iets nog dit sportjaar redden?
Voor mij ook niet, de paar wat langere partijen die ik heb gezien in mijn leven gingen door richting KO, dan is het allemaal wat duidelijkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor een leek is het totaal niet te zien. Zelfs bij judo/taekwando snap ik nog hoe het werkt, maar dit is volledige willekeur voor mij.
Daarom ook alleen sensoren op het lichaam en hoofd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee want als je op de dekking slaat scoor je niet, je scoort alleen als je echt op het lichaam slaat. Dat haal je nie met zulke techniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |