Bij turnen gaat er ook wel eens iemand out.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis en een sport die ik smerig vind en bovendien een jurysport. De beelden als iemand out gaat vind ik niet echt leuk zullen we maar zeggen.
Dat katoen was mogelijk het stevige katoen dat voor lampenpitten gebruikt werd, en waarmee je iemand dus hard kon slaan.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch lekker elkaar voor de bek slaan. Ik vind het wel een mooie pure sport.
Andere vechtsporten (behalve misschien greco worstelen) vind ik op zich wel puur en tof, maar dit vind ik idioot. Ook hoe zulke figuren er uiteindelijk uit zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis en een sport die ik smerig vind en bovendien een jurysport. De beelden als iemand out gaat vind ik niet echt leuk zullen we maar zeggen.
Actiefilms kijk je ook niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:40 schreef marcodej het volgende:
De beste klappen zijn van Mullenberg hoor.
Mex is een liefhebber van finesse.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Actiefilms kijk je ook niet?
Komt omdat de partijen veel te kort zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:41 schreef Smoofie het volgende:
Ja domme vraag, maar eerst hadden ze helmen toch? En ik zie nooit iemand KO gaan op de OS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |