Vorige topic al. Niet huilen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:20 schreef TC03 het volgende:
Nu is het weer Feijenoord?Man man man.
quote:Anass Achahbar is blij met zijn keuze voor PEC Zwolle. De Marokkaanse aanvaller was bij Feyenoord jarenlang bankzitter, maar voelt hier het vertrouwen van trainer Ron Jans.
"Bij Feyenoord heb ik plezier gehad. Dat heb ik hier ook, maar het verschil is alleen dat ik hier ga spelen", glimlacht Achahbar in gesprek met RTV Rijnmond. "Dat is natuurlijk ook de reden dat ik hier naartoe ben gekomen. Ook omdat dit een voetballende ploeg is. We hebben veel beweging voorin en de spelers hier spelen veel over de grond. Dat wil ik hebben."
Behalve van PEC was er ook interesse uit Spanje en Italië voor Achahbar. Ook Sparta Rotterdam wilde de kleine spits graag inlijven. "Er zaten veel clubs bij, maar ik heb de keuze voor PEC gemaakt. Daar wil ik nu mijn doelpunten voor maken. Er zijn nog 33 wedstrijden te gaan daarvoor", aldus de Marokkaanse aanvaller.
Die schiet er wss meer in dan Jorgensen/Kramer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 06:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Over Achabar, die gast is echt traag.
Viel zo erg op tegen NEC
Wedden van niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die schiet er wss meer in dan Jorgensen/Kramer.
Dan Jorgensen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Achahbar schiet er meer in dan, wie kies je dan?
Je wilt hem komen bezorgen of laten bezorgen?![]()
En gaan we die goal van vorige week Jorgensen meerekenen of beginnen we op 0 vanaf nu?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan Jorgensen.
Laten bezorgen uiteraardVoor mij een flesje captain morgan.
Vanaf vorige week natuurlijk. Alleen over de competitie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En gaan we die goal van vorige week Jorgensen meerekenen of beginnen we op 0 vanaf nu?
Haha, ja dat zou ik ook zeggen in jouw gevalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf vorige week natuurlijk. Alleen over de competitie.
Lijkt me ook wel zo eerlijk toch. Achahbar heeft genoeg kansen gemist vorige week.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haha, ja dat zou ik ook zeggen in jouw geval
Ik krabbel niet zo snel terug haha. Ik zeg we beginnen vanaf nu op 0-0 en gaan de deal aan. Zeg het maar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel zo eerlijk toch. Achahbar heeft genoeg kansen gemist vorige week.
Maar als je nu al wil terugkrabbelen, prima
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En gaan we die goal van vorige week Jorgensen meerekenen of beginnen we op 0 vanaf nu?
Wat een bocht is dat zeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan Jorgensen.
Laten bezorgen uiteraardVoor mij een flesje captain morgan.
Onder dwang, maar vooruit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik krabbel niet zo snel terug haha. Ik zeg we beginnen vanaf nu op 0-0 en gaan de deal aan. Zeg het maar.
Hahaha, onder dwang? Als je het niet wilt, moet je het niet doen hé. Moet je ook gewoon eerlijk zeggen dan, geen probleem verder.quote:
Ik vind het best maar had graag de vorige speelronde meegeteld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hahaha, onder dwang? Als je het niet wilt, moet je het niet doen hé. Moet je ook gewoon eerlijk zeggen dan, geen probleem verder.
De odds liggen sowieso al niet in mijn voordeel + als Jorgensen de winnende scoort ben ik tegelijkertijd blij en denk ik: hmm, waarom hij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het best maar had graag de vorige speelronde meegeteld.
Jouw mening interesseert me niks. Ik geef net twee keer aan dat wat dat betreft het een week te laat komt. Maak je druk jij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Een weddenschap aangaan waarbij je een goal niet meetelt.
Deal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De odds liggen sowieso al niet in mijn voordeel + als Jorgensen de winnende scoort ben ik tegelijkertijd blij en denk ik: hmm, waarom hij?
Moment van deze weddenschap komt niet op het juiste moment zoals ik als zei
Nogmaals, zeg het maar.
Deal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Deal.
Ik ben vrij zeker van m'n zaak. Welk flesje gaat eventueel jouw kant op?
Rond de 2 tientjes meestal. Iets minder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Deal.
Ik weet niet in welke prijsklasse captain morgan valt? Dan pas ik me daar uiteraard naar aan.
Ach, fuck it. Doe ook maar een Captain dan, een witte. Laatste tijd toch niet meer aan de drankquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Rond de 2 tientjes meestal. Iets minder.
Gadverdamme. Je gaat van smerig (Morgan) naar de hel op deze aarde (Bacardi).quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd al ingeschat als een bacardiman.
Deal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ach, fuck it. Doe ook maar een Captain dan, een witte. Laatste tijd toch niet meer aan de drank
Ok.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gadverdamme. Je gaat van smerig (Morgan) naar de hel op deze aarde (Bacardi).
Dan wordt Jörgenson iig geen miskoopquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:08 schreef satecl het volgende:
Achahbar meer dan Jorgenson____! Het HulHeld: Ik wil ook wel met je wedden, Jorgenson maakt er minstens 5 meer dan Achahbar. Vorige week niet meegerekend.
Denk het ook niet hoor, maar dat Jorgensen er minstens 5 meer gaat maken dan Achahbar hoeft niet meteen te betekenen dat hij een astronomisch aantal doelpunten gaat maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dan wordt Jörgenson iig geen miskoop
Met zijn snelheid zal hij weinig goals maken als ze op de counter spelen. Tegen de onderste clubs zoals Sparta zal hij wel wat goals maken. Ik zet in op 11. Jorgenson maakt er wel minimaal 16. Net als Pelle en Guidetti moet hij even 3 wedstrijden z'n draai vinden, maar daarna gaat hij vlammen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk het ook niet hoor, maar dat Jorgensen er minstens 5 meer gaat maken dan Achahbar hoeft niet meteen te betekenen dat hij een astronomisch aantal doelpunten gaat maken.
Achahbar gaat er niet meer dan 12 scoren dit seizoen.
ik denk dat Achahbar wel meer gaat scoren, maar goed, we gaan het wel zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk het ook niet hoor, maar dat Jorgensen er minstens 5 meer gaat maken dan Achahbar hoeft niet meteen te betekenen dat hij een astronomisch aantal doelpunten gaat maken.
Achahbar gaat er niet meer dan 12 scoren dit seizoen.
Er gaat niks boven Havana Clubquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gadverdamme. Je gaat van smerig (Morgan) naar de hel op deze aarde (Bacardi).
We kunnen ook wedden om je ma, maar laat die nou nog goedkoper zijn, dus dat deden we maar niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:05 schreef BadderHaring het volgende:
Paupers. Wed dan om een fatsoenlijke fles Whisky in plaats van goedkope rum.
Ik kijk niet op een paar tientjes meer of minder Sateprikker, je hebt wat te kijken het seizoen. Daarnaast is het ook meer hoop op dat Achahbar het goed gaat doen bij Zwolle. Ik ken hem redelijk, heb vaak tegen hem gevoetbald en gun het hem van harte.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:08 schreef satecl het volgende:
Achahbar meer dan Jorgenson____! Het HulHeld: Ik wil ook wel met je wedden, Jorgenson maakt er minstens 5 meer dan Achahbar. Vorige week niet meegerekend.
Tegenvallertje.twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 13:38:04Miquel Nelom mist ook #feytwe, zo laat Van Bronckhorst weten tijdens de persconferentie. De verdediger is nog niet volledig hersteld. reageer retweet
Erg jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenvallertje.twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 13:38:04Miquel Nelom mist ook #feytwe, zo laat Van Bronckhorst weten tijdens de persconferentie. De verdediger is nog niet volledig hersteld. reageer retweet
Laten we de wedstrijd maar aflassen. Gaat niks worden zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha dat zou wel een briljant shirt zijn!quote:
De dorpspastoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt. Zijn Zoon is onze aanvoerder.
Prima.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Laten we de wedstrijd maar aflassen. Gaat niks worden zo
Doe Nelom en Vejinovic er ook maar bij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen ze Ziyech niet in een ruildeal betrekken met Toornstra en van der Heijden?
Kan St Juste niet worden aangetrokken als extra centrale verdediger? Al speelt St Juste eigenlijk op de positie van Kongolo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yay we gaan weer een matige speler halen omdat Van Beek langer geblesseerd is dan gedacht gelukkig geeft dit wel aan dat er geen vertrouwen is in Arie Baco.
Ik zei het vorige maand alquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las ook dat er gekeken wordt hoe het staat met de voet/teenblessure van Van Beek, misschien halen ze daar nog een noodoplossing voor.
Ik krijg gelijk flashbacks naar De Teen
Klinkt alsof daar wat te weinig aandacht aan wordt besteed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:17 schreef Merkie het volgende:
Van Beek had ook al verkeerde schoenen. Misschien tijd voor een orthopeed?
Merci.quote:
Ik lees net dat Nelom ook naar Twente vertrekt voor Ziyech dus dan kan Kongolo mooi op LBquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan St Juste niet worden aangetrokken als extra centrale verdediger? Al speelt St Juste eigenlijk op de positie van Kongolo.
Wie wordt er gehaald dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yay we gaan weer een matige speler halen omdat Van Beek langer geblesseerd is dan gedacht gelukkig geeft dit wel aan dat er geen vertrouwen is in Arie Baco.
Stijging in de begroting zonder stijging van kosten met een groter transferpotje tot gevolg?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:
Hebben we de afgelopen tijd geld opgepot? Waar komt het geld vandaan om steeds (tijdelijk) geblesseerde spelers te vervangen met aankopen?
Vind t maar vreemd, of zouden ze de blessure tijdelijk voordoen om de prijs niet op te drijven mbt een aankoop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:
Hebben we de afgelopen tijd geld opgepot? Waar komt het geld vandaan om steeds (tijdelijk) geblesseerde spelers te vervangen met aankopen?
Lijkt mij niet, je gaat niet zeggen dat een speler chronisch geblesseerd is als dat niet zo is. Niet dat Van Geel dat nog nooit gedaan heeft, maar meestal deed hij pas zoiets als ze niet (meer) bij ons onder contract stonden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind t maar vreemd, of zouden ze de blessure tijdelijk voordoen om de prijs niet op te drijven mbt een aankoop.
Ik bedoel, misschien wordt het minder erg voorgedaan. Wat is chronisch geblesseerd voor een term eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, je gaat niet zeggen dat een speler chronisch geblesseerd is als dat niet zo is. Niet dat Van Geel dat nog nooit gedaan heeft, maar meestal deed hij pas zoiets als ze niet (meer) bij ons onder contract stonden.
quote:Veel steun voor Feyenooord-familie uit Meerkerk
zaterdag 13 augustus Bron: Rijnmond.nl
De familie Lamers uit Meerkerk krijgt van alle kanten steun na de roof van Feyenoord-attributen van het graf van hun zoon Johnny. Onder meer de supportersvereniging en Feyenoord proberen iets voor de familie te betekenen.
Een week geleden bezochten de ouders van Johnny zijn grafmonument op de Gorcumse begraafplaats Haarhof. Het was toen tien jaar geleden dat hij overleed aan de gevolgen van een aangeboren afwijking. Bij het graf bleek dat de RVS Feyenoordlogo's waren gestolen. En ook een pet, enkele boeddha's en een klein doodshoofdje ontbraken.
Paniek
"Ik werd in paniek opgebeld door mijn moeder dat alles weg was van Feyenoord. En toen heb ik gezegd dat we de vrienden moesten inschakelen om wat te regelen", zegt zus Jessica. En dat heeft de familie geweten.
Ajaxieden
Van alle kanten is steun betuigd. "Zelfs Ajaxieden hebben geroepen 'we zoeken ze op en leggen ze op de middenstip'".
'Je flikt dat gewoon niet'
Een café in de Oude Haven stuurde een nieuw RVS Feyenoordlogo toe om op het graf van Johnny te leggen. Gijs van Delft van de Feyenoord Supporters Vereniging doneert een glazen Kuip. "Je flikt dat gewoon niet, je blijft van iemands z'n graf af. Maar dit is Feyenoord, dat raakt je wat harder."
Thuiswedstrijd
Mirelle Kosten van de afdeling Bijzondere Wensen van Feyenoord biedt het gezin aan om een thuiswedstrijd van Feyenoord te komen bekijken "om op die manier John in zijn geliefde Kuip te herdenken, tien jaar na dato." Jessica vertelt dat de familie snel het graf wil herstellen. "De logo's komen er weer terug op. Ik hoop dat ze er gewoon vanaf blijven."
Camera's
De familie is nog in gesprek met de gemeente Gorinchem om te kijken of er cameratoezicht kan komen op de Haarhof. "Dat willen wij gewoon. Want dit kan gewoon echt niet. Straks zijn er nog meer graven kapot."
Chronisch klinkt in ieder geval alsof het niet over gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel, misschien wordt het minder erg voorgedaan. Wat is chronisch geblesseerd voor een term eigenlijk.
Heb maar een visje uitgeworpen bij FHF.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:21 schreef MPC60 het volgende:
Wanneer krijgen we een nieuwe op? Ik ben iig geen Photoshop wonder.
Ik vind wel dat de kinderen van Kuyt erin verwerkt moeten worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb maar een visje uitgeworpen bij FHF.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb maar een visje uitgeworpen bij FHF.
Misschien kunnen we aan Dirk vragen of hij de OP wil maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat de kinderen van Kuyt erin verwerkt moeten worden.
DirkGODquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kunnen we aan Dirk vragen of hij de OP wil maken.
Ik denk dat Dirk ook vast wel kan photoshoppen.
Ja, maar zodanig dat hij wel nog inzetbaar blijft lijkt me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Chronisch klinkt in ieder geval alsof het niet over gaat.
Volgend jaar? Ik zeg per direct.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Clasie begint het nieuwe seizoen op de bank. Ik zeg; volgend jaar terug in Rotterdam!
Gio zet hem hier ook de eerste 5 wedstrijden op de bank.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Clasie begint het nieuwe seizoen op de bank. Ik zeg; volgend jaar terug in Rotterdam!
Snap wel dat hij vasthoudt aan Toornstra. Je moet die jongen ook gewoon een eerlijke kans geven om zijn plaats te behouden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gio zet hem hier ook de eerste 5 wedstrijden op de bank.
Ik huil niet, ik verwonder me slechts.quote:
Moet je bij Lastpost zijn, die doet dat altijd volgens mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:21 schreef MPC60 het volgende:
Wanneer krijgen we een nieuwe op? Ik ben iig geen Photoshop wonder.
Een buitenlandse oplossing.quote:
Kunnen we hem niet even lokquoten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Moet je bij Lastpost zijn, die doet dat altijd volgens mij.
Nieuwe is bijna klaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet even lokquoten?
quote:
Hopen dat ze nu niet choken tegen Twente óf juist de tegenstander gaan onderschatten/zichzelf overschatten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Het is alweer een belangrijke wedstrijd morgen zo. Direct je concurrent op 2 punten achterstand zetten.
quote:
Ik zie het zo gebeuren ja, zou me helemaal niets verbazenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopen dat ze nu niet choken tegen Twente óf juist de tegenstander gaan onderschatten/zichzelf overschatten.
Zal je zien dat het toch misgaat
Klopt. Anderzijds moeten we nu tegen een ploeg waarvan haast al zeker is dat ze nacompetitie gaan spelen. Man man man wat was dat Twente slecht zeg. Hopelijk Ziyech morgen op de bank ivm aanstaande transferquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef Pascalus het volgende:
Het zou wel des Feyenoords zijn om nu punten te laten liggen.
Jullie gaan vol voor het kampioenschap? Lekker man, in maart weer afhaken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Het is alweer een belangrijke wedstrijd morgen zo. Direct je concurrent op 2 punten achterstand zetten.
Ajax gaat dit jaar ook niet vol voor het kampioenschap, denk ik zo. Die gaan veel punten laten liggen, zich aanpassend aan de speelwijze van Bosz. Strijd om de tweede plaats zie ik dus best wel gebeuren, PSV wint dit jaar met een straatlengtequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jullie gaan vol voor het kampioenschap? Lekker man, in maart weer afhaken.
juist jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajax gaat dit jaar ook niet vol voor het kampioenschap, denk ik zo. Die gaan veel punten laten liggen, zich aanpassend aan de speelwijze van Bosz. Strijd om de tweede plaats zie ik dus best wel gebeuren, PSV wint dit jaar met een straatlengte
En dat ook de kleinste club van de eredivisie vanavond makkelijk van Groningen won zorgt er hopelijk voor dat de 0-5 een beetje in perspectief wordt gezien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Op zich moet dat gelijkspel van Ajax de spelers er morgen ook op wijzen dat ze absoluut niemand moeten onderschatten en scherp moeten zijn.
Zullen we het anders gewoon aan het einde van het seizoen hebben over Achahbar? Elke wedstrijd een verslag over zijn spel zit denk ik niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Goh jongens, wat was die Achabar weer goed vanavond he. Eeuwig zonde dat ie verkocht is natuurlijk.
Zullen we anders ook gewoon stoppen met dat gejank elke dag over Achahbar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zullen we het anders gewoon aan het einde van het seizoen hebben over Achahbar? Elke wedstrijd een verslag over zijn spel zit denk ik niemand op te wachten.
Wordt dat nog gedaan dan? Volgens mij is men wel tevreden met De_Jorg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zullen we anders ook gewoon stoppen met dat gejank elke dag over Achahbar?
Makkelijk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ook de kleinste club van de eredivisie vanavond makkelijk van Groningen won zorgt er hopelijk voor dat de 0-5 een beetje in perspectief wordt gezien.
Na de samenvatting gezien te hebben had het even goed gelijk kunnen worden. Makkelijk is wel een groot woord.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ook de kleinste club van de eredivisie vanavond makkelijk van Groningen won zorgt er hopelijk voor dat de 0-5 een beetje in perspectief wordt gezien.
Dropshot helpt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:14 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben ziek.Fukin shitzooi, word wakker met een keel die op ontploffen staat.
GROOTSTE TALENT SUPERSPITS GROEIBRILJANTquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zullen we het anders gewoon aan het einde van het seizoen hebben over Achahbar? Elke wedstrijd een verslag over zijn spel zit denk ik niemand op te wachten.
Ik heb maar iemand die heel graag ooit eens naar de Kuip wou maar geen centen heeft heel blij gemaakt. Wel mooi dat je gewoon je seizoenskaart aan iemand anders mee kan geven.quote:
Tof!quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:32 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb maar iemand die heel graag ooit eens naar de Kuip wou maar geen centen heeft heel blij gemaakt. Wel mooi dat je gewoon je seizoenskaart aan iemand anders mee kan geven.
Toch is Ajax duidelijk sterker geworden in de aanval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajax gaat dit jaar ook niet vol voor het kampioenschap, denk ik zo. Die gaan veel punten laten liggen, zich aanpassend aan de speelwijze van Bosz. Strijd om de tweede plaats zie ik dus best wel gebeuren, PSV wint dit jaar met een straatlengte
Schijnt ook erg matig te zijn geweest op het jeugd EK.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Schuurman speelt weer niet bij Willem II
Vraag me af waarom hij daar nog niet aan de bak komt.
Misschien het zoveelste overschatte 'supertalent'?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Schuurman speelt weer niet bij Willem II
Vraag me af waarom hij daar nog niet aan de bak komt.
Zou zomaar kunnen. Talenten worden bij Feyenoord nogal snel omhoog geschreven is mijn indruk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien het zoveelste overschatte 'supertalent'?
Raar dat Berghuis nog niet mag beginnenquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord vanmiddag in ieder geval met dezelfde opstelling als vorige week.
Ik hoop wel dat Berghuis vandaag wat meer speelminuten mag maken.
Doen alsof Twente een concurrent isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat hij Ajax bedoelde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Doen alsof Twente een concurrent is
Ajax, Hans.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Doen alsof Twente een concurrent is
Het zou juist schandalig zijn als hij had mogen beginnen ten koste van toornstra. Hij speelde uitstekendquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Raar dat Berghuis nog niet mag beginnen
Tsja, Toornstra speelde natuurlijk gewoon vrij goed, het is dan ook vreemd om hem dan alsnog in 1x te passeren. Dan blijft er weinig over van je verhaal van eerlijke concurrentiestrijd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Raar dat Berghuis nog niet mag beginnen
Kuijt moet gewoon op de bank beginnenquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tsja, Toornstra speelde natuurlijk gewoon vrij goed, het is dan ook vreemd om hem dan alsnog in 1x te passeren. Dan blijft er weinig over van je verhaal van eerlijke concurrentiestrijd.
Berghuis gaat gewoon regelmatig minuten maken, en kan dan natuurlijk (de te verwachten) betere indruk achter laten waarna Toornstra naar 10 of de bank verdwijnt...
Dat kan ook met Berghuis op de bank. Of met Toornstra.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:43 schreef timmmmm het volgende:
Lekker het kanon uit Katwijk in de 70ste minuut inbrengen. Kan je kiezen of je Toornstra of Berhuis eruit wil halen, wie er dan ook een matige wedstrijd speelt
Dat is echt niet te vergelijken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:14 schreef timmmmm het volgende:
Aan de andere kant maakt dat het ook minder schokkend dat Schuurman niet speelt. In ons eigen Feyenoord brengen ze een wat gevestigder speler als Berghuis ook rustig
Aan de andere kant, als Schuurman op zijn positie komt te spelen (10) staat ie wel in de as van je spel, belangrijke positie. Daar zou ik ook voorzichtig mee zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is echt niet te vergelijken.
Schuurman heeft gewoon een groot deel van de voorbereiding daar meegedraaid. Bovendien is Gio extreem stug met zijn basiself, dus dat is niet echt een goede graadmeter.
Ernstiger dacht ik. Heeft foute schoenen gedragen als kind.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Is Van Beek nu opnieuw geblesseerd geraakt, of is de oorspronkelijke blessure ernstiger dan aanvankelijk gedacht?
Haha, godverdommequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ernstiger dacht ik. Heeft foute schoenen gedragen als kind.Dus z'n voeten zijn verkracht. Cisse all over again.
Dit getuigt echt van grote triestheid. Walgelijk ventje die Karsdorp. Snel verkopen.quote:
Het staat dan ook helemaal dicht, bij Twente achterin.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:43 schreef Almerian het volgende:
Bijzonder slechte opening van Feijenoord.
Gaat niet om het haar, gaat om de foute uitstraling die ermee gepaard gaat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:42 schreef MPC60 het volgende:
Wat een gejank over het haar van een voetballer.
Je druk maken om hoe een andere kerel eruit ziet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gaat niet om het haar, gaat om de foute uitstraling die ermee gepaard gaat.
Passing is erg slecht bij Feijenoord.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het staat dan ook helemaal dicht, bij Twente achterin.
Karsdorp is sowieso van de bedenkelijke uitstraling. Hij heeft ook een nieuwe Porsche Panamera gekocht met rood-zwarte camouflage bestickering.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gaat niet om het haar, gaat om de foute uitstraling die ermee gepaard gaat.
Het gaat ook niet om het uiterlijk. Het gaat erom dat hij uitstraalt alsof hij meer bezig is met zijn tatoeages en gekke kapsels i.p.v. topsport bedrijven. Als je Neymar of Ronaldo bent mag je gek doen, maar deze knul heeft alle geluk van de wereld dat hij überhaupt in de basis staat bij Feyenoord.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:49 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je druk maken om hoe een andere kerel eruit ziet.
Man man man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Karsdorp is sowieso van de bedenkelijke uitstraling. Hij heeft ook een nieuwe Porsche Panamera gekocht met rood-zwarte camouflage bestickering.
Omdat hij zijn haar in een staartje heeft?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het uiterlijk. Het gaat erom dat hij uitstraalt alsof hij meer bezig is met zijn tatoeages en gekke kapsels i.p.v. topsport bedrijven.
Oh jij weer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat hij zijn haar in een staartje heeft?WTF
Kuyt -> Berghuisquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Jeuh, Toornstra scoort. Berghuis nog wat langer op de bank dus.
Stiekem vind je hem wel een lekker ding, geef het nou maar toe.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het uiterlijk. Het gaat erom dat hij uitstraalt alsof hij meer bezig is met zijn tatoeages en gekke kapsels i.p.v. topsport bedrijven. Als je Neymar of Ronaldo bent mag je gek doen, maar deze knul heeft alle geluk van de wereld dat hij überhaupt in de basis staat bij Feyenoord.
Kuyt eruit, Berghuis erin.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:55 schreef Oldground het volgende:
Maar Kuyt speelt tot nu toe wel een zaadpot hoor he.
te slecht voor de bankquote:
Wisselen doet Gio toch niet, maakt dat uit?quote:
Ik zou het eerst met Berghuis proberen op 10quote:
Gustafson?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:57 schreef Oldground het volgende:
Tapia is ziek. Dus we zijn overgeleverd aan die kneus van een Vejinovic.
Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:56 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zou het eerst met Berghuis proberen op 10
Vinden ze ook dat hij een proleetenstaartje heeft?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Bij Sky zijn ze nog steeds enthousiast over Karsdorp.
Omdat slechter als kuyt onmogelijk isquote:
Heeft ie wel vaker gespeeld hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Berhuis op 10? Heb je pillen geslikt?
Dan kan je toch alsnog Jens op 10 en Berghuis op rechtsbuiten zetten?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat slechter als kuyt onmogelijk is
De nieuwe Bale.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Vinden ze ook dat hij een proleetenstaartje heeft?
Ongetwijfeld. De commentatoren klinken immers niet alsof ze het syndroom van Down hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Vinden ze ook dat hij een proleetenstaartje heeft?
Kan ook, maar dan ben je wel gelijk op 2 posities aan het wisselen. Toornstra doet het nu heel goed op rechts en Berghuis kan voorin vrijwel op elke positie spelenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Dan kan je toch alsnog Jens op 10 en Berghuis op rechtsbuiten zetten?
Oh ja gelukkig. Alleen weet niet of dat centraal op het middenveld wat is. Nieuwkoop hebben we ook nog.quote:
Nee Kuyt hebben we het over toch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toch niet om El Ahmadi te vervangen? Kun je beter Tapia eens proberen, en anders Vejinovic.
Sjokkend ernaartoe en dan tien minuten zoeken in de brandnetels. Goede oude tijd.quote:
Hij lijkt wat lui. Gaat voor eigen succes zonder teveel inspanning.quote:
Beetje met zo'n stok die brandnetels platmeppen. Uiteindelijk toch door je maatjes geholpen worden omdat zij ook niet verder kunnen voetballen zonder balquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sjokkend ernaartoe en dan tien minuten zoeken in de brandnetels. Goede oude tijd.
Niet fit genoeg?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij lijkt wat lui. Gaat voor eigen succes zonder teveel inspanning.
Zou kunnen, let ook op de omschakeling steeds. Hij verdedigt niet meer mee.quote:
opquote:
D'rom, wellicht dat hij nog "ff" fit moet worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zou kunnen, let ook op de omschakeling steeds. Hij verdedigt niet meer mee.
Gewoon Totti rol geven en hij kan nog wel even mee, als dragende speler is het wel over met kuyt. Zal je zien dat hij er de tweede helft drie in schiet.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
D'rom, wellicht dat hij nog "ff" fit moet worden.
Graagquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gewoon Totti rol geven en hij kan nog wel even mee, als dragende speler is het wel over met kuyt. Zal je zien dat hij er de tweede helft drie in schiet.
Zou best kunnen hoor. Kan me voorstellen dat als je 1253 bent, de vakantie er harder inhaktquote:
Dat sowieso...quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Kan me voorstellen dat als je 1253 bent, de vakantie er harder inhakt
Hoezo niet?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:13 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Nou ik hoop het godverdomme niet...
nou als ie er dan 2 in heeft liggen niet denk ik hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kuyt zal er wel weer uitgaan rond de 70e dus dan moet hij er wel drie inleggen in 25 minuten.
Kuyt is echt wel fit hoor, is alweer 7 weken aan het trainen ofzo. Hij wordt gewoon ouder, is al bijna 36 jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Kan me voorstellen dat als je 1253 bent, de vakantie er harder inhakt
Hij is al 36.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kuyt is echt wel fit hoor, is alweer 7 weken aan het trainen ofzo. Hij wordt gewoon ouder, is al bijna 36 jaar.
Dirkie zelf ook, zo te zienquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Ben echt benieuwd of Gio Kuyt er in de rust uit gaat halen. Vast niet, maar ik ben er wel aan toe
Postbode-voetbal nog niet verleerd inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vilhena weer met kansloos gedribbel.
Was de zoveelste keer idd. Was extra dom die laatste keer omdat de klok tikte. Blijft een nogal dom joch...quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vilhena weer met kansloos gedribbel.
Maar het is lang nog niet zo goed als vorige week. Het benaderd eerder het niveau van een week eerder, tegen PSV.quote:
Nu maar hopen dat de uitslag anders wordtquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het is lang nog niet zo goed als vorige week. Het benaderd eerder het niveau van een week eerder, tegen PSV.
Lekker vergelijken ook. PSV was een tegenstander van formaat, Twente gooit de boel compleet dicht (op de eerste 20 minuten na).quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het is lang nog niet zo goed als vorige week. Het benaderd eerder het niveau van een week eerder, tegen PSV.
Nogal logisch, Feyenoord staat nu al met 1-0 voor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de uitslag anders wordt
Detailquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nogal logisch, Feyenoord staat nu al met 1-0 voor.
Iets effectiever en je mag hopen op 100 doelpunten.quote:
iets? Wat was het scoringspercentage vorig seizoen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Iets effectiever en je mag hopen op 100 doelpunten.
Geen idee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
iets? Wat was het scoringspercentage vorig seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |