Ik huil niet, ik verwonder me slechts.quote:
Moet je bij Lastpost zijn, die doet dat altijd volgens mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:21 schreef MPC60 het volgende:
Wanneer krijgen we een nieuwe op? Ik ben iig geen Photoshop wonder.
Een buitenlandse oplossing.quote:
Kunnen we hem niet even lokquoten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Moet je bij Lastpost zijn, die doet dat altijd volgens mij.
Nieuwe is bijna klaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet even lokquoten?
quote:
Hopen dat ze nu niet choken tegen Twente óf juist de tegenstander gaan onderschatten/zichzelf overschatten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Het is alweer een belangrijke wedstrijd morgen zo. Direct je concurrent op 2 punten achterstand zetten.
quote:
Ik zie het zo gebeuren ja, zou me helemaal niets verbazenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopen dat ze nu niet choken tegen Twente óf juist de tegenstander gaan onderschatten/zichzelf overschatten.
Zal je zien dat het toch misgaat
Klopt. Anderzijds moeten we nu tegen een ploeg waarvan haast al zeker is dat ze nacompetitie gaan spelen. Man man man wat was dat Twente slecht zeg. Hopelijk Ziyech morgen op de bank ivm aanstaande transferquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef Pascalus het volgende:
Het zou wel des Feyenoords zijn om nu punten te laten liggen.
Jullie gaan vol voor het kampioenschap? Lekker man, in maart weer afhaken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Het is alweer een belangrijke wedstrijd morgen zo. Direct je concurrent op 2 punten achterstand zetten.
Ajax gaat dit jaar ook niet vol voor het kampioenschap, denk ik zo. Die gaan veel punten laten liggen, zich aanpassend aan de speelwijze van Bosz. Strijd om de tweede plaats zie ik dus best wel gebeuren, PSV wint dit jaar met een straatlengtequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jullie gaan vol voor het kampioenschap? Lekker man, in maart weer afhaken.
juist jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajax gaat dit jaar ook niet vol voor het kampioenschap, denk ik zo. Die gaan veel punten laten liggen, zich aanpassend aan de speelwijze van Bosz. Strijd om de tweede plaats zie ik dus best wel gebeuren, PSV wint dit jaar met een straatlengte
En dat ook de kleinste club van de eredivisie vanavond makkelijk van Groningen won zorgt er hopelijk voor dat de 0-5 een beetje in perspectief wordt gezien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Op zich moet dat gelijkspel van Ajax de spelers er morgen ook op wijzen dat ze absoluut niemand moeten onderschatten en scherp moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |