Ik huil niet, ik verwonder me slechts.quote:
Moet je bij Lastpost zijn, die doet dat altijd volgens mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:21 schreef MPC60 het volgende:
Wanneer krijgen we een nieuwe op? Ik ben iig geen Photoshop wonder.
Een buitenlandse oplossing.quote:
Kunnen we hem niet even lokquoten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Moet je bij Lastpost zijn, die doet dat altijd volgens mij.
Nieuwe is bijna klaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet even lokquoten?
quote:
Hopen dat ze nu niet choken tegen Twente óf juist de tegenstander gaan onderschatten/zichzelf overschatten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Het is alweer een belangrijke wedstrijd morgen zo. Direct je concurrent op 2 punten achterstand zetten.
quote:
Ik zie het zo gebeuren ja, zou me helemaal niets verbazenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopen dat ze nu niet choken tegen Twente óf juist de tegenstander gaan onderschatten/zichzelf overschatten.
Zal je zien dat het toch misgaat
Klopt. Anderzijds moeten we nu tegen een ploeg waarvan haast al zeker is dat ze nacompetitie gaan spelen. Man man man wat was dat Twente slecht zeg. Hopelijk Ziyech morgen op de bank ivm aanstaande transferquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef Pascalus het volgende:
Het zou wel des Feyenoords zijn om nu punten te laten liggen.
Jullie gaan vol voor het kampioenschap? Lekker man, in maart weer afhaken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Het is alweer een belangrijke wedstrijd morgen zo. Direct je concurrent op 2 punten achterstand zetten.
Ajax gaat dit jaar ook niet vol voor het kampioenschap, denk ik zo. Die gaan veel punten laten liggen, zich aanpassend aan de speelwijze van Bosz. Strijd om de tweede plaats zie ik dus best wel gebeuren, PSV wint dit jaar met een straatlengtequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jullie gaan vol voor het kampioenschap? Lekker man, in maart weer afhaken.
juist jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajax gaat dit jaar ook niet vol voor het kampioenschap, denk ik zo. Die gaan veel punten laten liggen, zich aanpassend aan de speelwijze van Bosz. Strijd om de tweede plaats zie ik dus best wel gebeuren, PSV wint dit jaar met een straatlengte
En dat ook de kleinste club van de eredivisie vanavond makkelijk van Groningen won zorgt er hopelijk voor dat de 0-5 een beetje in perspectief wordt gezien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Op zich moet dat gelijkspel van Ajax de spelers er morgen ook op wijzen dat ze absoluut niemand moeten onderschatten en scherp moeten zijn.
Zullen we het anders gewoon aan het einde van het seizoen hebben over Achahbar? Elke wedstrijd een verslag over zijn spel zit denk ik niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Goh jongens, wat was die Achabar weer goed vanavond he. Eeuwig zonde dat ie verkocht is natuurlijk.
Zullen we anders ook gewoon stoppen met dat gejank elke dag over Achahbar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zullen we het anders gewoon aan het einde van het seizoen hebben over Achahbar? Elke wedstrijd een verslag over zijn spel zit denk ik niemand op te wachten.
Wordt dat nog gedaan dan? Volgens mij is men wel tevreden met De_Jorg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zullen we anders ook gewoon stoppen met dat gejank elke dag over Achahbar?
Makkelijk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ook de kleinste club van de eredivisie vanavond makkelijk van Groningen won zorgt er hopelijk voor dat de 0-5 een beetje in perspectief wordt gezien.
Na de samenvatting gezien te hebben had het even goed gelijk kunnen worden. Makkelijk is wel een groot woord.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ook de kleinste club van de eredivisie vanavond makkelijk van Groningen won zorgt er hopelijk voor dat de 0-5 een beetje in perspectief wordt gezien.
Dropshot helpt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:14 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben ziek.Fukin shitzooi, word wakker met een keel die op ontploffen staat.
GROOTSTE TALENT SUPERSPITS GROEIBRILJANTquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zullen we het anders gewoon aan het einde van het seizoen hebben over Achahbar? Elke wedstrijd een verslag over zijn spel zit denk ik niemand op te wachten.
Ik heb maar iemand die heel graag ooit eens naar de Kuip wou maar geen centen heeft heel blij gemaakt. Wel mooi dat je gewoon je seizoenskaart aan iemand anders mee kan geven.quote:
Tof!quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:32 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb maar iemand die heel graag ooit eens naar de Kuip wou maar geen centen heeft heel blij gemaakt. Wel mooi dat je gewoon je seizoenskaart aan iemand anders mee kan geven.
Toch is Ajax duidelijk sterker geworden in de aanval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ajax gaat dit jaar ook niet vol voor het kampioenschap, denk ik zo. Die gaan veel punten laten liggen, zich aanpassend aan de speelwijze van Bosz. Strijd om de tweede plaats zie ik dus best wel gebeuren, PSV wint dit jaar met een straatlengte
Schijnt ook erg matig te zijn geweest op het jeugd EK.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Schuurman speelt weer niet bij Willem II
Vraag me af waarom hij daar nog niet aan de bak komt.
Misschien het zoveelste overschatte 'supertalent'?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Schuurman speelt weer niet bij Willem II
Vraag me af waarom hij daar nog niet aan de bak komt.
Zou zomaar kunnen. Talenten worden bij Feyenoord nogal snel omhoog geschreven is mijn indruk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien het zoveelste overschatte 'supertalent'?
Raar dat Berghuis nog niet mag beginnenquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord vanmiddag in ieder geval met dezelfde opstelling als vorige week.
Ik hoop wel dat Berghuis vandaag wat meer speelminuten mag maken.
Doen alsof Twente een concurrent isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat hij Ajax bedoelde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Doen alsof Twente een concurrent is
Ajax, Hans.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Doen alsof Twente een concurrent is
Het zou juist schandalig zijn als hij had mogen beginnen ten koste van toornstra. Hij speelde uitstekendquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Raar dat Berghuis nog niet mag beginnen
Tsja, Toornstra speelde natuurlijk gewoon vrij goed, het is dan ook vreemd om hem dan alsnog in 1x te passeren. Dan blijft er weinig over van je verhaal van eerlijke concurrentiestrijd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Raar dat Berghuis nog niet mag beginnen
Kuijt moet gewoon op de bank beginnenquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tsja, Toornstra speelde natuurlijk gewoon vrij goed, het is dan ook vreemd om hem dan alsnog in 1x te passeren. Dan blijft er weinig over van je verhaal van eerlijke concurrentiestrijd.
Berghuis gaat gewoon regelmatig minuten maken, en kan dan natuurlijk (de te verwachten) betere indruk achter laten waarna Toornstra naar 10 of de bank verdwijnt...
Dat kan ook met Berghuis op de bank. Of met Toornstra.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:43 schreef timmmmm het volgende:
Lekker het kanon uit Katwijk in de 70ste minuut inbrengen. Kan je kiezen of je Toornstra of Berhuis eruit wil halen, wie er dan ook een matige wedstrijd speelt
Dat is echt niet te vergelijken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:14 schreef timmmmm het volgende:
Aan de andere kant maakt dat het ook minder schokkend dat Schuurman niet speelt. In ons eigen Feyenoord brengen ze een wat gevestigder speler als Berghuis ook rustig
Aan de andere kant, als Schuurman op zijn positie komt te spelen (10) staat ie wel in de as van je spel, belangrijke positie. Daar zou ik ook voorzichtig mee zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is echt niet te vergelijken.
Schuurman heeft gewoon een groot deel van de voorbereiding daar meegedraaid. Bovendien is Gio extreem stug met zijn basiself, dus dat is niet echt een goede graadmeter.
Ernstiger dacht ik. Heeft foute schoenen gedragen als kind.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Is Van Beek nu opnieuw geblesseerd geraakt, of is de oorspronkelijke blessure ernstiger dan aanvankelijk gedacht?
Haha, godverdommequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ernstiger dacht ik. Heeft foute schoenen gedragen als kind.Dus z'n voeten zijn verkracht. Cisse all over again.
Dit getuigt echt van grote triestheid. Walgelijk ventje die Karsdorp. Snel verkopen.quote:
Het staat dan ook helemaal dicht, bij Twente achterin.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:43 schreef Almerian het volgende:
Bijzonder slechte opening van Feijenoord.
Gaat niet om het haar, gaat om de foute uitstraling die ermee gepaard gaat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:42 schreef MPC60 het volgende:
Wat een gejank over het haar van een voetballer.
Je druk maken om hoe een andere kerel eruit ziet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gaat niet om het haar, gaat om de foute uitstraling die ermee gepaard gaat.
Passing is erg slecht bij Feijenoord.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het staat dan ook helemaal dicht, bij Twente achterin.
Karsdorp is sowieso van de bedenkelijke uitstraling. Hij heeft ook een nieuwe Porsche Panamera gekocht met rood-zwarte camouflage bestickering.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gaat niet om het haar, gaat om de foute uitstraling die ermee gepaard gaat.
Het gaat ook niet om het uiterlijk. Het gaat erom dat hij uitstraalt alsof hij meer bezig is met zijn tatoeages en gekke kapsels i.p.v. topsport bedrijven. Als je Neymar of Ronaldo bent mag je gek doen, maar deze knul heeft alle geluk van de wereld dat hij überhaupt in de basis staat bij Feyenoord.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:49 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je druk maken om hoe een andere kerel eruit ziet.
Man man man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Karsdorp is sowieso van de bedenkelijke uitstraling. Hij heeft ook een nieuwe Porsche Panamera gekocht met rood-zwarte camouflage bestickering.
Omdat hij zijn haar in een staartje heeft?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het uiterlijk. Het gaat erom dat hij uitstraalt alsof hij meer bezig is met zijn tatoeages en gekke kapsels i.p.v. topsport bedrijven.
Oh jij weer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat hij zijn haar in een staartje heeft?WTF
Kuyt -> Berghuisquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Jeuh, Toornstra scoort. Berghuis nog wat langer op de bank dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |