Ik kijk niet op een paar tientjes meer of minder Sateprikker, je hebt wat te kijken het seizoen. Daarnaast is het ook meer hoop op dat Achahbar het goed gaat doen bij Zwolle. Ik ken hem redelijk, heb vaak tegen hem gevoetbald en gun het hem van harte.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:08 schreef satecl het volgende:
Achahbar meer dan Jorgenson____! Het HulHeld: Ik wil ook wel met je wedden, Jorgenson maakt er minstens 5 meer dan Achahbar. Vorige week niet meegerekend.
Tegenvallertje.twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 13:38:04Miquel Nelom mist ook #feytwe, zo laat Van Bronckhorst weten tijdens de persconferentie. De verdediger is nog niet volledig hersteld. reageer retweet
Erg jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenvallertje.twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 13:38:04Miquel Nelom mist ook #feytwe, zo laat Van Bronckhorst weten tijdens de persconferentie. De verdediger is nog niet volledig hersteld. reageer retweet
Laten we de wedstrijd maar aflassen. Gaat niks worden zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha dat zou wel een briljant shirt zijn!quote:
De dorpspastoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt. Zijn Zoon is onze aanvoerder.
Prima.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Laten we de wedstrijd maar aflassen. Gaat niks worden zo
Doe Nelom en Vejinovic er ook maar bij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen ze Ziyech niet in een ruildeal betrekken met Toornstra en van der Heijden?
Kan St Juste niet worden aangetrokken als extra centrale verdediger? Al speelt St Juste eigenlijk op de positie van Kongolo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yay we gaan weer een matige speler halen omdat Van Beek langer geblesseerd is dan gedacht gelukkig geeft dit wel aan dat er geen vertrouwen is in Arie Baco.
Ik zei het vorige maand alquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las ook dat er gekeken wordt hoe het staat met de voet/teenblessure van Van Beek, misschien halen ze daar nog een noodoplossing voor.
Ik krijg gelijk flashbacks naar De Teen
Klinkt alsof daar wat te weinig aandacht aan wordt besteed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:17 schreef Merkie het volgende:
Van Beek had ook al verkeerde schoenen. Misschien tijd voor een orthopeed?
Merci.quote:
Ik lees net dat Nelom ook naar Twente vertrekt voor Ziyech dus dan kan Kongolo mooi op LBquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan St Juste niet worden aangetrokken als extra centrale verdediger? Al speelt St Juste eigenlijk op de positie van Kongolo.
Wie wordt er gehaald dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yay we gaan weer een matige speler halen omdat Van Beek langer geblesseerd is dan gedacht gelukkig geeft dit wel aan dat er geen vertrouwen is in Arie Baco.
Stijging in de begroting zonder stijging van kosten met een groter transferpotje tot gevolg?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:
Hebben we de afgelopen tijd geld opgepot? Waar komt het geld vandaan om steeds (tijdelijk) geblesseerde spelers te vervangen met aankopen?
Vind t maar vreemd, of zouden ze de blessure tijdelijk voordoen om de prijs niet op te drijven mbt een aankoop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:
Hebben we de afgelopen tijd geld opgepot? Waar komt het geld vandaan om steeds (tijdelijk) geblesseerde spelers te vervangen met aankopen?
Lijkt mij niet, je gaat niet zeggen dat een speler chronisch geblesseerd is als dat niet zo is. Niet dat Van Geel dat nog nooit gedaan heeft, maar meestal deed hij pas zoiets als ze niet (meer) bij ons onder contract stonden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind t maar vreemd, of zouden ze de blessure tijdelijk voordoen om de prijs niet op te drijven mbt een aankoop.
Ik bedoel, misschien wordt het minder erg voorgedaan. Wat is chronisch geblesseerd voor een term eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, je gaat niet zeggen dat een speler chronisch geblesseerd is als dat niet zo is. Niet dat Van Geel dat nog nooit gedaan heeft, maar meestal deed hij pas zoiets als ze niet (meer) bij ons onder contract stonden.
quote:Veel steun voor Feyenooord-familie uit Meerkerk
zaterdag 13 augustus Bron: Rijnmond.nl
De familie Lamers uit Meerkerk krijgt van alle kanten steun na de roof van Feyenoord-attributen van het graf van hun zoon Johnny. Onder meer de supportersvereniging en Feyenoord proberen iets voor de familie te betekenen.
Een week geleden bezochten de ouders van Johnny zijn grafmonument op de Gorcumse begraafplaats Haarhof. Het was toen tien jaar geleden dat hij overleed aan de gevolgen van een aangeboren afwijking. Bij het graf bleek dat de RVS Feyenoordlogo's waren gestolen. En ook een pet, enkele boeddha's en een klein doodshoofdje ontbraken.
Paniek
"Ik werd in paniek opgebeld door mijn moeder dat alles weg was van Feyenoord. En toen heb ik gezegd dat we de vrienden moesten inschakelen om wat te regelen", zegt zus Jessica. En dat heeft de familie geweten.
Ajaxieden
Van alle kanten is steun betuigd. "Zelfs Ajaxieden hebben geroepen 'we zoeken ze op en leggen ze op de middenstip'".
'Je flikt dat gewoon niet'
Een café in de Oude Haven stuurde een nieuw RVS Feyenoordlogo toe om op het graf van Johnny te leggen. Gijs van Delft van de Feyenoord Supporters Vereniging doneert een glazen Kuip. "Je flikt dat gewoon niet, je blijft van iemands z'n graf af. Maar dit is Feyenoord, dat raakt je wat harder."
Thuiswedstrijd
Mirelle Kosten van de afdeling Bijzondere Wensen van Feyenoord biedt het gezin aan om een thuiswedstrijd van Feyenoord te komen bekijken "om op die manier John in zijn geliefde Kuip te herdenken, tien jaar na dato." Jessica vertelt dat de familie snel het graf wil herstellen. "De logo's komen er weer terug op. Ik hoop dat ze er gewoon vanaf blijven."
Camera's
De familie is nog in gesprek met de gemeente Gorinchem om te kijken of er cameratoezicht kan komen op de Haarhof. "Dat willen wij gewoon. Want dit kan gewoon echt niet. Straks zijn er nog meer graven kapot."
Chronisch klinkt in ieder geval alsof het niet over gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel, misschien wordt het minder erg voorgedaan. Wat is chronisch geblesseerd voor een term eigenlijk.
Heb maar een visje uitgeworpen bij FHF.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:21 schreef MPC60 het volgende:
Wanneer krijgen we een nieuwe op? Ik ben iig geen Photoshop wonder.
Ik vind wel dat de kinderen van Kuyt erin verwerkt moeten worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb maar een visje uitgeworpen bij FHF.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb maar een visje uitgeworpen bij FHF.
Misschien kunnen we aan Dirk vragen of hij de OP wil maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat de kinderen van Kuyt erin verwerkt moeten worden.
DirkGODquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kunnen we aan Dirk vragen of hij de OP wil maken.
Ik denk dat Dirk ook vast wel kan photoshoppen.
Ja, maar zodanig dat hij wel nog inzetbaar blijft lijkt me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Chronisch klinkt in ieder geval alsof het niet over gaat.
Volgend jaar? Ik zeg per direct.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Clasie begint het nieuwe seizoen op de bank. Ik zeg; volgend jaar terug in Rotterdam!
Gio zet hem hier ook de eerste 5 wedstrijden op de bank.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Clasie begint het nieuwe seizoen op de bank. Ik zeg; volgend jaar terug in Rotterdam!
Snap wel dat hij vasthoudt aan Toornstra. Je moet die jongen ook gewoon een eerlijke kans geven om zijn plaats te behouden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gio zet hem hier ook de eerste 5 wedstrijden op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |