Jimmy heeft liever dat we hem bashen in een SC waarin hij ook kan reageren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Rellen waar wat. Come at me brahh
Dan komt er straks weer een mod dat jij normaal moet doen.quote:
Hierquote:
Ik accepteer altijd consequenties. Ik ben niet zo impulsief en weet altijd de potentiële gevolgen van mijn daden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan komt er straks weer een mod dat jij normaal moet doen.
Bitchy opmerking van cachet is business as usual, niks persoonlijks.quote:
100% in controlequote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik accepteer altijd consequenties. Ik ben niet zo impulsief en weet altijd de potentiële gevolgen van mijn daden.
Daarvoor ook al. Denk het.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Bitchy opmerking van cachet is business as usual, niks persoonlijks.
Of lees ik nu straal over de andere haat heen?
Basic, ik ben basic.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Bitchy opmerking van cachet is business as usual, niks persoonlijks.
Of lees ik nu straal over de andere haat heen?
sloeber, doe ik ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Crip het volgende:
Zou k me vandaag opmaken en presentable aankleden of gwn als een sloeber naar buiten?
als ongeslepen diamantquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Crip het volgende:
Zou k me vandaag opmaken en presentable aankleden of gwn als een sloeber naar buiten?
Lekker boeien wat jij doetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Crip het volgende:
Lolololquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik leef van topic tot topic.
#You only SC once
Ik heb gekozen voor dat eerste.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Crip het volgende:
Ja klopt word op gereageerd dus het is wel lkkr boeiend xquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker boeien wat jij doet
Haha, ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
Is eigenlijk ook niet waar, houd wel van oude koeien.
Ik ga denk k middenweg. Heb wel zin om mn wenkies enzo te doenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor dat eerste.
En qua kleding?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga denk k middenweg. Heb wel zin om mn wenkies enzo te doen
Post eens in wdjvquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
Heb broek met gaten aan.Valt niet echt op en hij zit zo lekker, dus zonde om op informele dagen mijn gaatloze broeken te verslijten als ik deze broek ook nog kan dragen.
Nee.quote:
Anders kan je nog dichtnaaien, toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
Heb broek met gaten aan.Valt niet echt op en hij zit zo lekker, dus zonde om op informele dagen mijn gaatloze broeken te verslijten als ik deze broek ook nog kan dragen.
Lekker luchtig voor je zure slootquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
En de gaten ga ik sws niet op de foto zetten.Zitten aan de binnenkant van mijn dikke dijen die tegen elkaar schuren.
Ja dat is al meerdere keren gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Anders kan je nog dichtnaaien, toch?
Ik heb mooie polo gekocht, jij gaat zien oeeeessjjj boem dikke kut horsefighter dit datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:38 schreef xcachet het volgende:
Ik heb mijn nieuwe spijkerbroek aan.
Het liefst draag ik altijd mijn paardrijbroeken. Maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is al meerdere keren gedaan.Hij is nu echt opgegeven.
Mannensouvenirs.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben aardig goed met die katapult. Ook nog mooi mes gekocht
Vaak wel :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het liefst draag ik altijd mijn paardrijbroeken. Maar dat kan natuurlijk niet.
😍👍quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb mooie polo gekocht, jij gaat zien oeeeessjjj boem dikke kut horsefighter dit dat
Zo voelde ik me niet tot jou depressieve postquote:
Waarom niet?quote:
hoezoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo voelde ik me niet tot jou depressieve post
Hoezo raar?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare flubber smiley
Van een ander rijden?quote:
Ja vind gekke smileyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo raar?
Maar je hebt al pics gestuurd.
Jullie gaan maar mooi mee springen dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom, we worden samen grooms van Willoow. Niet rijden, alleen helpen.
Grieks restaurant doen dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:46 schreef xcachet het volgende:
Ga met een vegan iemand uiteten vanavond.
Poepscheppers bedoel je?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom, we worden samen grooms van Willoow. Niet rijden, alleen helpen.
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil wel gewoon graag vlees kunnen eten. Ben nie gek.
Grootste gedeelte van de tijd mest ik ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Poepscheppers bedoel je?
Ik mocht ooit stage lopen bij Anky op stal. Maar toen kon ik naar t buitenland. Achteraf wel blij. Beetje stallen uitmesten
Gewoon opzadelen voor Willoow terwijl zij parcours verkent enz. En als ze een keer dressuur start, melden bij de jury en haar proefje voorlezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Poepscheppers bedoel je?
Ik mocht ooit stage lopen bij Anky op stal. Maar toen kon ik naar t buitenland. Achteraf wel blij. Beetje stallen uitmesten
Op wedstrijd helpen is wel leuk lijkt mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon opzadelen voor Willoow terwijl zij parcours verkent enz. En als ze een keer dressuur start, melden bij de jury en haar proefje voorlezen.
Maar ik kan geen 2 grooms betalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon opzadelen voor Willoow terwijl zij parcours verkent enz. En als ze een keer dressuur start, melden bij de jury en haar proefje voorlezen.
Weet ik niet. Had contact via de mail met iemand anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:53 schreef Willoow het volgende:
Hoe is Anky eigenlijk? Keren dat ik haar gezien heb bij wedstrijden vond ik haar nooit zo sympathiek overkomen.
We doen het vrijwillig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar ik kan geen 2 grooms betalen.
Ah oke.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik niet. Had contact via de mail met iemand anders.
Moeten jullie ook meerijden :squote:
Hey ik ook, superkut dat wij dingen gemeen hebben. Je hebt zeker ook een penis net als ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:37 schreef Kurovski het volgende:
Alleen ben ik uiteraard linkshandig.
haha oke leukquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:00 schreef Willoow het volgende:
Ga weleens mee met vriendin naar dressuurwedstrijd, en wij lachen alleen maar en de rest is vet serieus en kijkt ons boos aan.
Groot verschil is natuurlijk wel dat ik geen faggot ben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ik ook, superkut dat wij dingen gemeen hebben. Je hebt zeker ook een penis net als ik
Op samengestelde wedstrijden is altijd een leuke sfeer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:00 schreef Willoow het volgende:
Ga weleens mee met vriendin naar dressuurwedstrijd, en wij lachen alleen maar en de rest is vet serieus en kijkt ons boos aan.
SHOTSSSSSquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Groot verschil is natuurlijk wel dat ik geen faggot ben.
pls TARDIS. is zo hetero dat zelfs als 'ie dagelijks gepaald zou worden door een man 'ie nog steeds straight as fuck isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
wat moet je verwarmingsmonteur met die informatiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet ik op mn cv vermelden dat ik turks kan ;s
Dan weten ze meteen dat je Moslima bent en wordt je niet aangenomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet ik op mn cv vermelden dat ik turks kan ;s
sow pew pew hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef zeer het volgende:
[..]
wat moet je verwarmingsmonteur met die informatie
Je wijst wel beetje selectief mensen op hun dagboek gebruikquote:
Turks = Moslima? Okequote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan weten ze meteen dat je Moslima bent en wordt je niet aangenomen.
Nou, en?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je wijst wel beetje selectief mensen op hun dagboek gebruik
Beoordelen hoe explosief het isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef zeer het volgende:
[..]
wat moet je verwarmingsmonteur met die informatie
Ben al aangenomen alleen ze willen dat ik nog de papieren opstuur #logicaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan weten ze meteen dat je Moslima bent en wordt je niet aangenomen.
hjbquote:
Zou er gewoon opzetten als het wat toevoegt aan de functie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beoordelen hoe explosief het is
[..]
Ben al aangenomen alleen ze willen dat ik nog de papieren opstuur #logica
Nou, leuk gevonden hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sow pew pew hoor
Oke ik doe wel leuk mee:
Groot verschil is natuurlijk ook dat ik geen hoerenloper met een voorliefde voor het misbruiken van alleenstaande moeders met kleine kinderen ben.
Kom je haten dan? :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou in noordoosten van turkai heb je gristengekkies
nee sukkelquote:
Oh probeerde juist consequent te zijn, omdat ik dat bij sg ook had gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je wijst wel beetje selectief mensen op hun dagboek gebruik
wat dan is 'ie bang voor een thermosstaatsgreep?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beoordelen hoe explosief het is
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef zeer het volgende:
[..]
wat dan is 'ie bang voor een thermosstaatsgreep?
Ghehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef zeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef zeer het volgende:
[..]
afgelopen 25 jaar was ik er van overtuigd dat het christenen waren idd, excusesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
koerden zijn geen moslims? Zeker nog zoroastristen volgens jou
Mesopoot
beschouwen die zichzelf wel als 1 etniciteit? of krijgen we zo meteen als ze denken dat ze een land hebben ook daar een burgeroorlog?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou je hebt Alawitische koerden, Soenni koerden, ongelovige koerden ...
Weet nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:19 schreef zeer het volgende:
[..]
beschouwen die zichzelf wel als 1 etniciteit? of krijgen we zo meteen als ze denken dat ze een land hebben ook daar een burgeroorlog?
de yezidi die eigenlijk een gehele eigen cultuur hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
ahahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet
Het is dat de Fryske mensen niet zo van de oorlogen zijn, anders hadden we een burgeroorlog met explosief melk en traktoren
Jazekerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Catapult met zo'n beugel voor je onderarm?
Ja, maar punt is dat als je zegt dat je turks spreekt de kans groot is dat je ook turks bent en daarvan is 96,5% islamitisch. Het zou niet uit moeten maken, maar als ik zou solliciteren zou ik er niet bijzetten dat ik turks zou spreken als turks kennen niet relevant is voor de funktie. Ik heb in m'n CV ook niet staan dat ik deens/noors spreek, alleen engels omdat dat relevant is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
en omdat je natuurlijk vol uit je bek zou lullen als je er op zette dat je deens/noors spreektquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar punt is dat als je zegt dat je turks spreekt de kans groot is dat je ook turks bent en daarvan is 96,5% islamitisch. Het zou niet uit moeten maken, maar als ik zou solliciteren zou ik er niet bijzetten dat ik turks zou spreken als turks kennen niet relevant is voor de funktie. Ik heb in m'n CV ook niet staan dat ik deens/noors spreek, alleen engels omdat dat relevant is.
Idd, alleen relevante dingen erop zetten. Daar is het van belang dat je NLs & engels kan spreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar punt is dat als je zegt dat je turks spreekt de kans groot is dat je ook turks bent en daarvan is 96,5% islamitisch. Het zou niet uit moeten maken, maar als ik zou solliciteren zou ik er niet bijzetten dat ik turks zou spreken als turks kennen niet relevant is voor de funktie. Ik heb in m'n CV ook niet staan dat ik deens/noors spreek, alleen engels omdat dat relevant is.
Bedanktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef Crip het volgende:
Jullie zijn echt zo lame vaak
Behalve zeer
Oh.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef Crip het volgende:
Behalve zeer
Bedanktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef Crip het volgende:
Behalve zeer
zeiksnolquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh probeerde juist consequent te zijn, omdat ik dat bij sg ook had gedaan.
Maar vind van die schimmelkutposts waarbij anderen moeten doorvragen om het te kunnen plaatsen idd de irritantste dagboekposts, dus daar ben ik ongetwijfeld feller op.
Ja tuurlijk man. In Kopenhagen naar school geweest, met tussenpozen meerdere keren een half jaar gewerkt, deense vriendin gehad waarmee ik samenwoonde in Nederland en België. 6 maanden in Noorwegen gewerkt dus wat praat je?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:25 schreef zeer het volgende:
[..]
en omdat je natuurlijk vol uit je bek zou lullen als je er op zette dat je deens/noors spreekt
I'm not even surprised anymore.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man. In Kopenhagen naar school geweest, met tussenpozen meerdere keren een half jaar gewerkt, deense vriendin gehad waarmee ik samenwoonde in Nederland en België. 6 maanden in Noorwegen gewerkt dus wat praat je?
ja als je 6 maanden in Noorwegen gewerkt het spreek je Noors en omdat je een Deense hoer geneukt hebt, is Deens in 1x je moerstaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man. In Kopenhagen naar school geweest, met tussenpozen meerdere keren een half jaar gewerkt, deense vriendin gehad waarmee ik samenwoonde in Nederland en België. 6 maanden in Noorwegen gewerkt dus wat praat je?
okquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
I'm not even surprised anymore.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef Crip het volgende:
Behalve zeer
Hij kan ongetwijfeld ook Thais omdat hij geld doneert aan een vrouw daarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ja als je 6 maanden in Noorwegen gewerkt het spreek je Noors en omdat je een Deense hoer geneukt hebt, is Deens in 1x je moerstaal
kweenie hoor Niels maar je begint met de dag simpeler te worden
Ik heb vleugels, en ik kan vliegenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ja als je 6 maanden in Noorwegen gewerkt het spreek je Noors en omdat je een Deense hoer geneukt hebt, is Deens in 1x je moerstaal
Ze noemt mijn naam. Natuurlijk voel ik me dan aangesproken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Goed dat je je aangesproken voelt, trek er nu lering uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je Pegasus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb vleugels, en ik kan vliegen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze noemt mijn naam. Natuurlijk voel ik me dan aangesproken.Bietel is een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
[..]
Ze noemt mijn naam. Natuurlijk voel ik me dan aangesproken.hey sgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben allesquote:
[..]
Ze noemt mijn naam. Natuurlijk voel ik me dan aangesproken.wow goede burn hoor, keihardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vieren atheisten kerstmis?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel apart dat ze dan nog Newroz vieren, terwijl dat een onderdeel is van Zoroastristentijden.
HEE STIMO LEG EENS UIT
dacht ik ook een keer maar had geen vleugels en belandde in het ziekenhuisquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb vleugels, en ik kan vliegen
ya abla ga een vraag nou niet met een vraag beantwoordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom vieren atheisten kerstmis?
Waarom gebruiken Katholieken kerstbomen met Kerst?
Awhquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:34 schreef zeer het volgende:
[..]
dacht ik ook een keer maar had geen vleugels en belandde in het ziekenhuis
Noors en Deens is haast hetzelfde. Noors is zelfs makkelijker, maar mij boeit het niet als je het niet gelooftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:30 schreef zeer het volgende:
[..]
niemand gelooft hetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Noors en Deens is haast hetzelfde. Noors is zelfs makkelijker, maar mij boeit het niet als je het niet gelooft
Stel geen domme vraagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ya abla ga een vraag nou niet met een vraag beantwoorden
Nee Stimo. Zulke onderwerpen moet jij niet aansnijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
free country 'aint it?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee Stimo. Zulke onderwerpen moet jij niet aansnijden.
waait best hard momenteel goede kans dat je alleen maar wind hoortquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is meer een advies. Als ik een koe wil horen loeien kan ik beter de polder in fietsen.
Ja wel goed. Even vakantie gehad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
redelijk stabiel. en met jou?
Nog steeds een bevredigder geluid dan Stimo die religieuze vraagstukken aansnijdt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:39 schreef zeer het volgende:
[..]
waait best hard momenteel goede kans dat je alleen maar wind hoort
Zozo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog steeds een bevredigder geluid dan Stimo die religieuze vraagstukken aansnijdt.
Wat een tattavoerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
Van die mensen die dan een boterham met kaas eten en daar dan geen mosterd op smerenecht
knoop jezelf op.
Ik ben het daar op zich ook wel mee eens, ja. Vervelend is dat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh probeerde juist consequent te zijn, omdat ik dat bij sg ook had gedaan.
Maar vind van die schimmelkutposts waarbij anderen moeten doorvragen om het te kunnen plaatsen idd de irritantste dagboekposts, dus daar ben ik ongetwijfeld feller op.
ik vind sommige andere dingen nog veel irritanterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben het daar op zich ook wel mee eens, ja. Vervelend is dat.
Naja ga zo door dan maar.
Ben zelf ook nog geen wittere man tegengekomenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Houses zegt vaak dat ik de witste man ben die ze kent.
Wat is je top 5?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:47 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vind sommige andere dingen nog veel irritanter
Leuke zestiende verjaardag gehad jongen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Zooooo weer alles ondergekotst
Denk dat jij geen kinderen wil als je volwassen bent?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
- Huilende kinderen
- Spelende kinderen
- Lachende kinderen
- Kinderen
- Oude mensen
dude ik deed dat je zo iets posts waarop mensen om meer uitleg moeten vragen, waarvan jij zegt dat je het ook haat, en dan vraag je om meer uitleg ;squote:
Ja, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat jij geen kinderen wil als je volwassen bent?
Ja, het was wel een reactie op iets dat is niet hetzelfde als vanuit het niets een balletje opgooien...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:49 schreef zeer het volgende:
[..]
dude ik deed dat je zo iets posts waarop mensen om meer uitleg moeten vragen, waarvan jij zegt dat je het ook haat, en dan vraag je om meer uitleg ;s
O. rip.quote:
Ja was erg leuk vooral toen we met z'n 8en je moeder bukkake gavenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Leuke zestiende verjaardag gehad jongen?
Dat ging toch anders op mijn 16e verjaardag.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja was erg leuk vooral toen we met z'n 8en je moeder bukkake gaven
wowquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen was jij het leidend/lijdend onderwerp?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat ging toch anders op mijn 16e verjaardag.
lel top kekquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:51 schreef zeer het volgende:
[..]
toen was jij het leidend/lijdend onderwerp?
Zou ze wel met jou willen, zouden mooie kindjes zijn. Als je alleen niet zo godvergeten spastisch zou doen over het eten.quote:
Ik vind kipfilet lekker, dat is al een vooruitgang jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou ze wel met jou willen, zouden mooie kindjes zijn. Als je alleen niet zo godvergeten spastisch zou doen over het eten.
Goed genoeg. Nog een paar jaar hè?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind kipfilet lekker, dat is al een vooruitgang ja
8quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed genoeg. Nog een paar jaar hè?
Lkkr insmeren met aloe veraquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:54 schreef xcachet het volgende:
Mijn buik is nog een beetje verbrand. Kut gevoel.
Als je het maar leuk hebt gehadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En die Turken allemaal juichen en zo blij dat ze gebrainwashed wordenquote:Turkije ontslaat 27.424 werknemers in onderwijssector
Turkije heeft sinds de mislukte coup in juli de werkvergunning van 27.424 mensen ingetrokken die werkzaam zijn in de onderwijssector. Er wordt nu onderzocht of deze mensen banden onderhouden met de in de VS woonachtige imam Fethullah Gülen, die door Turkije verantwoordelijk wordt gehouden voor de coup. Dat heeft de Turkse minister van Onderwijs, Ismet Yilmaz, donderdag aangekondigd
link
Kut Turkijequote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:58 schreef zeer het volgende:
[..]
En die Turken allemaal juichen en zo blij dat ze gebrainwashed worden.
Hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je het maar leuk hebt gehad
Echt? heb het juist meer, maar heb ook 4 neefjes dus jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Merk alleen dat, hoe ouder ik word, hoe minder ik met kinderen heb.
Wat zit er in bb?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:02 schreef Crip het volgende:
Mijn pakketje is bij het ophaalpunt aangekomen, wat fijn.
Haha ja echtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:58 schreef zeer het volgende:
[..]
En die Turken allemaal juichen en zo blij dat ze gebrainwashed worden.
Ik heb een neefje en twee nichtjes. Ik hou van ze hoor, maar zit gewoon niet altijd op ze te wachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? heb het juist meer, maar heb ook 4 neefjes dus ja
2 kuub olifantenmest?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Dingen die ik niet thuis kan laten bezorgen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:04 schreef Crip het volgende:
[..]
If u know what I meanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel. Leuk als ze weer weggaanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een neefje en twee nichtjes. Ik hou van ze hoor, maar zit gewoon niet altijd op ze te wachten.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je het maar leuk hebt gehad
Dat is te strak, gwn normaal formaat ;squote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die monstergrote dildo's diep in je kut ahaha
Oh niet dat hij hoofdpijn heeft?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat zegt Noel ook altijd tegen mij.
Lolololquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat zegt Noel ook altijd tegen mij.
Daarom is het natuurlijk een van de beste restaurants, en niet de bestequote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga je uit eten bij een van de beste restaurants in belgrado, word je alsnog moeilijk ziek
Ik grap maar wat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom wil hij je niet gewoon neuken als je zin hebt?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit altijd een kern van waarheid in.
Niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom doe je zo stoer?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:23 schreef xcachet het volgende:
Kwam een hoop familie van je tegen in Barcelona, Zosk. Waarom liggen jullie nooit te bakken op het strand?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze bakken liever loempia'squote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:23 schreef xcachet het volgende:
Kwam een hoop familie van je tegen in Barcelona, Zosk. Waarom liggen jullie nooit te bakken op het strand?
Hij is zo lekker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:36 schreef Murdera het volgende:
Er zou wel een remake gemaakt mogen worden van Highlander met Jason momoa of hoeheetie; aquaman
picsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:41 schreef Crip het volgende:
Heb mn mac stone lipstick op. Voel me badass
Heb ff gauw op YT gekeken. Ziet er mooi uit. Maar had mat moeten zijn vind ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:41 schreef Crip het volgende:
ik vind die dus echt niet zo mooi, ook twig niet en whirl (?) .quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:41 schreef Crip het volgende:
fuck brons. Losersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:46 schreef xcachet het volgende:
China is ook met niks anders blij dan goud heBij zilver snap ik dat je baalt omdat je er net naast zit. Maar gewoon chaggie bij brons ook echt
is dit te lerenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan mezelf prima vermaken.
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:52 schreef xcachet het volgende:
Maar beoefen liever sport dan dat ik er naar kijk ja.
hou je bek gewoonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:52 schreef xcachet het volgende:
Enige waar ik echt in spanning naar kan kijken is het springen.
Dit. Vind cache sowieso niet meer zo leuk net als madeliefff nu ze bezet zijn.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Vind cache sowieso niet meer zo leuk net als madeliefff nu ze bezet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |