Nou, en?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je wijst wel beetje selectief mensen op hun dagboek gebruik
Beoordelen hoe explosief het isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef zeer het volgende:
[..]
wat moet je verwarmingsmonteur met die informatie
Ben al aangenomen alleen ze willen dat ik nog de papieren opstuur #logicaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan weten ze meteen dat je Moslima bent en wordt je niet aangenomen.
hjbquote:
Zou er gewoon opzetten als het wat toevoegt aan de functie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beoordelen hoe explosief het is
[..]
Ben al aangenomen alleen ze willen dat ik nog de papieren opstuur #logica
Nou, leuk gevonden hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sow pew pew hoor
Oke ik doe wel leuk mee:
Groot verschil is natuurlijk ook dat ik geen hoerenloper met een voorliefde voor het misbruiken van alleenstaande moeders met kleine kinderen ben.
Kom je haten dan? :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou in noordoosten van turkai heb je gristengekkies
nee sukkelquote:
Oh probeerde juist consequent te zijn, omdat ik dat bij sg ook had gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je wijst wel beetje selectief mensen op hun dagboek gebruik
wat dan is 'ie bang voor een thermosstaatsgreep?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beoordelen hoe explosief het is
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef zeer het volgende:
[..]
wat dan is 'ie bang voor een thermosstaatsgreep?
Ghehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef zeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef zeer het volgende:
[..]
afgelopen 25 jaar was ik er van overtuigd dat het christenen waren idd, excusesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
koerden zijn geen moslims? Zeker nog zoroastristen volgens jou
Mesopoot
beschouwen die zichzelf wel als 1 etniciteit? of krijgen we zo meteen als ze denken dat ze een land hebben ook daar een burgeroorlog?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou je hebt Alawitische koerden, Soenni koerden, ongelovige koerden ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |