Mannensouvenirs.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben aardig goed met die katapult. Ook nog mooi mes gekocht
Vaak wel :squote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het liefst draag ik altijd mijn paardrijbroeken. Maar dat kan natuurlijk niet.
😍👍quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb mooie polo gekocht, jij gaat zien oeeeessjjj boem dikke kut horsefighter dit dat
Zo voelde ik me niet tot jou depressieve postquote:
Waarom niet?quote:
hoezoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo voelde ik me niet tot jou depressieve post
Hoezo raar?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare flubber smiley
Van een ander rijden?quote:
Ja vind gekke smileyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo raar?
Maar je hebt al pics gestuurd.
Jullie gaan maar mooi mee springen dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom, we worden samen grooms van Willoow. Niet rijden, alleen helpen.
Grieks restaurant doen dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:46 schreef xcachet het volgende:
Ga met een vegan iemand uiteten vanavond.
Poepscheppers bedoel je?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom, we worden samen grooms van Willoow. Niet rijden, alleen helpen.
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil wel gewoon graag vlees kunnen eten. Ben nie gek.
Grootste gedeelte van de tijd mest ik ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Poepscheppers bedoel je?
Ik mocht ooit stage lopen bij Anky op stal. Maar toen kon ik naar t buitenland. Achteraf wel blij. Beetje stallen uitmesten
Gewoon opzadelen voor Willoow terwijl zij parcours verkent enz. En als ze een keer dressuur start, melden bij de jury en haar proefje voorlezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Poepscheppers bedoel je?
Ik mocht ooit stage lopen bij Anky op stal. Maar toen kon ik naar t buitenland. Achteraf wel blij. Beetje stallen uitmesten
Op wedstrijd helpen is wel leuk lijkt mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon opzadelen voor Willoow terwijl zij parcours verkent enz. En als ze een keer dressuur start, melden bij de jury en haar proefje voorlezen.
Maar ik kan geen 2 grooms betalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon opzadelen voor Willoow terwijl zij parcours verkent enz. En als ze een keer dressuur start, melden bij de jury en haar proefje voorlezen.
Weet ik niet. Had contact via de mail met iemand anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:53 schreef Willoow het volgende:
Hoe is Anky eigenlijk? Keren dat ik haar gezien heb bij wedstrijden vond ik haar nooit zo sympathiek overkomen.
We doen het vrijwillig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar ik kan geen 2 grooms betalen.
Ah oke.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik niet. Had contact via de mail met iemand anders.
Moeten jullie ook meerijden :squote:
Hey ik ook, superkut dat wij dingen gemeen hebben. Je hebt zeker ook een penis net als ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:37 schreef Kurovski het volgende:
Alleen ben ik uiteraard linkshandig.
haha oke leukquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:00 schreef Willoow het volgende:
Ga weleens mee met vriendin naar dressuurwedstrijd, en wij lachen alleen maar en de rest is vet serieus en kijkt ons boos aan.
Groot verschil is natuurlijk wel dat ik geen faggot ben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey ik ook, superkut dat wij dingen gemeen hebben. Je hebt zeker ook een penis net als ik
Op samengestelde wedstrijden is altijd een leuke sfeer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:00 schreef Willoow het volgende:
Ga weleens mee met vriendin naar dressuurwedstrijd, en wij lachen alleen maar en de rest is vet serieus en kijkt ons boos aan.
SHOTSSSSSquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Groot verschil is natuurlijk wel dat ik geen faggot ben.
pls TARDIS. is zo hetero dat zelfs als 'ie dagelijks gepaald zou worden door een man 'ie nog steeds straight as fuck isquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
wat moet je verwarmingsmonteur met die informatiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet ik op mn cv vermelden dat ik turks kan ;s
Dan weten ze meteen dat je Moslima bent en wordt je niet aangenomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet ik op mn cv vermelden dat ik turks kan ;s
sow pew pew hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef zeer het volgende:
[..]
wat moet je verwarmingsmonteur met die informatie
Je wijst wel beetje selectief mensen op hun dagboek gebruikquote:
Turks = Moslima? Okequote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan weten ze meteen dat je Moslima bent en wordt je niet aangenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |