Jimmy heeft liever dat we hem bashen in een SC waarin hij ook kan reageren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Rellen waar wat. Come at me brahh
Dan komt er straks weer een mod dat jij normaal moet doen.quote:
Hierquote:
Ik accepteer altijd consequenties. Ik ben niet zo impulsief en weet altijd de potentiële gevolgen van mijn daden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan komt er straks weer een mod dat jij normaal moet doen.
Bitchy opmerking van cachet is business as usual, niks persoonlijks.quote:
100% in controlequote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik accepteer altijd consequenties. Ik ben niet zo impulsief en weet altijd de potentiële gevolgen van mijn daden.
Daarvoor ook al. Denk het.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Bitchy opmerking van cachet is business as usual, niks persoonlijks.
Of lees ik nu straal over de andere haat heen?
Basic, ik ben basic.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Bitchy opmerking van cachet is business as usual, niks persoonlijks.
Of lees ik nu straal over de andere haat heen?
sloeber, doe ik ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Crip het volgende:
Zou k me vandaag opmaken en presentable aankleden of gwn als een sloeber naar buiten?
als ongeslepen diamantquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Crip het volgende:
Zou k me vandaag opmaken en presentable aankleden of gwn als een sloeber naar buiten?
Lekker boeien wat jij doetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Crip het volgende:
Lolololquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik leef van topic tot topic.
#You only SC once
Ik heb gekozen voor dat eerste.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Crip het volgende:
Ja klopt word op gereageerd dus het is wel lkkr boeiend xquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lekker boeien wat jij doet
Haha, ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:29 schreef Chai het volgende:
Is eigenlijk ook niet waar, houd wel van oude koeien.
Ik ga denk k middenweg. Heb wel zin om mn wenkies enzo te doenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor dat eerste.
En qua kleding?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga denk k middenweg. Heb wel zin om mn wenkies enzo te doen
Post eens in wdjvquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
Heb broek met gaten aan.Valt niet echt op en hij zit zo lekker, dus zonde om op informele dagen mijn gaatloze broeken te verslijten als ik deze broek ook nog kan dragen.
Nee.quote:
Anders kan je nog dichtnaaien, toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
Heb broek met gaten aan.Valt niet echt op en hij zit zo lekker, dus zonde om op informele dagen mijn gaatloze broeken te verslijten als ik deze broek ook nog kan dragen.
Lekker luchtig voor je zure slootquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
En de gaten ga ik sws niet op de foto zetten.Zitten aan de binnenkant van mijn dikke dijen die tegen elkaar schuren.
Ja dat is al meerdere keren gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Anders kan je nog dichtnaaien, toch?
Ik heb mooie polo gekocht, jij gaat zien oeeeessjjj boem dikke kut horsefighter dit datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:38 schreef xcachet het volgende:
Ik heb mijn nieuwe spijkerbroek aan.
Het liefst draag ik altijd mijn paardrijbroeken. Maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is al meerdere keren gedaan.Hij is nu echt opgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |