Jimmy heeft liever dat we hem bashen in een SC waarin hij ook kan reageren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Rellen waar wat. Come at me brahh
Dan komt er straks weer een mod dat jij normaal moet doen.quote:
Hierquote:
Ik accepteer altijd consequenties. Ik ben niet zo impulsief en weet altijd de potentiële gevolgen van mijn daden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan komt er straks weer een mod dat jij normaal moet doen.
Bitchy opmerking van cachet is business as usual, niks persoonlijks.quote:
100% in controlequote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik accepteer altijd consequenties. Ik ben niet zo impulsief en weet altijd de potentiële gevolgen van mijn daden.
Daarvoor ook al. Denk het.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Bitchy opmerking van cachet is business as usual, niks persoonlijks.
Of lees ik nu straal over de andere haat heen?
Basic, ik ben basic.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Bitchy opmerking van cachet is business as usual, niks persoonlijks.
Of lees ik nu straal over de andere haat heen?
sloeber, doe ik ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Crip het volgende:
Zou k me vandaag opmaken en presentable aankleden of gwn als een sloeber naar buiten?
als ongeslepen diamantquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef Crip het volgende:
Zou k me vandaag opmaken en presentable aankleden of gwn als een sloeber naar buiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |