quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef Crip het volgende:
Jullie zijn echt zo lame vaak
Behalve zeer
Hij kan ongetwijfeld ook Thais omdat hij geld doneert aan een vrouw daarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ja als je 6 maanden in Noorwegen gewerkt het spreek je Noors en omdat je een Deense hoer geneukt hebt, is Deens in 1x je moerstaal
kweenie hoor Niels maar je begint met de dag simpeler te worden
Ik heb vleugels, en ik kan vliegenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ja als je 6 maanden in Noorwegen gewerkt het spreek je Noors en omdat je een Deense hoer geneukt hebt, is Deens in 1x je moerstaal
Ze noemt mijn naam. Natuurlijk voel ik me dan aangesproken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Goed dat je je aangesproken voelt, trek er nu lering uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je Pegasus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb vleugels, en ik kan vliegen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze noemt mijn naam. Natuurlijk voel ik me dan aangesproken.Bietel is een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
[..]
Ze noemt mijn naam. Natuurlijk voel ik me dan aangesproken.hey sgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben allesquote:
[..]
Ze noemt mijn naam. Natuurlijk voel ik me dan aangesproken.wow goede burn hoor, keihardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vieren atheisten kerstmis?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel apart dat ze dan nog Newroz vieren, terwijl dat een onderdeel is van Zoroastristentijden.
HEE STIMO LEG EENS UIT
dacht ik ook een keer maar had geen vleugels en belandde in het ziekenhuisquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb vleugels, en ik kan vliegen
ya abla ga een vraag nou niet met een vraag beantwoordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom vieren atheisten kerstmis?
Waarom gebruiken Katholieken kerstbomen met Kerst?
Awhquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:34 schreef zeer het volgende:
[..]
dacht ik ook een keer maar had geen vleugels en belandde in het ziekenhuis
Noors en Deens is haast hetzelfde. Noors is zelfs makkelijker, maar mij boeit het niet als je het niet gelooftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:30 schreef zeer het volgende:
[..]
niemand gelooft hetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Noors en Deens is haast hetzelfde. Noors is zelfs makkelijker, maar mij boeit het niet als je het niet gelooft
Stel geen domme vraagquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ya abla ga een vraag nou niet met een vraag beantwoorden
Nee Stimo. Zulke onderwerpen moet jij niet aansnijden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
free country 'aint it?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee Stimo. Zulke onderwerpen moet jij niet aansnijden.
waait best hard momenteel goede kans dat je alleen maar wind hoortquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is meer een advies. Als ik een koe wil horen loeien kan ik beter de polder in fietsen.
Ja wel goed. Even vakantie gehad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
redelijk stabiel. en met jou?
Nog steeds een bevredigder geluid dan Stimo die religieuze vraagstukken aansnijdt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:39 schreef zeer het volgende:
[..]
waait best hard momenteel goede kans dat je alleen maar wind hoort
Zozo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog steeds een bevredigder geluid dan Stimo die religieuze vraagstukken aansnijdt.
Wat een tattavoerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
Van die mensen die dan een boterham met kaas eten en daar dan geen mosterd op smerenecht
knoop jezelf op.
Ik ben het daar op zich ook wel mee eens, ja. Vervelend is dat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh probeerde juist consequent te zijn, omdat ik dat bij sg ook had gedaan.
Maar vind van die schimmelkutposts waarbij anderen moeten doorvragen om het te kunnen plaatsen idd de irritantste dagboekposts, dus daar ben ik ongetwijfeld feller op.
ik vind sommige andere dingen nog veel irritanterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben het daar op zich ook wel mee eens, ja. Vervelend is dat.
Naja ga zo door dan maar.
Ben zelf ook nog geen wittere man tegengekomenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Houses zegt vaak dat ik de witste man ben die ze kent.
Wat is je top 5?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:47 schreef zeer het volgende:
[..]
ik vind sommige andere dingen nog veel irritanter
Leuke zestiende verjaardag gehad jongen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Zooooo weer alles ondergekotst
Denk dat jij geen kinderen wil als je volwassen bent?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
- Huilende kinderen
- Spelende kinderen
- Lachende kinderen
- Kinderen
- Oude mensen
dude ik deed dat je zo iets posts waarop mensen om meer uitleg moeten vragen, waarvan jij zegt dat je het ook haat, en dan vraag je om meer uitleg ;squote:
Ja, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat jij geen kinderen wil als je volwassen bent?
Ja, het was wel een reactie op iets dat is niet hetzelfde als vanuit het niets een balletje opgooien...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:49 schreef zeer het volgende:
[..]
dude ik deed dat je zo iets posts waarop mensen om meer uitleg moeten vragen, waarvan jij zegt dat je het ook haat, en dan vraag je om meer uitleg ;s
O. rip.quote:
Ja was erg leuk vooral toen we met z'n 8en je moeder bukkake gavenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Leuke zestiende verjaardag gehad jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |