Weet nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:19 schreef zeer het volgende:
[..]
beschouwen die zichzelf wel als 1 etniciteit? of krijgen we zo meteen als ze denken dat ze een land hebben ook daar een burgeroorlog?
de yezidi die eigenlijk een gehele eigen cultuur hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou je hebt Alawitische koerden, Soenni koerden, ongelovige koerden ...
ahahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weet niet
Het is dat de Fryske mensen niet zo van de oorlogen zijn, anders hadden we een burgeroorlog met explosief melk en traktoren
Jazekerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Catapult met zo'n beugel voor je onderarm?
Ja, maar punt is dat als je zegt dat je turks spreekt de kans groot is dat je ook turks bent en daarvan is 96,5% islamitisch. Het zou niet uit moeten maken, maar als ik zou solliciteren zou ik er niet bijzetten dat ik turks zou spreken als turks kennen niet relevant is voor de funktie. Ik heb in m'n CV ook niet staan dat ik deens/noors spreek, alleen engels omdat dat relevant is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou je hebt Alawitische koerden, Soenni koerden, ongelovige koerden ...
en omdat je natuurlijk vol uit je bek zou lullen als je er op zette dat je deens/noors spreektquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar punt is dat als je zegt dat je turks spreekt de kans groot is dat je ook turks bent en daarvan is 96,5% islamitisch. Het zou niet uit moeten maken, maar als ik zou solliciteren zou ik er niet bijzetten dat ik turks zou spreken als turks kennen niet relevant is voor de funktie. Ik heb in m'n CV ook niet staan dat ik deens/noors spreek, alleen engels omdat dat relevant is.
Idd, alleen relevante dingen erop zetten. Daar is het van belang dat je NLs & engels kan spreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar punt is dat als je zegt dat je turks spreekt de kans groot is dat je ook turks bent en daarvan is 96,5% islamitisch. Het zou niet uit moeten maken, maar als ik zou solliciteren zou ik er niet bijzetten dat ik turks zou spreken als turks kennen niet relevant is voor de funktie. Ik heb in m'n CV ook niet staan dat ik deens/noors spreek, alleen engels omdat dat relevant is.
Bedanktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef Crip het volgende:
Jullie zijn echt zo lame vaak
Behalve zeer
Oh.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef Crip het volgende:
Behalve zeer
Bedanktquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:27 schreef Crip het volgende:
Behalve zeer
zeiksnolquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh probeerde juist consequent te zijn, omdat ik dat bij sg ook had gedaan.
Maar vind van die schimmelkutposts waarbij anderen moeten doorvragen om het te kunnen plaatsen idd de irritantste dagboekposts, dus daar ben ik ongetwijfeld feller op.
Ja tuurlijk man. In Kopenhagen naar school geweest, met tussenpozen meerdere keren een half jaar gewerkt, deense vriendin gehad waarmee ik samenwoonde in Nederland en België. 6 maanden in Noorwegen gewerkt dus wat praat je?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:25 schreef zeer het volgende:
[..]
en omdat je natuurlijk vol uit je bek zou lullen als je er op zette dat je deens/noors spreekt
I'm not even surprised anymore.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man. In Kopenhagen naar school geweest, met tussenpozen meerdere keren een half jaar gewerkt, deense vriendin gehad waarmee ik samenwoonde in Nederland en België. 6 maanden in Noorwegen gewerkt dus wat praat je?
ja als je 6 maanden in Noorwegen gewerkt het spreek je Noors en omdat je een Deense hoer geneukt hebt, is Deens in 1x je moerstaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man. In Kopenhagen naar school geweest, met tussenpozen meerdere keren een half jaar gewerkt, deense vriendin gehad waarmee ik samenwoonde in Nederland en België. 6 maanden in Noorwegen gewerkt dus wat praat je?
okquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
I'm not even surprised anymore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |