SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[info]Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >[/info]
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiële Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!
[info]Nieuw in de sport? Kijk en lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten![/info]SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.[/warning]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zijn eerste oefening nog een PR. Daarna iets minder. Dus hopelijk nu weer hoge scores.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Braziliaantje op de vloer?
Edit: ja Sasaki.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ho, door slotje heen gepost:quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat terwijl ik ieder topic weer herhaal dat ik 99% van mijn turnkennis van dit niveau ook maar van HvZ-baas hebFuck the EBU.![]()
Nahup flopshow[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Die nahup kost hem de kop. Vernaiev nu huizenhoog favoriet voor het goud.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
15.6 slechtsYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
9/10e op de laatste oefening lijkt mij teveel voor goud nog.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nu wordt het wel heel lastig hoor. Moet een heel punt goedmaken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Uchimura kan wel een hele goede rek turnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
0.901 zelfs.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:12 schreef Max23 het volgende:
0.900 is de achterstand met alleen nog rek te gaanYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Oh, deze tjap is dus van Assche
Nee serieus, echt nog nooit gezien (behalve in de studio eerder vandaag dan)
Fuck the EBU.![]()
Moet ie er wel aan blijven hangenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uchimura kan wel een hele goede rek turnen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Vernaiev had 15,1 in de kwaliquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uchimura kan wel een hele goede rek turnen.
Moet dus 16,0 worden voor de sushikoning![]()
Die zit er al de hele avond hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:13 schreef Moira. het volgende:
Nee serieus, echt nog nooit gezien (behalve in de studio eerder vandaag dan)
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
*proest*quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vernaiev had 15,1 in de kwali
Moet dus 16,0 worden voor de sushikoning
Fuck the EBU.![]()
Moiraquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zit er al de hele avond hoor.![]()
![]()
![]()
Mja, ik ken de Amerikaanse meisjes eigk ook beter dan de NL meisjes![]()
Fuck the EBU.![]()
Qua gezicht ken ik hem ook niet of nauwelijks. Maar qua naam wel. Maar goed echt boeiend is het ook weer niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:13 schreef Moira. het volgende:
Nee serieus, echt nog nooit gezien (behalve in de studio eerder vandaag dan)Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik denk dat Phelps vaker verslagen is de afgelopen 6-7 jaar dan Uchimura hoor❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mag je eigenlijk je oefening op het laatst nog veranderen?
Als Uchimura nu bijvoorbeeld nog een hogere D-score zou willen doen.Citius, Altius, Fortius.![]()
jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:16 schreef Aguero het volgende:
Als Uchimura nu bijvoorbeeld nog een hogere D-score zou willen doen.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Volgens mij wel, tenminste enkele Nederlandse turn(st)ers hebben dat al gedaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:16 schreef Aguero het volgende:
Als Uchimura nu bijvoorbeeld nog een hogere D-score zou willen doen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik schaam me wel een klein beetje hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua gezicht ken ik hem ook niet of nauwelijks. Maar qua naam wel. Maar goed echt boeiend is het ook weer niet.
Maar let's be honest, Nederlands turnen stelt sowieso nooit veel voor op wereld/olympisch niveauen da's vrijwel alles wat ik volg (naast de Amerikaanse kampioenschappen)
Fuck the EBU.![]()
HEY! Ze zijn 7e geworden hoor, dat is volgens Sanne gewoon wereldtopquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik schaam me wel een klein beetje hoor
Maar let's be honest, Nederlands turnen stelt sowieso nooit veel voor op wereld/olympisch niveauen da's vrijwel alles wat ik volg (naast de Amerikaanse kampioenschappen)
![]()
Ze hebben bij dit overzicht wel de NOS medewerker met de meest inspirerende stem gekozen he
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wat een saaie kutstem inderdaad. Wie is dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:17 schreef Redefine het volgende:
Ze hebben bij dit overzicht wel de NOS medewerker met de meest inspirerende stem gekozen he[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Witlof eerst no.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Jazeker! Maar de afgelopen WK- en olympische prestaties van de dames (en die van Epke natuurlijk) zijn voor Nederlandse maatstaven ook ongekendquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HEY! Ze zijn 7e geworden hoor, dat is volgens Sanne gewoon wereldtopDie van Bart hier in een meerkampfinale ook trouwens
Is dus het afgelopen jaar voor het eerst pas weer dat ik ook het Nederlands turnen wat meer volg
Vroegah met Verona vd Leur en Suzanne Harmes ook welFuck the EBU.![]()
Ik heb werkelijk geen idee. Die krijg het volgens mij nog voor elkaar om zegen gouden medailles op één dag te laten klinken alsof elke sporter ter plekke dood neer vielquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een saaie kutstem inderdaad. Wie is dat?
Daar stelt onze vriend Yuri dan weer niks bij voor qua zuipcapaciteitquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind het toch altijd raar klinken om een vloer een toestel te noemen.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Valt mij nu pas op dat het eerste fototje wat ze onderaan bij de live score laten zien, die van Deurloo is
Ik vraag me wel altijd af hoe dat bij die mannen met afgroeten op de vloer zit.
Die steken gewoon een hand op (halve hitlergroet) en juichen al terwijl ze nog op de vloer staan. De vrouwen moeten er echt eerst af stappen, alles wat je doet op de vloer mag nog van je score afgetrokken worden. Dacht altijd dat dat bij de mannen net zo was maar die doen daar dus niet zo moeilijk om ofzo?Fuck the EBU.![]()
'grond'quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind het toch altijd raar klinken om een vloer een toestel te noemen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je neemt het niet zo mee onder je arm nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind het toch altijd raar klinken om een vloer een toestel te noemen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
De laatste 16 jaren (deze eeuw dus) gaat het toch altijd wel goed, met wat mindere periodes? Begon al met Renske Endel in 2001.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jazeker! Maar de afgelopen WK- en olympische prestaties van de dames (en die van Epke natuurlijk) zijn voor Nederlandse maatstaven ook ongekendDie van Bart hier in een meerkampfinale ook trouwens
Is dus het afgelopen jaar voor het eerst pas weer dat ik ook het Nederlands turnen wat meer volg
Vroegah met Verona vd Leur en Suzanne Harmes ook welYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Chute[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
PLOK!Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Kato ook op de vloer.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Geen Joji Kato door de slechte luchtcirculatie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar stelt onze vriend Yuri dan weer niks bij voor qua zuipcapaciteit![]()
![]()
Wel een mooi Olympisch diploma, gefeliciteerd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die ken ik ook nog wel ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
De laatste 16 jaren (deze eeuw dus) gaat het toch altijd wel goed, met wat mindere periodes? Begon al met Renske Endel in 2001.
Maar ik volg het Nederlands turnen dus een stuk minder dan degenen die herhaaldelijk in de wereldfinales staan enzo, en daar zit NL toch niet zo heel vaak tussen (behalve afgelopen jaar dan).Fuck the EBU.![]()
Slechte kniehoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Joji Kato door de slechte luchtcirculatie.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Alsof het niets is.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Had hij zijn 'leertje' wel goed in?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:21 schreef Moira. het volgende:
De centrifugale krachten werden niet geneutraliseerd.![]()
Anders is er niet tegenop te neutraliseren natuurlijk.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Je maakt het programma af, dus Cubaan en Cyprioot hebben geen respect.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Echt hèquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:24 schreef Redefine het volgende:
Je maakt het programma af, dus Cubaan en Cyprioot hebben geen respect.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die Fransman in de kwalificatie had ook geen respect.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:24 schreef Redefine het volgende:
Je maakt het programma af, dus Cubaan en Cyprioot hebben geen respect.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tenzij je een blessure hebtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:24 schreef Redefine het volgende:
Je maakt het programma af, dus Cubaan en Cyprioot hebben geen respect.![]()
Ik denk dat ze voor Lin gaan kiezen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wat dacht je van die Fransmanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:24 schreef Redefine het volgende:
Je maakt het programma af, dus Cubaan en Cyprioot hebben geen respect.![]()
![]()
Dat zij Hans niet. Wat er ook gebeurd je maakt je programma afquote:
Die had zijn beste beentje inderdaad niet voor gezet.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dubbel-dubbel is ook wel een echte Van Zetten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
schrof[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe moet dat als je geen armen meer heeft. Wordt toch lastigquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zij Hans niet. Wat er ook gebeurd je maakt je programma af![]()
Een hupchinees is weer eens wat anders dan een belchinees.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
dubbel-dubbel gebruikt echt iedereenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:26 schreef Redefine het volgende:
Dubbel-dubbel is ook wel een echte Van Zetten.ook in 't engels is double-double een bekend begrip
Fuck the EBU.![]()
Geen idee. Ik geef alleen maar aan wat Hans heeft doorgegeven.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe moet dat als je geen armen meer heeft. Wordt toch lastigBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Zijn hele oefening is 1 grote na-hup.quote:
Zou hij hopen dat hij dan ook maar 1x 0,300 aftrek krijgt?Reality is for people who can't imagine anything better.
Double-trouble als het fout gaat zeker?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
dubbel-dubbel gebruikt echt iedereenook in 't engels is double-double een bekend begrip
gek genoeg, jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijg je ook aftrek voor veroorzaken van een aardbeving op vloer?dan land je verkeerd
Fuck the EBU.![]()
Dan krijgt Ostapchyuk sowieso aftrek als ze mee zou doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijg je ook aftrek voor veroorzaken van een aardbeving op vloer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deurloo niet in beeld?The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
87.598 voor Bart.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En Li Gong.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan krijgt Ostapchyuk sowieso aftrek als ze mee zou doen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
En da's ook z'n hoogste meerkampscore![]()
Maar double-double klinkt nog wat professioneel, dubbel-dubbel klinkt meteen zo plat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
dubbel-dubbel gebruikt echt iedereenook in 't engels is double-double een bekend begrip
Goed moment om te piekenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
En da's ook z'n hoogste meerkampscoreI wander in my time...![]()
Je zou toch bijna liever naar dat been kijken dan dat gedrochtquote:
Opstapchuk is vooral heel erg vies.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh oke, viesdikke wijven mogen niet gepost worden?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ikke niet snap, Witlof blijft de chinezen voorLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Called itquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:50 schreef Moira. het volgende:
Maar goed, Verniaiev goud, Uchimura zilver en Whitlock brons dus.
Fuck the EBU.![]()
Hans spreekt Whitlock op zes verschillende manieren uit.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Als het mij teveel ontopic wordt is de SC altijd nog een optiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, het bevalt me steeds minder hierMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Rus naar p3[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar posten zo weinig mensen, dan zit ik in mn eentje 20-poststreak te doen of zoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het mij teveel ontopic wordt is de SC altijd nog een optie![]()
http://zwijndrecht.dekomb(...)van-spanje-1.5796947quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
En da's ook z'n hoogste meerkampscore
Hier staat dus die 89,350 van Deurloo![]()
Die wordt overigens wel heel weinig gebruikt. De SC.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het mij teveel ontopic wordt is de SC altijd nog een optie
Ah nu de top twee achter elkaar.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Called that tooquote:quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:50 schreef Moira. het volgende:
Maar goed, Verniaiev goud, Uchimura zilver en Whitlock brons dus.
Bartje staat nu 16e. Met een beetje mazzel maakt hij daar toch nog een hogere plaats van.
Fuck the EBU.![]()
De laatste avond dat ik er was, was het best actief te krijgen. Maarja, werkleef en sociale leef hequote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar posten zo weinig mensen, dan zit ik in mn eentje 20-poststreak te doen of zo
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ohja, die had ik idd niet meegenomen hehequote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://zwijndrecht.dekomb(...)van-spanje-1.5796947
Hier staat dus die 89,350 van DeurlooFuck the EBU.![]()
Ik heb gelijk je streak doorbroken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar posten zo weinig mensen, dan zit ik in mn eentje 20-poststreak te doen of zo![]()
Nou vernisage tegen ushi.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Niet genoeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hans heeft de Bronzen medaille in zijn zak.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ook altijd respect dat Hans die dingen zo snel kan zien, is naast turner en coach vast ook jurylid geweest.
Ik heb meestal de herhaling nodig om 't te spotten
Fuck the EBU.![]()
zilver[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Die landing
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hij ziet het al voordat het gebeurt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:34 schreef Moira. het volgende:
Ook altijd respect dat Hans die dingen zo snel kan zien, is naast turner en coach vast ook jurylid geweest.
Ik heb meestal de herhaling nodig om 't te spottenWhat can change the nature of a man?![]()
Ushi land goed. Maar wel paar foutjes.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Hij zet Venaiev half onder druk. Die mag geen fout maken, maar kan wel op safe turnen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Snap niet waarom ie niet wat meer risico nam[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zijn beelden zijn ook echt live, lopen voor op onze streamquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij ziet het al voordat het gebeurt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
'14.9 vereist dus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Omdat het waarschijnlijk toch kansloos was, zal wel hopen op een val van Vernyayevquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap niet waarom ie niet wat meer risico nam
Vernaiev hoeft maar 14.899 te halen om 1e te worden, kan dus echt alleen nog met zilver eindigen als hij valt.Fuck the EBU.![]()
Als ie 16.1 turnt is het gewoon gevaarlijk en dat kan ie wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk toch kansloos was, zal wel hopen op een val van Vernyayev[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
15.800 is toch goed. Dus minimaal 14.900 voor Vernaiev.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Volgens mij wil de jury spanning creëren.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Vlechtjes erin?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij moet echt wat doen aan zijn okselhaarGéén kloon van tvlxd!![]()
nahup[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Dit is wel goud.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Die NAHUP!!! Daar hamer ik altijd op.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:37 schreef houdjemond het volgende:
Hansje wordt helemaal enthousiast
Album top 100 2024![]()
maar goed Oekrainer heeft wel goud[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
"Oh Oh Oh die nahup
Daar hamer ik altijd zo op"
Hans 2016Beatus vir qui suffert tentationem.
14.898 hoop ikCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ja dat wordt echt wel hoger dan 14.9 hoor, volgens mij is zijn D-score alleen al best sickFuck the EBU.![]()
Nou, 15,1 is wel zijn hoogste score en nu heeft die die nahupquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:36 schreef Moira. het volgende:
Vernaiev hoeft maar 14.899 te halen om 1e te worden, kan dus echt alleen nog met zilver eindigen als hij valt.![]()
heywoodu
![]()
Dit is gewoon goudquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou... het is nu wel heel spannend.
14.866 genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Was me ook wel een nahup.quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
Maar had hij daar ook al die connecties gehaald die hij hier heeft? Dat scheelt extra punten in de D-scorequote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou, 15,1 is wel zijn hoogste score en nu heeft die die nahupFuck the EBU.![]()
WAT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Uchimura![]()
GENOT
maar niet verdiend imho[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Uchimura.
Album top 100 2024![]()
Onverwacht
0.099
Beatus vir qui suffert tentationem.
14.800. Niet genoeg, Ushi wint.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
Die nahup maakte dus het verschil
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit voelt wel een beetje als doorgestoken kaart aan
Die had ik niet meer verwacht
Maar wel: called it
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:55 schreef Moira. het volgende:
Goud: Kohei Uchimura (JPN)
Zilver: Oleg Verniaiev (UKR)
Fuck the EBU.![]()
Wel sportief.
Album top 100 2024![]()
Daar moet je eigenlijk mod voor zijn.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Echt hequote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
Zo snap je. Klopt geen fuck vanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:40 schreef Redefine het volgende:
Dit voelt wel een beetje als doorgestoken kaart aan![]()
Ik vond de score van Uchimura voor dit toestel wat hoog.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zou episch zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:41 schreef Max23 het volgende:
En nu protest indienen om de moeilijkheidsgraad met 0,100 te verhogen en alsnog te winnen met 0,001You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Elke mogelijke combinatie voorspeld?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:40 schreef Moira. het volgende:
Die had ik niet meer verwacht
Maar wel: called it
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:41 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze uiteindelijk toch de shirts mee hebben genomen in de beoordeling.![]()
15.8 zou dinsdag zo maar goed voor goud zijn geweest als hij mee had mogen doen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Ik heet geen Hans.quote:
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
Nee waren alleen die 2quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Elke mogelijke combinatie voorspeld?
Fuck the EBU.![]()
Eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het veel te toevallig allemaal. Alsof ie moét winnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Vernaiev voor Rusland zou uitkomen, had Putin al aan de lijn gehangen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ok, ik zla niet terugzoeken.quote:![]()
Toch wel een vage ontknoping zo.Reality is for people who can't imagine anything better.
Epke had 16.533 in 2012, toch groot verschilquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:42 schreef komrad het volgende:
15.8 zou dinsdag zo maar goed voor goud zijn geweest als hij mee had mogen doen![]()
Zo Dione is klaar met Anthony.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Kan je even uit een zetten welke elementen hij deed en waar hij aftrek had moeten hebben?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:44 schreef Maver24 het volgende:
Dit is zo corrupt. Die jap moest gewoon winnen. Oefening van die jap was nooit geen 15.800Citius, Altius, Fortius.![]()
Putin heeft de jury omgekocht zodat de Oekraïner niet kon winnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:44 schreef Maver24 het volgende:
Dit is zo corrupt. Die jap moest gewoon winnen. Oefening van die jap was nooit geen 15.800You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik was alvast aan het berichtje voor op de FP begonnen en ik had hem al in de TT op goud gezetquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar moet je eigenlijk mod voor zijn.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Deze oefening zou zo'n beetje goud zijn geweest. Dat kan nooit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
zo'n score haalt dit jaar niemand op rekstokquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Epke had 16.533 in 2012, toch groot verschilWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Zelfde oefening is nu geen 16.533 meerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Epke had 16.533 in 2012, toch groot verschilI wander in my time...![]()
Kom dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar moet je eigenlijk mod voor zijn.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: