Daar stelt onze vriend Yuri dan weer niks bij voor qua zuipcapaciteitquote:
'grond'quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind het toch altijd raar klinken om een vloer een toestel te noemen.
Je neemt het niet zo mee onder je arm nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind het toch altijd raar klinken om een vloer een toestel te noemen.
De laatste 16 jaren (deze eeuw dus) gaat het toch altijd wel goed, met wat mindere periodes? Begon al met Renske Endel in 2001.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jazeker! Maar de afgelopen WK- en olympische prestaties van de dames (en die van Epke natuurlijk) zijn voor Nederlandse maatstaven ook ongekendDie van Bart hier in een meerkampfinale ook trouwens
Is dus het afgelopen jaar voor het eerst pas weer dat ik ook het Nederlands turnen wat meer volg
Vroegah met Verona vd Leur en Suzanne Harmes ook wel
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar stelt onze vriend Yuri dan weer niks bij voor qua zuipcapaciteit
Die ken ik ook nog wel ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
De laatste 16 jaren (deze eeuw dus) gaat het toch altijd wel goed, met wat mindere periodes? Begon al met Renske Endel in 2001.
Slechte kniehoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Joji Kato door de slechte luchtcirculatie.
Alsof het niets is.quote:
Had hij zijn 'leertje' wel goed in?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:21 schreef Moira. het volgende:
De centrifugale krachten werden niet geneutraliseerd.
Echt hèquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:24 schreef Redefine het volgende:
Je maakt het programma af, dus Cubaan en Cyprioot hebben geen respect.
Die Fransman in de kwalificatie had ook geen respect.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:24 schreef Redefine het volgende:
Tenzij je een blessure hebtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:24 schreef Redefine het volgende:
Wat dacht je van die Fransmanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:24 schreef Redefine het volgende:
Dat zij Hans niet. Wat er ook gebeurd je maakt je programma afquote:
Die had zijn beste beentje inderdaad niet voor gezet.quote:
Hoe moet dat als je geen armen meer heeft. Wordt toch lastigquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zij Hans niet. Wat er ook gebeurd je maakt je programma af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |