SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiële Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!Nieuw in de sport? Kijk en lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.Fuck the EBU.![]()
Maar er zullen nog wel 3/4 over hem heen gaan lijkt me.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
En soepstengelsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik eet voorlopig geen knakworsten.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die had ik even niet meegekregen, deze OS?
JaYour beauty never ever scared me.![]()
Lekker is dat he, zo'n steenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die had ik even niet meegekregen, deze OS?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is wel het meest waarschijnlijke idd. Maar mocht hij z'n andere oefeningen echt foutloos neerzetten en de anderen juist foutjes maken, is een 10e/11e/12e plek ook wel mogelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar er zullen nog wel 3/4 over hem heen gaan lijkt me.Fuck the EBU.![]()
Muah. Verschillen tussen de toestellen zijn klein.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar er zullen nog wel 3/4 over hem heen gaan lijkt me.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het geluid stond nog open
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
ringenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:11 schreef NaturalScience het volgende:
Wat zijn Bart zijn sterkste onderdelen?![]()
Weet ik eigenlijk niet helemaal. Rekstok en vloer heeftie de laatste tijd wel aardig gescoord.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:11 schreef NaturalScience het volgende:
Wat zijn Bart zijn sterkste onderdelen?Fuck the EBU.![]()
En laten die nou heel toevallig allebei nog komenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet helemaal. Rekstok en vloer heeftie de laatste tijd wel aardig gescoord.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hans bemerkte daar even wat besluiteloosheid in de studio. Die zit na die opmerking ook op de volgende vlucht naar huis.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Goh moet Hans echt zeggen dat die Amerikaanse coach eigenlijk een Rus is. Dat zie je toch gewoon al aan dat hoofd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Moetie wel ff 15puntertjes van makenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En laten die nou heel toevallig allebei nog komen
Fuck the EBU.![]()
?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:12 schreef Redefine het volgende:
Hans bemerkte daar even wat besluiteloosheid in de studio. Die zit na die opmerking ook op de volgende vlucht naar huis.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De regie komt vanuit Brazilie lijkt mequote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:12 schreef Redefine het volgende:
Hans bemerkte daar even wat besluiteloosheid in de studio. Die zit na die opmerking ook op de volgende vlucht naar huis.![]()
Hans heeft altijd een draaiboek voor zich liggen met verhalen links. Die doet hij dan sowieso. Rechts staat de grabbelton met oude verhalen, dat is dan nog de verrassing.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Goh moet Hans echt zeggen dat die Amerikaanse coach eigenlijk een Rus is. Dat zie je toch gewoon al aan dat hoofdBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Wat had hij in de kwali?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moetie wel ff 15puntertjes van maken100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik hoorde Hans iets zeggen wat niet bedoeld was om te horen, dus de geluidsstream stond nog open.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Was niet best idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja in de kwali. Zoek maar op Samir Ait Said
Vond hem ook net, daar hoort een been niet te buigen.quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Ik doelde op Hans zelf.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De regie komt vanuit Brazilie lijkt meBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Maak je niet eens gebruik van mijn overzichtjequote:
OS / [Turnen] #18 - Ongekende Amerikanen!
Afgelopen kwali was z'n vloer niet zo hoog, z'n rek wel. Maar WK finale was vloer dan weer vrij oké.Fuck the EBU.![]()
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:12 schreef Redefine het volgende:
Hans bemerkte daar even wat besluiteloosheid in de studio. Die zit na die opmerking ook op de volgende vlucht naar huis.What can change the nature of a man?![]()
Zet in de OP danquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maak je niet eens gebruik van mijn overzichtje
OS / [Turnen] #18 - Ongekende Amerikanen!
Afgelopen kwali was z'n vloer niet zo hoog, z'n rek wel. Maar WK finale was vloer dan weer vrij oké.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zo nu en dan wel ff, jaquote:
Is die nog niet vol genoeg dan?quote:
Ik heb die post die ik linkte gewoon in een tabje open staan
Fuck the EBU.![]()
Blijkbaar had ik een andere stream opstaan, dan jullie allen?quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Neequote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is die nog niet vol genoeg dan?
Ik heb die post die ik linkte gewoon in een tabje staan
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Spoilers zijn best wel een genot wat dat betreftquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is die nog niet vol genoeg dan?
Ik heb die post die ik linkte gewoon in een tabje open staanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wij kijken NPO1.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik een andere stream opstaan, dan jullie allen?What can change the nature of a man?![]()
Genoeg spoilergenot in de OPquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spoilers zijn best wel een genot wat dat betreft
Fuck the EBU.![]()
Nee, hij had het gewoon tegen de kijkerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik een andere stream opstaan, dan jullie allen?
De regie in Rio zendde een paar zittende sporters uit en de commentator vroeg zich of er sprake was van besluiteloosheid bij de braziliaanse regie van wat ze in beeld moesten brengen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2016 22:16:26 ]![]()
Bart zo als eerste op deIk had blijkbaar niet de TV stream aan staan.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik snap niet hoe zoiets net op de OS kan gebeuren. Deze jongens doen dit echt iedere dag, jarenlang, in één of andere schimmige trainingshal. En dan plotseling net op de OS overkomt je zoiets....quote:![]()
Dat ging mis. Vanaf nu volledige focus op het turngenot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
zondquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, hij had het gewoon tegen de kijker
De regie in Rio zendde een paar zittende sporters uit en de commentator vroeg zich of er sprake was van besluiteloosheid bij de braziliaanse regie van wat ze in beeld moesten brengenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Af en toe eens in BNW lurken, deze OP is nog niks vergeleken met sommige topics daar.quote:
Er was ook verschil in geluid te horen. Het klonk anders dan zijn gewone commentaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, hij had het gewoon tegen de kijker
De regie in Rio zendde een paar zittende sporters uit en de commentator vroeg zich of er sprake was van besluiteloosheid bij de braziliaanse regie van wat ze in beeld moesten brengenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Af en toe eens in BNW lurken, deze OP is nog niks vergeleken met sommige topics daar.
Hier bij rekstok ff kijken wat de scores zijn. Iedereen die boven 15.6 scoort en ook in de rekfinale staat is een concurrent van Epke![]()
Fuck the EBU.![]()
Dan gaan alle remmen los en neem je risico's.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:16 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe zoiets net op de OS kan gebeuren. Deze jongens doen dit echt iedere dag, jarenlang, in één of andere schimmige trainingshal. En dan plotseling net op de OS overkomt je zoiets....![]()
Zitten er nog rekfinalisten in de meerkampfinale? En hoe doen die het?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hans praat altijd zo, ook als hij geen commentaar geeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er was ook verschil in geluid te horen. Het klonk anders dan zijn gewone commentaar.What can change the nature of a man?![]()
Geen zin om uit te zoeken. Moet je ff kwalilijsten uit de OP vergelijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:17 schreef marcodej het volgende:
Zitten er nog rekfinalisten in de meerkampfinale? En hoe doen die het?Fuck the EBU.![]()
Juist op de OS ga je grenzen opzoeken, er zit meer druk op, etc.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:16 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe zoiets net op de OS kan gebeuren. Deze jongens doen dit echt iedere dag, jarenlang, in één of andere schimmige trainingshal. En dan plotseling net op de OS overkomt je zoiets....You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Kan Bart de top 10 nog halen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar om zo'n sprong te doen zul je toch ook tijdens je training geregeld alles moeten geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Juist op de OS ga je grenzen opzoeken, er zit meer druk op, etc.![]()
Meh, zou kunnen maar wordt wel lastig. Moet hij echt topscores neer gaan zetten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Bart de top 10 nog halen?Fuck the EBU.![]()
Wordt erg lastigquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Bart de top 10 nog halen?![]()
Chhute[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
AuwThe only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Dat is dus het gevaar van een extreme oefening
Die val zat in de margequote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:20 schreef Redefine het volgende:
Dat is dus het gevaar van een extreme oefening
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat wat een goede smak
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Knap dat hij hem daarna nog een keer doet.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Geen zin om uit te zoeken. Doe jij het ff anders.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen zin om uit te zoeken. Moet je ff kwalilijsten uit de OP vergelijken"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vond die van net mooier, was ook zonder na-hup.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:21 schreef Redefine het volgende:
Knap dat hij hem daarna nog een keer doet.Moet ook wel, anders loop je naast die punt in de uitvoering voor de val ook punten in de D-score mis omdat je dat element niet hebt afgemaakt
Fuck the EBU.![]()
doe ff naar boven scrollen en de op checken andersquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen zin om uit te zoeken. Doe jij het ff anders.Fuck the EBU.![]()
Bretschneider had ook geen na-hup toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond die van net mooier, was ook zonder na-hup.
Fuck the EBU.![]()
Hans zei net dat het eigenlijk niet mocht.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]Moet ook wel, anders loop je naast die punt in de uitvoering voor de val ook punten in de D-score mis omdat je dat element niet hebt afgemaakt
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Weet ik, maar je bent na zo'n val toch wel heel erg je momentum kwijt. Bovendien zegt Hans nu ook dat het niet vaak gebeurdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]Moet ook wel, anders loop je naast die punt in de uitvoering voor de val ook punten in de D-score mis omdat je dat element niet hebt afgemaakt
Hij had alleen last van de vloerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bretschneider had ook geen na-hup toch?
Nee, maar net lag die ook plat op de grond zonder na-hup. Ik dacht dat je dat al direct zou begrijpenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bretschneider had ook geen na-hup toch?
Terug naar de studio
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja maar dat was volgens mij omdat hij de Kolman deed ipv de Bretschneider die hij in eerste instantie wilde doen. Dan heb je dus een andere oefening dan je eigenlijk zou doen. Volgens mij is dat hetquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hans zei net dat het eigenlijk niet mocht.Fuck the EBU.![]()
Dat was wel weer een mooie jaquote:
Teringquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar net lag die ook plat op de grond zonder na-hup. Ik dacht dat je dat al direct zou begrijpen![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar net lag die ook plat op de grond zonder na-hup. Ik dacht dat je dat al direct zou begrijpen![]()
Bart van Deurloo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben verre van positief over de NOS in het algemeen, maar dit vind ik geen falen (al hoeft deze analyse dan weer niet)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:25 schreef Moira. het volgende:
Altijd wel fijn dat Sporza aanvult waar NOS faalt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Shudi Deng gaat trouwens echt niet lekker
En met Larduet die er nu uit ligt zal Whitlock wel brons pakken. Netjes.Fuck the EBU.![]()
Als ik lekker turnen zit te kijken wil ik niet ineens volleybal er tussendoor zien. Dat boeit me echt niks. En dan weet ik ook niet wanneer ik weer terug moet zappen, en welke oefeningen ik mis die tussen de rotaties nog uitgezonden worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben verre van positief over de NOS in het algemeen, maar dit vind ik geen falen (al hoeft deze analyse dan weer niet)
Vind dat geswitch echt heel irritant
Fuck the EBU.![]()
Ze zijn wel van de logica bij de Rio site. De twee uitvallers zetten ze bovenaan in de tussenstand
Ik lees een heleboel oei's en auw's, heb ik weer eens iets gemist?
Kom op Bart
Mja dat is een beetje het gevolg van de OS an sich met zoveel sporten tegelijk. Ik snap natuurlijk dat je als turnliefhebber zoveel mogelijk turnen wil zien, maar ik als relatieve leek met dit soort sporten vind het dan weer leuk om overal wat van mee te pakkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik lekker turnen zit te kijken wil ik niet ineens volleybal er tussendoor zien. Dat boeit me echt niks. En dan weet ik ook niet wanneer ik weer terug moet zappen, en welke oefeningen ik mis die tussen de rotaties nog uitgezonden worden.
Vind dat geswitch echt heel irritant
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet zo heel netjes.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Slechte landing.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geluid loopt wat mankCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ja snap ik ook wel iddquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja dat is een beetje het gevolg van de OS an sich met zoveel sporten tegelijk. Ik snap natuurlijk dat je als turnliefhebber zoveel mogelijk turnen wil zien, maar ik als relatieve leek met dit soort sporten vind het dan weer leuk om overal wat van mee te pakken
Fuck the EBU.![]()
Daar gaat onze medalje inderdaad.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dislokeren, checkBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Plak*quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaat onze medalje inderdaad.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopen dat ie in de top 23 belandt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:29 schreef Moira. het volgende:
Dat wordt geen top 10 voor Bartje gok ik zo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Top 15 is alsnog wel haalbaar hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen dat ie in de top 23 belandt.
Fuck the EBU.![]()
Geen optimale meerkamp tot nu toe voor Bart.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Behoudt zijn voorsprong dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:30 schreef komrad het volgende:
15.5 voor de Rus, 0.066 onder UchimuraYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Kan Uchimura nog wel inhalen in principequote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
0.401 voorsprong voor VerniaevFuck the EBU.![]()
Whitlock is er ook nog voor goud he.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik doe vanavond maar even aan scorebordjournalistiek want ik ken hun kracht nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan Uchimura nog wel inhalen in principe![]()
![]()
Af en toe wat roepen uit de Hans bingo, dan lijk je gelijk een kenner.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik doe vanavond maar even aan scorebordjournalistiek want ik ken hun kracht nietBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Is prima hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik doe vanavond maar even aan scorebordjournalistiek want ik ken hun kracht nietscheelt weer uitrekenen voor de rest
Fuck the EBU.![]()
dit ja, doe ik ook, werkt primaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Af en toe wat roepen uit de Hans bingo, dan lijk je gelijk een kenner.Fuck the EBU.![]()
Interne amplitude is wel prima in orde moet ik zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Af en toe wat roepen uit de Hans bingo, dan lijk je gelijk een kenner.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Cyprioot is ook niet meer in de wedstrijd.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Als het zonder na-hup is, is dat goed. Scheelt toch weer 0.100 aftrek.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Interne amplitude is wel prima in orde moet ik zeggenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
een grote na-hup is zelfs 0.300quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het zonder na-hup is, is dat goed. Scheelt toch weer 0.100 aftrek.
Fuck the EBU.![]()
Dat opvangen was mij net opgevangen en daarna zei Hans het ook
Je bedoelt, als HIJ STAAT?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het zonder na-hup is, is dat goed. Scheelt toch weer 0.100 aftrek.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Uiteraard. Maar als je D-score hoog is, dan valt het uiteindelijk nog mee.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat is zonder aftrek.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
mooie interne amplitude[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe ziet de stereotype Zwitser er nou eigenlijk uit? Het is werkelijk allemaal importMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Even je schriftje erbij pakken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan jij voor de gein niet eens een E-score uitrekenen?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat is echt onmogelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan jij voor de gein niet eens een E-score uitrekenen?Ik zou misschien 4/5 foutjes in een oefening kunnen spotten en dan bij iedereen op een 9.0 of 9.5 uitkomen
Die olympische juryleden zien al meer dan de gemiddelde juryleden bij 'gewone' wedstrijden. Echt ongekendFuck the EBU.![]()
Dat is de D-score.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even je schriftje erbij pakken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Hoe ziet de stereotype Zwitser er nou eigenlijk uit? Het is werkelijk allemaal import
Op de ringen en rekstok zou ik überhaupt geen fouten opmerken. Tenzij ze er afpleurenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijkIk zou misschien 4/5 foutjes in een oefening kunnen spotten en dan bij iedereen op een 9.0 of 9.5 uitkomen
Die olympische juryleden zien al meer dan de gemiddelde juryleden bij 'gewone' wedstrijden. Echt ongekend
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maar we kunnen er allemaal wel gewoon de Code of Points (Turnbijbel) bij pakken
http://www.fig-gymnastics(...)%20June%202015-E.pdf
En dan eens kijken hoe ver we komen
Oh ik zie nu trouwens dat dat die voor de vrouwen is
Fuck the EBU.![]()
Het ligt eraan uit welk deel. Het Duits-Zwitserse deel ziet er vooral uit als een boer. Het grappige is dat de Zwitsers heel erg nationalistisch zijn en anti-buitenlander. Maar er zijn nauwelijks landen waar het gehalte import onder topsporters hoger is dan daar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Hoe ziet de stereotype Zwitser er nou eigenlijk uit? Het is werkelijk allemaal import
En dat zeg ik als liefhebber van het land, ik kom er graag.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat heb ik bij voltigequote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de ringen en rekstok zou ik überhaupt geen fouten opmerken. Tenzij ze er afpleuren![]()
![]()
Je hebt gelijk.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Die praat wel als een echte Berner Oberlander.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Jawel joh. Alles in rechte lijnen, krom of benen wijd of verkeerde hoek is (afhankelijk van hoe groot) 0.1 of 0.3 of zelfs 0.5 eraf, en vallen (kont/heup/hand/knie op grond) is 1.0 erafquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de ringen en rekstok zou ik überhaupt geen fouten opmerken. Tenzij ze er afpleuren
Fuck the EBU.![]()
Bart mist vanavond een echte uitschieter, zijn rek was onder de maatOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Rick van der Ven begint nu voor de geinteresseerden.
Hopelijk wint Whitlock in ieder geval niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom niet? Is toch best een sympathieke kerel?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rick van der Ven begint nu voor de geinteresseerden.
Hopelijk wint Whitlock in ieder geval nietFuck the EBU.![]()
"Dan is dit de Amerikaanse manier van reageren, ga je op je borst slaan. Zien we in de natuur ook wel eens."
- Hans 2016
Fuck the EBU.![]()
Kan je onder een verkeerde hoek in de ringen hangen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel joh. Alles in rechte lijnen, krom of benen wijd of verkeerde hoek is (afhankelijk van hoe groot) 0.1 of 0.3 of zelfs 0.5 eraf, en vallen (kont/heup/hand/knie op grond) is 1.0 eraf![]()
Ik hing altijd gewoon recht naar beneden, de hele tijd.
Beste commentator OOIT.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:42 schreef Moira. het volgende:
"Dan is dit de Amerikaanse manier van reageren, ga je op je borst slaan. Zien we in de natuur ook wel eens."
- Hans 2016What can change the nature of a man?![]()
Alleen zijn commentaar is al genoeg om te kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:42 schreef Moira. het volgende:
- Hans 2016
Ja dat gaat meestal wel zo, maar ik bedoel dan je armen, die moeten 1 rechte horizontale lijn zijn als je recht naar beneden hangt zegmaarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan je onder een verkeerde hoek in de ringen hangen?![]()
Ik hing altijd gewoon recht naar beneden, de hele tijd.![]()
Vind 't bij de heren ook wel moeilijker om te beoordelen hoor. Heb de vrouwentoestellen zelf geturnd dus daar weet ik de schoonheidsregeltjes wat beter van dan bij de mannen waar ik niet bekend ben met de toestellen
Fuck the EBU.![]()
quote:"Have you heard about our Lord and Saviour Hans van Zetten?"quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Alleen zijn commentaar is al genoeg om te kijken
Fuck the EBU.![]()
Ja, echt geen ideequote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel joh. Alles in rechte lijnen, krom of benen wijd of verkeerde hoek is (afhankelijk van hoe groot) 0.1 of 0.3 of zelfs 0.5 eraf, en vallen (kont/heup/hand/knie op grond) is 1.0 eraf
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gewoon roepen dat het een slechte oefening was als je kromme armen/benen ziet, of benen uit elkaar, of na-hupjes/pasjes ziet. En dat het een goede oefening was als je dat niet ziet. Dan zit je goedquote:
Fuck the EBU.![]()
27,8 % van de Zwitsers heeft dan ook een recente migratie achtergrond. Een Europees record.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar er zijn nauwelijks landen waar het gehalte import onder topsporters hoger is dan daar.![]()
Waarom?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:46 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ga morgen een keukendeur zoeken.
Keukendeurloo?Fuck the EBU.![]()
Oh, met je armen opzij enzo, en dan recht.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat gaat meestal wel zo, maar ik bedoel dan je armen, die moeten 1 rechte horizontale lijn zijn als je recht naar beneden hangt zegmaar
Vind 't bij de heren ook wel moeilijker om te beoordelen hoor. Heb de vrouwentoestellen zelf geturnd dus daar weet ik de schoonheidsregeltjes wat beter van dan bij de mannen waar ik niet bekend ben met de toestellen
En natuurlijk niet vergeten de slinger te compenseren via je centrifugale kracht.
Precies, zorg dat de balkjes van je leertjes wel óver de ringen hangen, anders kost dat je te veel kracht in de polsen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, met je armen opzij enzo, en dan recht.
En natuurlijk niet vergeten de slinger te compenseren via je centrifugale kracht.Fuck the EBU.![]()
Moedig je landgenoot even aan joh.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:48 schreef Moira. het volgende:
Roep ff als Hansgod weer is, heb 'm nu weer op de Belgen staan.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bartgod is toch pas 6e op vloer straksquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moedig je landgenoot even aan joh.
Fuck the EBU.![]()
Maar goed, Verniaiev goud, Uchimura zilver en Whitlock brons dus.
Bartje staat nu 16e. Met een beetje mazzel maakt hij daar toch nog een hogere plaats van.Fuck the EBU.![]()
Precies, dat ook natuurlijk...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies, zorg dat de balkjes van je leertjes wel óver de ringen hangen, anders kost dat je te veel kracht in de polsen.
beetje hetzelfde idee als met die liggers...?...Reality is for people who can't imagine anything better.
Daar heb je ook balkjes op de leertjes ja, ook met als reden om de centrifugale krachten te neutraliserenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, dat ook natuurlijk...
beetje hetzelfde idee als met die liggers...?...
Leertjes zijn trouwens wel anders voor ringen en rekstok, de ene heeft 2 vingergaten en de ander 3. En de leertjes voor vrouwen (ook met balkjes voor het neutraliseren van de centrifugale krachten) zijn ook weer anders, ook met 2 vingergaten
Fuck the EBU.![]()
De Belgen zeggen dat het een Zwitser is die de regie doet, omdat dat gebeurt door de internationale turnbond (FIG) die in Zwitserland zit.
Ze waren zich aan het verbazen waarom ze nou wéér die Zwitsers lieten zien
Fuck the EBU.![]()
Zo we zijn er weer. Nu tot he einde.
Nog 2 onderdelen toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Yepquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo we zijn er weer. Nu tot he einde.
Nog 2 onderdelen toch?
Fuck the EBU.![]()
Hopelijk Verniaait ie het.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nogmaals, Van Assche is echt een prima gast. Je hoeft er geen antwoorden uit te trekken wat op zich al vrij uitzonderlijk is en hij legt rustig en duidelijk uit hoe het allemaal zit.![]()
Grappig dat je dan wel commentaar op Joost Reijns hebtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:55 schreef wimderon het volgende:
Nogmaals, Van Assche is echt een prima gast. Je hoeft er geen antwoorden uit te trekken wat op zich al vrij uitzonderlijk is en hij legt rustig en duidelijk uit hoe het allemaal zit.
Wie de fuck is van Assche en wat heeft hij met turnen te maken?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:55 schreef wimderon het volgende:
Nogmaals, Van Assche is echt een prima gast. Je hoeft er geen antwoorden uit te trekken wat op zich al vrij uitzonderlijk is en hij legt rustig en duidelijk uit hoe het allemaal zit.Fuck the EBU.![]()
Mooi een foutje
Anthony van Assche ken je toch wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie de fuck is van Assche en wat heeft hij met turnen te maken?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik luister inmiddels al enige jaren naar Hans. Ik heb nog steeds geen flauw idee waar hij het over heeft![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie de fuck is van Assche en wat heeft hij met turnen te maken?![]()
![]()
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anthony van Assche ken je toch wel?Fuck the EBU.![]()
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Was notabene de reserve voor het landenteamquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:58 schreef Moira. het volgende:
Blijkt maar weer hoe weinig ik in het mannenturnen zit
Fuck the EBU.![]()
Oh echt... ik zei maar wat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar heb je ook balkjes op de leertjes ja, ook met als reden om de centrifugale krachten te neutraliseren
Leertjes zijn trouwens wel anders voor ringen en rekstok, de ene heeft 2 vingergaten en de ander 3. En de leertjes voor vrouwen (ook met balkjes voor het neutraliseren van de centrifugale krachten) zijn ook weer anders, ook met 2 vingergaten
![]()
maar goed, niet wetende wat die leertjes met vingergaten zijn begon ik te googlen en kom dit tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ik toch heel andere ideeën bij.
Oke. Rip godenteam.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dit valt me wel tegenquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Whitlock in ieder geval kansloos voor het goud.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Witlof[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die deed daar een Brettschneidertje.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ze staat niet en wij staan ook niet.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh echt... ik zei maar wat.![]()
maar goed, niet wetende wat die leertjes met vingergaten zijn begon ik te googlen en kom dit tegenHaha, dat zijn beschermleertjes, is meer om blaren te voorkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg ik toch heel andere ideeën bij.
Voor grip heb je deze:
Fuck the EBU.![]()
Ik ben dus niet de enige, gelukkig.quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
Mart had hier vast Wislok van gemaakt.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hans is niet zo goed met namen. Nguyen spreekt hij op zijn Duits uit (is wel een Duitser, maar zijn naam niet).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige, gelukkig.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dit plaatje maakt het niet direct beter, ook hier krijg ik een heel ander beeld bij.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, dat zijn beschermleertjes, is meer om blaren te voorkomen.
Voor grip heb je deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zit constant te euh-en en heeft feitelijke onjuistheden zitten vertellen. Verder zegt hij weinig tot niets waarvan ik nou zeg dat het enorm interessant is. 10x liever Kenkhuis wat zwemmen betreft.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grappig dat je dan wel commentaar op Joost Reijns hebt![]()
Kenkhuis is ook nog beter. Maar Joost doet het gewoon prima. Anthony kun je net zo goed op foutjes betrappen. Het is maar net waar je op wil letten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zit constant te euh-en en heeft feitelijke onjuistheden zitten vertellen. Verder zegt hij weinig tot niets waarvan ik nou zeg dat het enorm interessant is. 10x liever Kenkhuis wat zwemmen betreft.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:
Ik zei eerder ergens al dat ik er gewoon wat turners uitpik die me zijn gaan interesseren in de loop der jaren. Rijken bijv. ken ik ook totaal niet, en die zit gewoon in het huidige team
Alleen Zonderland, Deurloo, Wammes en van Gelder. Maar heb het idee dat die namen er ook al wat langer in zitten dan Rijken en van Assche?
Zit gewoon niet in het mannenturnenMaar mensen als Uchimuragod zijn zelfs als je into vrouwenturnen bent niet te missen.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit plaatje maakt het niet direct beter, ook hier krijg ik een heel ander beeld bij.
Fuck the EBU.![]()
Ik ben nauwelijks een turnvolger buiten de grote toernooien om. Maar de naam Van Assche hoor ik toch vaak genoeg voorbijkomen in sportjournaals etc.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zei eerder ergens al dat ik er gewoon wat turners uitpik die me zijn gaan interesseren in de loop der jaren. Rijken bijv. ken ik ook totaal niet, en die zit gewoon in het huidige team
Alleen Zonderland, Deurloo, Wammes en van Gelder. Maar heb het idee dat die namen er ook al wat langer in zitten dan Rijken en van Assche?
Zit gewoon niet in het mannenturnenMaar mensen als Uchimuragod zijn zelfs als je into vrouwenturnen bent niet te missen.
Ik hopelijk 0.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Punten toegewezen aan Uchimura in het Godenteamspel100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
We kunnen Nattekat even roepen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig zet Moira geen topicpointer dat Uchimura vanavond gaat winnen❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dat verklaart dan misschien, ik kijk letterlijk nooit sportjournaalsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben nauwelijks een turnvolger buiten de grote toernooien om. Maar de naam Van Assche hoor ik toch vaak genoeg voorbijkomen in sportjournaals etc.Ik volg alleen wedstrijden waar replays van terug te vinden zijn (zoals WK's), en dan 9 van de 10 keer ook alleen de vrouwenwedstrijden. Maar bij de toestelfinales zitten man en vrouw dan door elkaar, dus dan pik ik wel eens wat heren mee
Fuck the EBU.![]()
Hij durft tenminste zijn mening te geven. Dat durven de meeste analisten niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zit constant te euh-en en heeft feitelijke onjuistheden zitten vertellen. Verder zegt hij weinig tot niets waarvan ik nou zeg dat het enorm interessant is. 10x liever Kenkhuis wat zwemmen betreft.
Overigens vind ik Kenkhuis wel een stuk beter ja.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Morgen moet Thorsdottir tegen een makkelijke Amerikaansequote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig zet Moira geen topicpointer dat Uchimura vanavond gaat winnen
Hoe heet ze ook alweer, Biles ofzo?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind Joost echt niks tot nu toe, ieder z'n eigen mening natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kenkhuis is ook nog beter. Maar Joost doet het gewoon prima. Anthony kun je net zo goed op foutjes betrappen. Het is maar net waar je op wil letten.![]()
Polling moest vanmiddag ook tegen makkelijke Japansequote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen moet Thorsdottir tegen een makkelijke Amerikaanse
Hoe heet ze ook alweer, Biles ofzo?Bedankt he Nattekrant.
Die ken ik niet, dat mag geen problemen opleveren!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heet ze ook alweer, Biles ofzo?![]()
Ja het is weer leuk geweest, Moira en Nattekat zijn genoeg gepest.What can change the nature of a man?![]()
Niet helemaal een eerlijke vergelijking maar goedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heet ze ook alweer, Biles ofzo?![]()
![]()
Ieder zijn mening ja, maar dan moet je het niet als een feitelijk gegeven brengen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind Joost echt niks tot nu toe, ieder z'n eigen mening natuurlijk.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Alweer?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
Ja het is weer leuk geweest, Moira en Nattekat zijn genoeg gepest.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
Ja het is weer leuk geweest, Moira en Nattekat zijn genoeg gepest.
Fuck the EBU.![]()
Die match gaf ik 50/50quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Polling moest vanmiddag ook tegen makkelijke JapanseBedankt he Nattekrant.
Je had wel flink kunnen verdienen op verlies van Rick
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hashimoto toch? Had inderdaad simpel moeten zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Polling moest vanmiddag ook tegen makkelijke JapanseBedankt he Nattekrant.
Met Moira is het meer een beetje dollen, plus verbazing over iets wat ik niet verwacht had. Nattekat werd al voor de faal erop aangesproken, maar deed er niets mee. En zelfs erna nog niet aangeven dat hij/zij fout zat. Tsja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
Ja het is weer leuk geweest, Moira en Nattekat zijn genoeg gepest.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Deze oefening was erg goed[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij. Anders was het NattePoes.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met Moira is het meer een beetje dollen, plus verbazing over iets wat ik niet verwacht had. Nattekat werd al voor de faal erop aangesproken, maar deed er niets mee. En zelfs erna nog niet aangeven dat hij/zij fout zat. Tsja.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
En dat terwijl ik ieder topic weer herhaal dat ik 99% van mijn turnkennis van dit niveau ook maar van HvZ-baas hebquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met Moira is het meer een beetje dollen, plus verbazing over iets wat ik niet verwacht had.
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: