jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:16 schreef Aguero het volgende:
Mag je eigenlijk je oefening op het laatst nog veranderen?
Als Uchimura nu bijvoorbeeld nog een hogere D-score zou willen doen.
Volgens mij wel, tenminste enkele Nederlandse turn(st)ers hebben dat al gedaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:16 schreef Aguero het volgende:
Mag je eigenlijk je oefening op het laatst nog veranderen?
Als Uchimura nu bijvoorbeeld nog een hogere D-score zou willen doen.
Ik schaam me wel een klein beetje hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua gezicht ken ik hem ook niet of nauwelijks. Maar qua naam wel. Maar goed echt boeiend is het ook weer niet.
HEY! Ze zijn 7e geworden hoor, dat is volgens Sanne gewoon wereldtopquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik schaam me wel een klein beetje hoor
Maar let's be honest, Nederlands turnen stelt sowieso nooit veel voor op wereld/olympisch niveauen da's vrijwel alles wat ik volg (naast de Amerikaanse kampioenschappen)
Wat een saaie kutstem inderdaad. Wie is dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:17 schreef Redefine het volgende:
Ze hebben bij dit overzicht wel de NOS medewerker met de meest inspirerende stem gekozen he
Jazeker! Maar de afgelopen WK- en olympische prestaties van de dames (en die van Epke natuurlijk) zijn voor Nederlandse maatstaven ook ongekendquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HEY! Ze zijn 7e geworden hoor, dat is volgens Sanne gewoon wereldtop
Ik heb werkelijk geen idee. Die krijg het volgens mij nog voor elkaar om zegen gouden medailles op één dag te laten klinken alsof elke sporter ter plekke dood neer vielquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een saaie kutstem inderdaad. Wie is dat?
Daar stelt onze vriend Yuri dan weer niks bij voor qua zuipcapaciteitquote:
'grond'quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind het toch altijd raar klinken om een vloer een toestel te noemen.
Je neemt het niet zo mee onder je arm nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind het toch altijd raar klinken om een vloer een toestel te noemen.
De laatste 16 jaren (deze eeuw dus) gaat het toch altijd wel goed, met wat mindere periodes? Begon al met Renske Endel in 2001.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jazeker! Maar de afgelopen WK- en olympische prestaties van de dames (en die van Epke natuurlijk) zijn voor Nederlandse maatstaven ook ongekendDie van Bart hier in een meerkampfinale ook trouwens
Is dus het afgelopen jaar voor het eerst pas weer dat ik ook het Nederlands turnen wat meer volg
Vroegah met Verona vd Leur en Suzanne Harmes ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |