Wat je er verder persoonlijk van vindt is aan jou maar het is simpelweg niet verboden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies. Buiten het huldigen heeft een sporter daar niets te zoeken.
Daar heb je de rest van je leven spijt van idd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:47 schreef beantherio het volgende:
Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of Van Gelder geen alcoholist is. Waarom zou je als topsporter, tijdens het ultieme evenement dat de Olympische spelen is, van alle miljoenen manieren die er bestaan om tot rust te komen juist kiezen voor een nacht gaan zuipen? Dan is er toch iets helemaal mis met je.
Daar hebben de ouders van sommige fokkers hier ook last van.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar heb je de rest van je leven spijt van idd.
Die hebben toch al gezegd dat ze het niet terug kunnen draaien omdat er al iemand anders is aangewezen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:58 schreef Pino112 het volgende:
Als de rechter hem vrijdag gelijkgeeft is het nog niet klaar toch?
Dan zal de internationale turnbond ook nog akkoord gaan lijkt me?
dan kan hij naar Rio en daar is een "tijdelijk" kantoor van het CASquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:58 schreef Pino112 het volgende:
Hij is uitgeschreven...finale is dus sowieso uitgesloten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:58 schreef Pino112 het volgende:
ow maar kan hij daar dan niet beter rechtstreeks naar toe?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:59 schreef StaceySinger het volgende:
dan kan hij naar Rio en daar is een "tijdelijk" kantoor van het CAS
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:58 schreef Greys het volgende:
Hij "beraadt zich op stappen" om alsnog aan de finale deel te nemen. Net als hij de vorige keer een protest aan zou dienen dat nooit ingediend is uiteindelijk.
Gaat niks van komen. Wat ik je brom. Hij is stiekem al lang blij dat ie niet meer hoeft. En waarom doet hij niet in een officieel statement zijn kant van het verhaal maar aan een kerel langs de snelweg inclusief foto?
Wat heeft dat kort geding dan voor zinquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hebben toch al gezegd dat ze het niet terug kunnen draaien omdat er al iemand anders is aangewezen?
Geen idee, eerherstel?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heeft dat kort geding dan voor zin
Mits ze in het gelijk gesteld worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is uitgeschreven...finale is dus sowieso uitgesloten.
Dit is gewoon een ordinaire centenkwestie waarbij #TeamVanGelder probeert er een paar euro's uit te slaan.
Die is sinds gesprek niet meer in beeld geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:02 schreef clavier het volgende:
Hopelijk slaat Yuri Maurits op zijn bek. Dat zou wel lachen zijn.
Ook wel tekenend trouwens.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is sinds gesprek niet meer in beeld geweest.
Ik denk niet dat dat hem gaat worden. Dat deze meneer een problematische relatie met genotsmiddelen had/heeft is over 10 jaar het enige wat ik nog kan oplepelen als ik de naam 'Yuri van Gelder' hoor.quote:
Een inschrijfbewijs. En als hij niet mee kan doen wordt het een precedent voor monies en veel ook. Deze jongen is namelijk zojuist werkloos geworden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En als hij in z'n recht staat heeft hij groot gelijk niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is uitgeschreven...finale is dus sowieso uitgesloten.
Dit is gewoon een ordinaire centenkwestie waarbij #TeamVanGelder probeert er een paar euro's uit te slaan.
Daar zullen ze het wel op spelen om proberen een schadevergoeding af te dwingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mits ze in het gelijk gesteld worden.
Maar als ik die advocaat zo eens hoor heeft de NOC verder helemaal niks op papier... Dus het zal wel een lastige worden voor het NOC.
Ah, op die manier. Jaa, is een beetje lastig te zeggen als je (zoals ik) de regels van NSF en de Olypmische Spelen zelf niet kent..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:22 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik stel dus dat die redenen mogelijk weleens voortvloeien uit oneigenlijke voorwaarden. Ze hadden hem ook simpelweg kunnen laten vallen, maar kennelijk past dat niet binnen de regelgeving van het NOC. Een soort #TeamVogelvrij. Het is frappant dat uitgerekend op advies van een trainer de inschrijving van een sporter ontnomen wordt. Een inschrijving die hij wegens _eigen talent_ heeft weten te bemachtigen. Oke, dat houdt geen rekening met sponsorgeld dat in het voorafgaande traject benodigd is. Maar ook dat hadden ze simpelweg stop kunnen zetten toen het vertrouwen kwijt raakte. Een trainer die aanstuurt op uitsluiting lijkt sterk op politieke invloeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De advocaat van Van Gelder weet natuurlijk niet wat het NOC intern op papier heeft, alleen wat ze Van Gelder hebben meegedeeld/meegegeven.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mits ze in het gelijk gesteld worden.
Maar als ik die advocaat zo eens hoor heeft de NOC verder helemaal niks op papier... Dus het zal wel een lastige worden voor het NOC.
Als een overtreding zo letterlijk in een wetboek zou moeten staan dan zou geen crimineel ooit meer veroordeeld worden. En een rechter weet dat als geen ander: die zal dat NOC*NSF dus ook niet zo aanrekenen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar zullen ze het wel op spelen om proberen een schadevergoeding af te dwingen.
Blijkbaar moet er expliciet op papier staan dat het niet toegestaan is om een stuk in de kraag te zuipen, midden in de nacht een half Olympisch dorp wakker te schreeuwen en je teamtrainingen te skippen omdat je 's ochtends gammel bent.
Voorsorteren voor een schadevergoeding. En ook gewoon 'terugvechten' denk ik..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |