Maar hij heeft geen acnequote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:29 schreef THEFXR het volgende:
wil graag weten welke steroïden hij gebruikt, want die zijn ondecteerbaar en toch erg goed.
Dat kan, maar dan moeten daar procedures voor in gang gezet worden. Zou een mooie bedoeling worden als dat zonder meer mogelijk was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Raar voorbeeld. Je kan dan prima beslag laten leggen op zijn bezittingen. En dat wordt dan getoetst en kan gezien het contract en de inbreuk daarop wel/niet worden toegekend.
Hij was er ook al bij, kennelijk. Zowel bij het avondje uit als het bepalen van de straf.quote:
Terecht. Hij kan deze week niet meer op doping worden gecontroleerd. Dan kun je dus onmogelijk toegang tot de finale krijgen.quote:
Hij heeft wel aan de voorwaarden voldaan om mee te doen. Vraag me af of vrijdag niet te laat is?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terecht. Hij kan deze week niet meer op doping worden gecontroleerd. Dan kun je dus onmogelijk toegang tot de finale krijgen.
Zinloos is nmm wat te kort door de bocht. Als er uit komt dat hij onterecht naar huis is gestuurd is dat natuurlijk al iets.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:36 schreef beantherio het volgende:
Kort geding komende vrijdag
Maar eigenlijk compleet zinloos weten we dus al.
Ik snap dan niet dat ze niet gewoon gelijk erbij vertellen dat het alleen in die week al meermaals was gebeurd, en dat hij trainingen heeft gemist.quote:
En waarom precies zou dat niet meer kunnen dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terecht. Hij kan deze week niet meer op doping worden gecontroleerd.
Dat lijkt me sowieso te laat om nog deel te kunnen nemen aan de finale mocht hij in het gelijk gesteld worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:36 schreef beantherio het volgende:
Dat staat dan ook nergens...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat ze niet gewoon gelijk erbij vertellen dat het alleen in die week al meermaals was gebeurd, en dat hij trainingen heeft gemist.
Dat maakt het hele verhaal toch gelijk al een stuk duidelijker
Vorige evenementen zijn niet de spelen... En hij is een keer eerder op pad gegaan en uren weggeweest maar dat is dan ook het enige. Niet dat hij bezopen was ofzo en of trainingen heeft gemist.quote:Uit gesprekken met betrokkenen in en rond de Nederlandse olympische ploeg blijkt dat het bepaald niet de eerste keer is dat Van Gelder de gedragsregels overtrad. Bij vorige evenementen ging hij meerdere keren tegen de afspraken in op stap en kwam hij te laat terug, en in Rio verliet hij al eerder zonder toestemming het olympisch dorp - hij was uren weg.
Omdat iedereen beschikbaar voor out of competition controles moet zijn. Een week van de radar verdwijnen kan niet zomaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
En waarom precies zou dat niet meer kunnen dan?
Beetje raar idd. Als het echt zo gegaan is. Misschien vonden ze grove schending van de regels genoeg verklaring naar buiten toe (zou het op zich natuurlijk ook moeten zijn) en wilden ze hem die opsomming van fouten publiekelijk besparen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat ze niet gewoon gelijk erbij vertellen dat het alleen in die week al meermaals was gebeurd, en dat hij trainingen heeft gemist.
Dat maakt het hele verhaal toch gelijk al een stuk duidelijker
En waarom precies is ie van de radar verdwenen dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat iedereen beschikbaar voor out of competition controles moet zijn. Een week van de radar verdwijnen kan niet zomaar.
mwa, tenzij hij wil weten of het NOC zich ten onrechte rechten heeft toegeeigend en dat dus voor de toekomst wil uitsluiten....quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:36 schreef beantherio het volgende:
Als hij zijn whereabouts maar goed heeft ingevuld, hoeft dat het probleem niet te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat iedereen beschikbaar voor out of competition controles moet zijn. Een week van de radar verdwijnen kan niet zomaar.
Het lijkt me sterk dat je gedurende de OS zomaar overal heen kan vliegen. Bij de Tour is het bijvoorbeeld ook niet toegestaan om de Tour te verlaten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
En waarom precies is ie van de radar verdwenen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |