Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar goed dat die waarschijnlijk geen fuck geven om jouw mening.
probeer het eens bij je eigen baas zou ik zeggen, gezellig nachtje doorzakken en dan s middags pas komen opdagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar goed dat die waarschijnlijk geen fuck geven om jouw mening.
Op de juridische ontleding van de organisatiestructuur. Het feit dat de KNGU heeft "geadviseerd" om Yuri weg te sturen doet mij blijken dat ze zelf totaal geen bevoegdheid hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
waar baseer jij je op? De turnbond is de reden dat Yuri daar was
En hoe lang was dat ook alweer geleden?quote:
Dan zitten we gewoon op karakter met een houten kop te arbeiden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
probeer het eens bij je eigen baas zou ik zeggen, gezellig nachtje doorzakken en dan s middags pas komen opdagen.
Of zit je nog op VMBO?
aan het demoniseren ?quote:
Klopt. En Yuri dus niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zitten we gewoon op karakter met een houten kop te arbeiden.
Correct, daarom zei ik ook "slappeling"...quote:
misschien wel, maar vergeet je de doping controles niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
En hoe lang was dat ook alweer geleden?
Of denk je echt dat je gewoon (fysiek alleen al) aan de OS kan meedoen als je nog aan de coke zit?
daar is niets mis mee zo blijktquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maare hoe vaak moet ik nou nog uitleggen dat het mij helemaal niet om de persoon gaat maar om de strafmaat?
Die van 2010 die negatief testten, bedoel je?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien wel, maar vergeet je de doping controles niet?
Raar voorbeeld. Je kan dan prima beslag laten leggen op zijn bezittingen. En dat wordt dan getoetst en kan gezien het contract en de inbreuk daarop wel/niet worden toegekend.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op de juridische ontleding van de organisatiestructuur. Het feit dat de KNGU heeft "geadviseerd" om Yuri weg te sturen doet mij blijken dat ze zelf totaal geen bevoegdheid hebben.
Het is een beetje vergelijkbaar met een overeenkomst tussen jou en mij, jij komt die niet na, en ik laat via de bank je rekening blokkeren. Dat vindt totaal geen rechtmatige grondslag.
Staat op ad.nlquote:De internationale turnfederatie heeft besloten dat Yuri Van Gelder niet meer mag deelnemen aan finale.
ik heb geen idee waar jij het over hebt, maar coke verhoogt de prestaties en verdrijft de vermoeidheid en is daarom doping. Dus misschien kan je prima aan OS meedoen met coke verslaving maar je zal dan niet door doping controles komenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die van 2010 die negatief testten, bedoel je?
Gewoon. Je rechten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:24 schreef agter het volgende:
Ik vind het wel een interessante casus.
Stel, je plaatst je. Je bent namelijk gewoon heel goed.
Maar de bond of een bobo heeft een hekel aan je.
Wat zijn je rechten als sporter dan?
En aangezien Yuri daar al jááááren gewoon doorheen komt is suggereren dat hij een junk of een cokeverslaafde is gewoon maar wat roepen zonder feitelijke basis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar jij het over hebt, maar coke verhoogt de prestaties en verdrijft de vermoeidheid en is daarom doping. Dus misschien kan je prima aan OS meedoen met coke verslaving maar je zal dan niet door doping controles komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |