quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:30 schreef Aguero het volgende:
Laszlo.![]()
Dat is trouwens ook de vlinderslag emoticon.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:30 schreef Aguero het volgende:
Laszlo.![]()
Dat is trouwens ook de vlinderslag emoticon.
Die lag volgens mij ook voor, totdat die zo slecht finishte.quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:32 schreef hhh38 het volgende:
Altijd weer die Amerikaanse overacting..
Altijd weer dat Nederlandse gejank om anderen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:32 schreef Redefine het volgende:
Ik type net dat je een baas bent Phelps, ga je je vervolgens als een kamper patser gedragen
Die had moeten winnen ja, bizarre mazzel voor Phelps.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:33 schreef Redefine het volgende:
Die Sakai had overigens wel een hele slechte finish
Als hij met een seconde voorsprong wint, mag je dat doen ja. Maar niet als het zo krap is als deze race.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Altijd weer dat Nederlandse gejank om anderen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Cupping_therapy
Volgens mij heeft Phelps altijd voorgelegen vanaf iets na het eerste keerpunt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die lag volgens mij ook voor, totdat die zo slecht finishte.
#werkenbijdenostwitter:NOS twitterde op woensdag 10-08-2016 om 03:33:01Ledekcy is Sjöström te snel af op 200 vrij https://t.co/BkLCsZqrqE reageer retweet
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cuppingquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Cupping_therapy
Wie bepaalt dat?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als hij met een seconde voorsprong wint, mag je dat doen ja. Maar niet als het zo krap is als deze race.
Effe teruggespoeld. Valt mee. Hij moest marginaal langer strekken met zijn laatste slag, maar in feiten maakten ze allebei een slag waarmee ze vrijwel op de kant aan konden tikken a la Phelps in 08.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:35 schreef Redefine het volgende:
Leuk dat we de finish nog een keer te zien krijgen. Was ook absoluut niet close of zo. En ik wil nog even zien of het inderdaad zo'n slechte finish was van Sakai als ik dacht.
Dat mag, als je dat bedoelt?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:36 schreef Kriebelhoest het volgende:
Leek alsof Sakai op het eind zo'n 3 - 4 slagen niet bovenkwam met zijn hoofd om adem te halen.
Ik bepaal of ik iemand een kamper reactie vind geven.quote:
Aha. Sowieso is Phelps altijd al een hele goede finisher geweest natuurlijk. En niet alleen toen met Cavic. Zowat elke race.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effe teruggespoeld. Valt mee. Hij moest marginaal langer strekken met zijn laatste slag, maar in feiten maakten ze allebei een slag waarmee ze vrijwel op de kant aan konden tikken a la Phelps in 08.
Was wel net het verschil tussen goud en zilver denk ik ja.
Iddquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Altijd weer dat Nederlandse gejank om anderen.
Dat was de eerste dagen nog niet zo erg. Maar gisteren en vandaag lijkt het wel door de NOS stagiair in elkaar gedraaidquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:37 schreef heywoodu het volgende:
Weer dat beginnen met twee op papier hele gave finales trouwens, welke debiel heeft dat schema in elkaar gedraaid zeg.
In het water waren ze ook gewoon tof. Ambrosius vond ze allebei niet spannend, maar de rest heeft genotenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:37 schreef heywoodu het volgende:
Weer dat beginnen met twee op papier hele gave finales trouwens, welke debiel heeft dat schema in elkaar gedraaid zeg.
Leuk, maar niet hierquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het water waren ze ook gewoon tof. Ambrosius vond ze allebei niet spannend, maar de rest heeft genoten
In de jaren negentig was het vooral lachen met lollerchinezen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dacht dat dit nummer trouwens altijd gedomineerd werd door Chinezen, dus die zullen er wel weer een topshow van maken deze semi
Echt hè, nu heb ik één van de twee gemistquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:37 schreef heywoodu het volgende:
Die heeft ook nog ooit bij MVV gebald en getennist, multitalentjequote:
Grueter zijn episch was eigenlijk best wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het water waren ze ook gewoon tof. Ambrosius vond ze allebei niet spannend, maar de rest heeft genoten
Leuk dat je ook om 3.38u aan Ambrosius denkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar geen cuppingsessie / meldonium dus dan houdt het op.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:39 schreef Aguero het volgende:
Sakai was op die laatste vijftig meer dan een seconde sneller dan Phelps.
Die heb jij binnenkort ook?quote:
Ik heb 2 zure reacties over de afgelopen 2 zwemfinales gezien. Ik constateer dus slechts.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk dat je ook om 3.38u aan Ambrosius denkt.
Zal wel weer een Aziatische uitvoering zijn die hier niet te krijgen is.quote:
Er is een ander bedrag wat meer fantastisch is.quote:
Dan laat je pino toch even naar Azië uitvliegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal wel weer een Aziatische uitvoering zijn die hier niet te krijgen is.
Las net dat speedo normaal al 500 euro kost dus zodoende kwam ik niet op 450 euro uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is een ander bedrag wat meer fantastisch is.
Hoe moet ik dit lezen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:41 schreef heywoodu het volgende:
Phelps nu gedeeld eerste in het rijtje meeste individuele olympische titels ooit
Dan zie je door de brillen het bos niet meer.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo te horen hier hangt het hele huis vol zometeen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:41 schreef heywoodu het volgende:
Phelps nu gedeeld eerste in het rijtje meeste individuele olympische titels ooit
Met?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:41 schreef heywoodu het volgende:
OS / [Zwemmen] #14quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 2 zure reacties over de afgelopen 2 zwemfinales gezien. Ik constateer dus slechts.
Uiteraard. Die gaat hier winnenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:44 schreef Nattekat het volgende:
Mexicanobakker is toch fan van die Spaanse?
Net als Tera van Beilen, Chantal van Landeghem en Aschwin Wildeboerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:44 schreef Redefine het volgende:
Al die Nederlanders die worden opgekocht door het buitenland.
Leonidas was de allereerste pakhaas.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leonidas.
Phelps kan ruim 2000 jaar oud record breken
Succes ermee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard. Die gaat hier winnen
Cameron Vanendburgh.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Tera van Beilen, Chantal van Landeghem en Aschwin Wildeboer
Met één OS deelname?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leonidas.
Ik moest dit drie keer lezen maar hier klopt iets nietquote:
http://www.bbc.com/sport/olympics/37009383quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leonidas.
Afrikanen tellen niet mee in dit klassementquote:
Ik heb een vermoeden dat dat er onder meer van afhangt of de medailles uit 1906 meegeteld worden (meestal niet) en of de architectuur/kunst/literatuur/etc-medailles van voor WW2 meegeteld worden (door sporthistorici doorgaans wel, maar door anderen weer niet).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:46 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/sport/olympics/37009383
Hij heeft ook meer als 171 landen volgens BBC nu, al zegt wikipedia dat dat niet helemaal klopt.
Komt door twee dingen. Er zitten typo's in en mijn opmerking over gekochte Nederlanders was niet letterlijk bedoeld m.b.t. Nederlanders, maar Nederlandse namen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moest dit drie keer lezen maar hier klopt iets niet
Mijn post was dan ook puur gericht op Nederlandse namen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afrikanen tellen niet mee in dit klassement
Ja die typo vooral he.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt door twee dingen. Er zitten typo's in en mijn opmerking over gekochte Nederlanders was niet letterlijk bedoeld m.b.t. Nederlanders, maar Nederlandse namen.
Laptop?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Belmonte niet naar de finale gaat ga ik gooien
Ja, maar die hebben Afrikanen natuurlijk nogal vaak.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn post was dan ook puur gericht op Nederlandse namen.
Zat net even te kijken, maar wikipedia telt de landen als oost en west duitsland nog apart. Zelfde geldt voor Rusland en USSR, etc.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat dat er onder meer van afhangt of de medailles uit 1906 meegeteld worden (meestal niet) en of de architectuur/kunst/literatuur/etc-medailles van voor WW2 meegeteld worden (door sporthistorici doorgaans wel, maar door anderen weer niet).
Ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Atanu Das, familie van Leonidas?
[ afbeelding ]
Het is je weer bespaard.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Belmonte niet naar de finale gaat ga ik gooien
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Atanu Das, familie van Leonidas?
[ afbeelding ]
Heb je ook dat gifje van Kim?quote:
Winnen van baan 1quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:51 schreef Redefine het volgende:
Adams doet gewoon even een Adriantje, gaat morgen winnen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit het is is dit het en we zullen het wel zien
ohoohoo even rustig ademhalen
En zo is het.quote:
Als ik het AD was, zou ik het pagina 18 zwart omrand zettenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Leonidas deed dat naakt dus dat is lastig te vergelijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leonidas.
Kan zo op een tegeltje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
En niet in het water... En zonder Engels te spreken...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar Leonidas deed dat naakt dus dat is lastig te vergelijken.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook dat gifje van Kim?
Sun won goud maar okequote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:54 schreef Nober het volgende:
Chinese mannen zwemmen niet of lijkt dat maar zo?
Ik kan mij heel goed voorstellen dat Nober dat uit zijn systeem heeft verwijdert.quote:
Daan Spijkers, beachvolleyballer die analyse deed bij Van Gestel/Van der Vlist en nu mocht blijven zitten ipv naar huis te gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:54 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die andere gast die er bij zit?
Beachvolleyball analist.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:54 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die andere gast die er bij zit?
dquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij heel goed voorstellen dat Nober dat uit zijn systeem heeft verwijdert.
Fappenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:55 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan JUICHEN voor Zsuzsanna straks.
Dank.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daan Spijkers, beachvolleyballer die analyse deed bij Van Gestel/Van der Vlist en nu mocht blijven zitten ipv naar huis te gaan
Dan zal hij wel een medaille hebben gewonnen, anders was die al weggestuurd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daan Spijkers, beachvolleyballer die analyse deed bij Van Gestel/Van der Vlist en nu mocht blijven zitten ipv naar huis te gaan
Verdommequote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zal hij wel een medaille hebben gewonnen, anders was die al weggestuurd.
Wanneer zou dat moeten zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:55 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan JUICHEN voor Zsuzsanna straks.
Dat zei ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke Phelps finisht gewoon béter.
Hoe zou het met Cavic zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke Phelps finisht gewoon béter.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:59 schreef heywoodu het volgende:
"Al twintig jaar zit hij op deze afstand bij de beste vier."
Sinds je 11e bij de wereldtop horen
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:59 schreef heywoodu het volgende:
Wel de eerste ooit die op 5 spelen op hetzelfde onderdeel in de finale staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:59 schreef heywoodu het volgende:
In het zwemmen*quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel de eerste ooit die op 5 spelen op hetzelfde onderdeel in de finale staat.
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 10-08-2016 om 03:53:33Waarom is vlinderslag of rugcrawl olympisch? Hinkelen en achteruitrennen zijn toch ook niet olympisch? reageer retweet
Ja. Grappig dat ie over hinkelen begint.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Sunfield meltdown over zwemmen op Twitter.
En die wilden het zwemmen zo enorm graag primetime hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:00 schreef Tweek het volgende:
Het is inmiddels al 4-5 uur geleden, maar op NBC zijn de gymnastics blijkbaar nog bezig. Alleen een commercial was blijkbaar al geupdate naar het gewonnen goud.
Die is MAD dat zijn Amerikaanse collega hem naar de kroon steekt met de HAL-LO medaillespiegel tweets.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Sunfield meltdown over zwemmen op Twitter.
Gelukkig hebben wij de NOS.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:00 schreef Tweek het volgende:
Het is inmiddels al 4-5 uur geleden, maar op NBC zijn de gymnastics blijkbaar nog bezig. Alleen een commercial was blijkbaar al geupdate naar het gewonnen goud.
Ja, daar gaat dit topic over toch?quote:
Japanner lag niet echt heel veel slechter, maar Phelps finish gewoon op een betere manier ofzoquote:
Hordenlopen wel, thijs. Net zoals fietsen achter een brommer aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:01 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 10-08-2016 om 03:53:33Waarom is vlinderslag of rugcrawl olympisch? Hinkelen en achteruitrennen zijn toch ook niet olympisch? reageer retweet
Hoewel die aan de ene kant een punt heeft, kunnen we hem ook vragen waarom er ook disciplines binnen, buiten, off-road en op kinderfietsjes zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:01 schreef Pino112 het volgende:
Kruipen Olympisch maken dan wint Yuri.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:01 schreef Pino112 het volgende:
En hinkstapspringen. En verschillende voorwerpen ver weg gooien.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hordenlopen wel, thijs. Net zoals fietsen achter een brommer aan.
Zou fijn zijn, dan heeft ze meer kans om Biles te verslaan. Zeker met de huidige patatjesvorm van team AUSquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:01 schreef wimderon het volgende:
Ledecky kan ook nog wel de 4x100 wissel meepakken eventueel.
Waar hij zegtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, dan heeft ze meer kans om Biles te verslaan. Zeker met de huidige patatjesvorm van team AUS
Eigenlijk is sport maar een rare bezigheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoewel die aan de ene kant een punt heeft, kunnen we hem ook vragen waarom er ook disciplines binnen, buiten, off-road en op kinderfietsjes zijn.
Nee, daar na 4 uur 's nachts nog naar zitten kijken met z'n allen dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eigenlijk is sport maar een rare bezigheid.
Je schrijft Dale Oen verkeerd.quote:
Kan je steeple chase nog aan toevoegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hordenlopen wel, thijs. Net zoals fietsen achter een brommer aan.
Als je erover nadenkt zouden wij daar heel goed in moeten zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:04 schreef Redefine het volgende:
Als je het op een rijtje zet, dan zijn er eigenlijk best veel medailles te verdienen op de fiets.
En er dan met elkaar over gaan praten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, daar na 4 uur 's nachts nog naar zitten kijken met z'n allen dan.
Praat mij er niet vanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je schrijft Dale Oen verkeerd.
Nee. Dat is uitslagtechnisch gezien de 200 wissel. Of de 400 wissel. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:05 schreef Redefine het volgende:
Overigens vind ik zelf de 4x200 meter de meest overbodige race op de Spelen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je schrijft Dale Oen verkeerd.
Het enige wat je kan zeggen is dat het makkelijker is om een shitload aan medailles te halen in een sport die zoveel disciplines heeft op dezelfde afstanden waarin je allemaal goed kan zijn. Zelfde geldt voor schaatsen. Maar goed je kan ook zeggen dat een sprinter zich ook op hordes kan richten daarnaast.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoewel die aan de ene kant een punt heeft, kunnen we hem ook vragen waarom er ook disciplines binnen, buiten, off-road en op kinderfietsjes zijn.
Fietsen op paden binnen stad moet dus Olympisch worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt zouden wij daar heel goed in moeten zijn.
Klinkt wel raarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, daar na 4 uur 's nachts nog naar zitten kijken met z'n allen dan.
Maar niet een 4x200 meter, wat toch wat meer vergelijkbaar is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee. Dat is uitslagtechnisch gezien de 200 wissel. Of de 400 wissel. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Je hebt met atletiek tenslotte ook een 4x400m.
Snelwandelen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:05 schreef Redefine het volgende:
Overigens vind ik zelf de 4x200 meter de meest overbodige race op de Spelen.
Op stadsfietsenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fietsen op paden binnen stad moet dus Olympisch worden.
Twee keer de medley is inderdaad ook wat overdreven. Als we gaan schrappen dan. Want liever laten ze lekker alles Olympisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee. Dat is uitslagtechnisch gezien de 200 wissel. Of de 400 wissel. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Stiekem met de buurman.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:07 schreef Dagoduck het volgende:
Wtf speelt mijn moeder wordfeud op dit tijdstip dan.
Nee dus.quote:
Ik zit dan weer niet te wachten op een 4x400m in het zwemmen. Lekker een estafette van een kwartierquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar niet een 4x200 meter, wat toch wat meer vergelijkbaar is.
Gewoon combiklassementen maken, wel het genot, niet de medailles.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Twee keer de medley is inderdaad ook wat overdreven. Als we gaan schrappen dan. Want liever laten ze lekker alles Olympisch.
Het aantal zwemmedailles dat er te winnen is, is ook vrij bizar. Het is ook de enige sport, waarop zo makkelijk aan zoveel disciplines meegedaan kan worden zonder voor de megatalenten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het enige wat je kan zeggen is dat het makkelijker is om een shitload aan medailles te halen in een sport die zoveel disciplines heeft op dezelfde afstanden waarin je allemaal goed kan zijn. Zelfde geldt voor schaatsen. Maar goed je kan ook zeggen dat een sprinter zich ook op hordes kan richten daarnaast.
De enige sport die afgeschaft moet worden is snelwandelen, want met een slomo camera zie je dat niemand zich aan de voorschriften houdt.
4x10km open water genot.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit dan weer niet te wachten op een 4x400m in het zwemmen. Lekker een estafette van een kwartier
Dat zal vast nóg competitiever zijn dan de 4x200.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit dan weer niet te wachten op een 4x400m in het zwemmen. Lekker een estafette van een kwartier
Is 400 vrij niet een goede kandidaat om af te laten vallen? Hoe vaak wordt dat niet gewonnen door iemand die ook de 200 of 800/1500 heeft gewonnen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We hebben het over zwemmenquote:
4x200 wisselquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal vast nóg competitiever zijn dan de 4x200.
In het donker met lichtquote:
Dat kunnen ze met flippers doen, dan gaat het wat sneller.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Atletiek ook wel. Alleen wat lastiger.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwemmen en turnen zijn wel de enige onderdelen waar je echt 4, 5 medailles per spelen kunt pakken als individuele sporter.
Bedenk me wel dat dat op de winterspelen echt veel meer is
Maar die disciplines zijn eigenlijk niet te combineren voor een individu terwijl een topzwemmer een handje vol medailles op kan halen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de Winterspelen is het bij driekwart van de sporten gewoon goud harken als je echt goed bentquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwemmen en turnen zijn wel de enige onderdelen waar je echt 4, 5 medailles per spelen kunt pakken als individuele sporter.
Biathlon is pas erg, daar doet iedereen bijna overal mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
atletiek is het technisch gezien mogelijk (100, 200, 4x100, ver/4x400) maar heden ten dage wel heel lastig.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Atletiek ook wel. Alleen wat lastiger.
OEBquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Biathlon is pas erg, daar doet iedereen bijna overal mee.
Maar daar kan ik weer geen genoeg van krijgen.
Dat snap ik. Daarom zei ik ook dat hij ook gelijk heeft, maar dat als je erover nadenkt best veel fietsdisciplines zijn die ook best dubieus te noemen zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar die disciplines zijn eigenlijk niet te combineren voor een individu terwijl een topzwemmer een handje vol medailles op kan halen.
Ja en toch valt dat ook wel mee op wat uitzonderingen na. Schoolslag is echt een vak apart bijvoorbeeld. En Peaty heeft dan echt alleen kans op de 100m, op de 200m is hij kansloos.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar die disciplines zijn eigenlijk niet te combineren voor een individu terwijl een topzwemmer een handje vol medailles op kan halen.
Tijdrijden, wegrit, mountainbike en misschien binnen fietsen zou nog wel te combineren zijn. Peter Sagan was top in twee ervan, maar vier keer individueel goud gaat het niet worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Neuhquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de Winterspelen is het bij driekwart van de sporten gewoon goud harken als je echt goed bent
Bij biathlon en langlaufen is het gewoon allemaal hetzelfde, maar dan net anders. Uitgezonderd de langlaufspringt dan. alpine is ook mogelijk als je echt goed bent. En dan is er nog shorttrack en schaatsen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Biathlon is pas erg, daar doet iedereen bijna overal mee.
Maar daar kan ik weer geen genoeg van krijgen.
Dat valt eigenlijk ook wel weer mee, eigenlijk zijn het alleen Phelps en Hosszu nu die zoveel verschillende slagen/afstanden doen/deden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de Winterspelen is het bij driekwart van de sporten gewoon goud harken als je echt goed bent
Dat vindt Columbiafan niet leuk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:13 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, terug naar het zwemmen. Cordes voor goud, Koch valt af.
Belmonte, Franklin, Lochte 4 jaar geleden om er een paar te noemenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:13 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk ook wel weer mee, eigenlijk zijn het alleen Phelps en Hosszu nu die zoveel verschillende slagen/afstanden doen/deden.
Dat zou wel kunnen als je meerdere wegraces had. Bijvoorbeeld een bergparcours, vlakparcours en heuvelparcours.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
Tijdrijden, wegrit, mountainbike en misschien binnen fietsen zou nog wel te combineren zijn. Peter Sagan was top in twee ervan, maar vier keer individueel goud gaat het niet worden.
Maar Franklin won alleen de 100 en 200 rug, op de 100 en 200 vrij was ze alleen goed genoeg voor de finale, medaille zat er niet in.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belmonte, Franklin, Lochte 4 jaar geleden om er een paar te noemen
Belmonte won ook maar 2 zilveren plakken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar Franklin won alleen de 100 en 200 rug, op de 100 en 200 vrij was ze alleen goed genoeg voor de finale, medaille zat er niet in.
Nu zei ik, Belmonte heeft ook geschrapt, Lochte ook, Franklin is op het moment nergens.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belmonte, Franklin, Lochte 4 jaar geleden om er een paar te noemen
Dat eerste heb ik ook hoor, ondanks mijn opmerkingen van net. En ook met je opmerking over de GOAT deel ik je mening.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:14 schreef Aguero het volgende:
Ik heb er verder niet zoveel problemen mee dat er veel zwemonderdelen zijn omdat ik het leuk vind om er naar te kijken maar al dat geblaat over hoe hij beter is dan het gros van de landen of hem meteen uit te roepen tot de GOAT Olympiër vind ik wel vervelend.
Het is natuurlijk wel een prestatie om al sinds de Spelen van (2000) 2004 op zo'n niveau uit te komen en dan ook nog altijd medailles te pakken. Als hij de 200 wissel wint, wint ie die vier keer achter elkaar en dat is nog nooit voorgekomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:14 schreef Aguero het volgende:
Ik heb er verder niet zoveel problemen mee dat er veel zwemonderdelen zijn omdat ik het leuk vind om er naar te kijken maar al dat geblaat over hoe hij beter is dan het gros van de landen of hem meteen uit te roepen tot de GOAT Olympiër vind ik wel vervelend.
Zelfs Phelps en Hosszu doen veel minder dan een paar jaar geleden. Maar als iemand echt bizar goed is (Spitz, Phelps) kan het dus wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:15 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nu zei ik, Belmonte heeft ook geschrapt, Lochte ook, Franklin is op het moment nergens.
Die lijn is het gemiddeldequote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:16 schreef Redefine het volgende:
Vooral de laatste 50 meter van het WR waren dus erg sterk.
Ja, met de splittijden meegenomenquote:
De top moet gewoon erg breed blijven, dan is de kans veel groter dan de alleskunners gaan schrappen, omdat je gewoon echt niet alles kunt zwemmen door de halve finales en finales.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Phelps en Hosszu doen veel minder dan een paar jaar geleden. Maar als iemand echt bizar goed is (Spitz, Phelps) kan het dus wel.
Phelps is ook weer 4 jaar ouder, en er een hele tijd tussenuit geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Phelps en Hosszu doen veel minder dan een paar jaar geleden. Maar als iemand echt bizar goed is (Spitz, Phelps) kan het dus wel.
Die lijn is niet relevant. Het gaat om het verschil bij 150 meter t.o.v. 200 meter.quote:
Precies als je zolang dominant bent op zoveel spelen, dan hoor je gewoon bij de beste van all time.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een prestatie om al sinds de Spelen van (2000) 2004 op zo'n niveau uit te komen en dan ook nog altijd medailles te pakken. Als hij de 200 wissel wint, wint ie die vier keer achter elkaar en dat is nog nooit voorgekomen.
Jinxen is bijgeloof, onzin dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:18 schreef Redefine het volgende:
Leuk trouwens al die jinx topics over NL medailles
Dat klopt. Maar het slaat nergens op die topics.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jinxen is bijgeloof, onzin dus.
Toeval dat elke winnende Nederlandse wielrenner plat gaat dus?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jinxen is bijgeloof, onzin dus.
Doen ze al jaren he, dat is niets nieuws.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toeval dat elke winnende Nederlandse wielrenner plat gaat dus?
Nee, dat komt door sabotage. Hoe of wat weet ik nog niet, maar toeval is het niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het grapje was 1x leuk, maar nu is het irritant jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:18 schreef Redefine het volgende:
Leuk trouwens al die jinx topics over NL medailles
Het is de schuld van de Lotto.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat komt door sabotage. Hoe of wat weet ik nog niet, maar toeval is het niet.
Precies. Alleen als het ook was uitgekomen, had het nog wat gehad.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het grapje was 1x leuk, maar nu is het irritant ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |