quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je schrijft Dale Oen verkeerd.
Het enige wat je kan zeggen is dat het makkelijker is om een shitload aan medailles te halen in een sport die zoveel disciplines heeft op dezelfde afstanden waarin je allemaal goed kan zijn. Zelfde geldt voor schaatsen. Maar goed je kan ook zeggen dat een sprinter zich ook op hordes kan richten daarnaast.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoewel die aan de ene kant een punt heeft, kunnen we hem ook vragen waarom er ook disciplines binnen, buiten, off-road en op kinderfietsjes zijn.
Fietsen op paden binnen stad moet dus Olympisch worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt zouden wij daar heel goed in moeten zijn.
Klinkt wel raarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, daar na 4 uur 's nachts nog naar zitten kijken met z'n allen dan.
Maar niet een 4x200 meter, wat toch wat meer vergelijkbaar is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee. Dat is uitslagtechnisch gezien de 200 wissel. Of de 400 wissel. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Je hebt met atletiek tenslotte ook een 4x400m.
Snelwandelen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:05 schreef Redefine het volgende:
Overigens vind ik zelf de 4x200 meter de meest overbodige race op de Spelen.
Op stadsfietsenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fietsen op paden binnen stad moet dus Olympisch worden.
Twee keer de medley is inderdaad ook wat overdreven. Als we gaan schrappen dan. Want liever laten ze lekker alles Olympisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee. Dat is uitslagtechnisch gezien de 200 wissel. Of de 400 wissel. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Stiekem met de buurman.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:07 schreef Dagoduck het volgende:
Wtf speelt mijn moeder wordfeud op dit tijdstip dan.
Ik zit dan weer niet te wachten op een 4x400m in het zwemmen. Lekker een estafette van een kwartierquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar niet een 4x200 meter, wat toch wat meer vergelijkbaar is.
Gewoon combiklassementen maken, wel het genot, niet de medailles.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Twee keer de medley is inderdaad ook wat overdreven. Als we gaan schrappen dan. Want liever laten ze lekker alles Olympisch.
Het aantal zwemmedailles dat er te winnen is, is ook vrij bizar. Het is ook de enige sport, waarop zo makkelijk aan zoveel disciplines meegedaan kan worden zonder voor de megatalenten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Het enige wat je kan zeggen is dat het makkelijker is om een shitload aan medailles te halen in een sport die zoveel disciplines heeft op dezelfde afstanden waarin je allemaal goed kan zijn. Zelfde geldt voor schaatsen. Maar goed je kan ook zeggen dat een sprinter zich ook op hordes kan richten daarnaast.
De enige sport die afgeschaft moet worden is snelwandelen, want met een slomo camera zie je dat niemand zich aan de voorschriften houdt.
4x10km open water genot.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit dan weer niet te wachten op een 4x400m in het zwemmen. Lekker een estafette van een kwartier
Dat zal vast nóg competitiever zijn dan de 4x200.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit dan weer niet te wachten op een 4x400m in het zwemmen. Lekker een estafette van een kwartier
Is 400 vrij niet een goede kandidaat om af te laten vallen? Hoe vaak wordt dat niet gewonnen door iemand die ook de 200 of 800/1500 heeft gewonnen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We hebben het over zwemmenquote:
4x200 wisselquote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal vast nóg competitiever zijn dan de 4x200.
In het donker met lichtquote:
Dat kunnen ze met flippers doen, dan gaat het wat sneller.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Atletiek ook wel. Alleen wat lastiger.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwemmen en turnen zijn wel de enige onderdelen waar je echt 4, 5 medailles per spelen kunt pakken als individuele sporter.
Bedenk me wel dat dat op de winterspelen echt veel meer is
Maar die disciplines zijn eigenlijk niet te combineren voor een individu terwijl een topzwemmer een handje vol medailles op kan halen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 04:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoewel die aan de ene kant een punt heeft, kunnen we hem ook vragen waarom er ook disciplines binnen, buiten, off-road en op kinderfietsjes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |