Kan zo op een tegeltje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit het is is dit het en we zullen het wel zien
ohoohoo even rustig ademhalen
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit het is is dit het en we zullen het wel zien
ohoohoo even rustig ademhalen
En niet in het water... En zonder Engels te spreken...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar Leonidas deed dat naakt dus dat is lastig te vergelijken.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook dat gifje van Kim?
Sun won goud maar okequote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:54 schreef Nober het volgende:
Chinese mannen zwemmen niet of lijkt dat maar zo?
Ik kan mij heel goed voorstellen dat Nober dat uit zijn systeem heeft verwijdert.quote:
Daan Spijkers, beachvolleyballer die analyse deed bij Van Gestel/Van der Vlist en nu mocht blijven zitten ipv naar huis te gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:54 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die andere gast die er bij zit?
Beachvolleyball analist.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:54 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die andere gast die er bij zit?
dquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij heel goed voorstellen dat Nober dat uit zijn systeem heeft verwijdert.
Fappenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:55 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan JUICHEN voor Zsuzsanna straks.
Dank.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daan Spijkers, beachvolleyballer die analyse deed bij Van Gestel/Van der Vlist en nu mocht blijven zitten ipv naar huis te gaan
Dan zal hij wel een medaille hebben gewonnen, anders was die al weggestuurd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daan Spijkers, beachvolleyballer die analyse deed bij Van Gestel/Van der Vlist en nu mocht blijven zitten ipv naar huis te gaan
Verdommequote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zal hij wel een medaille hebben gewonnen, anders was die al weggestuurd.
Wanneer zou dat moeten zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:55 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan JUICHEN voor Zsuzsanna straks.
Dat zei ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke Phelps finisht gewoon béter.
Hoe zou het met Cavic zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke Phelps finisht gewoon béter.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:59 schreef heywoodu het volgende:
"Al twintig jaar zit hij op deze afstand bij de beste vier."
Sinds je 11e bij de wereldtop horen
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:59 schreef heywoodu het volgende:
Wel de eerste ooit die op 5 spelen op hetzelfde onderdeel in de finale staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:59 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |