quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:57 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOScommunicatie twitterde op maandag 08-08-2016 om 13:50:44We hebben er vragen en klachten over ontvangen.. Waarom herhalen we sommige sporten? We leggen het graag uit: https://t.co/ZVw957qaR7. reageer retweet
Als iets uitgesteld wordt ga toch vooruitdenken? Wat als het afgelast wordt, wat doen we dan.quote:De NOS kreeg de afgelopen dagen veel vragen en opmerkingen van sportkijkers die wilden weten waarom op zondagmiddag sport van zaterdag werd herhaald. Die herhalingen waren nodig omdat het roeien zondag tot twee keer toe vanwege de wind werd uitgesteld en later zelfs definitief afgelast. We moesten dat gat dus opvullen, terwijl er op dat moment weinig ander live sportaanbod was in Rio.
Dus eigenlijk zeggen ze gewoon: Geen Nederlanders dus ook geen interesse.quote:Waar we zaterdag (en zondagavond) op een bepaald moment keuzes moesten maken omdat er Nederlandse sporters tegelijkertijd actief waren, was het zondag tot een uur of vier ’s middags Nederlandse tijd een relatief rustige dag. Er was in dat tijdvak wel wat andere sport, bijvoorbeeld schermen, handboogschieten en beachvolleybal, maar zonder Nederlandse deelname.
Ze hadden gisteren boksen gewoon live kunnen laten zien met commentaar eromheen van Rivka of wie op dat moment in de studio was. Gewoon dat roeien afgelast is en ondanks dat er geen commentator beschikbaar is ze dit de kijker niet willen onthouden. Gewoon een geldig excuus. Betere oplossing dan hele middag herhalingen. Boksen duurde sowieso maar 15 minuten in totaal.quote:Zelfs al hadden we deze sport(en) alsnog rechtstreeks willen laten zien, dan hadden we daar niet meteen een commentator voor beschikbaar. Het boksen konden we niet ineens live doen, omdat we gepland hadden daarvan een samenvatting uit te zenden. Vandaar dat we er voor hebben gekozen om sport te herhalen.
Als het programma pas om 14:00 begint hoor je hier toch niemand over klagen?quote:Het is misschien goed om te weten dat een olympische sportdag in Rio meestal zo rond 14.00 uur Nederlandse tijd begint. Voor die tijd kunnen we dus niets live uitzenden.
Bij eventing wat momenteel live uitgezonden wordt door onze zuiderburen zie ik nu toch een Nederlander.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:28 schreef Poepz0r het volgende:
Dat zei ik tochGeen NL dus geen uitzending. Zo werkt het overal vaak (niet altijd, vaak wel)
Nu kiezen ze voor zeilen, ansich logisch die kerel is verdedigend OS kampioen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij eventing wat momenteel live uitgezonden wordt door onze zuiderburen zie ik nu toch een Nederlander.
Paardrijden is geen sportquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
In plaats van dit gelul in de ruimte zag ik op de Belg toch echt sportende Nederlanders.
Da verhuis je toch lekker naar Belgiëquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
In plaats van dit gelul in de ruimte zag ik op de Belg toch echt sportende Nederlanders.
Sinds wanneer ben jij een echte NOS-defenseur.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Da verhuis je toch lekker naar België
Er wordt inderdaad veel en veel teveel geluld bij de NOS, ze konden makkelijk nog een andere sport laten zien...quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
2 ruggen en onkosten schat ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:48 schreef groenen het volgende:
Wat zou zo'n Elmont of Berkhout nu incasseren voor een uurtje babbelen met Dioontje?
Ga graag tegen de meute inquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een echte NOS-defenseur.
20:00 volleybal NED-VSquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het avondprogramma van de NOS? Hebben ze een schemaatje gegeven?
Martquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:52 schreef Luiten133 het volgende:
Heeft nederland serieus geen baketbalploeg op de olympische spelen?
Dan is de belofte van mart ook weinig waard.
http://nos.nl/rio2016/uitzendschema/quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vollybal word alleen uitgezonden op sport24 tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:55 schreef Joezi het volgende:
volleybal, hockey handbal en zwemmen geweldig avondje NOS
Ja leek zo maar neequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:56 schreef Luiten133 het volgende:
[..]
Vollybal word alleen uitgezonden op sport24 toch
Zolang er geen finales met nederlanders er in zijn lijkt het de regie niet te boeien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zover ik in het schema zie, word er op nederland1 alleen af en toe geschakeld naar het vollybal naast het zeilen, volledig wedstrijd op sport24quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja leek zo maar nee
Rio Live Nederlandse sporters
Met onder meer live zeilen (Dorian van Rijsselberghe) en om 20.00 uur live volleybal (Nederland - VS).
quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Da verhuis je toch lekker naar België
sport 24 heb ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:59 schreef Luiten133 het volgende:
[..]
Zover ik in het schema zie, word er op nederland1 alleen af en toe geschakeld naar het vollybal naast het zeilen, volledig wedstrijd op sport24
Het werd al als een klein wonder gezien dat het Nederlandse basketbalteam (met vrijwel geen budget) zich in 2015 voor het EK wist te plaatsen, Olympische Spelen zijn dus nog heel ver weg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:52 schreef Luiten133 het volgende:
Heeft nederland serieus geen baketbalploeg op de olympische spelen?
Dan is de belofte van mart ook weinig waard.
geen digitaal kastjequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:01 schreef Luiten133 het volgende:
[..]
Geen ziggo of kpn? Kun je politiek24 ontvangen?
Zou om 20:00 beginnen maar tot op dit moment nog niks.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
geen digitaal kastjeMaar heb m online wel
Klopt, zenden alleen teamsporten uit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef Slobeend het volgende:
Geen beeld op Sport24 trouwens. Dat is een enorm faalkanaal aan het worden.
ja woon met 6 appartementen op 1 adres, binnenkort eindelijk eigen aansluitingenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef Luiten133 het volgende:
[..]
Zou om 20:00 beginnen maar tot op dit moment nog niks.
Niet digitaal is zeer ouderwets
Je kunt de stream van politiek24 opzoeken, zelfde kanaal.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:08 schreef Joezi het volgende:
http://nos.nl/rio2016/?stream-id=2120895
hier wel zonder commentaar
Hier het topic voor volleybalquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:09 schreef Luiten133 het volgende:
http://www.npo.nl/live/npo-politiek
Voor de kijkers van vollybal
Ik heb weer beelden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...na een F5 was alles zwart.
Prima tip.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:09 schreef Luiten133 het volgende:
http://www.npo.nl/live/npo-politiek
Voor de kijkers van vollybal
Mooi! Ik ook weer. Al heb ik in de tussentijd BBC streams aangezet met VPN, daar zit commentaar bijquote:
Natuurlijk zijn we hier (waaronder ik zelf ook) we wat te kritisch als je bijvoorbeeld kijkt naar het buitenland. Maar dat komt juist ook door dergelijke reacties van de NOS zelf. Elke keer is het vooral het probleem bij externe factoren leggen, alsof ze er dan zelfs niks aan kunnen doen. Daarnaast geven ze vaak antwoord op de vragen die ze het makkelijkste kunnen wegwuiven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Als iets uitgesteld wordt ga toch vooruitdenken? Wat als het afgelast wordt, wat doen we dan.
En als ze NPO Sport gewoon effectief gebruiken hadden ze dat als noodoplossing door kunnen zetten naar NPO1, maar NPO Sport wordt bijna niks mee gedaan.
[..]
Dus eigenlijk zeggen ze gewoon: Geen Nederlanders dus ook geen interesse.
[..]
Ze hadden gisteren boksen gewoon live kunnen laten zien met commentaar eromheen van Rivka of wie op dat moment in de studio was. Gewoon dat roeien afgelast is en ondanks dat er geen commentator beschikbaar is ze dit de kijker niet willen onthouden. Gewoon een geldig excuus. Betere oplossing dan hele middag herhalingen. Boksen duurde sowieso maar 15 minuten in totaal.
Een nieuwsorganisatie moet inventief en flexibel zijn. Doen ze bij een aanslag of ramp toch ook?
[..]
Als het programma pas om 14:00 begint hoor je hier toch niemand over klagen?
Kortom bovenstaande reactie van NOS is een slap excuus.
Dat vind ik op zich goed te verdedigen keuze. Ze zonden zeilen uit, maar schakelden over naar het volleybal, dan is het logisch dat je daarna het zeilen nog afmaakt. Als je dan eerst een, niet bijster interessante, poulewedstrijd bij het hockey volledig gaat uitzenden is een groot deel van de kijkers inmiddels gaan slapen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
Wacht, gaan we nu zeilen herhalen terwijl het hockey én het boogschieten live bezig is?
Dan is het wel zo redelijk om het gewoon op een stream aan te bieden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich goed te verdedigen keuze. Ze zonden zeilen uit, maar schakelden over naar het volleybal, dan is het logisch dat je daarna het zeilen nog afmaakt. Als je dan eerst een, niet bijster interessante, poulewedstrijd bij het hockey volledig gaat uitzenden is een groot deel van de kijkers inmiddels gaan slapen.
Geen online stream is niet te verdedigen, dat is gewoon faal.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich goed te verdedigen keuze. Ze zonden zeilen uit, maar schakelden over naar het volleybal, dan is het logisch dat je daarna het zeilen nog afmaakt. Als je dan eerst een, niet bijster interessante, poulewedstrijd bij het hockey volledig gaat uitzenden is een groot deel van de kijkers inmiddels gaan slapen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het wel zo redelijk om het gewoon op een stream aan te bieden.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Geen online stream is niet te verdedigen, dat is gewoon faal.
Ik had het dan ook puur over de keuze van npo1.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het wel zo redelijk om het gewoon op een stream aan te bieden.
Als je mag kiezen tussen livesport (populairste sport van de OS) en een herhaling, dan kies je voor de livesport. Zo simpel is het. Of je maakt het beschikbaar op een stream.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik had het dan ook puur over de keuze van npo1.
Zie de reacties op deze tweet.twitter:NOSsport twitterde op maandag 08-08-2016 om 22:11:33Hockey zometeen op NPO 1. Na de reclame. Nederland - Zuid-Korea. Ook hier te zien: https://t.co/QKCL53dtzX #Rio2016 reageer retweet
quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Zie de reacties op deze tweet.twitter:NOSsport twitterde op maandag 08-08-2016 om 22:11:33Hockey zometeen op NPO 1. Na de reclame. Nederland - Zuid-Korea. Ook hier te zien: https://t.co/QKCL53dtzX #Rio2016 reageer retweet
Je gaat niet de eerste helft van een wedstrijd uitzenden om pas terug te komen bij de ontknoping als de meeste kijkers zijn gaan slapen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je mag kiezen tussen livesport (populairste sport van de OS) en een herhaling, dan kies je voor de livesport. Zo simpel is het. Of je maakt het beschikbaar op een stream.
In Nederland is hockey het populairst. En daar is absoluut geen twijfel over mogelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je gaat niet de eerste helft van een wedstrijd uitzenden om pas terug te komen bij de ontknoping als de meeste kijkers zijn gaan slapen.
En die groepswedstrijden in een poule van 6 waar de beste 4 doorgaan gaan natuurlijk niet echt ergens over.
Hoe kom je er trouwens bij dat hockey de populairste sport van de OS zou zijn?
Kun je die stelling onderbouwen met (kijk)cijfers? Bij mij is die twijfel er namelijk wel degelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Nederland is hockey het populairst. En daar is absoluut geen twijfel over mogelijk.
twitter:EdwinvdBergNOS twitterde op maandag 08-08-2016 om 22:30:46@dj_wouter Sportcollega's net gesproken. Is erg complex tussen Rio & Hsum. Is geen excuus hoor en wordt dus hard aan gewerkt. Bij deze! Grt reageer retweet
Precies er is judo, turnen, boogschieten, zwemmen. Maarja door de studiogasten zitten ze er aan vast. En dan dat eeuwige geleuter en reclame, kunnen ze beter andere sporten laten zien. Ipv alles weer over 2 dagen in Rio today afraffelen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:32 schreef Slaro het volgende:
Ik van al die groepswedstrijden van het hockey toch erg mager om telkens uit te zitten, waarom kan je niet gewoon flitsen laten zien als er tussendoor iets gebeurt, en de laatste helft hockey kan je dan gewoon in z'n geheel uitzenden maar die gehele wedstrijd, elke keer, vind ik gewoon te lang.
Had Sjef wel graag live gezien. Zolang duurt zo'n pot helemaal niet. En anders semi-live ergens tussendoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:52 schreef marcodej het volgende:
Precies, tijdens zo'n hockeywedstrijdje kun je prima uitstapjes maken naar beachvolleybaldames, Sjefke, zeilen etc.
(En dan wel zorgen dat je hockey integraal aanbiedt op de stream).
Dat hoeft niet eens. Ze hebben een compleet vrij kanaal met NPO Sport, maar die benutten ze amper.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:56 schreef maan_man het volgende:
Waarom geen gebruik maken van NPO 1 en 2 of 3. In de zomer is de programmering op 2 en 3 toch matig. Kom je ook niet zo in de knoei met studiogasten en de verschillende sporten. .
Nooit geweten, eens kijken of die hier ook beschikbaar is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens. Ze hebben een compleet vrij kanaal met NPO Sport, maar die benutten ze amper.
502 Ziggo, 100 KPNquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:58 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nooit geweten, eens kijken of die hier ook beschikbaar is.
De NOS heeft niet voor het zeggen van welke zenders ze gebruik maken. Andere omroepen zullen het er vermoedelijk niet mee eens zijn als de NOS meerdere kanalen krijgt voro een paar weken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:56 schreef maan_man het volgende:
Waarom geen gebruik maken van NPO 1 en 2 of 3. In de zomer is de programmering op 2 en 3 toch matig. Kom je ook niet zo in de knoei met studiogasten en de verschillende sporten. .
http://hole1988.nl/websites/os2016/quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
heeft iemand nog die site met alle streams in 1 overzicht?
thanksquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://hole1988.nl/websites/os2016/
Openen in chrome die linkquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
heeft iemand nog die site met alle streams in 1 overzicht?
502 zeg je? Dat is toch het POLITIEK kanaal of wat. Kan geen speciaal kanaal van de OS van de NOS ontdekken verder op Horizon..quote:
Jan Slagter was nu al aan het klagen, laat staan als ze NPO 2 en 3 erbij zouden pakken. Maar het blijft gek dat ze het extra digitale net niet volledig benutten. Alleen voor teamsporten, waarbij dat vaak dan tegelijk ook op de NOS is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:01 schreef -0- het volgende:
[..]
De NOS heeft niet voor het zeggen van welke zenders ze gebruik maken. Andere omroepen zullen het er vermoedelijk niet mee eens zijn als de NOS meerdere kanalen krijgt voro een paar weken.
502.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
502 zeg je? Dat is toch het POLITIEK kanaal of wat. Kan geen speciaal kanaal van de OS van de NOS ontdekken verder op Horizon..
Ga maar proberen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
502 zeg je? Dat is toch het POLITIEK kanaal of wat. Kan geen speciaal kanaal van de OS van de NOS ontdekken verder op Horizon..
Ja dat is Politiek 24, maar tot en met de Paralympics wordt het gebruikt als kanaal voor de Spelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
De politici zijn op vakantie:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als ze snel kijkt lijken dat Henk en Ingrid wel. Of vanuit Mart Smeets gedacht: Meneer en mevrouw Van Zetten uit Tiel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De politici zijn op vakantie:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze liever een ruime samenvatting hiervan willen uitzenden i.p.v. alleen het laatste deel willen meepakken. Ze zullen in dit geval ook wel redeneren dat het live is op Politiek 24.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef hhh38 het volgende:
Waarom schakelen ze niet nu live naar Brouwer/Meeuwsen en doen ze de samenvatting van het turnen niet later?
Tsja je kunt moeilijk de klok op de hele wereld gelijk zetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Redefine het volgende:
De timing van Studio Olympic Park vind ik ook wel heel onhandig. Nou is er genoeg op of aan te merken op dat programma. Maar er zitten ook genoeg leuke kanten aan. En ik vind het toch altijd wel leuk om een verzamel programma te zien met daarin reacties van de sporters en actuele items.
Maar nu zie ik het nooit, omdat ik uiteraard andere live sport zit te kijken. Uiteraard is het nu lastig te programmeren, maar toch is het wel zonde.
Daarom is die opmerking ook niet als echte kritiek bedoeld. Meer dat het zonde is, maar er niet veel aan te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja je kunt moeilijk de klok op de hele wereld gelijk zetten.
Kan je doen, heeft alleen de zon geen boodschap aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja je kunt moeilijk de klok op de hele wereld gelijk zetten.
Turnen is nu al oud nieuwsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef hhh38 het volgende:
Waarom schakelen ze niet nu live naar Brouwer/Meeuwsen en doen ze de samenvatting van het turnen niet later?
Ohja, dat laatste was ik even vergeten. Bedenk me nu inderdaad dat die stream die ik aan heb staan al de hele tijd commentaar heeftquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever een ruime samenvatting hiervan willen uitzenden i.p.v. alleen het laatste deel willen meepakken. Ze zullen in dit geval ook wel redeneren dat het live is op Politiek 24.
Helemaal eens, ik heb eigenlijk geen idee welke evenementen allemaal al zijn afgerond tot nu toe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:29 schreef wimderon het volgende:
Ik heb nog bijna geen beelden gezien van gouden medailles die gepakt worden in sporten waar we verder geen beelden van zien. Dat je niet uitgebreid aandacht gaat besteden aan pakweg de schietsport is prima te begrijpen, maar een half minuutje met de laatste poging of de spannende ontknoping kan best. Trek daar 10 minuten per dag voor uit in Studio Rio in plaats van Tom Egbers die de wegwedstrijd van het wielrennen nog eens gaat analyseren met Robin van Galen.
Terwijl dat programma er juist voor bedoeld is. Daar hoort een overzicht in te zitten van de dag. Maar ook dat heb ik niet echt gezien, omdat ik wat anders dan kijk, dus kan daar niet echt over oordelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:29 schreef wimderon het volgende:
Ik heb nog bijna geen beelden gezien van gouden medailles die gepakt worden in sporten waar we verder geen beelden van zien. Dat je niet uitgebreid aandacht gaat besteden aan pakweg de schietsport is prima te begrijpen, maar een half minuutje met de laatste poging of de spannende ontknoping kan best. Trek daar 10 minuten per dag voor uit in Studio Rio in plaats van Tom Egbers die de wegwedstrijd van het wielrennen nog eens gaat analyseren met Robin van Galen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ohja, dat laatste was ik even vergeten. Bedenk me nu inderdaad dat die stream die ik aan heb staan al de hele tijd commentaar heeft
Heb http://www.npo.nl/live/npo-politiek en http://hole1988.nl/websites/os2016/ opstaan + TV.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]Het nadeel van die stream is dan weer dat die een paar seconde achterloopt op de stream van de NOS zonder commentaar
Dat doe ik overdag ook. Maar nu op pc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb http://www.npo.nl/live/npo-politiek en http://hole1988.nl/websites/os2016/ opstaan + TV.
Lijkt me meer iets voor in het ochtendprogramma omdat je dan alle medailles van de voorgaande dag kunt doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:29 schreef wimderon het volgende:
27" 1440P scherm passen mooi 4 streams op en kan TV ook nog goed bekijken dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doe ik overdag ook. Maar nu op pc.
's morgens is deze Spelen eigenlijk juist 's nachts, dus krijg ik dat ook niet meequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Lijkt me meer iets voor in het ochtendprogramma omdat je dan alle medailles van de voorgaande dag kunt doen.
Of ze dat ook daadwerkelijk doen weet ik niet, want 's morgens heb ik geen tijd.
Inderdaad, best een spannende finale maar de NOS had Dione en haar theeclubje op het programma staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:46 schreef marcodej het volgende:
Nu gaan ze de landenwedstrijd turnen verspreid over de nacht herhalen, omdat ze er niet aan toekwamen door Olympic Park.
Dat Dotan liedje? Totaal geen Olympische uitstraling! Net zo'n foute keuze als Blaudzun twee jaar terug. Heel anders dan bijvoorbeeld Handsome Poets dat gewoon een liedje was dat de sportsfeer ademde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 05:05 schreef Aguero het volgende:
Wat vinden we van het liedje onder de compilatiefilmpjes aan het eind van de uitzending?
Snoepreisjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:16 schreef Falco het volgende:
Wat is nou de toegevoegde waarde van Gert in Rio?
Dankzij die reclame hebben wij zoveel kwaliteitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:23 schreef Redefine het volgende:
Alweer twee keer reclame zowat achter elkaar. Leuk man
De rechten voor tv of stream verschillen nog al las ik. Iets op tv uitzenden is veel duurder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:31 schreef franklop het volgende:
Wat is het nut van NPO sports als je nu zowel op NPO 1 als daar hetzelfde uitzend? En ook niet voor het eerst..
beachvolleybal hebben ze daar ook al uitgezonden, pakken ze dat toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
De rechten voor tv of stream verschillen nog al las ik. Iets op tv uitzenden is veel duurder.
herhalen kost ook geld, ook wel minder natuurlijk. Ze moeten zich gewoon aan het budget houden denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
beachvolleybal hebben ze daar ook al uitgezonden, pakken ze dat toch?
Sowieso opvallend dat ze de series zwemmen helemaal niet lijken te doen (behalve op de stream)
Zwemmen was prima geschikt om op het 2e kanaal te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
beachvolleybal hebben ze daar ook al uitgezonden, pakken ze dat toch?
Sowieso opvallend dat ze de series zwemmen helemaal niet lijken te doen (behalve op de stream)
het werd vooraf als kanaal voor teamsport aangekondigd, maar weinig nut als je op hoofdkanaal hetzelfde uitzend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zwemmen was prima geschikt om op het 2e kanaal te doen.
De denkwijze van NOS achter het 2e kanaal is me volledig onduidelijk, het lijkt op een totaal gebrek aan visie.
Gaat om centjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zwemmen was prima geschikt om op het 2e kanaal te doen.
De denkwijze van NOS achter het 2e kanaal is me volledig onduidelijk, het lijkt op een totaal gebrek aan visie.
Volgende OS is misschien geen eens te zien op NL tv, wordt steeds duurderquote:
Nou, dat lijkt mij eigenlijk geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgende OS is misschien geen eens te zien op NL tv, wordt steeds duurder
http://www.nu.nl/media/40(...)mpische-spelen-.html
Eurosport gaat dat uitzenden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij eigenlijk geen enkel probleem.
Hoezo wel?quote:
Je denkt dat de commerciële het beter kan? Eredivisie op Talpa, Oranje bij SBS, drama's zijn dat gebleken. Beter wordt het er nooit van, juist nog meer verpulpt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoezo wel?
Ten eerste is de OS een commercieel circus, en commerciële circussen zijn ideaal voor commerciële zenders. Het past niet bij de taak van de uit de algemene middelen gefinancierde Publieke Omroep.
Ten tweede maken ze er een dusdanig amateuristische puinzooi van dat ze ook op basis van prestatie niet meer in aanmerking horen te komen voor het uitzenden van dit evenement.
Ja moet ook wel toch, maar Eurosport is echt om de 5 minutenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of we daar nu geen last van hebben.
Valt tegen denk ik, maar je wil Nederlanders uitzenden tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n hockeywedstrijd zal wel goedkoop zijn dan.
Allang achterhaald: https://over.nos.nl/nieuw(...)ie-olympische-spelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik denk dat de commerciële televisie het inmiddels ook kan. Ik vind SBS de Champions League in principe prima doen, Nederlands Elftal doen ze inmiddels volgens mij ook best goed. Dat studiosfeertje voor, tussen en na de wedstrijd hoeft voor mij niet zo nodig, maar van de gortdroge analyses bij de NOS werd/word je vaak ook niet gelukkig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je denkt dat de commerciële het beter kan? Eredivisie op Talpa, Oranje bij SBS, drama's zijn dat gebleken. Beter wordt het er nooit van, juist nog meer verpulpt.
Geen ijshockeyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Allang achterhaald: https://over.nos.nl/nieuw(...)ie-olympische-spelen
De CL bij RTL was prima, daadwerkelijk voetbal zit sowieso vaak achter de decoder, met wielrennen op Eurosport is niets mis, enzovoort.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je denkt dat de commerciële het beter kan? Eredivisie op Talpa, Oranje bij SBS, drama's zijn dat gebleken. Beter wordt het er nooit van, juist nog meer verpulpt.
RTL heeft de CL toch nooit gehad?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
De CL bij RTL was prima, daadwerkelijk voetbal zit sowieso vaak achter de decoder, met wielrennen op Eurosport is niets mis, enzovoort.
Bij de PO is de rust van een voetbalwedstrijd ook gewoon 14 minuten reclame en één minuutje analyse. Erg veel meerwaarde heeft het niet.
Hmm ja geef ik je wel gelijk in, dat gelul er omheen is overal kut, maar t gaat om de wedstrijd. Wel jammer dat er veel achter paychannels zit nu, die geen eens rendabel zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik denk dat de commerciële televisie het inmiddels ook kan. Ik vind SBS de Champions League in principe prima doen, Nederlands Elftal doen ze inmiddels volgens mij ook best goed. Dat studiosfeertje voor, tussen en na de wedstrijd hoeft voor mij niet zo nodig, maar van de gortdroge analyses bij de NOS werd/word je vaak ook niet gelukkig.
Alleen waarschijnlijk niet meer veel streams zoals nu aangezien Discovery dat exclusief wil houden. Verdwijnt dus denk ik achter Eurosport player waarvoor je moet dokkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Allang achterhaald: https://over.nos.nl/nieuw(...)ie-olympische-spelen
Ben wel benieuwd naar het totale kostenplaatje. Een Nederlandse commerciële stapt er niet in met die prijzen denk ik, bij een fox of eurosport zit dan andersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:13 schreef Monolith het volgende:
De CL bij RTL was prima, daadwerkelijk voetbal zit sowieso vaak achter de decoder, met wielrennen op Eurosport is niets mis, enzovoort.
Bij de PO is de rust van een voetbalwedstrijd ook gewoon 14 minuten reclame en één minuutje analyse. Erg veel meerwaarde heeft het niet.
UEFA heeft CL in zo'n strak formaat geperst dat je daar als zender weinig aan kunt verkloten. Of het nou een publieke of commerciële zender is maakt voor uitzenden daarom niets uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik denk dat de commerciële televisie het inmiddels ook kan. Ik vind SBS de Champions League in principe prima doen, Nederlands Elftal doen ze inmiddels volgens mij ook best goed. Dat studiosfeertje voor, tussen en na de wedstrijd hoeft voor mij niet zo nodig, maar van de gortdroge analyses bij de NOS werd/word je vaak ook niet gelukkig.
Dat zie ik eigenlijk als enige nadeel bij Eurosport.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen waarschijnlijk niet meer veel streams zoals nu aangezien Discovery dat exclusief wil houden. Verdwijnt dus denk ik achter Eurosport player waarvoor je moet dokken
Tevens een gigantische aderlatingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk als enige nadeel bij Eurosport.
Een player die gewoon fatsoenlijk werkt met tig streams wil ik echt wel met alle plezier voor betalen tijdens de Spelen hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk als enige nadeel bij Eurosport.
Dat jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een player die gewoon fatsoenlijk werkt met tig streams wil ik echt wel met alle plezier voor betalen tijdens de Spelen hoor.
Want die van de NOS werkt nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een player die gewoon fatsoenlijk werkt met tig streams wil ik echt wel met alle plezier voor betalen tijdens de Spelen hoor.
Hapert hier steeds, kapt er op de app steeds mee etc (en nee, internet is gewoon prima hier, elke stream werkt altijd), Eurosport Player doet het altijd perfect eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:40 schreef Coelho het volgende:
Ik dacht dat de Spelen altijd voor iedereen te kijken moesten zijn bij wetsbesluit, dus dan kan er niks achter een decoder/player (tenzij 1 open kanaal voldoende is). Bij Eurosport is het wel hopen dat je nog wat sport ziet tussen alle commercials door.
(bron)quote:B. Gedeeltelijke rechtstreekse verslaggeving
Sport
1. Olympische Spelen: zomer- en winterspelen (minimumduur uitzending: 6 uur per dag).
Nog geen problemen gehad eigenlijk. Allen mijn laptop heeft er wat meer moeite meequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hapert hier steeds, kapt er op de app steeds mee etc (en nee, internet is gewoon prima hier, elke stream werkt altijd), Eurosport Player doet het altijd perfect eigenlijk
Judo, turnen en boksenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:11 schreef PippenScottie het volgende:
Pffft. Ik lig op de bank. Wat valt er te zien vanavond?
Heeft Eurosport nu altijd commentaar op de player?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rugby Sevens mannen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:11 schreef PippenScottie het volgende:
Pffft. Ik lig op de bank. Wat valt er te zien vanavond?
Zonde om dat kanaal niet gebruiken dus geef NOS groot gelijk dat ze hockey herhalen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:27 schreef Kansenjongere het volgende:
Wel prettig dat ze het hockey direct nog een keer uitzenden op het sportkanaal, zulke spannende wedstrijden kun je natuurlijk niet vaak genoeg zien.
Verdommequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:59 schreef chufi het volgende:
Missen ze de binnenkomst van de Nederlandse turnmeisjes
Van Zetten heeft verstand van zaken, het talent dat ook te vertalen in begrijpelijke taal, een plezierige stem en af en toe een vleugje humor. Bijna de perfecte sportcommentator. Heb de afgelopen dagen ook veel turnen op Sporza gezien en dat duo-commentaar was zeker ook niet onaardig. Alleen een beetje bitter over een Belgische score.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:11 schreef Windhapper het volgende:
Die enorme interesse in turnen altijd komt volgens mij ook alleen maar door Hans van Zetten.
Ze hebben twee kanalen. (Hihi, ik zei anale)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:05 schreef Ferdii het volgende:
waarom dat fucking turnen laten zien als er ook beach volleybal is?
Omdat turnen de finale is en beachen maar een poulewedstrijd. Dit is nog wel logisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:05 schreef Ferdii het volgende:
beachvolleybal is op NPO Sportquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:05 schreef Ferdii het volgende:
En Nederland een historische prestatie neerzetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:05 schreef Ferdii het volgende:
Toen Yuri van Gelder een historische prestatie neerzette in nachtelijk Rio was de NOS ook in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:19 schreef Blik het volgende:
[..]
En Nederland een historische prestatie neerzet
Ik heb echt het gevoel alsof ze helemaal niets van sporten laten zien waar geen Nederlanders in meedoen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:58 schreef wimderon het volgende:
Ik heb vannacht al eventing, kanoslalom en nog een derde sport die ik zo niet meer terug kan halen waarvan ze even in een paar minuutjes samenvatten wat er gebeurde voor de medailles. Waarom nu ineens wel?
Het viel mij ook al op dat ze nu opeens inderdaad een overzicht van de medaillewinnaars deden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:58 schreef wimderon het volgende:
Ik heb vannacht al eventing, kanoslalom en nog een derde sport die ik zo niet meer terug kan halen waarvan ze even in een paar minuutjes samenvatten wat er gebeurde voor de medailles. Waarom nu ineens wel?
Al vanaf dag 1 doen ze dat. Althans, in ieder geval wel op de site bij sportvideo's te zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op dat ze nu opeens inderdaad een overzicht van de medaillewinnaars deden.
Nee, dat is een gevolg van reclame. Hij zegt dat de NOS niet over de reclames gaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:19 schreef Pino112 het volgende:
- Reclame is er om ook de studio om te bouwen
Ik hoef ook niet bij alle streams commentaar te hebben, maar bij streams met Nederlanders die ook half op TV worden uitgezonden zou het erg fijn zijn. Als Dijkstra en Ducrot er toch al zitten, kunnen ze toch wel de hele wielerwedstrijd van commentaar voorzien? Hetzelfde geldt voor Erik van Dijk. Die zit de hele dag bij de roeibaan. Dan kan hij toch wel continu commentaar geven? Hij wist namelijk best interessante dingen te vertellen over Zimbabwaanse en Litouwse roeiers in de downtime tot een judowedstrijd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:19 schreef Pino112 het volgende:
Paar korte conclusies:
- De bokscommentator van zondag zat bij een eredivisiewedstrijd, daarom was dat niet live.
- Primaire doel zijn de Nederlanders.
- Te weinig commentatoren voor bij alle streams, hij zegt niet dat het technisch niet kan.
- Reclame is er om ook de studio om te bouwen
quote:,,Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.''
Het hebben over een minimum aan kennis en dan gaan raaskallen over roeien dat altijd doorgaatquote:We zijn bij de Winterspelen gewend dat er iets wordt afgelast, maar het roeien, dat zondag wegens harde wind twee keer werd uitgesteld en daarna geschrapt, gaat normaliter altijd door.
Opnieuw een slap verhaaltje maar dat zijn we wel gewend van de NOS.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Pino112 het volgende:
http://www.ad.nl/rio-2016(...)nooit-goed~abb7a30b/
Artikel met Maarten Noter, hoofdredacteur NOS.
De halve middag en nacht zijn ze ook aan het herhalen..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:18 schreef sasquatsch het volgende:
Kijk in de gids. Tussen 18.00 en 19.00 is er Studio Rio met samenvattingen van de dag. Er is bijna nooit live sport op dit tijdstip.
''MAAR DE WERKENDE MENSEN DAN?!?!?!?!?!''quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De halve middag en nacht zijn ze ook aan het herhalen..
quote:Praten, praten
Er wordt veel te veel gepraat, ik wil live sport zien!
,,Het is een onderdeel van onze benadering, wij willen de verhalen erbij vertellen, sport inbedden. Wat wij niet willen, is sport op tv tonen omdat er nu eenmaal wordt gesport.
Het meeste is live te zien op de streams. Verder is op NPO Sport ook veel live. Is een keuze van de NOS.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De halve middag en nacht zijn ze ook aan het herhalen..
Op NPO Sport is bijna niks live dat tegelijkertijd ook niet op NPO1 te zien is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het meeste is live te zien op de streams. Verder is op NPO Sport ook veel live. Is een keuze van de NOS.
Uitreiking op Sporza was ook niet live.. Op de streams was het al eerder..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:26 schreef Redefine het volgende:
Sporza is live bij zwemmen van Kromo en co. NOS is later. Sporza is live bij medaille uitreiking van de tijdrit. NOS is naar de reclame
Die weet volgens mij dingen over Tom Egbers die het daglicht niet mogen zien. Een andere reden waarom hij dagelijks op tv is kan ik anders niet bedenken.quote:
Omdat het een geweldige sport is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:35 schreef alors het volgende:
Waarom praten we over waterpolo? We doen niet mee en een medaillekandidaat komt over een paar minuten in actie.
Ja, waardeloos.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:46 schreef Slobeend het volgende:
Egbers ook al brons met randje van goud
Overdag niet. 's Avonds wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op NPO Sport is bijna niks live dat tegelijkertijd ook niet op NPO1 te zien is.
Geen dank.twitter:NOSsport twitterde op woensdag 10-08-2016 om 19:11:52Tot nu toe 1 gouden, 1 zilveren en 2 bronzen medailles voor #TeamNL. Wij hebben tot nu toe 250.000 volgers. Bedankt!
reageer retweet
Parcival is ook een verliezer. Maakt de proef niet af en dus uitgeschakeld.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
Parsival nu op de Dressuur.. Nee we doen een interview met een verliezer
's Avonds ook maar af en toe.quote:
Op de Belg: 4x200m relayquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:47 schreef byah het volgende:
Alweer die race van Kromoderde keer dit uur volgens mij
Die is zeker afgelopen nacht het Olympisch Dorp uit geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Parcival is ook een verliezer. Maakt de proef niet af en dus uitgeschakeld.
Die hebben ook wat meer geld. Wat niet betekend dat de NOS het een stuk beter zou kunnen doen.quote:
Ik dacht ook al, dat was toch vanmiddag. Maar dat soort versprekingen vind ik dan nog wel logisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
Volleyballsters speelden vanavond volgens Dionne...
Tis toch al een paar uur geleden en daar is het nog 5 uur vroeger
Eerlijk is eerlijk, er is verder eigenlijk bar weinig 'interessants' volgens NOS norm live op dit moment.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Tussen 6 en 7 al herhalingen gezien en nu weer. 1x snap ik maar dit is echt overkill
Er zijn op dit moment weinig hoofdacts om in NOS termen te blijven. Maar nog steeds voldoende live sport natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, er is verder eigenlijk bar weinig 'interessants' volgens NOS norm live op dit moment.
Nee dat is Ducrot. Het ging er meer om dat hij de greppel benoemde alsof die ook verkeerd inhaalde.quote:
Dat hadden ze inderdaad mooi kunnen laten zien vandaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Opzich was de finale van kanovaren slalom een best spectaculaire sport geweest om uit te zenden het afgelopen half uur. Stuk beter dan nog meer herhalingen lijkt me. Gelukkig hadden we Sporza
quote:NOS verdedigt vele gepraat in Rio-uitzendingen
De NOS blijft achter de manier staan waarop het verslag doet van de Olympische Spelen in Rio de Janerio. Dat laat hoofdredacteur Maarten Nooter van NOS Sport vandaag weten in het AD. Er is veel kritiek op het Rio-verslag, omdat er te veel gebabbel zou worden uitgezonden in plaats van live sport. “Het is een onderdeel van onze benadering, wij willen de verhalen erbij vertellen, sport inbedden. Wat wij niet willen, is sport op tv tonen omdat er nu eenmaal wordt gesport“, zegt Nooter.
De NOS is minder geīnteresseerd in buitenlandse sporters. “Als er een Cubaan tegen een Hongaar schermt, is dat voor ons niet relevant. Wij richten ons primair op de Nederlanders en willen de kijker achtergrond meegeven. Dan kijk je anders.”
Het draait hoofdzakelijk om de Nederlanders, aldus Nooter. “Waarom ben je geīnteresseerd in de prestaties van Dorian van Rijsselberghe? Omdat je het gevoel hebt hem een beetje te kennen.”
‘s Avonds laat is er een talkshow over Rio te zien, Studio Olympic Park, terwijl er dan ook nog live sport plaatsvindt. “Wij kiezen bewust voor Studio Olympic Park met Henry Schut en Edith Bosch, omdat we daar de hoofdrolspelers aan tafel kunnen hebben.”
“Vanwege het tijdverschil knelt dat nu soms met livesport, maar we houden daar rekening mee. Het programma begint niet op een vaste tijd.”
Hebben die streams wel commentatoren? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat de NOS niet voor minstens elke sport een commentator kan vinden die bekwaam isquote:
Juist het kijken van live sport van bijvoorbeeld concurrenten zorgt voor achtergrond. Dan weet je hoe anderen in het toernooi zitten. Je hoeft niet alles uit te zenden, maar de prioriteit zou bij sport moeten liggen, niet bij praten met de zoveelste oud-deelnemer.quote:
Geen idee, want ik heb de BBC streams niet, maar ik hoorde ze het zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hebben die streams wel commentatoren? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat de NOS niet voor minstens elke sport een commentator kan vinden die bekwaam is
En het is helemaal te gek voor woorden dat je commentatoren laat overvliegen naar Rio, maar daar niet het commentaar bij de livestream laat doen maar wel het laatste uur bijv.
kutnos![]()
Wij doen gewoon wat we willen, want zo hebben wij dat ooit bedacht. En daar zul je het maar mee moeten doenquote:
Dat kutnummer ken ik wel inmiddels.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:48 schreef chufi het volgende:
En het wilhelmus missen bij de handbaldames....
Het ging meer om het enthousiasme van de meisjes .. Hoe mooi ze er mee bezig zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kutnummer ken ik wel inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |