ik woon bij mama dus al mijn eten is gratisquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was het ja, dankje.
En gratis
Tja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon bij mama dus al mijn eten is gratis
de wat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja goed moment om de holocaust te bespreken of niet
Hij heeft ooit letterlijk gezegd "want dan voelt het alsof je een jong meisje pakt"quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:55 schreef zeer het volgende:
[..]
sterker nog![]()
![]()
niels heeft ze het liefste helemaal kaal!!!!!
Voor jou ja, niet voor je moederquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon bij mama dus al mijn eten is gratis
ook post ie hier soms filmpjes met 10 jarige turnmeisjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft ooit letterlijk gezegd "want dan voelt het alsof je een jong meisje pakt"
Echt zo ziek gewoon, gatver
ja dat zeg ik, gammaquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor jou ja, niet voor je moeder
Link?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft ooit letterlijk gezegd "want dan voelt het alsof je een jong meisje pakt"
Dat zei je nietquote:
als 'ie daarvoor iets zei van 'ik hou daar niet van' is het best ok eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit nu een beetje te MyCroften, en ja sommige dingen vallen wel op.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook post ie hier soms filmpjes met 10 jarige turnmeisjes
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:00 schreef Drug het volgende:
Ik ga niks meer doen behalve m'n mond vullen met noten
Is allemaal verwijderd omdat jij weer in een dronken bui midden in de nacht onzin zat te spuwenquote:
Wat ga je eten danquote:
Ik had ook een 24-uursban gekregen omdat ik nootjes playfully wilde prikkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hiervoor werd willoow dus geband he
moet je niet eens op jezelf gaan wonen ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet, zie ik wel als mijn moeder HERMANN, ETEN roept
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had ook een 24-uursban gekregen omdat ik nootjes playfully wilde prikken
Is duurquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet eens op jezelf gaan wonen ofzo
beide broers zijn het huis uit, mijn moeder werd bij allebei heel verdrietig en ze heeft gezegd dat ze mij zo lang mogelijk thuis wil hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet eens op jezelf gaan wonen ofzo
Dat was ook wel onterecht.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had ook een 24-uursban gekregen omdat ik nootjes playfully wilde prikken
ja dat zal 't zijn jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beide broers zijn het huis uit, mijn moeder werd bij allebei heel verdrietig en ze heeft gezegd dat ze mij zo lang mogelijk thuis wil hebben
dus ik doe gewoon mijn moeder een plezier
Wat ;squote:
Ja echt hoorquote:
hou zelf gwn je bek andersquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Douw een tampon erin en doe aardig
het is hzaw, heeft elke dag een andere persoonlijkheidquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Douw een tampon erin en doe aardig
maar vertel hoe is jouw vakantie qutiequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef Crip het volgende:
Lol hzaw gaat weer in de tegendraadse rol, cute.
Negatieve bitches ;s dadelijk zijn jullie allemaal banned door gehuil van anderen en ben ik hier alleen.quote:
Ik hou je wel gezelschap.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Negatieve bitches ;s dadelijk zijn jullie allemaal banned door gehuil en ben ik hier alleen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou zelf gwn je bek anders
Nee werken alleen hehequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
maar vertel hoe is jouw vakantie qutie
geen marakesh dit jaar?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar moet je blij mee zijn
Pumpkin cinnamon caramel almond Milk lattequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:06 schreef Drug het volgende:
[..]
minder chai cinnamon soy latte drinken
tis nou ook weer niet alsof hij zich heel anders gedraagt dan normaalquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft je zo gemist dat ie helemaal uit zijn doen is
Ja maar hzaw zijn emoties zijn niet te vertrouwen nog labieler dn mn moeder in menopauzequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens hzaw moet je daar niet mee blij mee zijn.
Ik heb pasta met spinazieblaadjes, aardbeien en appelquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft je zo gemist dat ie helemaal uit zijn doen is
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:09 schreef Amarantha het volgende:
OMG het is internationale kattendag.
normaal doet ie wel altijd overdreven aardig tegen de vrouwenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis nou ook weer niet alsof hij zich heel anders gedraagt dan normaal
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:09 schreef Amarantha het volgende:
OMG het is internationale kattendag.
geen idee wat voor smaak ik me daarbij moet voorstellen maar eet smakelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb pasta met spinazieblaadjes, aardbeien en appel
Pasta met fruit. En dan ben ik raar qua eten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee wat voor smaak ik me daarbij moet voorstellen maar eet smakelijk
Pew pew pewquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jammer dat jij nooit poesjes mag aaien.
Thxquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee wat voor smaak ik me daarbij moet voorstellen maar eet smakelijk
hahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pumpkin cinnamon caramel almond Milk latte
ook chill tochquote:
ik eet nooit spinaziequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
ThxAardbeien passen goed bij spinazie
weet niet of dit een compliment of belediging isquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik had hem dikker verwacht
haha
mogen willen en doen is niet hetzelfdequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jammer dat jij nooit poesjes mag aaien.
Ik ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind gekookte aardappelen ook matig.
Sws cappuccino.quote:
vind ik ook niet fantastisch, eet het alleen met een hap vlees op dezelfde vorkquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind gekookte aardappelen ook matig.
niks het is allemaal baggerquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:13 schreef Drug het volgende:
[..]
ben al andere dingen aan het lezen
welke raad je aan?
Krijg het nog héél af en toe bij mijn moeder.quote:
???quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ook chill toch
wanneer gaan we samen zwemmen
Ik vind het alleen lekker door een stamppot heen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind ik ook niet fantastisch, eet het alleen met een hap vlees op dezelfde vork
ik in frietvormquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het alleen lekker door een stamppot heen.
gewoon trainingsbroek en t shirtquote:
Als ik een keer bij mijn ouders kom is het meestal een hele tijd geleden dus trekken ze al snel iets beters dan dat uit de kast.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg het nog héél af en toe bij mijn moeder.Maar gelukkig eten we bijna altijd iets lekkers.
Ja maar dat is anders. Ik vind aardappelen in schijfjes ook lekker. Chips, gebakken aardappelen.quote:
Gepoft is ook goed te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders. Ik vind aardappelen in schijfjes ook lekker. Chips, gebakken aardappelen.
Ik eet elke 2 weken bij mijn moeder en haar vriend. Maar gelukkig willen ze vaak omdat ik dan kom eten iets lekkers maken of halen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik een keer bij mijn ouders kom is het meestal een hele tijd geleden dus trekken ze al snel iets beters dan dat uit de kast.
ook goed om mee te gooienquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders. Ik vind aardappelen in schijfjes ook lekker. Chips, gebakken aardappelen.
Gepofte aardappel, zoete aardappel, krokante aardappel, twister Fries.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nooit gehad volgens mij. Wil ik nog wel een keer proberen.quote:
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet elke 2 weken bij mijn moeder en haar vriend. Maar gelukkig willen ze vaak omdat ik dan kom eten iets lekkers maken of halen.
Eten ze vieze dingen als jij er niet bent danquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet elke 2 weken bij mijn moeder en haar vriend. Maar gelukkig willen ze vaak omdat ik dan kom eten iets lekkers maken of halen.
Krokante aardappel?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gepofte aardappel, zoete aardappel, krokante aardappel, twister Fries.
aardappelkroket mssquote:
Zoete aardappel moet ik ook nog eten. Het zit volgens mij wel in groentechips, dat heb ik wel eens gehad. Twister friet is nice jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eten ze vieze dingen als jij er niet bent dan
Appelchips is wel lekker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ja verveel me beetjequote:
Een zoete aardappel is volgens mij geen aardappel eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
normaal doet ie wel altijd overdreven aardig tegen de vrouwen
TR gemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind die gibson best een kutmod maar dat is een geheim
Ik heb zo'n raar vermoeden dat hij niet ook niet héél lang mod gaat blijven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nou ben ik weer tempted om te gaan kutten :squote:
lethalninja 2.0quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HHHquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoete aardappel moet ik ook nog eten. Het zit volgens mij wel in groentechips, dat heb ik wel eens gehad. Twister friet is nice jaOf van die gebakken aardappels (niet in mooie blokjes of schijfjes maar gewoon allemaal ongelijke stukken aardappel) met ui, ei, spek.
Gebrek aan beter denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zie hem bijna nooit in klbquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hmmm!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh die.
Rösti, ook niet verkeerd.
Conclusie: aardappelen zijn goed, alleen gekookt niet.quote:
#bringbackhorkquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik mag Gibson wel als persoon, ken hem tenslotte al een behoorlijke tijd. Maar als mod weet ik niet of ik hem echt geschikt vind. Nooit even hoi zeggen als hij dingen veranderd hier enz.
Ja, zelfs in een stamppot vreet ik die zooi.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Conclusie: aardappelen zijn goed, alleen gekookt niet.
Mw. Hol-Maatjes blijft denk ik nog mijn persoonlijke favoriet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Ik had iemand aan de lijn die met de achternaam Fack heette ik kon haar efht niet normaal aanspreken. Moest giechelen als kleuter. Gelukkig werd ze niet boos
En ook iemand met de achternaam neukermans
Zou mn achternaam allang veranderen
spreek je het uit als fag of fuckquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Ik had iemand aan de lijn die met de achternaam Fack heette ik kon haar efht niet normaal aanspreken. Moest giechelen als kleuter. Gelukkig werd ze niet boos
Daar begin ik ook niet meer aan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, zelfs in een stamppot vreet ik die zooi.
Haha ik zou ook lachen denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
haha ja altijd druk dingen hier verwijderen maar sws nog nooit op klb gepost hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik mag Gibson wel als persoon, ken hem tenslotte al een behoorlijke tijd. Maar als mod weet ik niet of ik hem echt geschikt vind. Nooit even hoi zeggen als hij dingen veranderd hier enz.
Fuckquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spreek je het uit als fag of fuck
Bietel 4 modquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ja altijd druk dingen hier verwijderen maar sws nog nooit op klb gepost hebben
Ja 1x toen hij net mod was volgens mij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ja altijd druk dingen hier verwijderen maar sws nog nooit op klb gepost hebben
Kan je toch weigeren?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
zou dat best willen als ze niet je ausweis willen hebben
Wat heeft ze gedaan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Mijn zus![]()
, echt ze is lief en alles hoor maar die neemt zo tering impulsief beslissingen. En ze heeft volgens mij geen idee hoe vervelend dat is voor de mensen om haar heen
Supergoed verhaal dit, prachtige opbouw, mooi moraal, zou nog keer lezen 10/10quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Mijn zus![]()
, echt ze is lief en alles hoor maar die neemt zo tering impulsief beslissingen. En ze heeft volgens mij geen idee hoe vervelend dat is voor de mensen om haar heen
Dat is toch door monkyyy of zoiets gekomen?quote:
Kevin?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Chloroform het volgende:
Heb trouwens een keer leerling gehad die Bacon heet.
achternaam kevin?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Chloroform het volgende:
Nee, als voornaamquote:
Fake idquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Supergoed verhaal dit, prachtige opbouw, mooi moraal, zou nog keer lezen 10/10
Omgquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Chloroform het volgende:
Nu hoop ik stiekem dat het een obesitaskind is.quote:
Leuk geprobeerdquote:
Oh, zo één.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja gewoon alles he. Huisdieren, kinderen, huis kopen, alles
kun je toch zelf ook ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag SwebbeSwensje of hij hierheen komt. Is een toffe user vgm.
hoi ik moet van chai vragen of je hier ook komt posten want ze denkt dat je wel tof bentquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Goedemiddag allen wie dit aangaat.
Met afgrijzen heb ik zojuist moeten vaststellen dat het topic: KLB / Geen wiet gesloten is door moderator hugecool. De verbazing was immens daar dit een zeer valide klacht betreft. Als dit al geen klacht meer is, wat dan nog wel?
In afwachting van verdere toelichting verblijf ik.
Nee helaas :squote:Op maandag 8 augustus 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Omgwas ie fat
Zou leuk zijn als jood of moslim was
Fijne dag verder.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je toch zelf ook ;s
[..]
hoi ik moet van chai vragen of je hier ook komt posten want ze denkt dat je wel tof bent
Naast hzaw is Sebbe de enige andere user die ik haat op FOK!.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je toch zelf ook ;s
[..]
hoi ik moet van chai vragen of je hier ook komt posten want ze denkt dat je wel tof bent
Wat bedoel jij, wat probeer jequote:
Jij was toch altijd bff met hzaw?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naast hzaw is Sebbe de enige andere user die ik haat op FOK!.
haat is slecht waar is de lobiquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naast hzaw is Sebbe de enige andere user die ik haat op FOK!.
Hm, schijnt vaker voor te komen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee helaas
Ja weenie hij was Chinees
lol ik vraag jou om duidelijkheid, dan kun je de vraag niet omdraaienquote:
Hou gewoon op met praten ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol ik vraag jou om duidelijkheid, dan kun je de vraag niet omdraaien
Ik zat zelf meer aan Schwarzwalder Schinken te denken.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol ik vraag jou om duidelijkheid, dan kun je de vraag niet omdraaien
jullie hoeven niet om mij te vechten hoor damesquote:
Over 10 jaar al die kinderen in de klas die vlinder en tuin hetenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, schijnt vaker voor te komen.
Of Herman.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan Schwarzwalder Schinken te denken.
ok is goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
jullie hoeven niet om mij te vechten hoor dames
Ga je straks ook de zwaaismiley doen want dan heb je pas echt gewonnenquote:
Je gaat het nog zwaar krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over 10 jaar al die kinderen in de klas die vlinder en tuin heten
Vecht alleen voor mezelf, one woman armyquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
jullie hoeven niet om mij te vechten hoor dames
Verschilt per dag.quote:
Zwaaien, waarom zou ik zwaaien? En gewonnen ja echt?, waar vechten we omquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je straks ook de zwaaismiley doen want dan heb je pas echt gewonnen
Ben je echt zo'n leeghoofd jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zwaaien, waarom zou ik zwaaien? En gewonnen ja echt?, waar vechten we om![]()
Der_Mann Mexicano™ is toch ook beter, of wat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word alleen maar gepest door die naam
hopelijk doet gibson al het werkquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat feedback straks een opruimbeurt krijgt.
Nee toch?!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Owhquote:
niet echtquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Der_Mann Mexicano™ is toch ook beter, of wat?
Mag je wel vechten als je zwanger bent?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
mag ik kijken als jullie gaan vechten
Ja heb je met van die borderliners.quote:
weet ik veel ik zal er niet minder om fappen iigquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag je wel vechten als je zwanger bent?
Jij mag meedoenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
mag ik kijken als jullie gaan vechten
Ach man zuig toch een dikke boktor, BOEM!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja moet je niet zo godsekut doen
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag je wel vechten als je zwanger bent?
nee durf ik niet :squote:
Vreemd dat er niet al ingegrepen is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Het zou nogal dom zijn om met hetzelfde te reageren elke keer, maar als je autisme daar rustiger van wordt wil ik het wel proberen voor je hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je reageert ook gewoon iedere keer weer met iets anders
Ze laten het tegenwoordig maar gaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vreemd dat er niet al ingegrepen is.
hugo is eten en gibson ging opeens ook snel weg ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vreemd dat er niet al ingegrepen is.
"Er valt niet tegenop te modden."quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze laten het tegenwoordig maar gaan
Had je hem maar niet uit moeten lullenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hugo is eten en gibson ging opeens ook snel weg ofzo
Wat is dat toch de laatste tijd met mensen die als het even een beetje dreigt te escaleren ineens moeten eten of zo?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gibson is het gwn zatquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat zou inderdaad nogal dom zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zou nogal dom zijn om met hetzelfde te reageren elke keer, maar als je autisme daar rustiger van wordt wil ik het wel proberen voor je hoor.
Zou ook de telefoon over laten gaan als ik ergens was en alles in de shit ging en mijn begeleider aan het lunchen was.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hardopquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook de telefoon over laten gaan als ik ergens was en alles in de shit ging en mijn begeleider aan het lunchen was.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook de telefoon over laten gaan als ik ergens was en alles in de shit ging en mijn begeleider aan het lunchen was.
tyf toch opquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach man zuig toch een dikke boktor, BOEM!!!!
Ahahaha xD.quote:
Dacht is handig, want jij post al in feedback, maar zo kan ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je toch zelf ook ;s
[..]
lekkerquote:
Ja, moeder roept daar doe je niets aanquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is dat toch de laatste tijd met mensen die als het even een beetje dreigt te escaleren ineens moeten eten of zo?
jelly afquote:
Betekent dat we van hem houdenquote:
Damn bijna mijn chocoladevla gekwield als een werkplaats mongooltje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh jee, de hogere machten aan het werk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, moeder roept daar doe je niets aan
De lobi druipt van hem afquote:
vraag me meer af waarom sommige mods zo slecht met kritiek om kunnen gaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is dat toch de laatste tijd met mensen die als het even een beetje dreigt te escaleren ineens moeten eten of zo?
ja daar zijn mensen over het algemeen niet heel goed inquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag me meer af waarom sommige mods zo slecht met kritiek om kunnen gaan
Soa's aan het verzamelen op zijn vakantie om aan cachet te geven en op FOK!vakantie tegelijkertijd.quote:
Dat is me ook opgevallen ja, ik negeer ze vaak omdat een woordje wat fout valt al 'gevolgen' kan hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik bedoel zo enorm denigrerend is het toch ook niet om te zeggen dat men zijn tandenpoetst met een dikke negerlul?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
Als je dat al niet meer mag zeggen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bedoel zo enorm denigrerend is het toch ook niet om te zeggen dat men zijn tandenpoetst met een dikke negerlul?
Niet zo generaliseren. Foei!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bedoel zo enorm denigrerend is het toch ook niet om te zeggen dat men zijn tandenpoetst met een dikke negerlul?
FOK!vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Soa's aan het verzamelen op zijn vakantie om aan cachet te geven en op FOK!vakantie tegelijkertijd.
Hehe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet niet, volgens mij niet nee dus weet niet waar ze is
'sommige'quote:
Ja maar hij kapte het al af voor die shit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef Chai het volgende:
Kritiek gaat trouwens wel meestal gepaard met een invasie.snap wel dat je dan op een gegeven moment geen zin meer hebt om constructief te reageren.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hij zei sommige, dus is geen generaliserenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren. Foei!
Kritiek gaat trouwens wel meestal gepaard met een invasie.snap wel dat je dan op een gegeven moment geen zin meer hebt om constructief te reageren.
Aight! Baardje getrimmed allesquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben net langs een neger kapper gegaan. Mn baard is gwn kanjo strak
Lekker voor jequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Vlucht inmiddels nog wat meer vertraagd.Ze maken niet echt winst op me vandaag. Ze zullen een hotelovernachting moeten schokken omdat ik de verbindingsvlucht bij dezelfde maatschappij mis.
pas op want hij gaat het melden hoor!1quote:
Is positief, gratis hotelovernachting, GRATIS!!! Wie wil dat nu niet?!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
pas op want hij gaat het melden hoor!1
Bedankt, zal het even zeggen tegen hzaw.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
Trouwens inlichtingen mbt bepaalde zaken zijn te vinden op 450.
waar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
wat is er bewerkt danquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
bewerkte quotes zijn ook zo lekker betrouwbaar he.
Net zoals bewerkt eten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
bewerkte quotes zijn ook zo lekker betrouwbaar he.
Chai, eet je wel eens zoete aardappel en schil je m dan ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
blablablablablaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:56 schreef Catkiller het volgende:
Ok ik zeg maar wat zodat mijn hippievegavriend hzaw me weer leuk gaat vinden.
Op zich terecht. Er wordt best veel gesjoemeld. Lijkt ook erger te worden.quote:
wat ken ik niet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:57 schreef Drug het volgende:
[..]
o ken ik niet en wat de boer nie kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |