ik woon bij mama dus al mijn eten is gratisquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was het ja, dankje.
En gratis
Tja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon bij mama dus al mijn eten is gratis
de wat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja goed moment om de holocaust te bespreken of niet
Hij heeft ooit letterlijk gezegd "want dan voelt het alsof je een jong meisje pakt"quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:55 schreef zeer het volgende:
[..]
sterker nog![]()
![]()
niels heeft ze het liefste helemaal kaal!!!!!
Voor jou ja, niet voor je moederquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon bij mama dus al mijn eten is gratis
ook post ie hier soms filmpjes met 10 jarige turnmeisjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft ooit letterlijk gezegd "want dan voelt het alsof je een jong meisje pakt"
Echt zo ziek gewoon, gatver
ja dat zeg ik, gammaquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor jou ja, niet voor je moeder
Link?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft ooit letterlijk gezegd "want dan voelt het alsof je een jong meisje pakt"
Dat zei je nietquote:
als 'ie daarvoor iets zei van 'ik hou daar niet van' is het best ok eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit nu een beetje te MyCroften, en ja sommige dingen vallen wel op.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook post ie hier soms filmpjes met 10 jarige turnmeisjes
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:00 schreef Drug het volgende:
Ik ga niks meer doen behalve m'n mond vullen met noten
Is allemaal verwijderd omdat jij weer in een dronken bui midden in de nacht onzin zat te spuwenquote:
Wat ga je eten danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |