ik woon bij mama dus al mijn eten is gratisquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was het ja, dankje.
En gratis
Tja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon bij mama dus al mijn eten is gratis
de wat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja goed moment om de holocaust te bespreken of niet
Hij heeft ooit letterlijk gezegd "want dan voelt het alsof je een jong meisje pakt"quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:55 schreef zeer het volgende:
[..]
sterker nog![]()
![]()
niels heeft ze het liefste helemaal kaal!!!!!
Voor jou ja, niet voor je moederquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon bij mama dus al mijn eten is gratis
ook post ie hier soms filmpjes met 10 jarige turnmeisjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft ooit letterlijk gezegd "want dan voelt het alsof je een jong meisje pakt"
Echt zo ziek gewoon, gatver
ja dat zeg ik, gammaquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor jou ja, niet voor je moeder
Link?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij heeft ooit letterlijk gezegd "want dan voelt het alsof je een jong meisje pakt"
Dat zei je nietquote:
als 'ie daarvoor iets zei van 'ik hou daar niet van' is het best ok eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit nu een beetje te MyCroften, en ja sommige dingen vallen wel op.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook post ie hier soms filmpjes met 10 jarige turnmeisjes
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:00 schreef Drug het volgende:
Ik ga niks meer doen behalve m'n mond vullen met noten
Is allemaal verwijderd omdat jij weer in een dronken bui midden in de nacht onzin zat te spuwenquote:
Wat ga je eten danquote:
Ik had ook een 24-uursban gekregen omdat ik nootjes playfully wilde prikkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hiervoor werd willoow dus geband he
moet je niet eens op jezelf gaan wonen ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet, zie ik wel als mijn moeder HERMANN, ETEN roept
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had ook een 24-uursban gekregen omdat ik nootjes playfully wilde prikken
Is duurquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet eens op jezelf gaan wonen ofzo
beide broers zijn het huis uit, mijn moeder werd bij allebei heel verdrietig en ze heeft gezegd dat ze mij zo lang mogelijk thuis wil hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet eens op jezelf gaan wonen ofzo
Dat was ook wel onterecht.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had ook een 24-uursban gekregen omdat ik nootjes playfully wilde prikken
ja dat zal 't zijn jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beide broers zijn het huis uit, mijn moeder werd bij allebei heel verdrietig en ze heeft gezegd dat ze mij zo lang mogelijk thuis wil hebben
dus ik doe gewoon mijn moeder een plezier
Wat ;squote:
Ja echt hoorquote:
hou zelf gwn je bek andersquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Douw een tampon erin en doe aardig
het is hzaw, heeft elke dag een andere persoonlijkheidquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Douw een tampon erin en doe aardig
maar vertel hoe is jouw vakantie qutiequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:59 schreef Crip het volgende:
Lol hzaw gaat weer in de tegendraadse rol, cute.
Negatieve bitches ;s dadelijk zijn jullie allemaal banned door gehuil van anderen en ben ik hier alleen.quote:
Ik hou je wel gezelschap.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Negatieve bitches ;s dadelijk zijn jullie allemaal banned door gehuil en ben ik hier alleen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou zelf gwn je bek anders
Nee werken alleen hehequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
maar vertel hoe is jouw vakantie qutie
geen marakesh dit jaar?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar moet je blij mee zijn
Pumpkin cinnamon caramel almond Milk lattequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:06 schreef Drug het volgende:
[..]
minder chai cinnamon soy latte drinken
tis nou ook weer niet alsof hij zich heel anders gedraagt dan normaalquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft je zo gemist dat ie helemaal uit zijn doen is
Ja maar hzaw zijn emoties zijn niet te vertrouwen nog labieler dn mn moeder in menopauzequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens hzaw moet je daar niet mee blij mee zijn.
Ik heb pasta met spinazieblaadjes, aardbeien en appelquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft je zo gemist dat ie helemaal uit zijn doen is
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:09 schreef Amarantha het volgende:
OMG het is internationale kattendag.
normaal doet ie wel altijd overdreven aardig tegen de vrouwenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis nou ook weer niet alsof hij zich heel anders gedraagt dan normaal
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:09 schreef Amarantha het volgende:
OMG het is internationale kattendag.
geen idee wat voor smaak ik me daarbij moet voorstellen maar eet smakelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb pasta met spinazieblaadjes, aardbeien en appel
Pasta met fruit. En dan ben ik raar qua eten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee wat voor smaak ik me daarbij moet voorstellen maar eet smakelijk
Pew pew pewquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jammer dat jij nooit poesjes mag aaien.
Thxquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee wat voor smaak ik me daarbij moet voorstellen maar eet smakelijk
hahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pumpkin cinnamon caramel almond Milk latte
ook chill tochquote:
ik eet nooit spinaziequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
ThxAardbeien passen goed bij spinazie
weet niet of dit een compliment of belediging isquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik had hem dikker verwacht
haha
mogen willen en doen is niet hetzelfdequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jammer dat jij nooit poesjes mag aaien.
Ik ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind gekookte aardappelen ook matig.
Sws cappuccino.quote:
vind ik ook niet fantastisch, eet het alleen met een hap vlees op dezelfde vorkquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind gekookte aardappelen ook matig.
niks het is allemaal baggerquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:13 schreef Drug het volgende:
[..]
ben al andere dingen aan het lezen
welke raad je aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |