Krijg het nog héél af en toe bij mijn moeder.quote:
???quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ook chill toch
wanneer gaan we samen zwemmen
Ik vind het alleen lekker door een stamppot heen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind ik ook niet fantastisch, eet het alleen met een hap vlees op dezelfde vork
ik in frietvormquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het alleen lekker door een stamppot heen.
gewoon trainingsbroek en t shirtquote:
Als ik een keer bij mijn ouders kom is het meestal een hele tijd geleden dus trekken ze al snel iets beters dan dat uit de kast.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg het nog héél af en toe bij mijn moeder.Maar gelukkig eten we bijna altijd iets lekkers.
Ja maar dat is anders. Ik vind aardappelen in schijfjes ook lekker. Chips, gebakken aardappelen.quote:
Gepoft is ook goed te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders. Ik vind aardappelen in schijfjes ook lekker. Chips, gebakken aardappelen.
Ik eet elke 2 weken bij mijn moeder en haar vriend. Maar gelukkig willen ze vaak omdat ik dan kom eten iets lekkers maken of halen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik een keer bij mijn ouders kom is het meestal een hele tijd geleden dus trekken ze al snel iets beters dan dat uit de kast.
ook goed om mee te gooienquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders. Ik vind aardappelen in schijfjes ook lekker. Chips, gebakken aardappelen.
Gepofte aardappel, zoete aardappel, krokante aardappel, twister Fries.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nooit gehad volgens mij. Wil ik nog wel een keer proberen.quote:
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet elke 2 weken bij mijn moeder en haar vriend. Maar gelukkig willen ze vaak omdat ik dan kom eten iets lekkers maken of halen.
Eten ze vieze dingen als jij er niet bent danquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik eet elke 2 weken bij mijn moeder en haar vriend. Maar gelukkig willen ze vaak omdat ik dan kom eten iets lekkers maken of halen.
Krokante aardappel?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gepofte aardappel, zoete aardappel, krokante aardappel, twister Fries.
aardappelkroket mssquote:
Zoete aardappel moet ik ook nog eten. Het zit volgens mij wel in groentechips, dat heb ik wel eens gehad. Twister friet is nice jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eten ze vieze dingen als jij er niet bent dan
Appelchips is wel lekker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ja verveel me beetjequote:
Een zoete aardappel is volgens mij geen aardappel eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
normaal doet ie wel altijd overdreven aardig tegen de vrouwen
TR gemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind die gibson best een kutmod maar dat is een geheim
Ik heb zo'n raar vermoeden dat hij niet ook niet héél lang mod gaat blijven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nou ben ik weer tempted om te gaan kutten :squote:
lethalninja 2.0quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HHHquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoete aardappel moet ik ook nog eten. Het zit volgens mij wel in groentechips, dat heb ik wel eens gehad. Twister friet is nice jaOf van die gebakken aardappels (niet in mooie blokjes of schijfjes maar gewoon allemaal ongelijke stukken aardappel) met ui, ei, spek.
Gebrek aan beter denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zie hem bijna nooit in klbquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hmmm!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh die.
Rösti, ook niet verkeerd.
Conclusie: aardappelen zijn goed, alleen gekookt niet.quote:
#bringbackhorkquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik mag Gibson wel als persoon, ken hem tenslotte al een behoorlijke tijd. Maar als mod weet ik niet of ik hem echt geschikt vind. Nooit even hoi zeggen als hij dingen veranderd hier enz.
Ja, zelfs in een stamppot vreet ik die zooi.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Conclusie: aardappelen zijn goed, alleen gekookt niet.
Mw. Hol-Maatjes blijft denk ik nog mijn persoonlijke favoriet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Ik had iemand aan de lijn die met de achternaam Fack heette ik kon haar efht niet normaal aanspreken. Moest giechelen als kleuter. Gelukkig werd ze niet boos
En ook iemand met de achternaam neukermans
Zou mn achternaam allang veranderen
spreek je het uit als fag of fuckquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Ik had iemand aan de lijn die met de achternaam Fack heette ik kon haar efht niet normaal aanspreken. Moest giechelen als kleuter. Gelukkig werd ze niet boos
En ook iemand met de achternaam neukermans
Zou mn achternaam allang veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |