Je gaat het nog zwaar krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over 10 jaar al die kinderen in de klas die vlinder en tuin heten
Vecht alleen voor mezelf, one woman armyquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
jullie hoeven niet om mij te vechten hoor dames
Verschilt per dag.quote:
Zwaaien, waarom zou ik zwaaien? En gewonnen ja echt?, waar vechten we omquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je straks ook de zwaaismiley doen want dan heb je pas echt gewonnen
Ben je echt zo'n leeghoofd jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zwaaien, waarom zou ik zwaaien? En gewonnen ja echt?, waar vechten we om![]()
Der_Mann Mexicano™ is toch ook beter, of wat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word alleen maar gepest door die naam
hopelijk doet gibson al het werkquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat feedback straks een opruimbeurt krijgt.
Nee toch?!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat feedback straks een opruimbeurt krijgt.
Owhquote:
niet echtquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Der_Mann Mexicano™ is toch ook beter, of wat?
Mag je wel vechten als je zwanger bent?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
mag ik kijken als jullie gaan vechten
Ja heb je met van die borderliners.quote:
weet ik veel ik zal er niet minder om fappen iigquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag je wel vechten als je zwanger bent?
Jij mag meedoenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
mag ik kijken als jullie gaan vechten
Ach man zuig toch een dikke boktor, BOEM!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja moet je niet zo godsekut doen
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag je wel vechten als je zwanger bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |