Daar begin ik ook niet meer aan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, zelfs in een stamppot vreet ik die zooi.
Haha ik zou ook lachen denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Ik had iemand aan de lijn die met de achternaam Fack heette ik kon haar efht niet normaal aanspreken. Moest giechelen als kleuter. Gelukkig werd ze niet boos
En ook iemand met de achternaam neukermans
Zou mn achternaam allang veranderen
haha ja altijd druk dingen hier verwijderen maar sws nog nooit op klb gepost hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:20 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik mag Gibson wel als persoon, ken hem tenslotte al een behoorlijke tijd. Maar als mod weet ik niet of ik hem echt geschikt vind. Nooit even hoi zeggen als hij dingen veranderd hier enz.
Fuckquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spreek je het uit als fag of fuck
Bietel 4 modquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ja altijd druk dingen hier verwijderen maar sws nog nooit op klb gepost hebben
Ja 1x toen hij net mod was volgens mij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ja altijd druk dingen hier verwijderen maar sws nog nooit op klb gepost hebben
Kan je toch weigeren?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
zou dat best willen als ze niet je ausweis willen hebben
Wat heeft ze gedaan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Mijn zus![]()
, echt ze is lief en alles hoor maar die neemt zo tering impulsief beslissingen. En ze heeft volgens mij geen idee hoe vervelend dat is voor de mensen om haar heen
Supergoed verhaal dit, prachtige opbouw, mooi moraal, zou nog keer lezen 10/10quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Mijn zus![]()
, echt ze is lief en alles hoor maar die neemt zo tering impulsief beslissingen. En ze heeft volgens mij geen idee hoe vervelend dat is voor de mensen om haar heen
Dat is toch door monkyyy of zoiets gekomen?quote:
Kevin?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Chloroform het volgende:
Heb trouwens een keer leerling gehad die Bacon heet.
achternaam kevin?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Chloroform het volgende:
Nee, als voornaamquote:
Fake idquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Supergoed verhaal dit, prachtige opbouw, mooi moraal, zou nog keer lezen 10/10
Omgquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Chloroform het volgende:
Nu hoop ik stiekem dat het een obesitaskind is.quote:
Leuk geprobeerdquote:
Oh, zo één.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja gewoon alles he. Huisdieren, kinderen, huis kopen, alles
kun je toch zelf ook ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag SwebbeSwensje of hij hierheen komt. Is een toffe user vgm.
hoi ik moet van chai vragen of je hier ook komt posten want ze denkt dat je wel tof bentquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Goedemiddag allen wie dit aangaat.
Met afgrijzen heb ik zojuist moeten vaststellen dat het topic: KLB / Geen wiet gesloten is door moderator hugecool. De verbazing was immens daar dit een zeer valide klacht betreft. Als dit al geen klacht meer is, wat dan nog wel?
In afwachting van verdere toelichting verblijf ik.
Nee helaas :squote:Op maandag 8 augustus 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Omgwas ie fat
Zou leuk zijn als jood of moslim was
Fijne dag verder.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je toch zelf ook ;s
[..]
hoi ik moet van chai vragen of je hier ook komt posten want ze denkt dat je wel tof bent
Naast hzaw is Sebbe de enige andere user die ik haat op FOK!.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je toch zelf ook ;s
[..]
hoi ik moet van chai vragen of je hier ook komt posten want ze denkt dat je wel tof bent
Wat bedoel jij, wat probeer jequote:
Jij was toch altijd bff met hzaw?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naast hzaw is Sebbe de enige andere user die ik haat op FOK!.
haat is slecht waar is de lobiquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naast hzaw is Sebbe de enige andere user die ik haat op FOK!.
Hm, schijnt vaker voor te komen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee helaas
Ja weenie hij was Chinees
lol ik vraag jou om duidelijkheid, dan kun je de vraag niet omdraaienquote:
Hou gewoon op met praten ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol ik vraag jou om duidelijkheid, dan kun je de vraag niet omdraaien
Ik zat zelf meer aan Schwarzwalder Schinken te denken.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol ik vraag jou om duidelijkheid, dan kun je de vraag niet omdraaien
jullie hoeven niet om mij te vechten hoor damesquote:
Over 10 jaar al die kinderen in de klas die vlinder en tuin hetenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, schijnt vaker voor te komen.
Of Herman.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan Schwarzwalder Schinken te denken.
ok is goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
jullie hoeven niet om mij te vechten hoor dames
Ga je straks ook de zwaaismiley doen want dan heb je pas echt gewonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |