nee durf ik niet :squote:
Vreemd dat er niet al ingegrepen is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat feedback straks een opruimbeurt krijgt.
Het zou nogal dom zijn om met hetzelfde te reageren elke keer, maar als je autisme daar rustiger van wordt wil ik het wel proberen voor je hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je reageert ook gewoon iedere keer weer met iets anders
Ze laten het tegenwoordig maar gaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vreemd dat er niet al ingegrepen is.
hugo is eten en gibson ging opeens ook snel weg ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vreemd dat er niet al ingegrepen is.
"Er valt niet tegenop te modden."quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze laten het tegenwoordig maar gaan
Had je hem maar niet uit moeten lullenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hugo is eten en gibson ging opeens ook snel weg ofzo
Wat is dat toch de laatste tijd met mensen die als het even een beetje dreigt te escaleren ineens moeten eten of zo?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gibson is het gwn zatquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat zou inderdaad nogal dom zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zou nogal dom zijn om met hetzelfde te reageren elke keer, maar als je autisme daar rustiger van wordt wil ik het wel proberen voor je hoor.
Zou ook de telefoon over laten gaan als ik ergens was en alles in de shit ging en mijn begeleider aan het lunchen was.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hardopquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook de telefoon over laten gaan als ik ergens was en alles in de shit ging en mijn begeleider aan het lunchen was.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook de telefoon over laten gaan als ik ergens was en alles in de shit ging en mijn begeleider aan het lunchen was.
tyf toch opquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach man zuig toch een dikke boktor, BOEM!!!!
Ahahaha xD.quote:
Dacht is handig, want jij post al in feedback, maar zo kan ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je toch zelf ook ;s
[..]
hoi ik moet van chai vragen of je hier ook komt posten want ze denkt dat je wel tof bent
lekkerquote:
Ja, moeder roept daar doe je niets aanquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is dat toch de laatste tijd met mensen die als het even een beetje dreigt te escaleren ineens moeten eten of zo?
jelly afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |