Je gaat het nog zwaar krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over 10 jaar al die kinderen in de klas die vlinder en tuin heten
Vecht alleen voor mezelf, one woman armyquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
jullie hoeven niet om mij te vechten hoor dames
Verschilt per dag.quote:
Zwaaien, waarom zou ik zwaaien? En gewonnen ja echt?, waar vechten we omquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je straks ook de zwaaismiley doen want dan heb je pas echt gewonnen
Ben je echt zo'n leeghoofd jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zwaaien, waarom zou ik zwaaien? En gewonnen ja echt?, waar vechten we om![]()
Der_Mann Mexicano™ is toch ook beter, of wat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word alleen maar gepest door die naam
hopelijk doet gibson al het werkquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat feedback straks een opruimbeurt krijgt.
Nee toch?!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Owhquote:
niet echtquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Der_Mann Mexicano™ is toch ook beter, of wat?
Mag je wel vechten als je zwanger bent?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
mag ik kijken als jullie gaan vechten
Ja heb je met van die borderliners.quote:
weet ik veel ik zal er niet minder om fappen iigquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag je wel vechten als je zwanger bent?
Jij mag meedoenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef deadprez het volgende:
mag ik kijken als jullie gaan vechten
Ach man zuig toch een dikke boktor, BOEM!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja moet je niet zo godsekut doen
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag je wel vechten als je zwanger bent?
nee durf ik niet :squote:
Vreemd dat er niet al ingegrepen is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Het zou nogal dom zijn om met hetzelfde te reageren elke keer, maar als je autisme daar rustiger van wordt wil ik het wel proberen voor je hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je reageert ook gewoon iedere keer weer met iets anders
Ze laten het tegenwoordig maar gaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vreemd dat er niet al ingegrepen is.
hugo is eten en gibson ging opeens ook snel weg ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vreemd dat er niet al ingegrepen is.
"Er valt niet tegenop te modden."quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ze laten het tegenwoordig maar gaan
Had je hem maar niet uit moeten lullenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hugo is eten en gibson ging opeens ook snel weg ofzo
Wat is dat toch de laatste tijd met mensen die als het even een beetje dreigt te escaleren ineens moeten eten of zo?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gibson is het gwn zatquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat zou inderdaad nogal dom zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zou nogal dom zijn om met hetzelfde te reageren elke keer, maar als je autisme daar rustiger van wordt wil ik het wel proberen voor je hoor.
Zou ook de telefoon over laten gaan als ik ergens was en alles in de shit ging en mijn begeleider aan het lunchen was.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hardopquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook de telefoon over laten gaan als ik ergens was en alles in de shit ging en mijn begeleider aan het lunchen was.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook de telefoon over laten gaan als ik ergens was en alles in de shit ging en mijn begeleider aan het lunchen was.
tyf toch opquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach man zuig toch een dikke boktor, BOEM!!!!
Ahahaha xD.quote:
Dacht is handig, want jij post al in feedback, maar zo kan ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je toch zelf ook ;s
[..]
hoi ik moet van chai vragen of je hier ook komt posten want ze denkt dat je wel tof bent
lekkerquote:
Ja, moeder roept daar doe je niets aanquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is dat toch de laatste tijd met mensen die als het even een beetje dreigt te escaleren ineens moeten eten of zo?
jelly afquote:
Betekent dat we van hem houdenquote:
Damn bijna mijn chocoladevla gekwield als een werkplaats mongooltje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh jee, de hogere machten aan het werk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, moeder roept daar doe je niets aan
De lobi druipt van hem afquote:
vraag me meer af waarom sommige mods zo slecht met kritiek om kunnen gaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is dat toch de laatste tijd met mensen die als het even een beetje dreigt te escaleren ineens moeten eten of zo?
ja daar zijn mensen over het algemeen niet heel goed inquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
vraag me meer af waarom sommige mods zo slecht met kritiek om kunnen gaan
Soa's aan het verzamelen op zijn vakantie om aan cachet te geven en op FOK!vakantie tegelijkertijd.quote:
Dat is me ook opgevallen ja, ik negeer ze vaak omdat een woordje wat fout valt al 'gevolgen' kan hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik bedoel zo enorm denigrerend is het toch ook niet om te zeggen dat men zijn tandenpoetst met een dikke negerlul?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
Als je dat al niet meer mag zeggen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bedoel zo enorm denigrerend is het toch ook niet om te zeggen dat men zijn tandenpoetst met een dikke negerlul?
Niet zo generaliseren. Foei!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bedoel zo enorm denigrerend is het toch ook niet om te zeggen dat men zijn tandenpoetst met een dikke negerlul?
FOK!vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Soa's aan het verzamelen op zijn vakantie om aan cachet te geven en op FOK!vakantie tegelijkertijd.
Hehe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet niet, volgens mij niet nee dus weet niet waar ze is
'sommige'quote:
Ja maar hij kapte het al af voor die shit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef Chai het volgende:
Kritiek gaat trouwens wel meestal gepaard met een invasie.snap wel dat je dan op een gegeven moment geen zin meer hebt om constructief te reageren.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hij zei sommige, dus is geen generaliserenquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren. Foei!
Kritiek gaat trouwens wel meestal gepaard met een invasie.snap wel dat je dan op een gegeven moment geen zin meer hebt om constructief te reageren.
Aight! Baardje getrimmed allesquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben net langs een neger kapper gegaan. Mn baard is gwn kanjo strak
Lekker voor jequote:Op maandag 8 augustus 2016 18:50 schreef Kurovski het volgende:
Vlucht inmiddels nog wat meer vertraagd.Ze maken niet echt winst op me vandaag. Ze zullen een hotelovernachting moeten schokken omdat ik de verbindingsvlucht bij dezelfde maatschappij mis.
pas op want hij gaat het melden hoor!1quote:
Is positief, gratis hotelovernachting, GRATIS!!! Wie wil dat nu niet?!quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
pas op want hij gaat het melden hoor!1
Bedankt, zal het even zeggen tegen hzaw.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
Trouwens inlichtingen mbt bepaalde zaken zijn te vinden op 450.
waar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
wat is er bewerkt danquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
bewerkte quotes zijn ook zo lekker betrouwbaar he.
Net zoals bewerkt eten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
bewerkte quotes zijn ook zo lekker betrouwbaar he.
Chai, eet je wel eens zoete aardappel en schil je m dan ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
blablablablablaquote:Op maandag 8 augustus 2016 18:56 schreef Catkiller het volgende:
Ok ik zeg maar wat zodat mijn hippievegavriend hzaw me weer leuk gaat vinden.
Op zich terecht. Er wordt best veel gesjoemeld. Lijkt ook erger te worden.quote:
wat ken ik niet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 18:57 schreef Drug het volgende:
[..]
o ken ik niet en wat de boer nie kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |